Jump to content

consum mare E 46 318 i


duca

Recommended Posts

Nu e vorba de greutatea totala a jantei ci de cum e repartizata greutatea pe janta.Cu cat janta mai mare cu atat se duce greutatea mai spre exteriorul jantei si proportional trebuie o forta mai mare pentru ai schimba starea .Oricum ar fi realitatea este ca jante mai mari rezulta un consum mai mare si mai ales la benzinare care au un handicap la cuplu fata de dizel.

 

 

cum adica? din solida in gazoasa?

Link to comment
Share on other sites

cum adica? din solida in gazoasa?

Nu din solida in lichida ....asa ca ploaia .

 

Acu pe bune de stare de repaus ai auzit vreodata?

 

Care greutate mai mare , cum am spus o jante pe 17 OEM are 10,49 kg cat are si a mea pe 16.

Cu cauciuc tot 205 latime de ce sa consume mai mult ?

Consuma mai mult ,scade cuplu .

Edited by DEST
Link to comment
Share on other sites

12 in oras, 8 in afara <_< si daca tot venii vorba de jante, una are 21 kg cu tot cu cauciuc

spate 245/35/18 fata 225/40/18, azi toamna cand le-am pus pe cele de iarna, nici nu mai stiu cred ca 205 sau 195 pe 15 am zis ca "asta nu e masina mea" :pardon:

Link to comment
Share on other sites

Motorul dezvolta acelasi cuplu, indiferent de ce roti pui tu pe masina.

Daca pui jante mai mari si motorul/grupul/cutia sunt mai solicitate (sa zicem ca treci de la 16 la 19) asta e altceva. Intr-adevar nu va avea acelasi sprint, dar motorul are acelasi cuplu. Ca tu vei percepe diferit si motorul nu va fi in stare sa angreneze rotile mai mari cu aceeasi usurinta cu care o facea cu cele mai mici, asta e alta poveste.

Dar cuplul ramane acelasi.

Sau vrei sa zici ca eu cum inainte aveam jante pe 16" si 330 NM cuplu (dat de producator) acum ca mi-am pus jante pe 17 si anvelope mai late motorul meu mai are numai vreo 250nm? :|

Link to comment
Share on other sites

Motorul dezvolta acelasi cuplu, indiferent de ce roti pui tu pe masina.

Daca pui jante mai mari si motorul/grupul/cutia sunt mai solicitate (sa zicem ca treci de la 16 la 19) asta e altceva. Intr-adevar nu va avea acelasi sprint, dar motorul are acelasi cuplu. Ca tu vei percepe diferit si motorul nu va fi in stare sa angreneze rotile mai mari cu aceeasi usurinta cu care o facea cu cele mai mici, asta e alta poveste.

Dar cuplul ramane acelasi.

Sau vrei sa zici ca eu cum inainte aveam jante pe 16" si 330 NM cuplu (dat de producator) acum ca mi-am pus jante pe 17 si anvelope mai late motorul meu mai are numai vreo 250nm? :|

Te contrazici singur ...si eu nu am spus nimic de cuplul motorului ci de cuplul la roata dar se pare ca nu am cu cine vorbi .Asta e fizica de clasa 9 dar se pare ca nu multi au trecut de bac .

Edited by DEST
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Asta e fizica de clasa 9 dar se pare ca nu multi au trecut de bac .

Asa zici tu? Eu zic sa citesti mai bine ce am scris si apoi sa sari cu gura.

 

Am zis:

 

Sa inteleg ca daca pui jante mai mari iti scade cuplul dezvoltat de motor?

E ceva descoperire noua asta? :sorcerer:

 

 

Ai raspuns:

 

Pai tu mergi cu motorul direct pe strada ?Nu mai ai cutie ,grup ,roti ?

 

Sau mai sus:

 

 

 

Consuma mai mult ,scade cuplu .

 

 

Unde ai zis ceva de cuplul la roata? Sau in postarile de mai sus, unde ai pomenit de asa ceva?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sa inteleg ca daca pui jante mai mari iti scade cuplul dezvoltat de motor?

E ceva descoperire noua asta? :sorcerer:

Dar cine a pomenit de cuplul motorului?

 

Pai tu mergi cu motorul direct pe strada ?Nu mai ai cutie ,grup ,roti ?

 

Ti-a explicat omu frumos.

 

 

Cu ce-l ajuta cuplul motorului daca la roata e mai mic? Cand ii pui roti nepotrivite e ca si cand se incalta un copil cu pantofii tatalui. Dupa povestile tale e tot un drac. Copilul are aceeasi putere. Doar ca se misca mai greu. Dar nu conteaza. :)

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nu din solida in lichida ....asa ca ploaia .

 

Acu pe bune de stare de repaus ai auzit vreodata?

 

 

Consuma mai mult ,scade cuplu .

 

 

 

eu zic ca te complici prea mult cu asemenea explicatii ingineresti... mai simplu e sa nu incluzi, si forta centrifuga, si cat de calda sau rece e suprafata de rulare... :frantics:

 

 

o janta mai mare poarta pe ea un cauciuc mai greu... clar consumul e mai mare...

Edited by umbrella
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...

Salut baieti ! Am un 318 ci cabrio 143 valvetronic si dupa ce i-am schimbat filtre,ulei,(am facut o revizie totala)mi-a crescut consumul.Ultima oara cand am mers cu masina in afara am avut cu 7 % si acum sub 8.5 nu scade (mers normal "120-130 autostrada si 110-120 pe DN-uri) .In oras imi ia 13% mers frumos in weekend . O sa merg cu ea sa o pun si pe tester dar pana atunci poate ma ajutati cu ceva sfaturi, idei,pareri. I-am schimbat si semeringurile la supape cu distributie pusa la punct.

Astept pareri. Merci

Link to comment
Share on other sites

  • 5 weeks later...

De când am ĂŽnceput școala am ĂŽnceput sĂŁ mĂŁ foiesc de acasĂŁ pânĂŁ la școalĂŁ cu mașina.

Fac cu 30 lei (5.28 litri) aproximativ 30km și se aprinde becul galben la benzinĂŁ, adicĂŁ consum de 17.3l la 100km.

Am jante pe 17 (225.45.17), schimb la 2000-2200 ture, daca merg sport cu ea si schimb la 4000 ture imi ia 19-20l la 100km.

Ce poate fi defect ? poate sĂŁ arate aiurea acul ? poate chiar ĂŁsta e consumul din cauza unei sonde defecte ? mașina trage bine pentru puterea ei, o menajez cât pot de mult, dimineața o las sĂŁ se ĂŽncĂŁlzeascĂŁ (3-4 minute) iar apoi plec, ĂŽnainte sĂŁ ĂŽnchid motorul o las la relanti 30sec-1min și apoi ĂŽnchid motorul.

Aștept sfaturi...

Link to comment
Share on other sites

dimineața o las sĂŁ se ĂŽncĂŁlzeascĂŁ (3-4 minute) iar apoi plec, ĂŽnainte sĂŁ ĂŽnchid motorul o las la relanti 30sec-1min și apoi ĂŽnchid motorul.

Aștept sfaturi...

tare asta: lasi motorul pornit inainte si dupa cursele scurte insa te plangi de consum :thumbsup:

 

Ah si da, am unit topicul cu un altul mai vechi pe aceiasi tema. functia search etc

Link to comment
Share on other sites

poate am exagerat cu timpul insa dimineata fara sa stea 2 minute cu el pornit nu plec si la inchidere cam 30 sec max o las, totusi si asa e consum mare.

Valva PCV are 1000km maxim si e pe original luata noua, filtre MANN, ulei Castrol, clapeta acceleratie curatata.

Mai ramane sonda lambda + debitmetru.

Alte pareri ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.