Jump to content

Achizitie Seria 1


nick20pub

Recommended Posts

Am pus-o de o saptamana pe autovit (9.5 k cum am spus) si nici un telefon pana acum.

 

Cat vi s-ar parea un pret corect? (facand abstractie de ce probleme a avut, oricum nu se mai vad la prima vedere si sunt 90% rezolvate)

 

Masina are timbrul de mediu platit(4700 RON), de consumabile gen placute, discuri etc. nu are nevoie ca sunt schimbate. Ca dotari are xenon,tapiserie piele, incalzire scaune, dublu climatronic etc. Are cutie automata. E inmatriculata in noiembrie 2006 si are aproape 75500 km, rulati probabil marea majoritate in oras.

 

Pe autovit, seria 1 2.0 benzina variaza de la 5500-6000 EUR (gen aduse din Germania, an intre 2004-2006 cu doar 120.000 km) pana la 11000-13000 EUR din 2007-2009 cu sub 100.000 km si dotari ok.

Edited by nick20pub
Link to comment
Share on other sites

@KIP pai 7500 am dat pe ea cu tot cu inmatriculare(fara ce am bagat apoi in ea), mai bine dau cu ea in Dambovita decat sa o dau cu 6500 :)

 

@Alex OW40 de la BMW. Cand am luat-o o avea 5W30 tot de la BMW. Eroarea asta pe Vanos o are de pe la 50.000 km din ce am vazut eu pe tester prima data, si banuiesc ca de aici au aparut tot restul problemelor, pentru ca s-a mers cu ea asa fara sa se rezolve.

Concluzia da...praf motoarele astea daca la 60-70 K ajungi sa schimbi piese destul de importante, chit ca nu a fost ingrijita ca la carte.

 

Ma sperie ca in cele de 10-15 ocazii in care am fost pe la service, mereu erau acolo cate 4-5 BMW-uri,de la seria 1 la x6, toate cu probleme destul de grave.

Link to comment
Share on other sites

@KIP pai 7500 am dat pe ea cu tot cu inmatriculare(fara ce am bagat apoi in ea), mai bine dau cu ea in Dambovita decat sa o dau cu 6500 :)

 

@Alex OW40 de la BMW. Cand am luat-o o avea 5W30 tot de la BMW. Eroarea asta pe Vanos o are de pe la 50.000 km din ce am vazut eu pe tester prima data, si banuiesc ca de aici au aparut tot restul problemelor, pentru ca s-a mers cu ea asa fara sa se rezolve.

Concluzia da...praf motoarele astea daca la 60-70 K ajungi sa schimbi piese destul de importante, chit ca nu a fost ingrijita ca la carte.

 

Ma sperie ca in cele de 10-15 ocazii in care am fost pe la service, mereu erau acolo cate 4-5 BMW-uri,de la seria 1 la x6, toate cu probleme destul de grave.

masoara totusi si presiunea ulei ca sa fi sigur.sincer m-as mira sa fie pompa de ulei,desi nimic nu e imposibil.

edit:becul de presiune ulei se aprinde?e foarte ciudat ca fix vanosul evacuare sa nu aiba presiune si vanosul admisie sa aiba,sa nu cumva sa ai un canal infundat pe acolo.

de pe google asa la prima vedere ceva asemanator:

http://www.babybmw.net/viewtopic.php?f=3&t=25080

senzorul axa cu came evacuare e ok banuiesc?ai incercat sa probezi alt senzor?

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Eu te cred ca ai dat niste bani pe ea dar ai dat cam mult din start. Nu am nicio intentie sa fiu rautacios, nu ma intelege gresit. Fa si tu o scurta analiza a pietii si vezi la ce preturi se vand diverse masini. Nu stiu ce as face in cazul tau, sincer.
Link to comment
Share on other sites

Mi se pare foarte ciudat ca cei de la WELTAUTO sa nu fi stiut de aceste probleme ale masinii.

Mai ales ca ei le verifica temeinic inainte de cumparare in service Porsche.

Mie pentru niste prostioare (zgarieturi vopsea aripa spate si bara), mi-au scazut din start 300 EUR desi masina era impecabila dpdv tehnic.

Plus ca ei au acces la un sistem informatic unde pot vedea numarul comenzii + alte mici chestii.

Cu alte cuvinte stiau de problemele masinii insa au gandit probabil ca poate nu isi da seama cumparatorul sau problemele apar dupa perioada de garantie oferita de DAS WELTAUTO.

Ma rog, si-au cam luat teapa.

 

Acum, fara suparare insa pretul acela nu o sa il iei, este prea mare.

Mai ales ca masina a avut probleme nasoale la motor.

Sfatul meu este ca si cel al colegilor de mai sus, scapa de ea pentru ca ulterior sa te feresti de alte potentiale probleme.

Nasoala intamplare!

Edited by claudiusnc
Link to comment
Share on other sites

Alex, depinde de fiecare cum vede problema.

Din punctul meu de vedere, schimbat ax cu came + accesorii aferente, este o chestie cam nasoala.

Dar daca cumparatorul poate trece peste astfel de reparatii si daca au fost facute corect, ok cu asta.

Eu nu as trece peste asa ceva, insa asta este doar parerea mea. :thumbsup:

Edited by claudiusnc
Link to comment
Share on other sites

@Kip te cred :) Am scris mai sus cam ce preturi am vazut eu si sunt in range (acum eu nu m-am uitat si ce altceva poti lua de 9K).

 

@Claudiu aia de la Weltauto stiau ca are probleme, dar habar nu aveau ce. Cand am fost la ei pe garantie au zis ca mecanicii lor nu stiu sa repare BMW si sa merg la un service BMW si ei deconteaza conform garantiei.

 

@Alex reparatia a fost facuta la un service afiliat Automobile Bavaria, recomandat din mai multe surse, si oamenii repara numai BMW de 12 ani, banuiesc asadar ca sunt ok. Legat de presiunea de ulei, nu stiam ca se poate masura.. Senzorul se aprinde doar la rece si nu intotdeauna. Din ce am mai gasit eu pe net (

), pompa de ulei are o valva care regleaza presiunea de ulei si care mai ramane si blocata. O sa incerc sa o schimb si pe asta...poate poate.
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Salut,

 

Pentru ca nimeni nu m-a sunat de pe autovit, am mers inainte cu reparatia. Am schimbat niste piese din pompa de ulei care erau fisurate, nu stiu exact cum se numesc, oricum nu se pot comanda de noi, insa am avut noroc si la service aveau o pompa la care piesele ce imi trebuiau mie erau in stare buna.

In sfarsit pot spune ca acum masina merge ca un BMW :) Merge liniar, trage mai bine, motorul e silentios la turatii mici si o adevarata placere sa il asculti cand urca in turatii. Momentan nu mai are nicio eroare si sper sa nici nu mai revina.

 

Ma declar in sfarsit multumit :)

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Pentru ca nimeni nu m-a sunat de pe autovit, am mers inainte cu reparatia. Am schimbat niste piese din pompa de ulei care erau fisurate, nu stiu exact cum se numesc, oricum nu se pot comanda de noi, insa am avut noroc si la service aveau o pompa la care piesele ce imi trebuiau mie erau in stare buna.

In sfarsit pot spune ca acum masina merge ca un BMW :) Merge liniar, trage mai bine, motorul e silentios la turatii mici si o adevarata placere sa il asculti cand urca in turatii. Momentan nu mai are nicio eroare si sper sa nici nu mai revina.

 

Ma declar in sfarsit multumit :)

La cate ai tras.......a iesit si soarele pe strada ta; in alta ordine de idei.....acum daca tot ai investit si bani, si timp si nervi, o perioada tine masina si bucura-te de ea.

 

Citind tot topicul tau si gandindu-ma cat de insistenti am fost in a indica sa iti iei bmw si mai ales sa iei unul cu garantie si istoric.....sa ai parte de acum incolo de masina.

Link to comment
Share on other sites

La cate ai tras.......a iesit si soarele pe strada ta; in alta ordine de idei.....acum daca tot ai investit si bani, si timp si nervi, o perioada tine masina si bucura-te de ea.

 

Citind tot topicul tau si gandindu-ma cat de insistenti am fost in a indica sa iti iei bmw si mai ales sa iei unul cu garantie si istoric.....sa ai parte de acum incolo de masina.

 

 

Asta intentionez sa fac, sa ma bucur cat mai mult de ea :)

 

Multumesc de urari.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 6 months later...

http://www.autovit.ro/bmw-118-C33565115.html

 

Iata ca a venit si momentul sa ma despart de ea :)

 

O sa recapitulez pentru cei care nu au timp si rabdare sa parcurga topicul. Masina a fost cumparata in Mai 2013 de la Weltauto la 70000 km. A avut o multitudine de probleme rezolvate in primii 3000 km prin schimbarea urmatoarelor: distributie, axe came, supape simeringuri, vanos evacuare, electrovalve solenoid si pe evacuare si pe admisie, pompa ulei. In total s-au bagat cam 4000 euro in reparatii (cu amabilitatea celor de la weltauto :) ). Reparatiile au fost facute aici: http://www.apbservice.ro/despre-apb-service/ . Masina are acum 85000 de km si nu am mai avut probleme in ultimii 12000 dupa ce am terminat de schimbat piese. Am schimbat la achizitie si placute+discuri fata/spate + bielete directie, cauciucuri vara (acum sunt rulate cam 5-6000 km). Ulei si filtre schimbate recent la 84000. Are timbrul de mediu platit - 4674 lei - si nerecuperat.

 

Am fost cat se poate de transparent, pentru alte informatii va stau la dispozitie - 0766 202 809. Daca cineva de pe forum este interesat, pretul este 6600 EUR.

 

Multumesc,

Nicu

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.