Jump to content

Noul BMW M3


alex_55

Recommended Posts

Da? Cate ferarri si cate m-uri ai condus tu?

288922[/snapback]

Draga otien, nu numai ferrari si bmw m3 au controlul tractiunii...mai sunt si alte masini.

Cand sari de pe sosea la aproape 200 km/h din cauza unuia iti cam dai seama ca intr-adevar mai bine nu il aveai...dar ma rog asta e o alta poveste.

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 224
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Mie mi s-a parut foarte slab comentariul lui Tiff egat de controlul tractiunii.

Daca M Dynamic Drive e doar pentru a ma invata pe mine cat sa apas pe pedala atunci "its a waste of money".

Un sofer experimentat si care conduce de placere va stii ca pentru a pleca in forta trebuie sa cupleze la 4000-4500 de ture, nu are nevoie de un calculator sa ii faca un launch start (LoL, asta se intampla la ferrari, ca doar vreo 70% din posesorii de ferrari sunt fotbalisti)

Iar daca vineva crede ca te scoate din belele controlul traciunii, se inseala amarnic...

288904[/snapback]

 

Tare mi-ar placea mie sa te vad cum pornesti de pe loc cand ai 420 cp si 200 Nm cupland la 4000-4500 de ture fara controlul tractiunii. Nu are nici o legatura. O buna accelerare se face atunci cand folosesti 100% din aderenta pneurilor si asta se obtine ori cu ajutorul controlului tractiunii ori esti pilot sau iti cunosti masina. Iar daca invarti rotzile prea tare, nu ajuta deloc, chiar contrariul.

Controlul tractiunii mai ajuta si atunci cand cei mai putzin experimentatzi schimba inferioara si le fuge spatele si intra in vreun copac etc. etc.

Asa ca si chestie si cei din formula 1 un fel de control al tractiunii altfel le-ar fi imposibil sa urneasca acele monoposturi de pe loc.

Edited by ciprycus
Link to comment
Share on other sites

cam prea rapida pt uni .e masina totusi ,dar niciuna nu are motorul ei.si sa nu uit mai e o bestie care il poate intrece lejer pe bugatti si anume lotec [preparator porche],la care propietarul a spus ca poate trece cu usurinta de 400km/h,dar nu s-au fc anvelopele care sa reziste la asemanea viteze. asta tinind cont de ce sosele au germanii saracii.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Tesion :blink: sper sa nu faci confuzie.. nu Mclarenu de sosea il lasa in urma ci monopostu de formula 1... :) il lasa in urma, de aia moare toata lumea de curiozitate.. si nu vor aia sa-l dea pe mana la top gear..

 

Dati-le ma pace la astia mari piloti de masini, cum sa nu fie de folos un launch control... numa un exemplu sa va da... la enzo.. ambreajul rezista FIX 4 porniri sportive... dupa care trebuie schimbat, si atunci ma gandesc ca e foarte important launch control.... si asta a fost un exemplu mai extrem sa vada toti marii riceri... ca una e sa pornesti de pe loc cu loganu lu taticu si alta e sa pornesti de pe loc cu masini SF.

 

Parerea mea.. ca ptr o masinuta mai sport M3-u e peste M5.... :) arata MUUUULT mai bine ca un M5... acuma sunt bineinteles unele pro-uri ptr M5.. dar parerea mea e ca si designul la M3... e de nota 10 :) :) si seria 3 cu stopurile de la coupe... ar arata bestial si ar sparge concurenta...

Link to comment
Share on other sites

Nimeni nu zice ca nu e folositor un launch (mai ales pentru cei carora le place sa apese la semafor), dar chiar merita banii doar ca sa te dai mare la semafor ? (asta e idea, ca nu vine standard !)

Si inca ceva, in filmuletu de pe net Veyronul pleaca mai tarziu ... (chiar scrie!)

Link to comment
Share on other sites

totusi tind sa cred ca exista un pic de logica si in treaba asta desi imaginile mai degraba te duc cu gandu la o modificare in photoshop si nu la o masina reala scoasa pe piata de bmw.

 

m3 nu trebuie sa se confunde niciodata cu sedanu. daca ar fi asa si-ar da toti emblema de 320d jos si si-ar pune m3 si ar face firma de ras pe la semafoare sau pe autostrazi.

 

eu divinizez coupe-ul asta nou .. e pur si simplu prea reusit .. din tot haosul asta numit banger a iesit ceva de necrezut. imediat cand ma uit la m3 sedan ma duce gandu ca din cauza modificarii coupeul ar putea fi confundat cu sedanu din fata dar daca stau sa ma gandesc bine modificarea e facuta doar pt m3 sedan si nu pt orice alt sedan (sper sa ramana asa).

 

si totusi ce are spatele ala asa de special de nu l-au redesenat pana acuma :blink:? ala era primu lucru care trebuia sa dispara dupa 1-2 ani de cand a fost lansat. m3 sedan era oportunitatea ideala sa o faca

Link to comment
Share on other sites

la o zi dupa .. ma uit iar pe poze  :blink:

294732[/snapback]

In principiu este o masina frumoasa, dar nu inteleg de ce nu au schimbat stopurile pe spate, puteau macar sa faca alta configuratie a lor :) . Masina pe ansamblu este o "corcitura", spate de sedan cu bot de coupe :)

Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.