Jump to content

Monstruletu'


MuscleMike

Recommended Posts

Bietu' caine ...l.am vazut in oglinda laterala, rostogolindu-se dar nu cred ca mai traia...cand am ajuns acasa am vazut in suruburile in care era prinsa bara de scut, par de.al lui...bietu...si.a "inceput" prost anul.

mda , ai fost cu monstrul si ai scapat bine , eu am destui prieteni cu berline care i-au scos din radiatoare sau le-au declansat airbag sau mai rau au avut reactii ciudate cu urmari urate .

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
Bun...am terminat remodelingul...vine revizia...s.au cumpĂŁrat uleiuri și filtre și acum vine rândul discurilor.și plĂŁcuțele de frana. Ăntrebare: discuri OEM vs Zimmerman și plĂŁcute OEM vs Textar Ceramic...diferența la plĂŁcute: cele ceramice sunt mai scumpe cu 50ron fata de.OEM...
Link to comment
Share on other sites

Bun...am terminat remodelingul...vine revizia...s.au cumpĂŁrat uleiuri și filtre și acum vine rândul discurilor.și plĂŁcuțele de frana. Ăntrebare: discuri OEM vs Zimmerman și plĂŁcute OEM vs Textar Ceramic...diferența la plĂŁcute: cele ceramice sunt mai scumpe cu 50ron fata de.OEM...

 

Ia-ti discuri si placute originale, sunt cea mai buna alegere.

 

OEM inseamna pe producator, OE sunt originale.

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Eu am placute ATE cu discuri ATE. Cunosc pe cineva care si-a montat asa ceva pe un E60 530D si a fost foarte multumit de randamentul oferit de aceasta combinatie, mentionand ca sunt mult mai eficiente decat cele OE, chiar si neincalzite. Crede-ma ca nu e cazu` sa fim ironici. Edited by LEOZRX
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

eu am cativa prieteni cu masini nervoase si sunt mai multumiti de zimmermannurile sport(placute/discuri) decat de cele oe.

 

daca vrei ceva misto :

 

 

singurul minus in acest caz ar fi faptul ca se renunta la aparatoarea din spatele discului.

Edited by Krebs
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Bun...am terminat remodelingul...vine revizia...s.au cumpĂŁrat uleiuri și filtre și acum vine rândul discurilor.și plĂŁcuțele de frana. Ăntrebare: discuri OEM vs Zimmerman și plĂŁcute OEM vs Textar Ceramic...diferența la plĂŁcute: cele ceramice sunt mai scumpe cu 50ron fata de.OEM...

 

eu zic ca la masina asta se preteaza niste discuri perforate, mai ales ca ai un surplus de putere bunicel dupa remapare

  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

nu-i adevarat.

 

OE = echiparea de fabrica

OEM = piese originale vandute de BMW, in acest caz, cu stanta BMW, dar ca replacement parts...

 

Asa credeam si eu inainte, dar m-a contrazis grozadan.

 

Zicea ca:

OE sunt piesele originale. Daca iei piesa de la BMW tot originala adica OE este. Asta desi nu e fabricata de BMW.

 

Piesele OEM sunt piesele vandute de fabricantii care vand si piesa care vine pe original, de exemplu Lemforder in cazul articulatiilor.

 

Ma rog, e mai putin important.

Ideea in acest caz era ca piesele originale sunt cele mai bune.

Adica discuri si placute cu stanta BMW. Astea sunt cele mai calitative.

 

Eu am placute ATE cu discuri ATE. Cunosc pe cineva care si-a montat asa ceva pe un E60 530D si a fost foarte multumit de randamentul oferit de aceasta combinatie, mentionand ca sunt mult mai eficiente decat cele OE, chiar si neincalzite. Crede-ma ca nu e cazu` sa fim ironici.

 

E bine sa ne ferim sa facem review-uri din auzite.

 

Discurile alea Zimmerman sport sunt aftermarket. Adica nu s-a pus asa ceva pe BMW.

Exista intr-adevar kit-uri de franare care sunt superioare franelor originale, insa costa o gramada de bani in plus.

Discurile astea vandute pe producator sunt in general o frectie la picior de lemn si sunt deseori mai ieftine decat cele originale.

 

Plus ca e foarte greu sa spui ca niste frane sunt mai eficiente decat cele originale fara sa faci niste teste, niste masuratori. Efectul placebo isi va spune intotdeauna cuvantul.

 

Eu am schimbat discuri Brembo si Zimmerman care s-au ovalizat dupa cateva mii de km. Nu mi s-a intamplat niciodata asa ceva cu discuri originale si nici cu Ate.

Deci inclin sa nu am mare incredere in produsele de genul asta.

Mentionez ca discurile alea Brembo erau alternativa la piesele originale, adica nu erau niste discuri foarte scumpe vandute ca upgrade.

 

Si nici nu erau ironic. Avand un motor de 136 cp e foarte greu sa ajungi la limita constructiva a discurilor de fabrica. Eu am avut 245 cp si tot n-am reusit niciodata sa le incalzesc atat de mult incat sa simt vreo diferenta, desi am condus uneori foarte sportiv.

Edited by Service Premium
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Din ce stiu eu, placutele ceramice nu prea sunt ok pe strada...devin eficiente abia la temperaturi inalte. In oras cel putin, la drumuri scurte, e posibil sa franeze mai prost decat cele standard.

 

Eu as zice sa mergi pe originale sau cel mult ATE ;)

 

Din gama performance nu ai frane pentru X6

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.