Jump to content

530i E60


Acero99

Recommended Posts

daca s-a bulit FRM-ul , ii fac direct facelift ( faruri + stopuri + FRM2 )

daca vrei sa schimbi masina nu prea merita , inseamna cam 1000 E investitie , mai bine schimbi un frm . In contextul in care ai zis ca te pregatesti de o schimbare recenta , ca daca mai stai macar 6 luni cu ea poate merita :thumbsup:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

da cam asa e , o sa vad maine ce si cum , ma tot uit la F10 / 5GT dar sunt f f putine benzinare , 5GT era unul singur la vanzare care a disparut ( cred ca a expirat anuntul pe autovit ) si F10 un singur 535 cred ca e pe benzina , restul diesel

 

oricum eu imi tot fac calcule dar o mare parte din bani sunt blocati in E60 si am o presimtire ca nu e genul de masina care se vinde intr-un timp scurt

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Toti fug ca de dracu' de benzina, eu am observat asta la mine si eu am 2000cmc..la tine se mai adauga si impozitul, inca un motiv sa fuga de ea. In locul tau nu as lua in calcul mai mult de 10.000E pt E60..asta ar fi o suma realista pe care ai putea-o obtine intr-un timp decent.
Link to comment
Share on other sites

da cam asa ma gandeam si eu , 10k fara rotile pe 19

rotile vand masina si tot asa , ma rog aspectul general al masinii , la benzinar ca al tau sunt clienti target cum ai fost tu , asta ai cautat . Pt ei nu conteaza impozit consum , asta-si doresc , doar ca tre sa astepti clientul ceva , cel mai bine e sa o listezi din timp la vanzare, adica de maine :)) si sa vezi ce sa intampla .

Link to comment
Share on other sites

consumul nu e asa de problematic 12.5 - 13.5 in oras si 7-7.5 extra-urban ( 70-75 in oras si vitezele legale pe DNuri / Autostrada ) , impozitul e problematic pentru multa lume

 

o sa o pun prima oara doar pe forum si dupaia pe autovit , stiu ca autovitul vinde dar ai parte si de multi oameni care iti irosesc timpul degeaba

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Autovitul "vine" cu multe masini la schimb si mult cocalarism chiar si din partea celor care nu sunt cocalari :) daca intelegi ce vreau sa zic...care vad masina cum vor ei: un simplu benzinar de 3000 cu taxe si impozite mari, ca masina e intretinuta impecabil, revizii si imbunatatiri etc, astea nu mai conteaza...incearca si pe mobile.de, eu cel putin acolo mi-am dat 2 masini. Edited by MscleMike
Link to comment
Share on other sites

@ FRE : ms frumos

 

maine o sa ajung cu masina la Domnul Maestru Ilie pentru revizia anuala , au trecut ~8000km de la ultimul schimb de ulei

 

ulei Motul Specific LL-04

filtru ulei MANN

filtru aer MANN

kit filtre de polen cu carbon activ Bosch

+ nuca short M - OEM

+ set nou de odorizante BMW

 

 

ceva pareri despre uleiu asta?? pentru motoarele astea nu se cere LL-01

Edited by poope
Link to comment
Share on other sites

este al doilea schimb cu uleiul asta , sunt foarte multumit

 

motorul este generatie 2005 ( N52B30 - 258cp ) asa ca nu are cum sa ceara norma LL-01

 

in manual scrie doar " Approved oils are in SAE classes 5W-30 and 5W-40 "

inteleg....stiam ca pt m54 se cerea LL-01... eu nu am manual dar chiar daca as avea cre ca e inutil deoarece la tine nu scrie exact ce se cere.. doar 5W-40 care este oferit intro mare varietate de specificati....ma gandeam sa bag asa ceva si eu in m54

Link to comment
Share on other sites

am bagat si in 325i E46 ( 2003 ) uleiul asta , tot vreo 2 schimburi , nici o problema , motorul mai silentios , mergea mai rotund , se tura mai bine , si nu consuma gram de ulei intre schimburi

o sa incerc si eu la urmatorul....ideea e ca imi place motul.... pana acum am testat doar X cess si am avut rezultate foarte bune cu el atat pe bmw cat si pe alte marci... dar cel specific nu prea...parca nu aveam incredere ca e dedicat bmw ului.....0w-40 nu prea te-a tentat de la motul?

Link to comment
Share on other sites

Motul am bagat si eu...apoi sincer nu vad nici o diferenta...adica nu.mimdau seama cum ar trebui sa se comporte masina cu un anumit ulei, cel putin eu nu am observat vreo diferenta intre BMW 0W40 si Motul 5W40, sa fie de la faptul ca folosesc ulei LL si fac reviziile la 10k km?

 

@poope - 0W40 e mai mult pt sezonul rece - zic eu- decat 5W40, de care o sa bag si eu acum.

Edited by MscleMike
Link to comment
Share on other sites

Experienta mea cu castrol 5w40. Un ulei f prost motor zgomotos la pornire. Am schimbat in 2 zile cu 5 w30 si e liniste totala. 300 ron aruncati pt un experiment tampit nu as mai testa motul sau altceva . Poate pt benzinare e ok.
Link to comment
Share on other sites

Experienta mea cu castrol 5w40. Un ulei f prost motor zgomotos la pornire. Am schimbat in 2 zile cu 5 w30 si e liniste totala. 300 ron aruncati pt un experiment tampit nu as mai testa motul sau altceva . Poate pt benzinare e ok.

nu e ok castrol... eu am avut experiente proaste si cu castrol si cu mobil 1....

Link to comment
Share on other sites

Motul am bagat si eu...apoi sincer nu vad nici o diferenta...adica nu.mimdau seama cum ar trebui sa se comporte masina cu un anumit ulei, cel putin eu nu am observat vreo diferenta intre BMW 0W40 si Motul 5W40, sa fie de la faptul ca folosesc ulei LL si fac reviziile la 10k km?

 

@poope - 0W40 e mai mult pt sezonul rece - zic eu- decat 5W40, de care o sa bag si eu acum.

diferente ar trebui sa observi la sunet.... mai metalic sau mai putin metalic... si sunetu in sarcina iar difera.. plus faptu ca e consumat sau nu... se mai poat evedea si la joja cum arata dupa un anumit numar de km... sau daca e mai apos sau mai vascos... iar 0W-40 e in special pt sezonu rece la primu coeficient...dar la al doilea coeficient e la fel car restu...doar ca nu stiam cum se comporta in masina ca nu am avut niciodata bagat asa ceva in ceva masina de orice fel...

 

Am mai auzit nu stiu ce norma ll04 au ei la 5w 40 dar e varza . Zgomot doar cateva min la pornire rece probabil pana se subtia apoi disparea . 5w30 e ok .

5W-30 nu e prea mic pentru un motor din asta? adica ultimul coeficient este pentru vascozitate la temperaturi inalte si cum un asa motor functioneaza la temperaturi destul de inalte se subtiaza prea mult.. sau nu e asa???

Link to comment
Share on other sites

am rezolvat misterul xenonului , sunt de vina igniterele becurilor asadar trebuie becuri noi , nu am avut nici o eroare pe modulul de lumini sau pe orice alt modul , am incarcat si instalatia cu freon + bonus Vali a mai activat 2 optiuni : viteza digitala + cruise control programabil

 

http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/IMAG0014Medium_zps7f74807c.jpg

 

http://i37.photobucket.com/albums/e87/ace99ro/IMAG0011Medium_zps6270d532.jpg

Edited by Acero99
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.