Jump to content

Taxele de inmatriculare...


Apple

Recommended Posts

pe scurt doar... Polonia este obligata de UE sa scoata taxa de inmatriculare si sa returneze banii incasati pana acum...

La ora actuala de vreo 2 zile se poarta discutii atat in Ministerul Mediului cat si in Ministerul de Finante referitoare la taxa de inmatriculare impusa de Codul Fiscal... Datorita scandalului iscat de biletelele amoroase discutiile nu s-au purtat si intr-o sedinta de Guvern. Insa...

Pe data de 24 ianuarie 2007, Comisia Europeana asteapta un raspuns clar si ferm de la Guvernul Romaniei legat de acest subiect... De mentionat ca reducerea nivelului de taxe la cel cu care intrase legea in Parlament (aproximativ jumatate din nivelul actual) nu multumeste Comisia Europeana... De asemenea, Guvernul Romaniei a fost avertizat ca nerestituirea banilor incasati deja din aceasta taxa sau a banilor care vor fi incasati pana la ajungerea la un numitor comun privind aceasta taxa inseamna amenzi in cuantum de minim 25 milioane euro pentru fiecare luna in care s-au incasat bani din aceasta taxa si ei nu au fost restituiti.

Sugestia Comisiei Europene este de a adopta nivelul de taxe care se aplica la ora actuala in Suedia, asta in conditiile in care Guvernul Romaniei se gandeste intr-adevar doar la poluare si nu la protejarea importatorilor si (sau) a producatorilor autohtoni. In cazul in care Curtea Europeana de Justitie ajunge la concluzia ca taxa constituie o masura prohibitiva si protectionista, se poate ajunge si la un proces pentru practici neconforme principiului concurentei.

 

Comentariu: Devine interesant... :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 434
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

pe scurt doar... Polonia este obligata de UE sa scoata taxa de inmatriculare si sa returneze banii incasati pana acum...

.................. amenzi in cuantum de minim 25 milioane euro pentru fiecare luna in care s-au incasat bani din aceasta taxa si ei nu au fost restituiti.

180680[/snapback]

 

sa ma pun un pic in locul lu tariceanu si co:

 

"hmm... oare sa renunt la taxa asta acum, si sa pierd o gramada de bani ca nu-mi mai vand citroenurile alea de (cenzurat), sau sa las taxa in continuare si sa risc o amenda pe care s-o plateasca fraierii astia... oare oare.. ce sa fac eu?!?! :blink: "

 

 

cat credeti ca-i ia sa gaseasca un raspuns?

Link to comment
Share on other sites

:) Ma bucur ca pot spera la un motor mai puternic :blink:  Multumiri de info.

180681[/snapback]

 

Aham ... s-au gandit baietii buni si la asta :) Pentru un motor de peste 3000cmc se va plati un impozit de 20 milioane lei pe an ... pana acum se platea 8-9 milioane din cate stiu :)

 

Dar totusi e bine ca se face ceva cu taxele :)

Link to comment
Share on other sites

"acum pe realitatea - editie speciala":

 

tariceanu l-a demis pe bodu. eu acu' aflu...

 

LE: bodu s-a luat de tericeanu la un moment dat, ca a pus taxa asta ca sa-si vanda citroenurile - asta ca sa intelegeti de ce am pus stirea de mai sus.

Edited by cosmin rotaru
Link to comment
Share on other sites

Potrivit reprezentanĂžilor Comisiei Europene, problema s-ar putea rezolva dacĂŁ România va scĂŁdea aceastĂŁ taxĂŁ. DeÂşi ea se aplicĂŁ Âşi ĂŽn alte 16 state europene, nicĂŁieri nu este atât de mare ca ĂŽn România. Ăn Suedia, de exemplu, nu depĂŁÂşeÂşte 600 de euro. La noi, ĂŽnsĂŁ, ea poate ajunge la 8 mii de euro pentru o maÂşinĂŁ mai veche cu o capacitate cilindricĂŁ foarte mare.

 

 

Ar fi bine ca in final taxa sa fie ca in Suedia... :)

 

sursa: http://www.protv.ro/stiri/economie/guvernu...ulare-auto.html

 

bemveule ... here i come ... :))

 

LE: bodu s-a luat de tericeanu la un moment dat, ca a pus taxa asta ca sa-si vanda citroenurile - asta ca sa intelegeti de ce am pus stirea de mai sus.

180749[/snapback]

 

 

Nu ... e vorba de toti ... adica toti importatorii si toti producatorii (Dacia Pitesti, care va da faliment cu sicriele de 8000 de euro)

Cota lui de piata e prea mica, ca sa merite deranjul ... :blink:

Edited by BManiakW
Link to comment
Share on other sites

Nu cred ca totusi si-ar mai permite si asta. Deja PNL-ul a scazut mult de tot in ochii electoratului daca mai face si magaria asta sa nu renunte la taxa si sa luam lunar cate 25 de milioane de euro amenda de la UE nu o sa mai faca voturi nici in parlament sa mai intre macar... ar fi mult prea tampit sa faca asta...

180772[/snapback]

 

 

sper sa ai dreptate.

Link to comment
Share on other sites

eu sper sa fie alegeri anticipate si sa se duca dracului toti, dar daca vor fi alegeri o sa avem de castigat pentru ca trebuie sa vina careva cu o scadere a taxelor, asta ar fi cea mai buna ispita ca sa-i votam, am mari indoieli in ceea ce priveste priceperea guvernantilor actuali in colectarea si utilizarea judicioasa a taxelor. Orice prost poate sa fie ministru de finante sau prim ministru daca procedeaza ca astia, au nevoie de inca niste bani mai inventeaza niste taxe sau le cresc pe cele existente... nu stiu de ce naiba e blestemata tara asta sa aiba numai conducatori prosti gen majoritatea si smecheri gen basescu. Oare un om cinstit si destept nu exista? sau astia au fost specie pe cale de disparitie si deja au disparut si sunt pe alte meleaguri...
Link to comment
Share on other sites

mie imi plac rocadele astea din guvern si institutii...

Deci dl Vosganian n-a devenit comisar european dar imediat dupa a fost dat jos Codrut Seres si Vosganian a devenit Ministrul Economiei si Comertului...

Dl Teodor Atanasiu a plecat de la MApN dar a devenit, ghiciti ce, presedinte la AVAS...

Daca in primul caz mai inteleg ca omul stie si se descurca desi nu foarte bine... in al doilea caz... singura coincidenta ar fi ca armata are un parc de multe fiare vechi care trebuia administrat si AVAS tot cam pe acolo e...

Este normal sa-l fi dat jos pe Sebastian Bodu care este primul om pe postul lui ce a avut rezultatele cele mai bune din 90 incoace... :blink:

Nu trebuie sa ne miram de ce avem aberatii prin guvern si prin actele emise de guvern...

Link to comment
Share on other sites

O veste buna :)) :))  http://www.e-transport.ro/TAXA_DE_INMATRIC...2-i4653-l1.html 

merge careva dupa masina?

181258[/snapback]

sa mor eu daca am inteles ceva din articolul asta :blink:

e la jumate?

sau 20% din valoarea masinii? (de noua? din "factura"? :) )

sau o suspenda?

sau doar o reduc?

 

cum dracu sa scri un articol asa fara noima?! :)

Link to comment
Share on other sites

Deci pana la urma cat o sa platesc eu pt inmatriculare pe o masina de 1500 euro?

 

Si daca tot veni si vorba de parlament si hoti...acum ceva timp in ungaria(daca nu ma insel) cu priministru ala a lor..a iesit lumea in strada...si noi stam ca niste bosorogi si ne rugam sa se micsoreze taxa...sa scoata taxa..sa nu bage taxa...jos cu hotia !!!

 

 

Soory pt iesire..dar chiar ma scoate din minti...tariceanu asta cu citroenu mamii lui cu tot.!! :blink:

Link to comment
Share on other sites

Taxa de prima inmatriculare ramane in vigoare pana cand Executivul va gasi o solutie pentru diminuarea acesteia. In sedinta de guvern de miercuri s-a discutat despre posibiltatea micsorarii taxei, pentru a o aduce la un nivel care este acceptat si de Uniunea Europeana.

 

Oana Marinescu, purtatorul de cuvant al Guvernului, a declarat ca premierul a solicitat Ministerului de Finante sa se consulte cu Directia de Taxe a Comisie Europene in vederea identificarii unei solutii acceptabile. Dupa aceea se va putea emite un act normativ pentru diminuarea acestei taxe controversate.

 

 

(Aici se vede ca, Tariceanu nu vrea sa puna o taxa sa ne fie noua pe plac ci sa bage o taxa care sa convina UE)

 

 

 

Marinescu a precizat ca in Uniunea Europeana mai multe state aplica aceasta taxa, care nu este ilegala, singura problema care se pune fiind cuantumul acesteia. Ea a amintit, de asemenea, de efectul benefic asupra mediului pe care il are aplicarea acestei taxe, efect care a fost amplu prezentat de ministrul mediului, Sulfina Barbu.

 

In proiectul de lege inaintat, de Executiv, spre aprobare Parlamentului, taxa de prima inmatriculare era mai mica, insa ulterior, in Senat si, respectiv, Camera Deputatilor, aceasta a crescut de pana la 3 ori.

 

Prin modificarea taxei, Executivul va trebui sa faca modificarile de rigoare in Codul Fiscal, deoarece aceasta taxa de prima inmatriculare a fost luata in calcul atunci cand a fost elaborat.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.