Jump to content

Seria 5 E34 1988-1996


WLF

Recommended Posts

@wlf

 

Am studiat auto exact asa cum ai postat la inceputul topicului, mi-am listat totul si m-am dus cu materialul si am verificat masina.

 

Nu vreau sa fac curse, dar macar cu viteza mai mare de 140km/h pot merge?

87580[/snapback]

 

Ma bucur ca ti-a fost de folos.

 

Da, evident, merge pana la aproape 200, dar probabil in trafic nu te vei strecura asa usor.

Link to comment
Share on other sites

Din nefericire, compresia nu se incadreaza in normal. :)

Pe primul piston era 9, pe al doilea 7, pe al treilea 8 si pe al patrulea tot 8.

Dupa ce am mers cu el vreo 7 km pana la service-ul pe care-l stiam eu, motorul nu mai avea turatie constanta la relanti si la accelerari de 2500- 3000 scotea fum albastru. :blink: Mecanicul-un prieten-mi-a spus ca nu merita atatia bani.

 

M-am desumflat, dar voi cauta alta care sper sa se incadreze in parametri. Stiu ca nu voi gasi usor dar perseverez.

 

Oricum, va multumesc pentru sprijinul acordat. Toate cele bune!

Link to comment
Share on other sites

Din nefericire, compresia nu se incadreaza in normal. :)

Pe primul piston era 9, pe al doilea 7, pe al treilea 8 si pe al patrulea tot 8.

Dupa ce am mers cu el vreo 7 km pana la service-ul pe care-l stiam eu, motorul nu mai avea turatie constanta la relanti si la accelerari de 2500- 3000 scotea fum albastru. :blink:  Mecanicul-un prieten-mi-a spus ca nu merita atatia bani.

 

M-am desumflat, dar voi cauta alta care sper sa se incadreze in parametri. Stiu ca nu voi gasi usor dar perseverez.

 

Oricum, va multumesc pentru sprijinul acordat. Toate cele bune!

87919[/snapback]

Succes...si eu am trecut printr-o perioada de cautari E34...dar inca nu am gasit-o pe cea care sa ma multumeasca

Inca o data succes in cautari :)

Link to comment
Share on other sites

Am vazut vreo cateva in Bucuresti, dar nu am momentan timp sa ma deplasez.

Poate peste vreo 2 saptamani!

In Constanta era unul disponibil acum vreo luna la 4000E cu motor de Alpina de 2500, dar cred ca l-a dat.

 

Cel mai aproape de mine targ este la Bacau. Poate gasesc acolo ceva.

 

Sper!

Link to comment
Share on other sites

In Constanta era unul disponibil acum vreo luna la 4000E cu motor de Alpina de 2500, dar cred ca l-a dat.

 

88032[/snapback]

 

 

Motor Alpina de 2500 ! Cine naiba te-a vrajit cu aberatia asta?

Link to comment
Share on other sites

Nr. de inmatriculare al masinii era CT-72-DUD si masina avea motorul schimbat, motor Alpina de 2500cm. Asa a spus el. Daca m-a vrajit, inseamna ca am spus o prostie. :blink:

88062[/snapback]

Nu uita sa ne tii la curent cu amanunte...ca sa ne dam si noi cu parerea :)...si nu uita de experienta anterioara...acum stii la ce sa te uiti :)

Link to comment
Share on other sites

Nr. de inmatriculare al masinii era CT-72-DUD si masina avea motorul schimbat, motor Alpina de 2500cm. Asa a spus el. Daca m-a vrajit, inseamna ca am spus o prostie. :blink:

88062[/snapback]

mai e unu in constanta cu motor de 2500.il vinde o tipa.masina arata foarte bine.daca nu ma insel vrea cam 5800 de euro. succes!!!!! :)

Link to comment
Share on other sites

Nu uita sa ne tii la curent cu amanunte...ca sa ne dam si noi cu parerea :)...si nu uita de experienta anterioara...acum stii la ce sa te uiti :)

88205[/snapback]

 

 

Pai m-am uitat si am luat un E39 528i 200cp, dupa filtru si evacuare.

In general este superba, dar are si mici chichite. Le-am descoperit, dupa ce am studiat-o pret de vreo 2 zile de la achizitie.

 

Aici poate ma ajutati un pic, caci sunt incepator in ale BMW.

Am urmatoarele pb:

- Scaunul dreapta fata nu merge inainte si inapoi-pb. e blocat cu ceva. Am vazut o moneda cazuta intre sine.

- Nu merge deschiderea portbagajului nici din interior, nici din telecomanda, nici de la manerul din spate ci numai daca bag cheia si invart. Am scos plasticul de acolo si am vazut o mufa care nu stiu unde ar tb. sa intre. Sa fie oare de vina electrovalva de la deschidere portbagaj? :blink:

 

Si o mica nelamurire: cam cat tb. sa consume normal un 528i urban/extraurban?

 

Multumesc mult! :)

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Salut d-l WLF,

 

Eu an un E34 M20B20 din 89' care e primul an de fabricatie pt modelul acesta. am cumparat masina acum 1 luna. I-am schimbat uleiul ( am pos Mobil 10 W 40, semisintetic) si filtrul de ulei.

Antigelul, lichidul servo si cel de frana par a fi OK( sunt curate si la nivel). ce crezi ca ar trebui sa mai schimb de urgenta ca sa nu am surprize ? ( cureaua de distributie ??? ).

Te intreb pe tine pt ca ai fost singurul care sa incumetat sa faca un ghid pt E34 si pt ca e primul BMW pe care il am si nu am prea multa experienta cu marca asta .

In caz ca mai ai si alte sugestii te rog sa mi le spui si mie pt ca am nevoie, momentan.

 

merci frumos !!!

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
  • 3 weeks later...
Guest nt02wvx
super topic:) am mai aflat multe lucruri noi care sper sa-mi foloseasca.:blink:

138036[/snapback]

SALUT baietzi...am si eu cateva mici probleme,poate ma ajutati si pe mine.MASINA MEA E UN BMW 524td din 88

1.nu mai merge turometrul (mi-am pus o linie audio in masina si de atunci nu mai merge,nu stiu de ce)

2.am lumina slaba in bord ( nu e de la rotita care stabilizeaza lumina,rotita e la maxim si tot slaba e..)

3.nu imi merge clima (cand am luat masina mi-a zis omul ca nu are curea,i-am pus curea si tot degeaba,nu merge compresorul,cred)

Link to comment
Share on other sites

SALUT baietzi...am si eu cateva mici probleme,poate ma ajutati si pe mine.MASINA MEA E UN BMW 524td din 88

1.nu mai merge turometrul (mi-am pus o linie audio in masina si de atunci nu mai merge,nu stiu de ce)

2.am lumina slaba in bord ( nu e de la rotita care stabilizeaza lumina,rotita e la maxim si tot slaba e..)

3.nu imi merge clima (cand am luat masina mi-a zis omul ca nu are curea,i-am pus curea si tot degeaba,nu merge compresorul,cred)

145831[/snapback]

referitor la a/c : http://www.bmwclub.ro/forums/index.php?showtopic=5480&hl=

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
WLF.. jos cu palaria pt acest topic. Cred ca tzi-a luat ceva timp :blink: o sugestie pt. totzi care au TDS si probleme cu pompa de injectzie: nu cumparati pompa "second"! :) Am patzit-o, shi tot la cap hidraulic(din pompa) nou am ajuns. O gramada de bani + manopera, dar merita :)
Link to comment
Share on other sites

Super tare!

Cu foarte mare intarziere am observat!

Dar sunt nou in acest club !Nu din cauza ca n-as fi avut BMW pana acu' ci din cauza k n-am avut net pana mai acu ceva vreme!

Super tare ,sunt intru' totu' de acord cu tot ce-ai spus despre E34 fiind si posesor al unui Bmw E34!de cativa anisori buni, si sunt foarte multumit de aceasta masina!Asa e ,cred k e cel mai tare, sau printre cele mai bune cel putin! :) :blink:

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...

Salut baieti! foarte frumoase post-uri. sa va spun putin despre masina mea:

bmw e34 525i '94 INDIVIDUAL. are aproape tot ce se putea pune la momentul respectiv pe un e34. am cumparat-o cu 5000 euro. omul spunea ca are kilometri reali (177000). o fi asa? cum pot verifica? am vazut adineauri o explicatie insa nu am inteles foarte bine.

in rest, au inceput sa apara destul de multe probleme. directie (joc destul de mare), amortizoare... cam mare balansul la slalom, placute de frana schimbate de 2 ori (bine... merg aproape zilnic pe autostrada cu peste 200 kmh :blink:)

in rest toate bune si frumoase. super masina. foarte multumit. stiu ca nu e posibil insa ati putea sa imi recomandati un service bun pt masina asta?

merci... si cele bune

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Super tare topicul, felicitari WLF!!!

E primul pe care il citesc cu atata rabdare si interes.Poate si din cauza ca detin un TDS '94, facelilft full options, de care sunt tare mandru si merge excelent din toate punctele de vedere.Cel mai rau imi pare pt intalnirea de la Sinaia-pe care am ratat-o, dar sper sa va cunosc alta data!!!

Cu fiecare aliniat aveai mai mare dreptate,ma regaseam in cele mai multe- de la detinere de BMW mai vechi- 524td- pana la comparatia cu E39, dar tre sa te contrazic la viteza maxima care ajunge inspre 230 la TDS...garantat...(si asta nu la noi sau cu masina mea, ci cu a unui prieten in Germania pe Autostrada).

:blink:

Link to comment
Share on other sites

WLF.. jos cu palaria pt acest topic. Cred ca tzi-a luat ceva timp  :blink: o sugestie pt. totzi care au TDS si probleme cu pompa de injectzie: nu cumparati pompa "second"! :)  Am patzit-o, shi tot la cap hidraulic(din pompa) nou am ajuns. O gramada de bani + manopera, dar merita  :)

187096[/snapback]

 

e din cauza motorinei proaste de la noi-explicatia gasita de un prieten mecanic, la mine s-a remediat cu schimbarea pozitiei capacului de la pompa.S-a kinuit ceva pana l-a nimerit, da merge parca mai bine ca niciodata si consumul e la fel.

E singura masina -dupa rechin si Mercedes cobra- pe care as recomanda-o cu cea mai mare incredere oricui doreste achizitia unui model BMW cu bani putini(cost si intretinere), performante destul de ridicate pentru un consum mediu de 7-8l diesel.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Capota, nas, grilele la faruri.

 

Mai sunt si oglinzi, semnalizari pe aripi, grilele de jos din bara de sub numar, praguri de plastic, la usi pe praguri scrie BMW.

 

Ignora bara de la cel negru, este de M5.

post-116-1179181965_thumb.jpg

post-116-1179182199_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.