Jump to content

Sfaturi Achizitie 520D dupa 2007, 177CP


Recommended Posts

Salut,

 

in acest moment detin un Ford Mondeo, 2.0 TDDI, 90CP, 2001.

Ma gandesc la un upgrade iar printre preferinte se numara si BMW 520D, model 2007, cu motorul de 177CP.

M-ar interesa sa stiu de la proprietarii unui astfel de model problemele si costurile de reparatii. Pana acum am raspoit primele 10 pagini dedicate acestui model si am sintetizat urmatoarele probleme:

* Clapete din galeria de admisie - cost de achizitie galerie noua de cca 500euro.

* DPF (filtrul de particule) - cost piesa 450-500euro, curatare pe la 400-600lei.

* Kit ambreaj - cost cca 500euro.

 

As mai fi interesat de consumul acestui model in Bucuresti cat si exterior. Deasemenea sunt pasionat de posibilitatile de DIY, nu pentru ca nu mi-as perimite o reparatie in service ci pentru ca imi place sa surubaiesc iar in mecanici nu prea am incredere, de multe ori am ajuns la concluzia ca stiu mai multe de pe forum decat ei pentru ca invata pe masinile noastre.

Deasemenea as fi interesat de tinuta de drum. Doresc sa-mi raspunda doar cei care se pricep cat de cat, cei care stiu doar service i-as ruga sa se abtina, mi-am pierdut multe nopti citind forumuri auto incat sunt satul de gunoi informatic.

 

Deci? Ce ziceti? Construim frumos un astfel de topic? Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Dpf-ul costa 7-8000 lei, nicidecum 500 euro ! Nu sunt probleme cu clapetele. Cea mai grava problema a motorului de 177 cp i reprezinta distributia care, trebuie schimbata la un moment dat. Daca se schimba pana sa se rupa costa intre 1000 si 2500 euro, in functie de service si piesele schimbate. Consum Bucuresti in jur de 10, exterior in jur de 6 !

 

Aaa, kit-ul de ambreiaj sare de 3.000 lei plus manopera !

Link to comment
Share on other sites

E super discutat subiectul pe forum,utilizeaza functia search.Problemele pe care le-ai sintetizat dovedesc ca nu ai citit nimic legat de modelul tau,acele probleme sint generale.La ce motor vrei tu problema e distributia :

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/112178-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/page__hl__distributie

 

enjoy

Link to comment
Share on other sites

Dpf-ul costa 7-8000 lei, nicidecum 500 euro ! Nu sunt probleme cu clapetele. Cea mai grava problema a motorului de 177 cp i reprezinta distributia care, trebuie schimbata la un moment dat. Daca se schimba pana sa se rupa costa intre 1000 si 2500 euro, in functie de service si piesele schimbate. Consum Bucuresti in jur de 10, exterior in jur de 6 !

Aaa, kit-ul de ambreiaj sare de 3.000 lei plus manopera !

Mai usor..nu mai speriati oamenii :)

DPF-ul se poate rezolva mult mai ieftin (undeva la de 10 ori mai ieftin decat pretul BMW pt unul nou). Stii si tu asta.

Iar distributia se schimba cam cu 700 euro cu tot cu manopera fara vibrochen.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Deasemenea sunt pasionat de posibilitatile de DIY, nu pentru ca nu mi-as perimite o reparatie in service ci pentru ca imi place sa surubaiesc iar in mecanici nu prea am incredere, de multe ori am ajuns la concluzia ca stiu mai multe de pe forum decat ei pentru ca invata pe masinile noastre

 

Alex, daca posibilitatea de a efectua reparatii la masina (ceva mai complexe decat inlocuirea placutelor de frana si becuri) este un criteriu important pentru tine, atunci iti recomand sa nu cumperi o generatie BMW mai noua de E46 (serie 3), E39 (serie 5), E38 (serie 7). Pentru platformele mentionate si toate cele anterioare lor exista manuale de reparatii si documentatie suficient de vaste, precum si enorm de multa experienta pe forumuri. Pentru platformele mai noi, posibilitatile DIY sunt foarte limitate, deci in consecinta drumurile la service greu de evitat.

Evident, toate aceste modele au deja multi ani vechime si e destul de greu sa gasesti masini cu rulaje decente. In plus, te vei lovi de doua probleme fiscale: timbru de mediu si impozitul (motoarele aveau capacitati cilindrice ceva mai mari fata de modelele moderne, la putere similara).

 

Observ ca urmaresti un serie 5 cu o motorizare Diesel.

Daca poti duce impozitul anual la un motor de 3 litri, un e39 530d (fab. 2000-2003, 193 CP, motor 6 cilindri in linie) este o masina care cred ca s-ar potrivi foarte bine cu ceea ce cauti. O alternativa mai abordabila dpdv impozit este e39 525d (fab. 2000-2003, 163 CP, motor 6 cilindri in linie - dar 2.5 litri. Cu ceva efort inca poti gasi in Romania, dar si in Germania / Olanda / Belgia exemplare care au rulat max. 100.000 - 120.000 Km.

Ambele modele (E39 530d / 525d) au o versiune de motor M57 care a dovedit o foarte buna fiabilitate (cu niste mici amanunte care insa se remediaza ieftin).

Ai grija insa la valoarea timbrului de mediu!

Link to comment
Share on other sites

Bullshit! Ia spuneti-mi voi mie ce motor diesel de 2.0 cu putere si consum asemanatoare gasiti la concurenta, fiabil, ca eu ma uit de luni bune la o alternativa la N47-le meu si sincer nu gasesc nimic...

Pana la urma voi schimba si eu distributia, pentru ca tragand linie tot BMW-ul e sus...

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Problema cea mai mare este cea cu distributia la n47.

 

Dar discutiile de pe forumuri au tendinta sa sperie cititorul, in general.

 

Am avut si eu dilema asta cu un an in urma. Am ales 30d. Nu regret nimic.

Taxa de inmatriculare o recuperez.

Ma deranjeaza impozitul asta pentru simplu fapt ca stiu ca banii respectivi merg pe apa sambetei.

 

Anyway, ca si aitilop, iti recomand si eu 3 litri diesel (m57) daca iti permiti taxele aferente.

 

Iti recomand BMW pentru ca, fata de celelalte marci, iti ofera o experienta de driving si ownership net superioara, chiar indedita as spune - incearca sa nu judeci masina doar dupa motorul ei.

Dar, daca nu-ti pasa de asa ceva, alege orice crezi te va face sa dormi bine noaptea.

 

Bafta!

Edited by clickzilla
Link to comment
Share on other sites

Mai usor..nu mai speriati oamenii :)

DPF-ul se poate rezolva mult mai ieftin (undeva la de 10 ori mai ieftin decat pretul BMW pt unul nou). Stii si tu asta.

Iar distributia se schimba cam cu 700 euro cu tot cu manopera fara vibrochen.

 

In ceea ce priveste dpf-ul, eu i-am spus cat e pretul de inlocuire. Ca se anuleaza fizic si din soft cu pana in 300 euro, e alta discutie. Cat despre distributie, stiu ca se schimba cu tot cu manopera, fara vibrochen, cu 3000 lei dar eu nu as face-o la amatorii care o fac in pretul asta ! As mai pune 1.000 lei si as face-o la un service serios, cu garantie cat se poate de valabila etc. De aia am zis de la 1000 euro in sus !

Link to comment
Share on other sites

Dpf-ul costa 7-8000 lei, nicidecum 500 euro ! Nu sunt probleme cu clapetele. Cea mai grava problema a motorului de 177 cp i reprezinta distributia care, trebuie schimbata la un moment dat. Daca se schimba pana sa se rupa costa intre 1000 si 2500 euro, in functie de service si piesele schimbate. Consum Bucuresti in jur de 10, exterior in jur de 6 !

 

Aaa, kit-ul de ambreiaj sare de 3.000 lei plus manopera !

 

KIP, sunt in a 3-a saptamana de citit forumul BMW la sectiunea seria 5. Pretul mentionat de mine este la o prima cautare pe google si mai exact aici, recunosc nu am cautat in detaliu, nu cunosc momentan calitatea acestor piese. Intradevar la acest motor se pare ca aceste clapete par a nu mai pune atat de multe probleme ca la cele de 163CP, unii zic ca sunt mai rigide, eu doar citez pe altii, nu am vazut.Referitor la distributie unii zic ca daca schimbi din timp intinzatorul lantului reduci foarte mult posibilitatea ruperii lui. Daca vb de kitul de ambreaj, unul LUK facut la Brasov l-am gasit la 1950lei aici ce-i drept la reducere. Consumul preconizat de tine ma coafeaza deoarece atat am si eu la Mondeo cu clima pornita pe functia auto. multumesc pentru raspunsul constructiv.

 

E super discutat subiectul pe forum,utilizeaza functia search.Problemele pe care le-ai sintetizat dovedesc ca nu ai citit nimic legat de modelul tau,acele probleme sint generale.La ce motor vrei tu problema e distributia :

 

http://www.bmwclub.ro/forums/topic/112178-problema-rupere-lant-distributie-motoare-n47-20d/page__hl__distributie

 

enjoy

 

Cata, deasemenea iti multumesc pentru raspuns. In acea parte a forumului nu am ajuns, calea ta este: BMWClub> BMW - Tehnica, intretinere si tuning> Probleme tehnice si rezolvari comune mai multor modele BMW, ma asteptam ca un asemenea subiect sa fie la sectiunea Seria 5 Probleme Tehnice si rezolvari, nu pe o ramura adiacenta. Pana acum am rasfoit doua forumuri mari si late, Ford si Renault, acolo erau mult mai bine organizate informatiile.

Voi citi cu interes link-ul oferit.

Link to comment
Share on other sites

Ambreiaj+volanta nu gasesti sub 3.000 lei ! Clapetele s-au remediat demult, nu mai sunt o problema nici la cel de 163 cp !

 

Daca as fi in locul tau as cauta un e60 lci dar cu motorul de 163 cp fara probleme la distributie !

Link to comment
Share on other sites

daca dupa ce citeste topicul mai vrea BMW eu zic sa-l felicitam :goodjob:

Myx, sunt o persoana care doreste sa stie pe ce da banii, la fel cum ma interesez acum despre aceasta masina m-am interesat si despre Renault Twingo din 99 pe care am dat 4000lei si despre Mondeo pe care am dat 3100euro. Ambele masini le-am tinut cca 2ani. Nu exclud sa ajung la parerea ta :)

Link to comment
Share on other sites

Daca as fi in locul tau as cauta un e60 lci dar cu motorul de 163 cp fara probleme la distributie !

Rectificare - e60 LCI de 163cp e tot N47, doar ca e varianta efficient dynamics.

 

Deci solutia ar fi sa-i recomanzi mai bine M47 2.0d 163cp.

 

Doar ca omul vrea ceva mai nou dupa cum zice in topic(>2007). Si tot la N47 ajungem (spre sfarsitul anului 2007).

Link to comment
Share on other sites

Alex, daca posibilitatea de a efectua reparatii la masina (ceva mai complexe decat inlocuirea placutelor de frana si becuri) este un criteriu important pentru tine, atunci iti recomand sa nu cumperi o generatie BMW mai noua de E46 (serie 3), E39 (serie 5), E38 (serie 7). Pentru platformele mentionate si toate cele anterioare lor exista manuale de reparatii si documentatie suficient de vaste, precum si enorm de multa experienta pe forumuri. Pentru platformele mai noi, posibilitatile DIY sunt foarte limitate, deci in consecinta drumurile la service greu de evitat.

Evident, toate aceste modele au deja multi ani vechime si e destul de greu sa gasesti masini cu rulaje decente. In plus, te vei lovi de doua probleme fiscale: timbru de mediu si impozitul (motoarele aveau capacitati cilindrice ceva mai mari fata de modelele moderne, la putere similara).

 

Observ ca urmaresti un serie 5 cu o motorizare Diesel.

Daca poti duce impozitul anual la un motor de 3 litri, un e39 530d (fab. 2000-2003, 193 CP, motor 6 cilindri in linie) este o masina care cred ca s-ar potrivi foarte bine cu ceea ce cauti. O alternativa mai abordabila dpdv impozit este e39 525d (fab. 2000-2003, 163 CP, motor 6 cilindri in linie - dar 2.5 litri. Cu ceva efort inca poti gasi in Romania, dar si in Germania / Olanda / Belgia exemplare care au rulat max. 100.000 - 120.000 Km.

Ambele modele (E39 530d / 525d) au o versiune de motor M57 care a dovedit o foarte buna fiabilitate (cu niste mici amanunte care insa se remediaza ieftin).

Ai grija insa la valoarea timbrului de mediu!

 

Aitilop, oameni ca tine sunt greu de gasit in tara asta! Felicitari! Esti constructiv. M-am interesat si am mers cu seria 3, chiar si cu un 330D, parca avea 187 CP (posibil sa gresesc). Imi plac masinile spatioase, am 1,90m, nu vreau sa cobor sub Mondeo ca si spatiu interior. Eu modelele astea cu E-urile nu prea le cunosc, insa Seria 7 nu-mi prea place, e prea mare pt gustul meu. intradevar E39 imi place chiar daca e mai vechiut, insa parca e prea vechi. As putea merge pe un Mondeo 2.0 TDCI, 145CP spre exemplu doar ca nu e asa sportiv :D Ma gandesc ca si pentru un seria 5 din 2007-2008 vor aparea persoane care sa mai mestereasca una alta, bineinteles limitat la ce se poate repara cu surubelnita si cheia fixa :)

As putea suporta un impozit mare, insa la ce folos sa dai 1000lei pe impozit cand poti sa-i bagi intr-o reparatie. Din auzite stiu ca motorarele de pe 525D in 6 cilindiri ar fi cele mai reusite de la BMW ca si probleme ce pot aparea. La un motor de 3000cc, impozitul este de aproape 3000lei...

Sper sa ne mai auzim, ai multe de impartasit. Multam'

 

Bullshit! Ia spuneti-mi voi mie ce motor diesel de 2.0 cu putere si consum asemanatoare gasiti la concurenta, fiabil, ca eu ma uit de luni bune la o alternativa la N47-le meu si sincer nu gasesc nimic...

Pana la urma voi schimba si eu distributia, pentru ca tragand linie tot BMW-ul e sus...

Personal nu cunosc, de aia ma interesez de BMW :D

 

Problema cea mai mare este cea cu distributia la n47.

 

Dar discutiile de pe forumuri au tendinta sa sperie cititorul, in general.

 

Am avut si eu dilema asta cu un an in urma. Am ales 30d. Nu regret nimic.

Taxa de inmatriculare o recuperez.

Ma deranjeaza impozitul asta pentru simplu fapt ca stiu ca banii respectivi merg pe apa sambetei.

 

Anyway, ca si aitilop, iti recomand si eu 3 litri diesel (m57) daca iti permiti taxele aferente.

 

Iti recomand BMW pentru ca, fata de celelalte marci, iti ofera o experienta de driving si ownership net superioara, chiar indedita as spune - incearca sa nu judeci masina doar dupa motorul ei.

Dar, daca nu-ti pasa de asa ceva, alege orice crezi te va face sa dormi bine noaptea.

 

Bafta!

clickzilla, asta incerc sa aflu, mi-l permit s-au nu? o reparatie de 500euro intr-o luna zic ca as putea sa o duc, insa nu si lunar doar pt o masina pe care o folosesc doar in weekend. pt saptamana am masina de servici. Sunt dispus sa platesc pentru experienta, de asta as vrea un upgrade al masinii. Eu ma gandesc la un BMW ca si o masina superioara, arata bine, este sportiva, din punctul meu de vedere consuma putin pentru cati CP iti oferta. Bafta si tie!

 

Ambreiaj+volanta nu gasesti sub 3.000 lei ! Clapetele s-au remediat demult, nu mai sunt o problema nici la cel de 163 cp !

 

Daca as fi in locul tau as cauta un e60 lci dar cu motorul de 163 cp fara probleme la distributie !

Kip, sa inteleg ca problema cu clapetele s-a rezolvat cu aparitia e60LCI? eu ma orientasem pe 177CP pentru ca stiam ca la acest model au disparut problema clapetelor (cred ca este una grava de tot daca ti se intampla).

 

The LCI (Life Cycle Impulse) model was released in 2007. This LCI model included a facelift of the front and rear end of the vehicle. This update included a new front bumper, fog lights, headlights, tail lights and trunk. The interior was also slightly remodelled as well and included changes to door handles, position of power window buttons, updated iDrive with shortcut buttons(for late 2008) models, sleeker gear change lever for the auto transmission. Besides these changes, the 5 Series gained new engines, transmission and an updated iDrive from the BMW X5.

Link to comment
Share on other sites

Rectificare - e60 LCI de 163cp e tot N47, doar ca e varianta efficient dynamics.

 

Deci solutia ar fi sa-i recomanzi mai bine M47 2.0d 163cp.

 

Doar ca omul vrea ceva mai nou dupa cum zice in topic(>2007). Si tot la N47 ajungem (spre sfarsitul anului 2007).

 

Dupa cum ziceam cu E-urile nu ma prea pricep acum, insa fac eforturi sa le retin.

La Seria 5 avem asa:

* E39 an de fabricatie '95-'03 (2.0d) cu motorizari: M47 D20 sau M47 204 D1 (136CP)

* E60 an de fabricatie '03-'10 (2.0d) cu motorizari: M47N 204 D4 (150CP), M47N 204 D5 sau N47 D20 A (163CP) si N47 D20 A, M47N 204 D4, N47 D20 C (177CP)

 

Andrei, as fi dispus sa cobor 1-2 ani, dar nu mai vechi de 2005 ca o dau la rabla apoi si-mi iau Logan.

Important este sa stiu care din cele 3 tipuri de motoare sunt mai fiabile, sau care au cele mai mici probleme si daca le putem depista din timp.

Acum e beleaua: ce inseamna M si ce inseamna N inainte de 47. M cumva este un facelift sau sunt cumva si anii de fabricatie impartiti?

Hai nu ma injurati, sunt si eu la inceput in ale BMW-ului :)

 

Bmw-ul are problemele lui, alte marci de masini au alte bube, nici una nu este perfecta.

 

Ce ziceti de audi-ul din poza?

Hai te rog sa nu stricam acest topic, am vazut din astea si cu alte masini, eu chiar vreau sa aflu care sunt aceste bube ale masini, care sunt costurile de reparatie, consum, taxe etc si sa pun in balanta cu puterea mea de cumparare. Repet, un topic pt seria 5 nu am vazut cu sfaturi de achizitie sau centralizator al bubelor. Multumesc pentru intelegere.

Edited by alexmitzu
Link to comment
Share on other sites

Hai te rog sa nu stricam acest topic, am vazut din astea si cu alte masini, eu chiar vreau sa aflu care sunt aceste bube ale masini, care sunt costurile de reparatie, consum, taxe etc si sa pun in balanta cu puterea mea de cumparare. Repet, un topic pt seria 5 nu am vazut cu sfaturi de achizitie sau centralizator al bubelor. Multumesc pentru intelegere.

 

 

REPET habar nu ai sa citesti pe forum, este tot ce vrei tu sa afli :))

Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

BMW face masini bunicele , sportive si destul de bine legate .Experienta de condus este superba si nu seamana cu nimic din ce am condus eu pana acum . Ce trebuie sa stii este ca piesele sunt scumpute , inclusiv consumabilele .

In afara de problema discutata si paradiscutata a distributiei , N47 este un motor bun(personal n-am auzit de alte cutume comune n47-urilor) . Cred ca in punctul asta ar trebui sa mergi sa vezi cateva masini si sa le iei la test drive .

Link to comment
Share on other sites

Ambreiaj+volanta nu gasesti sub 3.000 lei ! Clapetele s-au remediat demult, nu mai sunt o problema nici la cel de 163 cp !

 

Daca as fi in locul tau as cauta un e60 lci dar cu motorul de 163 cp fara probleme la distributie !

 

KIP, intre ce ani s-au fabricat LCI-urile? inceput de 2007 pana sa iasa cel de 177CP? Ce cod au dintre cele expuse de mine? Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Ca idee,am avut Mondeo model an fabricatie 2005 ghia cu motorul diesel de 130 de cai ca masina de service,si apoi am trecut pe e46 din '99 320d de 136 de cai.Personal iti spun ca spatiu e acelasi,post de condus/portbagaj,ce bagam intr-unul bagam si in celalat,calitatea de fabricatie mai buna la BMW chiar daca mai veche cu 6 ani (Fordul l-am avut de nou).

La gropi Fordul rezista mai bine,la BMWu nu-I plac gropile.In schimb motorul meu de pe e46 chiar daca e econom si robust e cam deposit moral(avantaj se gasesc la dezmembrari,dezavantaj nu trebe sa ai pretentii de putere prea mari)

Acum daca tu cauti seria 5 diferenta de spatiu va fi uriasa,pe de alta parte daca nu faci macar minim 30.000 km pe an nu prea se mai merita dieselul.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.