Jump to content

BMW e91 320d nu face drituri


Cristi_S

Recommended Posts

Salut , si bine v-am gasit!

 

Am si eu nelamurire care incepe sa ma agaseze si sa devina chiar o problema, si anume:

 

Anul acesta, in iunie am mers in Germania si mi-am luat un BMW e91 LCI 320d cu 177cp fabricatie 2009. Toate ok, sunt foarte multumit de masina cu o singura exceptie si anume faptul ca nu prea reusesc sa ma invart cu ea. Nici macar cerculete nu face, in ciuda faptului ca DSC-ul este decuplat total (alea 5sec pe buton). Adica pierde aderenta spate, doar ca are caracter subvirator in loc sa fie supravirator. Am incercar si in treapta 1 cat si in treapta de viteza 2. Precizez ca ambreiajul nu patineaza deloc si ca motorul are puterea de a atinge foarte repede viteze de 220+ km/h. Face chiar si burnout-uri fara probleme.

 

Daca sunt pe zone cu aderenta scazuta gen nisip sau frunze si o fortez merge super driftul, dar daca sunt pe asfalt usacat nu reusesc decat mici derapaje jalnice.

Precizez ca nu sunt strain de derapaje si de a le controla (experiente cu 320i e36 si alte BMW-uri mai vechi).

 

Am luat masina ca masina de fiecare zi, dar faptul ca atunci cand vreau sa ma dau cu ea nu prea reusesc ma face sa nu ma bucur chiar asa de mult de ea.

 

Dupa toata istorisirea intrebarea este daca e ceva ce nu fac bine sau ce ar trebui sa verific la masina pentru a reusi sa o fac sa derapeze frumos?

 

Multumesc frumos pentru orice idee!

Edited by Cristi_S
Link to comment
Share on other sites

trebuie sa slabesti o idee prezoanele de la una din rotile spate, in felul asta pacalesti diferentialul si se blocheaza pe partea cu roata ce are prezoanele slabite si transfera cuplul pe roata cealalta, este f simplu.
  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

trebuie sa slabesti o idee prezoanele de la una din rotile spate, in felul asta pacalesti diferentialul si se blocheaza pe partea cu roata ce are prezoanele slabite si transfera cuplul pe roata cealalta, este f simplu.

pentru un cerc perfect indicat este sa raman intr-un prezon.daca explici omului fa-o cum trebuie

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

trebuie sa slabesti o idee prezoanele de la una din rotile spate, in felul asta pacalesti diferentialul si se blocheaza pe partea cu roata ce are prezoanele slabite si transfera cuplul pe roata cealalta, este f simplu.

 

+1

Link to comment
Share on other sites

Daca nu ai diferential blocabil nu o sa faci drifturi, in plus dieselul nu este pentru asa ceva.

M-am gandit si eu la asta, si e cel mai plauzibil. Ms!

 

Uneori imi e rusine ca am BMW...

Si mie... ca ai.

 

LSD?

Mosorul?

Nu are diferential cu alunecare limitata, insa are ceva cuplu, vreo 350Nm, dar cred ca e vorba de felul cum livreaza puterea. Curba de cuplu si turatii.

Mosorul =?

 

Vorba aia, ai bani dar n-ai minte...

Nu am chiar asa multi, ca imi luam 330i cupe si facea drift si in viteza a 4-a.

 

 

eu cred ca ai cauciucuri prea bune si nu derapeaza :laugh: ... vrei tu sa faci cerculete?

Pirelli sotozero 2. Esti prea funny ,NOT!

 

Pacat de masinuta aia,.....

Nu chiar

 

Este o problema destul de des intalnita cu "piesa" dintre scaun si volan... :rolleyes:

stereotip, cred ca poti mai mult...

 

Unii au probleme cand se gandesc ca la acest motor se poate rupe lantul de la distributie si alti nu stiu cum sa faca drifturi...:))

Lanuturile alea de care vorbesti tu este stresat atunci cand nu stii sa retrogradezi cum trebuie... Lasa povestile cu defect de fabricatie. De fapt daca masina are 500k km o fi si "defect de fabricatie".

 

Tu ti-ai luat brek cu un motor mic si diesel si vrei drifturi frumoase.

Macar decente.

 

he,he,he...alta Marie cu palarie :cry:

Masuram palariile?

 

 

 

Totusia apreciez raspunsurile pertinente.

Edited by Cristi_S
Link to comment
Share on other sites

Salut , si bine v-am gasit!

 

Am si eu nelamurire care incepe sa ma agaseze si sa devina chiar o problema, si anume:

 

Anul acesta, in iunie am mers in Germania si mi-am luat un BMW e91 LCI 320d cu 177cp fabricatie 2009. Toate ok, sunt foarte multumit de masina cu o singura exceptie si anume faptul ca nu prea reusesc sa ma invart cu ea. Nici macar cerculete nu face, in ciuda faptului ca DSC-ul este decuplat total (alea 5sec pe buton). Adica pierde aderenta spate, doar ca are caracter subvirator in loc sa fie supravirator. Am incercar si in treapta 1 cat si in treapta de viteza 2. Precizez ca ambreiajul nu patineaza deloc si ca motorul are puterea de a atinge foarte repede viteze de 220+ km/h. Face chiar si burnout-uri fara probleme.

 

Daca sunt pe zone cu aderenta scazuta gen nisip sau frunze si o fortez merge super driftul, dar daca sunt pe asfalt usacat nu reusesc decat mici derapaje jalnice.

Precizez ca nu sunt strain de derapaje si de a le controla (experiente cu 320i e36 si alte BMW-uri mai vechi).

 

Am luat masina ca masina de fiecare zi, dar faptul ca atunci cand vreau sa ma dau cu ea nu prea reusesc ma face sa nu ma bucur chiar asa de mult de ea.

 

Dupa toata istorisirea intrebarea este daca e ceva ce nu fac bine sau ce ar trebui sa verific la masina pentru a reusi sa o fac sa derapeze frumos?

 

Multumesc frumos pentru orice idee!

in lipsa diferentialului nu prea o sa ai succes decat in conditiile din filmutele:

 

 

 

 

 

 

 

totusi, masina ta nu este cea mai potrivita pentru "drift", in rest...pe banii tai, alegerea ta, atata timp cat nu pui in pericol siguranta altora sau nu deranjezi sau tulburi linistea altora.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.