Jump to content

O noua posibila decizie in legatura cu taxa auto


adriang

Recommended Posts

Referitor la propunerea transportatorilor, eu personal cred ca este cea mai corecta măsura. Înmatriculare cu taxa 0, dar platesti anual impozit in funcČie de cat poluează masina. spre exemplu am in familie si o masina cu norma euro2, veche dar care imi place foarte mult si nu as renunČa la ea. Din păcate o Čin pe Bulgaria, iar daca ar fi o taxa de genul asta as înmatricula masina in România fara sa stau pe gânduri.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Asa va fi noua taxa. Dar marea problema ramane valoarea ei, care se aude ca ar fi foarte mare chiar si pt masinile euro3 si 4 (~200eur anual pt un eur3). Iar valoarea va creste in fiecare an pt ca masina se invecheste.

Om trai si om vedea.

 

Se poate afla daca masina are taxa recuperata doar daca faceti cerere la unitatea financiara din judetul de unde s-a platit.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

Asa va fi noua taxa. Dar marea problema ramane valoarea ei, care se aude ca ar fi foarte mare chiar si pt masinile euro3 si 4 (~200eur anual pt un eur3). Iar valoarea va creste in fiecare an pt ca masina se invecheste.

Om trai si om vedea.

pai sa fie valoarea ei coroborata cu valoarea salariului mediu,procent din punct de pensie, ce vor ei.....nimeni nu zice sa fie 50 de ron, dar nici sa fie o valoare aberanta sau o japca....

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nici in sedinta de Guvern de miercuri nu s-a luat o decizie in legatura cu noua varianta a taxei de poluare auto fiindca ministrul mediului, Rovana Plumb, a mai cerut o amanare, a declarat vicepremierul Liviu Dragnea la finalul sedintei. Actuala taxa de mediu va fi inlocuita cu un nou concept, un asa-numit timbru de mediu, insa guvernantii nu au dat nicio informatie in legatura cu ce se va schimba.

 

un nou concept,i-auzi..revolutionar babaiete

Link to comment
Share on other sites

numai samsar sa nu fi in timpurile astea...:brr:

 

nu-mi fac griji pt samsari . Pana la urma oamenii trebuie sa-si cumpere masini . Eu ma mir ca cei care au masini inscrise pana anul trecut nu primesc instiintari cum ca ar avea de plata eventuale taxe recuperate .

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

Va fi mai scump.

 

A, am fost azi la Fisc sĂŁ cer hârtie pentru mașinĂŁ sĂŁ o pot ĂŽnmatricula. De acum douĂŁ zile pânĂŁ azi s-a schimbat formularul. LOL. Și a rĂŁmas sĂŁ mĂŁ caute ei, cĂŁ eu pot sta așa cu mașina pânĂŁ rezolvĂŁ ei.

Link to comment
Share on other sites

Cateva ganduri rasfirate poate rasuflate da e oful meu pe "natiunea de romani cinstiti".

 

Legat de taxa am sarit din lac in put cu fiecare denumire de taxa(suprataxa). Aduce aminte cu vremea fanariotilor. E inadmisibil indiferent de modelele occidentale adoptate sa te apuci sa schimbi anual taxele indiferent de natura lor. NU e nici cea mai mica urma de predictabilitate in genul asta de legi si totusi guverne la randul s-au angajat sa aduca o stabilitate economica tarii.

 

Modul in care au fost promulgate astfel de taxe de pe o zi pe alta determina gradul de civilizatie de credibilitate si profesionalism al clasei politice. Sa spui in alegeri ca anulezi dupa care promulgi o lege ar fi un motiv serios de destituire a oricarui personaj care face astfel de declaratii sau chiar grupare politica.

 

Taxa ...... precum cancerul a inceput a fi aplica lovind intr-o categorie destul de mica (pentru inceput) a cumparatorilor de masini sh din vest. S-a extins pana anul asta prin atacarea tuturor cumparatorilor de masini sh indiferent de provenienta bunului, trebuie sa platesti si culmea indiferent de valoarea lui. In ultima faza se anunta foarte radical si va afecta printr-o suprataxare oricarui posesor de autovehicul in acte. Genul de taxa "poluatorul plateste" E un model clar de conducere in stil fanariot. Cu toata politica ecofriendly aceste taxe sunt aberante si nu reflecta decat disperarea unor guverne indatorate pana peste cap catre creditori puternici de a face rost de malai.

 

Cand vad pe unii ca sustin taxa in oricare din formele ei trecute sau viitoare ma gandesc ca deja sistemul a dat roade si se pare ca a indobitocit destui de multi. Ce s-a intamplat la noi e furt si sincer ii inteleg frateste pe cei cu numere de BG chiar daca existe si acolo varii probleme.

 

 

 

Alt episod..da aici dau in balbaiala deja. Nu pricep.

 

M-am uitat si prin alte tari mai civilizate Germania, Anglia, Italia si am vazut ca aia de acolo is mai prosti ei asa si nu s-au apucat sa-i stalceasca pe toti astia de vand masini uzate. Probabil zic eu mai au de unde lua si din alta parte. Atat taimp cat la ei exisa concesionarii cu traditii de zeci de ani si oameni care fac aceeasi "samsareala" da occidental se intelege si chiar placut. La ei dom'le se poate si acolo cetateanu stie de cativa zeci de ani buni cam cu ce se mananca cumpararea unei masini si cam cat ai de dat statului si notarilor si primariilor iar daca ala nu e asa di distept sitia nenea de lucreaza la parcul ala cu rable stie si ii chiar cum zice el chiar daca nu are nu stiu ce facultati sau pare asa mai ramolit.

 

Si atunci cum zic astia ca preiau modele europene si ne taxeaza ca in europa ca aia de zeci de jdeani stiu cum taxeaza si ce au de impartit cu statu.

 

Totusi....la noi e mai bine si ca la nimeni.....

 

Faza mai frumoasa, dupa ce o bagat romanul bani in taxa ca sa o achite, indiferent ca era 4000E pentru o roaba cu motor de 3000cmc(indiferent ca a castigat in instanta a recuperat sau nu ceva) sa vezi ca trebie sa plateasca din nou taxe pe roaba acum in functie de cat beseste motorul in acte si tare presimt eu ca asa va fi adica unii au platit un pic (4000E) acolo dar vor plati si de acu incolo cate ceva infim anual ca doar ce viseaza unii noaptea plateste altii ziua.

Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

Ar putea sa bage un rahat dala de timbru, astfel:

E1 - 300E/an

E2 - 250E/an

E3 - 150E/an

E4 - 100E/an

E5 - 50E/an

Si cred ca la un parc auto de 5mil de masini ar fi mult mai bine pt bugetul de stat. Gasesti masini mai vechi de 10ani cu E4, nu cred ca ar fi o problema majora.

Link to comment
Share on other sites

Ar putea sa bage un rahat dala de timbru, astfel:

E1 - 300E/an

E2 - 250E/an

E3 - 150E/an

E4 - 100E/an

E5 - 50E/an

Si cred ca la un parc auto de 5mil de masini ar fi mult mai bine pt bugetul de stat. Gasesti masini mai vechi de 10ani cu E4, nu cred ca ar fi o problema majora.

 

 

Altu distept.. Si daca omu a platit deja 4000 de epuroi ca o vrut tariceanu boc sau altu tu vii si il mai taxezi odata, frumos. Se presupune ca sunt si unii mai batrani care vor sa intre in mormant alaturi de Dacia 1310 ca atat au putut sa isi cumpere cand erau activi si acu deh.. is pensionari si au o rabla....e ceeea ce se numeste protectie sociala.

 

 

Oricum nu ma mira ideiile astea, ai stofa de ministru mediului ;)

Edited by ionatan
Link to comment
Share on other sites

Si returnati acei bani evident.

P.s. Mai usor cu "altu distept" :thumbsup:

 

Daca sunt pensionari si au o rabla sa o dea la casat. :thumbsup:

Vrem sau nu, masinile sub E3 trebuie sa dispara din peisaj. Iar cea mai civilizata masura este o taxa anuala, care se simte cel mai "adanc" in buzunar.

Edited by B-490-RZV
Link to comment
Share on other sites

 

Vrem sau nu, masinile sub E3 trebuie sa dispara din peisaj.

 

De ce asta? prin De mai umbla unii si acum cu VW Santana si Mercedes Cobra. Dar ei isi pot monta si omolaga catalizator.

Bine, ca platesc in orasele mari o avere sa circule cu ele, e alta treaba

Link to comment
Share on other sites

Asta ar fi o idiotenie. Toti romanii care si-au luat logan in 2004 nou ar trebui sa plateasca sute de euro.

 

Cea mai tare aroganta ar fi sa se scoata taxa si dupa ce se inmatriculeaza alea de pe Bg pe Ro sa bage timbrul.

Edited by Laur R.
Link to comment
Share on other sites

http://www.onlinesport.ro/motorsport/auto/taxa-auto-2013-ar-putea-costa-in-medie-75-de-euro-nid-81332/

 

http://forum.softpedia.com/topic/904550-zvonuri-timbru-mediu-certificat-verde/

 

Apropo de taxa, Ponta a zis ca va inapoia banii catre cei care au platit taxa pe vremea lui Boc. Acum m-as mira sa se dea banii din proprie initiativa(nici nu cred ca exista asa suma mare sa o dea imediat), ci probabil se referea la cei care o castiga in instanta.

Edited by CosminE46
Link to comment
Share on other sites

De ce asta? prin De mai umbla unii si acum cu VW Santana si Mercedes Cobra. Dar ei isi pot monta si omolaga catalizator.

Bine, ca platesc in orasele mari o avere sa circule cu ele, e alta treaba

 

Exact. Daca mergi cu ea la carciuma din Cucuietii Micii, platesti o suma simbolica. Daca te invarti cu ea doar prin centrul Bucurestiului...las-o acasa :thumbsup: .

P.s. Eu nu cred ca ar muri nimeni pt 50E/an la un E4, sau 75E/an la un E3.

Link to comment
Share on other sites

Ce nu pricep (sau de fapt pricep, dacĂŁ pânĂŁ și FMI a recunsocut, dar ĂŽi doare-n bașcheți) ĂŁștia e cĂŁ o fiscalitate ridicatĂŁ trebuie ĂŽnsoțitĂŁ de un anumit timp de stat.

 

Ămi dĂŁdea cineva exemplu ĂŽn Danemarca parcĂŁ, cĂŁ taxa de ĂŽnmatriculare este 200% (nu mai rețin exact, ceva fabulos oricum) din valoarea mașinii. Ăia se viseazĂŁ ecologiști. Totuși, cu bune și rele, statul oferea o reducere de pânĂŁ la 40k€ pentru oricine ĂŽși lua o mașinĂŁ electricĂŁ și locuri de parcare cu puncte de ĂŽncĂŁrcare gratis.

 

Acum e adevĂŁrat cĂŁ și la noi se oferĂŁ ceva facilitĂŁți pentru mașinile hibrid, dar din punctul meu de vedere e o prostie. Numai Ponta și cu nevastĂŁ-sa cred cĂŁ mașinile hibrid V8 sunt ecologice.

 

Ăn România trebuie lĂŁsați oamenii sĂŁ se relaxeze puțin. Chiar dacĂŁ iei o mașinĂŁ de afarĂŁ, cumperi benzinĂŁ de aici (bine, profitul gros nu mai e la statul român, dar totuși ia cam jumĂŁtate). Cumperi piese. Servicii. Ești predispus sĂŁ te miști mai mult, ĂŽn consecințĂŁ este stimulat și turismul cât de cât. Banul se mișcĂŁ și asta e bine.

 

DacĂŁ vor continua cu aberații din astea de impozite, incertitudine ĂŽn general și lipsa unor mĂŁsuri reale de stimulare economicĂŁ, țara va cĂŁdea definitiv.

 

 

 

Ce spune Ponta e egal cu zero, el nu are cuvânt.

Link to comment
Share on other sites

Dragii mei imi cer scuze fata de toti ca postez aici dar am doua lucruri de lamurit cu voi. Sunt incepator pe forum dar fan Bmw inrait.

Prima treaba ar fi urmatoarea.- Va rog sa imi spuneti daca stiti cum imi pot da seama daca taxa a fost platita sau masina a fost inscrisa in urma unui proces. Am inteles ca noua taxa se plateste in cazul in care masina a fost inmatriculata in urma unui proces. Va multumesc.

A doua este urmatoarea. FRATILOR SUNTEM CATEVA SUTE AICI SI CATEVA SUTE DE MII DE SOFERI IN BUCURESTI, CHIAR AM AJUNS DE RASUL CURCILOR. lA CATI SUNTEM DECE DRACU NU AVEM "COAIE" SA NE UNIM SI SA BLOCAM BUCURESTIUL ASTA PANA CAND NU CADE TAXA SI GUVERN SI MORTII LOR DE JEGOSI. nOI SUNTEM DE VINA CA II LASAM SA NE JOACE CUM VOR DANSII'. Eu vreau sa imi cumpar masina zilele astea si nu mai stiu ce dracu sa fac. Vreau un e36 320i si stau si citesc in fiecare zi ce mai scriu unii si altii prin ziare, pe net. Stau si ma gandesc ce dracu sa fac daca o cumpar si cel care a avut masina a inmatriculato dupa un proces sau a pletit taxa sau eu o sa fiu obligat sa o platesc peste 2 saptamani dupa ce o cumpar, sau ajung sa dau statul in judecata si eu si de la 2000 si ceva de euro cat dau pe masina sa ajung sa dau 4 mii sau sa o dau dracu la remat si sa pierd atatia bani, sa platesc rate si alte cacaturi pe nimic. este absurd.

Link to comment
Share on other sites

Intr-un final a inmatriculat cineva vre-o masina anul acesta ?

Daca mi-am luat o masina sh din 2010, avand taxa platita si propietarul nerecuperandu-si taxa, trebuie sa ma duc cu hartie de la anaf sa dovedesc ca nu a recuperat-o ?

Nu ma deranjeaza sa ma duc dupa niste rahaturi de hartii , doar ca nu suport cozile interminabile de la serviciile taxelor sad.gif

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.