Jump to content

F30 328i xDrive


FRE

Recommended Posts

Te simti, huh?

 

Ti-ai zice sa fii mai explicit dar superficialitatea de care dai dovada probabil c-ascunde un intelect subdezvoltat, bazat exclusiv pe clisee. :sorcerer:

 

Iar pe boss-ul de schimba placute prin parcari il poti stima sugandu-i teava de esapament! Ai fi onorat!

Ai tu grija cu teava aia si cu pasta care vine la placutele tale :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

La quote e pus altcineva! Nu tu! :thumbsup:

Nu trebuie jignit nimeni,cel putin asa consider.Ca sa lamurim putin : toata operatiunea s-a desfasurat intr-un garaj care ne apartine ,dispune de un elevator si o intreaga gama de scule,piese,etc,iar colegul care a facut operatiunea,are specializarea necesara impreuna cu vreo 30 ani experienta in mecanica auto.Sper ca s-au mai lamurit din dileme .

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Nu de putine ori oamenii au plecat din reprezentante cu placute noi puse invers(partea de metal a placutei pe disc),am vazut personal la un Pasat un Golf si un BMW.In urma crizei ,reduceri de salarii,de personal,nu mai au mecanici buni reprezentantele cu rare exceptii.

Prefer sa mi le pun singur la orice ora.E una din cele mai simple operatii posibile la masina.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Te simti, huh?

 

Ti-ai zice sa fii mai explicit dar superficialitatea de care dai dovada probabil c-ascunde un intelect subdezvoltat, bazat exclusiv pe clisee. :sorcerer:

 

Iar pe boss-ul de schimba placute prin parcari il poti stima sugandu-i teava de esapament! Ai fi onorat!

 

Singurul care da dovada de intelect subdezvoltat esti tu, tragi concluzii aiurea si ai o imagine fixa total eronata.

Legat de "supt teava de esapament", nu inteleg cum tu, intelect dezvoltat, poti avea un asemenea limbaj. Nu ma obosesc sa te jignesc, nu consider ca merita. Sa fii sanatos si iubit, asta e tot ce iti doresc! :thumbsup:

Edited by B-490-RZV
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Iar pe boss-ul de schimba placute prin parcari il poti stima sugandu-i teava de esapament! Ai fi onorat!

a, da? :nea:

de unde atata respect ???

 

Nu trebuie jignit nimeni[...]

asta ar fi trebuit sa inteleaga si colegul AdyMateo inainte de a se apuca de aruncat cu vorbe...

 

pentru vreo 30 de zile are vacanta (si nu, nu e pacaleala de 1 Aprilie!)

Link to comment
Share on other sites

 

 

Iar pe boss-ul de schimba placute prin parcari il poti stima sugandu-i teava de esapament! Ai fi onorat!

 

Moamaaaaa frateeeee...te-ai activat? Oare de unde apareti asa toti ca baubau de dupa perdea...parca v-ar baga cineva mana in buzunar cand isi expun parerile pe forum...

 

 

 

Eu am frana de mana " old style " ,de ce naiba nu au pus electrica,nu stiu :angry2:

 

 

La drifturi cu tine...

Link to comment
Share on other sites

Exact, dar la tot ce e sub seria 5, adica seriile 1/2/3/4, au frana de mana clasica. Ma uitam in showroom la Bavaria acum o saptamana la un 420d cabrio, vreo 62.000e, si ma gandeam ca ar fi aratat mult mai bine cu o consola centrala mai masiva, ca la seria 5.
Link to comment
Share on other sites

Eu nu prea am incredere in frana de degetel electronica.

Si nu am de la Passatul B6, care avea o astfel de problema, gen se bloca cand iti era lumea mai draga pe vreun pod..undeva. :laugh:

Ma rog, acum nu se pot compara VW-urile cu BMW-urile... :clover: , insa exista un risc.

Frana de mana este un detaliu la care nu i-am dat atentie, insa recunosc ca arata super misto consola aia de la F10 fara frana de mana manuala. :flowers:

Placutele, trebuie sa le schimb si eu pe fata insa nu prea am putut sa plec de la birou in ultima vreme.

Edited by claudiusnc
Link to comment
Share on other sites

Eu nu prea am incredere in frana de degetel electronica.

Si nu am de la Passatul B6, care avea o astfel de problema, gen se bloca cand iti era lumea mai draga pe vreun pod..undeva. :laugh:

 

Ar trebui sa ai totusi incredere :) Mai ales de la introducerea standardului ISO26262

 

Circuitele/sistemele sunt clasificate in functie de ce pagube pot produce in caz de defect. Frana si directia sunt din start clasificate ASIL D pt ca omul poate muri in caz de defectiune.

 

Se fac multe analize, studii, se adauga sisteme redundante, monitorizari in timp real etc. La cea mai mica avarie, chiar daca nu reprezinta un risc imediat, se declanseaza averismente cu mult timp inainte de a se produce o posibila amenintare pt viata omului.

 

BMW fuge de astea (ca si altii de fapt) pt ca in primul rand costa si in al doilea rand e mai greu de integrat un element de siguranta in electronica & software-ul de BMW.

Link to comment
Share on other sites

Mi se pare putin distractiv sa dai 60 k pe o masina si sa schimbi placutele intr-o parcare! :frantics:

 

Pai aia cativa mm erau esentiali, io cred ca grosimea minima trebuia sa fie de 8 mm cu tot cu carcasa placutei. Pe pagina cealalta am vazut c-aveai 25.000 de km. Doar daca n-ai mers pe strada ca pe circuit cu ea puteai sa le uzezi.

 

Si nu e vorba de inginerie (desi tre' sa ai mare tupeu sa-l lasi pe unu' sa-ti scoata placutele din etrier, sa stranga suruburi la ele, sa dea cu pasta ce vine in pachet s.a.m.d.), dar brand-ul Bmw nu presupune a sta in salopeta si a te baga sub capota/sasiu chiar de te pricepi. Ca daca voiai sa faci asta nu-ti mai luai Bmw, iti luai o masina de miner si aia era.

 

Daca faci un accident dupa schimbul asta nu cred ca te despagubeste colegu'. Dar poate data viitoare te mai interesezi de un manual de reparatii, de un service Bmw (ma-ndoiesc ca doar la cei din Braila puteai face operatiunea).

 

Hia sa iti zic eu ce am apatit la reprezentanta, am schimbat discuri+placute fata, au costat aproape 4000ron la x6, in nici 1000km s-au ovalizat discurile. ma duc la ei, efectiv nu stiau cum sa ma abureasca, dupa amenintari in mai putin de 30 de minute masina era cu discuri noi,placute noi. Ce constat in urmatoarele zile, ca masina franeaza mai bine cu noile discuri/placute decat cu celelalte ,care ar fi trebuit sa fie tot noi si de ac. calitate.

 

Sa nu mai zic ca pe la 20k km si un pic am lasat masina in service pt o problema la usa si ei mi-au furat turbina :turned:

 

Asa ca te p*** pe ele de reprezentante.

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Ionut,poate s-a inteles gresit,nu am nimic cu reprezentantele,povesti sunt destule,insa,nu am avut timp sa merg pana la Braila,practic sa pierd o zi pentru un schimb banal de placute de frana ; daca era sa o leg de o revizie ar fi fost ok,insa imi arata inca 11k pana la schimbul de ulei. Sincer in Bucuresti nici eu nu as merge la reprezentante decat daca as putea sta langa masina sa vad ce si cum :rolleyes:
Link to comment
Share on other sites

Mai stiu pe cineva care mergea in service pentru revizii si punea anumite ” semne ” pe mai toate componentele usor inlocuibile :console: Iar despre turbina schimbata cu una uzata am mai auzit,fac acest lucru la masinile noi,care au garantie,iar apoi cand pica le pun una noua si gata,au impacat si capra si varza,cum se zice in popor.
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am lasat masina in service pt ca incepuse sa fluiere usa dr/fata, ei au zis ca fost fortata. Las masina la ei peste noapte si dimineata ma suna ca este gata, imi propun sa iesim in test sa vedem daca mai fluiera usa si surpriza usa fluiera la fel de tare, dar pe langa, mai fluiera si turbina "mica" de mama focolului,asa dintr-o data. Nimeni nu a comentat nimic,au inlocuit-o pe garantie, apoi mi-au reparat si usa :angry2:

 

Intamplari de genul sunt si la Mercedes,VW,Hyundai,etc.

 

Se apropie si la mine inlocuirea placutelor,dracu mai merge la ei fara garantie !

Edited by ionut_marius
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.