Jump to content

320d intrerupe la acceleratii usoare


Recommended Posts

DJ Allexinno, te rog sa pastram decenta. Eu iti zic ca nu exista electrovalva de vacuum pentru turbo la motorul omului, drept dovada a zis si el ca nu a vazut furtun de vacuum in zona turbinei (l-am citat).

 

De la "nu a vazut" pana la nu exista este cale lunga. Turbina este actionata de un convertor fie el electric sau pe vacuum.

Link to comment
Share on other sites

Nu stiu, eu iti garantez ca masina merge ok. Eu asa merg cu ea de 2-3 zile :)

Sunt perfect de acord ca motorul merge foarte bine. Am testat si stiu asta. Problema mea este cea enuntata mai sus.

 

DJ Allexinno, mai multi colegi te-au contrazis, nu numai eu. Suntem mai multi, eu cred ca avem dreptate.

Edited by djtaotao
Link to comment
Share on other sites

Deci convertorul de presiune, adica piesa 1 din linkul atasat de mine este responsabil cu "datul in nas", nu piesa 11 evidentiata de tine. Ai grija, confunzi piesele si induci lumea in eroare.

 

E NU confund piesele. Stiu ce este acela un convertor, le-am schimbat pe ambele la masina mea dupa probleme similare cu ale lui. Eu NU am zis sa schimbe convertorul de presiune, ci piesa 11. Daca turbina lui e actionata electric, atunci cred ca are piesa 11 in loc de piesa 1 pe care o zici tu.

Link to comment
Share on other sites

E NU confund piesele. Stiu ce este acela un convertor, le-am schimbat pe ambele la masina mea dupa probleme similare cu ale lui. Eu NU am zis sa schimbe convertorul de presiune, ci piesa 11. Daca turbina lui e actionata electric, atunci cred ca are piesa 11 in loc de piesa 1 pe care o zici tu.

 

Deci...turbina de pe masina lui e actionata de un actuator electronic (nu prin vacuum asa cum e la tine, deci nu are convertor de presiune la turbina), iar supapa egr este actionata de convertorul de presiune, adica piesa 1, nu 11!

Edited by Alex Nastase
Link to comment
Share on other sites

Daca turbina lui e actionata electric...

Ma bucur ca in final ai acceptat ca turbina pe 320d 2004 este actionata electric. Acum putem deveni constructivi. Sa inteleg ca ai scapat definitiv de intreruperi schimband doar electrovalva de vacuum care actioneaza clapetele?

 

Hai sa nu mai vorbim de numere de pe realoem pentru ca producem prea multa confuzie. Sunt piese cu nume deja "consacrate", deci le putem folosi ca atare.

Edited by djtaotao
Link to comment
Share on other sites

Pfff.... hai sa va explic altfel. Pe masina mea, sunt 2 convertoare de presiune (vacuum) Pierburg, unul la turbina si celalalt la egr. Inainte sa le schimb pe ambele, masina prezenta anumite lag-uri in acceleratie 1.700rpm - 2.100rpm. Convertoarele lucreaza in tandem, de aceea este si furtunul acela de legatura intre ele, si proasta functionare a unuia afecteaza functionalitatea celuilalt. Cum cele 2 convertoare lucreaza impreuna, nu vad cum ar putea avea unul pe vacuum si celalalt electric. Cum s-ar face corelarea intre ele!? Ori sunt ambele actionate electric, ori ambele pe vacuum... cel putin eu asa am vazut pe masini... asta binenteles in cazul in care ati descoperit voi piese care sunt "puse" aiurea pe realoem.

 

ps. @Alex Nastase ai idee ce face piesa 11?

Link to comment
Share on other sites

Pfff.... hai sa va explic altfel. Pe masina mea, sunt 2 convertoare de presiune (vacuum) Pierburg, unul la turbina si celalalt la egr. Inainte sa le schimb pe ambele, masina prezenta anumite lag-uri in acceleratie 1.700rpm - 2.100rpm. Convertoarele lucreaza in tandem, de aceea este si furtunul acela de legatura intre ele, si proasta functionare a unuia afecteaza functionalitatea celuilalt. Cum cele 2 convertoare lucreaza impreuna, nu vad cum ar putea avea unul pe vacuum si celalalt electric. Cum s-ar face corelarea intre ele!? Ori sunt ambele actionate electric, ori ambele pe vacuum... cel putin eu asa am vazut pe masini... asta binenteles in cazul in care ati descoperit voi piese care sunt "puse" aiurea pe realoem.

 

ps. @Alex Nastase ai idee ce face piesa 11?

 

 

Deci esti pe langa. Si acu asta am incheiat.

Link to comment
Share on other sites

DJ Allexinno, scuzata-mi fie remarca, poate nu am inteles eu bine, dar cred ca stii ca (virgula) convertoarele astea, electrovalve vacuum, ce or fi, sunt actionate electric? Nu e obligatoriu sa mearga in tandem. Edited by djtaotao
Link to comment
Share on other sites

Ma bucur ca in final ai acceptat ca turbina pe 320d 2004 este actionata electric. Acum putem deveni constructivi. Sa inteleg ca ai scapat definitiv de intreruperi schimband doar electrovalva de vacuum care actioneaza clapetele?

 

Hai sa nu mai vorbim de numere de pe realoem pentru ca producem prea multa confuzie. Sunt piese cu nume deja "consacrate", deci le putem folosi ca atare.

 

Nu am acceptat nimic :)) Arata-mi pe realoem piesa care actioneaza "electric" o turbina din 2004, electric adica fara furtune de vacuum.

 

Deci esti pe langa. Si acu asta am incheiat.

 

Ilumineaza-ma tu atunci. Eu am schimbat personal la masina mea ambele convertoare cat si furtunele dintre ele asa ca, o mica idee cred ca am.

 

DJ Allexinno, scuzata-mi fie remarca, poate nu am inteles eu bine, dar cred ca stii ca (virgula) convertoarele astea, electrovalve vacuum, ce or fi, sunt actionate electric? Nu e obligatoriu sa mearga in tandem.

 

Atunci de ce sunt legate impreuna printr-un furtun de vacuum? http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=11_3331&hg=11&fg=45 Ia scoate furtunul pe masina ta si vezi ce se intampla :)

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

Nu lua de buna poza de acolo. Vezi in lista de pe realoem, jos, ca sunt doua numere pentru turbina, unul e 11657790994 si celalalt este 11657794144. Cauta numerele astea pe google.

 

11657790994 este turbina actionata electric.

11657794144 este turbina actionata cu capsula vacuumatica.

 

 

Ce furtun leaga electrovalvele?

9 se duce la canistra iar 8 la magistrala de vacuum.

Daca la tine electrovalvele sunt conectate cu un furtun e complet gresit.

Edited by djtaotao
Link to comment
Share on other sites

Nu lua de buna poza de acolo. Vezi in lista de pe realoem, jos, ca sunt doua numere pentru turbina, unul e 11657790994 si celalalt este 11657794144. Cauta numerele astea pe google.

 

11657790994 este turbina actionata electric.

11657794144 este turbina actionata cu capsula vacuumatica.

 

 

Ce furtun leaga electrovalvele?

 

Acelea sunt 2 turbine diferite ca si producator. Nu este specificat nicaieri ca una e electrica si cealalalta pe vacuum :)

 

Ce furtun? Am pus link-ul mai sus dar il mai pun odata. Piesa 8 de aici http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=11_3331&hg=11&fg=45 intra intr-un furtun care prin magie, merge catre electrovalva egr de aici http://www.realoem.com/bmw/showparts.do?model=AS71&mospid=47635&btnr=11_3332&hg=11&fg=45 , de unde rezulta si legatura de care ziceam eu, intre cele 2 electrovalve.

Link to comment
Share on other sites

Bai DJ Allexino...tu esti gica contra, nu te supara. Sunt 2 tipuri de turbina pe aceeasi masina, care s-au pus in functie de anul fabricatiei! Iar cea actionata electric NU are electrovalva de vacuum (ce are rol de a actiona actuatorul vacuumatic), e comandata complet electronic, de un actuator electronic!!! Masinile cu turbina actionata electronic au convertor de presiune doar la supapa EGR, atat!
Link to comment
Share on other sites

E cam eronata conceptia ta. Daca electrovalvele se leaga prin furtune la magistrala de vacumm nu inseamna ca merg in tandem. Ele sunt actionate electric independent, de catre ECU.

 

Stiu ca sunt actionate de ecu (doh!), dar atunci de ce au pus nemtii furtunul vacuumatic de legatura intre ele!?

Edited by DJ Allexinno
Link to comment
Share on other sites

Pfff.... hai sa va explic altfel. Pe masina mea, sunt 2 convertoare de presiune (vacuum) Pierburg, unul la turbina si celalalt la egr. Inainte sa le schimb pe ambele, masina prezenta anumite lag-uri in acceleratie 1.700rpm - 2.100rpm. Convertoarele lucreaza in tandem, de aceea este si furtunul acela de legatura intre ele, si proasta functionare a unuia afecteaza functionalitatea celuilalt. Cum cele 2 convertoare lucreaza impreuna, nu vad cum ar putea avea unul pe vacuum si celalalt electric. Cum s-ar face corelarea intre ele!? Ori sunt ambele actionate electric, ori ambele pe vacuum... cel putin eu asa am vazut pe masini... asta binenteles in cazul in care ati descoperit voi piese care sunt "puse" aiurea pe realoem.

 

ps. @Alex Nastase ai idee ce face piesa 11?

Salut!Tu ai desfacut vreo data la motorul tau mai mult decat capacele de plastic de pe el?Daca ai dat galeria de admisie jos ai avut ocazia sa vezi ca de la pompa de vacuum pleaca o conducta pe sub galeria de admisie,in acea conducta sunt vreo 4 stuturi in care sunt introduse furtunele care alimenteaza cu vacuum convertoarele de presiune,si avem asa:convertor presiune pentru fantele de pe radiator,convertor presiune pentru EGR,convertor presiune pentru turbina(in cazul tau),convertor presiune pentru swirl flaps-uri din galeria de admisie,de aici rezulta ca acele convertoare de presiune(EGR+turbo)nu lucreaza in tandem ele sunt alimentate separat cu vacuum(daca se alimentau dintr-un convertor in celalalt atunci lucrau in tandem)_Trebuieste sa intelegi un desen tehnic,din schita de pe realoem se vede clar ca cele doua convertoare nu lucreaza in tandem .Am scris in alta postare,ca am masina cu acelasi motor cu a colegului care a inceput acest topic,dar vad ca nu vrei sa intelegi ca in realitate sunt masini care au alta echipare la turbo decat cea ce vedem noi pe realoem.EXISTA TURBO ACTIONAT ELECTRONIC.Incearca sa intelege ce spun cei de pe forum ca o sa-ti ajute si tie candva.Bafta!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.