Jump to content

BMW E90 mers intrerupt


Recommended Posts

Rezolvare la mine cu aceiasi problema (mers neregulat la turatii mici)

bmw 320 163 cai fabricatie 2007

am schimbat garniturile de la furtunul care vine de la EGR la interculer si masina merge perfect acum .

Sper sa fie cu folos

pret la reprezentanta 34 ron bucata

Merita incercat

post-14645-0-62178500-1383166198_thumb.png

Edited by theblackskin
Link to comment
Share on other sites

Rezolvare la mine cu aceiasi problema (mers neregulat la turatii mici)

bmw 320 163 cai fabricatie 2007

am schimbat garniturile de la furtunul care vine de la EGR la interculer si masina merge perfect acum .

Sper sa fie cu folos

pret la reprezentanta 34 ron bucata

Merita incercat

 

O sa incerc si asta.

 

Mersi de infromare!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
Salut!...astazi am observat ca imi trepideaza masina daca o tin constant intre 1900-2000rpm in treptele 1,2,3,4..nu face tot timpul..am fost la un service dar cand a luat-o in probe deja nu mai trepida...mi sa spus sa merg putin turata cu ea..dar acum nu stiu daca e o chiestie minora sau nu..cine poate sa ma ajute si pe mine si sa imi spune de unde sa incep..e90 2008..2.0,astept un raspuns.stima!
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

salutare!

 

La mine tot cand era cald afara intrerupa de la 2000 de ture dar doar daca acceleram foarte usor.

Am schimbat garniturile de la furtunul dintre intercooler si EGR, am pus un colier mai strong la imbinarea de la mijlocul furtunului.

Am observant ca nu mai face... puteti incerca asta...oricum garniturile costa aprox 20 de lei bucata...

 

bafta

Link to comment
Share on other sites

salutare!

 

La mine tot cand era cald afara intrerupa de la 2000 de ture dar doar daca acceleram foarte usor.

Am schimbat garniturile de la furtunul dintre intercooler si EGR, am pus un colier mai strong la imbinarea de la mijlocul furtunului.

Am observant ca nu mai face... puteti incerca asta...oricum garniturile costa aprox 20 de lei bucata...

 

bafta

Aceeasi chestie patesc si eu la 320D NFL, dar la mine se intampla doar cand temperatura scade sub 2 grade.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

salutare!

 

La mine tot cand era cald afara intrerupa de la 2000 de ture dar doar daca acceleram foarte usor.

Am schimbat garniturile de la furtunul dintre intercooler si EGR, am pus un colier mai strong la imbinarea de la mijlocul furtunului.

Am observant ca nu mai face... puteti incerca asta...oricum garniturile costa aprox 20 de lei bucata...

 

bafta

 

Salutare!

 

La mine incepuse din nou sa faca la fel...adica intrerupa intre 1800 si 2300 doar cand acceleram usor.

Am facut softul la masina si a disparut problema definitiv. Am tot testato dupa resoftare si nu mai face + ca merge mult mai bine.

 

Sper sa va fie de folos.

Link to comment
Share on other sites

Mai este un furtun gros in partea dreapta a masinii, care pleaca din zona turbinei si mergem jos spre radiatoare, iar la prinderea de radiator, are o piesa ca o sarma infasurata pe portiunea din cauciuc. Precizez ca acest furtun este compus dintr-o parte metalica ce se prinde in partea turbinei si apoi e o portiune din cauciuc care se prinde in la radiator, si e acea sarma infasurata. Am urme de ulei acolo si cred ca nu e etansata conexiunea cum trebuie. Aveti idee ce garnitura este? Nu gasesc pe realoem o corespondenta.

 

Multumesc.

Link to comment
Share on other sites

Eu aveam 320D 136 HP, la voi la E90 posibil sa fie din alta cauza. Inainte sa o vand, urma sa ma duc sa verific injectoarele, aia imi mai ramasese, pana si update de soft ii facusem. Masina mergea si tragea fenomenal, dar cum dadea un pic frigul, ziceai ca e traita in Africa si in Romania are parte de un soc. Scarbit fiind de diesel, am trecut la L6 benzina: rafinament. :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

]

Mai este un furtun gros in partea dreapta a masinii, care pleaca din zona turbinei si mergem jos spre radiatoare, iar la prinderea de radiator, are o piesa ca o sarma infasurata pe portiunea din cauciuc. Precizez ca acest furtun este compus dintr-o parte metalica ce se prinde in partea turbinei si apoi e o portiune din cauciuc care se prinde in la radiator, si e acea sarma infasurata. Am urme de ulei acolo si cred ca nu e etansata conexiunea cum trebuie. Aveti idee ce garnitura este? Nu gasesc pe realoem o corespondenta.

 

Multumesc.

 

post-52579-0-85140700-1395847033_thumb.jpg vreo 200 nou,original.

 

 

 

 

post-52579-0-48594600-1395847108_thumb.png

Edited by sbircris
Link to comment
Share on other sites

O problema asemanatoare am avut si eu,am umblat la 3...4 service...testere peste testere,imi trepida numai cand ajungea motoru la temperatura optima ,si m am dus in germania la un service si mi agasit un injector sub valoare normala..

 

Trimis de pe al meu GT-N7000 folosind Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.