Jump to content

DIY retrofit bixenon Morimoto H1


X X L

Recommended Posts

salm-am gandit si la posibilitatea asta, o sa o iau in calcul pe viitor sa pun un set de mini pe lunga, dar pana atunci se pot monta 2 h7 de maxim 3000k pe galben spre ex?

sau poti lega bixenon pe scurta asa cum este si normal si pe lunga nu mai activezi si pleoapele pentru ca oricum vor avea alt unghi asta este planul pe viitor, pana atunci a-s vrea sa reduc din luminozitate si pe lunga fara a demonta kitul xenon

mersi pentru sfaturi

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Poti monta ce vrei tu...

Eu imi sustin in continuare ideea: da jos xenonul de pe lunga si pune Osram Night Breaker Plus.

Nu stiu ce ai putea face sa reduci din intensitate, inafara de a le schimba.

 

Aici are xenon pe scurta + halogen normal pe lunga pana la 0:45

De la 0:45 incolo, xenon pe scurta + Osram Night Breaker Plus

 

 

Link to comment
Share on other sites

XXL, ca sa-mi schimb lupele la xenoane oem E46 (am faruri AL care cica nu se duc lupele sau oglinzile insa e o bezna nebuna seara!) trebuie sa le iau pe acestea? http://performanceauto.ro/index.php?main_page=product_info&cPath=27&products_id=155 (presupun ca au si oglinzi, nu?)

Se schimba usor sau trebuie sa apelez la cineva profi (adica la tine)?

Ms!

Link to comment
Share on other sites

dap, alea sunt dedicate farurilor BOSCH

 

se pot schimba si acasa, dar ai un moment CRITIC in care, daca nu ai mai desfacut faruri, poti rupe UN reglaj (cel pe inaltime)... dpdv meu, acel far este compromis (acel reglaj nu mai merge lipit)

 

mi s-a intamplat si mie, pe la inceputuri... si am cumpart faruri sparte, tocmai pt a inlocui acel acel reglaj rupt :pardon:

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

este exact situatia despre care vorbeam mai demult, ruperea reglajelor pe inaltime la demontarea oglinzilor de far

 

cred ca la demontare le-ai rupt/fisurat si acum ti-au cedat de tot

 

se pot repara, dar trebuie practic sa defaci din nou farul :pardon:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Salut XXL!La sfaturile colegilor de pe forum, am indraznit sa te contactez in vederea rezolvarii problemei pe care o am la un e39, 2002 si anume:

-farurile mele sunt varza, nu mai lumineaza, noaptea ii un adevarat stres sa conduc, cu toate ca am schimbat si becurile si nici nu le pot regla, probabil mi s-au dus reglajele si parca bat numai pe langa drum.

Te rog mult, daca ai disponibilitate, sa ma ajuti cu rezolvarea problemei de mai sus.In perioada 20.05-24.05 sunt in Bucuresti.Crezi ca ai putea sa ma rezolvi?Mersi tare mult si astept raspunsul tau.

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
am motat kitul lupe morimoto plus xenon si cateodata imi merge doar un far, sau deloc niciunul, daca opresc farurile si le pornesc iar isi revine si merg amandoua, nu am activat optiunea xenon din calculator, oare asta sa fie cauza, sau..?
Link to comment
Share on other sites

Daca ai luat un kit cu Canbus ar fi trebuit sa mearga ok. Daca tot iti face figuri, mergi la cineva care are interfata si spune-i sa iti codeze optiunea de xenon apoi sa iti activeze inapoi rotita de reglare manuala. Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

am motat kitul lupe morimoto plus xenon si cateodata imi merge doar un far, sau deloc niciunul, daca opresc farurile si le pornesc iar isi revine si merg amandoua, nu am activat optiunea xenon din calculator, oare asta sa fie cauza, sau..?

codeaza pe xenon sau sper ca nu ai legat fire ci ai LIPIT nu???

Link to comment
Share on other sites

codeaza pe xenon sau sper ca nu ai legat fire ci ai LIPIT nu???

 

Nu are legatura daca e lipit sau legat firul, balastul la pornire consuma mult curent, de aceea electronica masinii cand vede ca se consuma mai mult curent decat e nevoie taie alimentarea pe partea respectiva. Asta se intampla la balasurile mai ieftine, daca iei balasturi mai scumpe nu e problema asta. Mai are legatura si cat de buna e bateria, si cat incarca altenatorul.

Link to comment
Share on other sites

Legat.. Poate sa fie de acolo ?

DAAAAA dar ii cam a doua sansa, 90% este de la codat si restul de la legaturi dar oricum recomandare mea si siguranta ta indiferent de la ce ii sa mergi sa le lipesti frumos cu pistolul de lipit recomand la un electrician si sa le lipeasca frumos.

sincer la legaturi mai poti lua foc ( asta mai mult ca sperietura, dar exista si posibilitatea asta)

Link to comment
Share on other sites

Daca ai luat un kit cu Canbus ar fi trebuit sa mearga ok. Daca tot iti face figuri, mergi la cineva care are interfata si spune-i sa iti codeze optiunea de xenon apoi sa iti activeze inapoi rotita de reglare manuala.

 

are kit pe canbus. nu e vorba de kit in nici un caz.

 

de obicei majoritatea celor care monteaza schimba siguranta cu 5-10 amperi mai mare, recomandat ar fi ca legaturile sa fie cositorite nu doar date cu banda adeziva, pt ca la instalatia xenon daca nu are curent cat ii trebuie se stinge instant.

si normal ar fi sa codeze si masina de pe halogen pe xenon cum ai zis si tu

 

1.Nu are legatura daca e lipit sau legat firul

2.daca iei balasturi mai scumpe nu e problema asta.

 

1. are foarte mare legatura, eu zic ca una e cositorit alta e invartit niste litze in jurul altuia si apoi izolat mai ales la xenon, pt ca daca nu face contact bine se opreste instant

2. are deja balasturi canbus pro. instalatia nu are nici o treaba in problema lui.

Link to comment
Share on other sites

ce tot vorbiti voi acolo ??

 

ce legati voi pe instalatia XENON, nu sunt plug&play toate conexiunile ?

 

eventual legaturile pe solenoid pot fi facute si fara cositorire, dar tot discutati aici balarii despre legat pe instalatia de XENON... aiureli !

 

Mai are legatura si cat de buna e bateria, si cat incarca altenatorul.

bingo ! :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Nu are legatura daca e lipit sau legat firul, balastul la pornire consuma mult curent, de aceea electronica masinii cand vede ca se consuma mai mult curent decat e nevoie taie alimentarea pe partea respectiva. Asta se intampla la balasurile mai ieftine, daca iei balasturi mai scumpe nu e problema asta. Mai are legatura si cat de buna e bateria, si cat incarca altenatorul.

mai nu vb prostii ca dezinformezi

fa un test daca nu ai facut la fizica in a sasea sau a saptea

leaga doua fire cum vrei tu si verifica tensiunea pe ele dupa incearca sa le lipesti si verifica tensiunea atunci ai sa te lamuresti daca nu te-ai lamurit :p

Link to comment
Share on other sites

doar firul ce ridica lupa cel, ce se leaga la faza lunga, acela e legat numai, doar la prima pornire a farurulor face, de exempul azi nu s-a aprins nici unul decat din a 3-a incercare, apoi merge, bateria e super din iarna luata de noua, nu stiu ce ar putea fi.. Edited by fizz
Link to comment
Share on other sites

ce tot vorbiti voi acolo ??

 

ce legati voi pe instalatia XENON, nu sunt plug&play toate conexiunile ?

 

eventual legaturile pe solenoid pot fi facute si fara cositorire, dar tot discutati aici balarii despre legat pe instalatia de XENON... aiureli !

 

 

bingo ! :thumbsup:

 

pai la E46 ai mufa aia care intra in adaptor de plastic al becului H7. Iar instalatia de xenon are 2 papuci la alimentare... care nu prea ai unde sai bagi. cum sa fie plug and play ? cel putin asa sunt instalatiile care le-am avut eu...

 

solenoidul in sine ca si legatura nu are treba e simplu.

 

mai nu vb prostii ca dezinformezi

fa un test daca nu ai facut la fizica in a sasea sau a saptea

leaga doua fire cum vrei tu si verifica tensiunea pe ele dupa incearca sa le lipesti si verifica tensiunea atunci ai sa te lamuresti daca nu te-ai lamurit :p

 

hai sa nu vorbim daca nu stim despre ce vorbim mai bine...

 

ce treaba au cele 2 fire ale tale cu instalatia care e total altceva.

 

incearca tu si dezizoleaza un fir de la alimentarea unui xenon care e litat nu e doar 1 fir gros ... si apoi toate litzele alea ia doar una din ele ca legatura si alimenteaza xenonul ia vezi se aprinde? iti spun eu. NU si totusi primeste curent.

 

ce spui tu acolo e valabil in multe alte parti dar nu la un tensiune asa de mare cat necesita xenonul.

 

La fel si cu papucii daca se largesc putin si nu mai fac contact cum trebuie se opresc instalatiile, sau aceeasi problema mai trebuie pornite odata. In general la mercedes fac asta.

Link to comment
Share on other sites

pai la E46 ai mufa aia care intra in adaptor de plastic al becului H7. Iar instalatia de xenon are 2 papuci la alimentare... care nu prea ai unde sai bagi.

woawww, tu de-alea folosesti/vinzi ???

 

cum sa fie plug and play ? cel putin asa sunt instalatiile care le-am avut eu...

nasol atunci, exista instalatii care sunt pur si simplu PLUG & PLAY, da :yes:

 

cu balasturi slim, care intra perfect in locasul de sub carcasa farurilor ;)

 

http://www.ijdmtoy.com/webpage/products/xenon/HID-Conversion-Kit/B-HID-Kit-01.jpg

 

La fel si cu papucii daca se largesc putin si nu mai fac contact cum trebuie se opresc instalatiile, sau aceeasi problema mai trebuie pornite odata. In general la mercedes fac asta.

nu mai folosi instalatii cu papuci de-aia, mergi pe mufe M+T, e mai sigur... caci daca e sa prajesti o instalatie auto aia o sa reusesti 100% cu un xenon prost montat sau chiar cu angel-eyes CCFL...

Link to comment
Share on other sites

woawww, tu de-alea folosesti/vinzi ???

 

nasol atunci, exista instalatii care sunt pur si simplu PLUG & PLAY, da :yes:

 

cu balasturi slim, care intra perfect in locasul de sub carcasa farurilor ;)

 

nu mai folosi instalatii cu papuci de-aia, mergi pe mufe M+T, e mai sigur... caci daca e sa prajesti o instalatie auto aia o sa reusesti 100% cu un xenon prost montat sau chiar cu angel-eyes CCFL...

 

de astea folosesc / vand

http://my.frooition.com/080612/images/canbus-pro-kit-2.jpg

 

nu am stiu ca ballasturile alea sunt plug and play, dar calitativ vorbind au fost panarame, asta chiar la spusele importatorului.

da am avut dinalea pe mana acum 2-3 ani, nu am stiu ca sunt plug and play la E46

 

nu stiu ce instalatii aveti voi dar 99% probabil din toate instalatiile xenon vandute pe piata sunt cu acei papuci ca si in link-ul de mai sus/ si alea se potrivesc la majoritatea masinilor care vi cu mufe normale fara adaptor. deci nu prea au ce sa schimbe la ele. doar daca vor sa schimbe si mufa. ( de ce nu le schimba ? - pentru ca in cazul in care vor sa renunte si au modificat mufa nu o pot monta becul halogen , vorbesc in general la toate masinile nu doar E46

 

n-am ce sa ard pentru ca nu prea fac montaj la instalatii.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.