Jump to content

totul despre Seria 5 F10, 2010 - 2017


Scorpio 82

Recommended Posts

Va salut!

Ma poate ajuta cineva,am codul asta de eroare și nu știu exact ce piesa trebuie schimbata

Screenshot_20240814_152543_BimmerLink.jpg

Va salut!

Ma poate ajuta cineva,am codul asta de eroare și nu știu exact ce piesa trebuie schimbata.

La un f10 b47 190cp

Nu știu dacă am postat unde trebuie dacă nu, îmi cer scuze dar nu am gasit😅

Va salut!

Ma poate ajuta cineva,am codul asta de eroare și nu știu exact ce piesa trebuie schimbata.

La un f10 b47 190cp

Nu știu dacă am postat unde trebuie dacă nu, îmi cer scuze dar nu am gasit😅

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...
28 minutes ago, ADRIAN HD said:

Din capul locului cred că prețul e mare pt.un f10,fie el dotat și cu km.puțini,deja e apărut din 2010,e uzat moral,e plin peste tot de ele,eu unul nu aș plăti banii ăia.Mai degrabă,cu ceva  suplimentare la buget aș căuta un g30 sau de ce nu g20.

Am vazut si la 22k si la 24k cu 60k de km in plus fata de asta...de aceea am intrebat.Masina da e dotata cat de cat...nu are trapa,mentinerea benzii,unghi mort,faruri adaptive...dar astea sunt chestii minore.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Ai un link cu masina? unicornii costa. Daca iti doresti F10 si masina e ok, ia-o. Tu trebuie sa fii multumit. Dar inainte du-o la verificat si rasverificat la reprezentanta, vezi ca au serviul de verificare completa, iti pun tester, o ridica pe elevator etc, costa cam 750 lei si programarea o poate face doar proprietarul.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...
On 5/24/2024 at 1:31 PM, AdrianMl15 said:

 

salut,am un seria 5f10 

mi s a ars modulul tms de la far xenon și nu găsesc același modul cu seria pe care o am

mergea sa pun cu alta serie ? 

Salut si La multi ani

Ai rezolvat problema?Aceeasi problema o am si eu,am schimbat pe cod din dezmembrari si nu se poate initializa.Masina in cauza F10 face lift faruri bixenon neadaptiv

On 5/19/2021 at 12:35 PM, six in line said:

Salut, da, poti sa faci test cu cel de pe stanga fara probleme. Am avut si eu aceeasi problema si am comandat unul care avea cod identic si s-a potrivit. Nou costa 1700 ron si in dezmembrari 500. Eu l-am luat din Germania de pe un site. Da-mi mesaj in privat daca te intereseaza. Pe diagnoza se vede clar care modul TMS nu functioneaza corespunzator.

Ma poti ajuta si pe mine te rog de unde sa cumpar unul pe acelasi cod?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 months later...

Salutare,

Caut de ceva timp sa cumpar un Seria 5 2014-2016. Am intrat pe toate site-urile posibile si in Romania si in Germania si Austria, Italia si efectiv am ramas blocat numai stiu la ce sa ma uit.

Daca iau din Romania sunt putin mai scumpe, daca iau din Germania sunt putin mai ieftine dar trebuie sa mai adaug vreo 1.000+ costuri de drum ca sa o aduc in tara.

Am intrebat mecanici, dealeri auto. Uni imi spun ca 520d este decent, alți imi spun ca 3.0 este mai fiabil, alți îmi spun ca daca iau 3.0 si pica ceva la ea o sa coste cat masina. Alți imi spun 2.0 este prea mic pentru mașina asta.

Bugetul este limitat la 15.000-16.000 si evident caut si eu cel mai bun deal.

Nu ma deranjeaza impozitul de 5.000 RON pentru motorul de 3.0 atata timp cat chiar merita aceasta masina.

Intreb pentru posesori de aceste modele 520d, 528i, 530d sau benzina, la ce ma sa ma uit, la kilometraj, la ani, la dotari?

Atatea variante disponibile, una are trapa si piele dar nu are acele 3 butoane, una are 3 butoane (head-up display, line assist etc) dar nu are portabaj electric, nu are trapa, nu are Hifi Pro etc....

Am inteles ca si in Germania au inceput sa dea inapoi kilometrajul, efectiv nu stiu unde sa le mai caut.

Am gasit 2.0 twin turbo cu 15k dupaia am gasit 535i cu 14k, dupaia varianta 2.0 190cp, alta varianta 530d.

An 2011 9.000 euro, an 2014 (15.000) - diferenta de 6.000 pentru 3 ani este normal?

Multumesc anticipat.

 

Link to comment
Share on other sites

25 minutes ago, haoleu said:

 

Bugetul este limitat la 15.000-16.000 si evident caut si eu cel mai bun deal.

 

 

Mașina aia a fost nouă 60-80k

Ce “deal” crezi că faci dacă o iei la sfert de preț si 200k km?

Link to comment
Share on other sites

2.0 e cumva cel mai fiabil, daca nu te deranjeaza sa schimbi distrubtia. Despre 528i, 535i si 530d am citit cele mai multe cazuri cand a fost nevoie sa se schimbe motorul cu totul.

520d intr-adevar nu e vreo racheta, dar nu se misca rau, ai totusi 190cp. Pentru majoritatea sunt mai mult decat suficienti. Eu m-as uita in principal la kilometraj (fiindca e o dotare in sine) si dotari. Poti sa mai cauti si 525d, e tot motor de 2.0, dar cu doua turbine.

Totusi daca gasesti una cu km putini (sa zicem sub 120k), nu cred ca mai conteaza ce motor are. 

Nu stiu daca la 3.0 impozitul e 5000 ron, dar daca e asa, atunci nu mi se pare deloc o afacere. Gandeste-te ca de banii aia bagi motorina poate un an intreg si te plimbi cu un 2.0. Sau in loc sa dai 5000 ron anual pe impozit, mai faci rost de 5k euro (poate un imprumut) si iti iei un 2.0 cu km putini.

Link to comment
Share on other sites

1 hour ago, wolf20 said:

Mașina aia a fost nouă 60-80k

Ce “deal” crezi că faci dacă o iei la sfert de preț si 200k km?

aaa am inteles, atunci numai cumpar Seria 5.

 

4 minutes ago, töffefe said:

2.0 e cumva cel mai fiabil, daca nu te deranjeaza sa schimbi distrubtia. Despre 528i, 535i si 530d am citit cele mai multe cazuri cand a fost nevoie sa se schimbe motorul cu totul.

520d intr-adevar nu e vreo racheta, dar nu se misca rau, ai totusi 190cp. Pentru majoritatea sunt mai mult decat suficienti. Eu m-as uita in principal la kilometraj (fiindca e o dotare in sine) si dotari. Poti sa mai cauti si 525d, e tot motor de 2.0, dar cu doua turbine.

Totusi daca gasesti una cu km putini (sa zicem sub 120k), nu cred ca mai conteaza ce motor are. 

Nu stiu daca la 3.0 impozitul e 5000 ron, dar daca e asa, atunci nu mi se pare deloc o afacere. Gandeste-te ca de banii aia bagi motorina poate un an intreg si te plimbi cu un 2.0. Sau in loc sa dai 5000 ron anual pe impozit, mai faci rost de 5k euro (poate un imprumut) si iti iei un 2.0 cu km putini.

Merci frumos, am gasit 2.0 (fara xdrive) cu 103.000 km benzina, cu dotari destul de multe, dar lipsa xenon deoarece este import Coreea.

Am gasit 535i Xdrive cu 158k km, care are xenon si destule dotari, dar este 3.0 benzina.

Dupaia am gasit cu 160k km 520d xdrive si tot asa... 🙂

Ce nu are una, are alta si tot asa, poate sunt eu prea dificil 😄

 

Link to comment
Share on other sites

Parerea mea e sa nu te cramponezi de xdrive. Desi are avantaje pe ploaie si pe drumuri de munte pline de zapada, cred ca te descurci foarte bine fara el in viata de zi cu zi. Eu in 13 ani de condus doar RWD nu am simtit nevoia de xdrive.

Cea cu 103k km pe benzina pare o optiune buna, dar pacat ca nu are xenon. Totusi, au aparut becurile LED H7 de la Osram, care cica au omologare RAR. Nu stiu ce sa te sfatuiesc, dar pare o alternativa ideala ca sa suplinesti lipsa xenonului. Aici trebuie sa te documentezi tu mai mult. Iar fiindca e import Coreea trebuie sa vezi in ce norma e incadrat la RAR, poate nu iese Euro 6.

Legat de 535i si 530d cauta pe youtube canalul lui Daniel Juc. A reparat 2 F10 fix cu motorizarile astea si poti vedea acolo explicatii despre punctele slabe ale acestor motoare.

 

Edited by töffefe
Link to comment
Share on other sites

Eu zic sa o iei pe cea mai ingrijita in bugetul tau. Alege o motorizare pe care sa ti-o permiti, atat la consum cat si la impozit si asigurare. In rest, la masina o sa ai cam aceleasi costuri, totusi la motoarele mai mari sunt mai mari si franele, deci automat mai scumpe.

Eu am luat anul trecut un F10 2.0 190cp la 128k km si 19k euro, 2015, nu are toate dotarile pe care as fi vrut sa le aiba si are doua pe care nu le-am dorit neaparat(xDrive si adblue), dar nu simt lipsa la nimic pana la urma si a contat faptul ca era "doxa" cand am verificat-o, cu toate astea, am bagat cateva mii de lei bune in ea, prevenitv. 

Edited by VladE46
Link to comment
Share on other sites

On 5/22/2025 at 2:02 PM, töffefe said:

Parerea mea e sa nu te cramponezi de xdrive. Desi are avantaje pe ploaie si pe drumuri de munte pline de zapada, cred ca te descurci foarte bine fara el in viata de zi cu zi. Eu in 13 ani de condus doar RWD nu am simtit nevoia de xdrive.

Cea cu 103k km pe benzina pare o optiune buna, dar pacat ca nu are xenon. Totusi, au aparut becurile LED H7 de la Osram, care cica au omologare RAR. Nu stiu ce sa te sfatuiesc, dar pare o alternativa ideala ca sa suplinesti lipsa xenonului. Aici trebuie sa te documentezi tu mai mult. Iar fiindca e import Coreea trebuie sa vezi in ce norma e incadrat la RAR, poate nu iese Euro 6.

Legat de 535i si 530d cauta pe youtube canalul lui Daniel Juc. A reparat 2 F10 fix cu motorizarile astea si poti vedea acolo explicatii despre punctele slabe ale acestor motoare.

 

Foarte tare video de pe canalul lui Daniel Juc, nu ma incurc cu 3.0 momentan.

 

On 5/22/2025 at 8:12 PM, VladE46 said:

Eu zic sa o iei pe cea mai ingrijita in bugetul tau. Alege o motorizare pe care sa ti-o permiti, atat la consum cat si la impozit si asigurare. In rest, la masina o sa ai cam aceleasi costuri, totusi la motoarele mai mari sunt mai mari si franele, deci automat mai scumpe.

Eu am luat anul trecut un F10 2.0 190cp la 128k km si 19k euro, 2015, nu are toate dotarile pe care as fi vrut sa le aiba si are doua pe care nu le-am dorit neaparat(xDrive si adblue), dar nu simt lipsa la nimic pana la urma si a contat faptul ca era "doxa" cand am verificat-o, cu toate astea, am bagat cateva mii de lei bune in ea, prevenitv. 

 

Da, correct, sincer iti spun caut cu cat mai multe dotari, am gasit deja un 528i xDrive 245CP si cu Stage 1 (290 CP) (stiu ca xdrive pot fii problematice) de la un privat din Germania, totul functional, fara probleme, cu istoric bun, multe dotari, 163k km din 10.2014 si ma duc personal Miercuri sa o vad si cel mai probabil o sa o iau, o tin si eu 1-2 ani dupa care trec la ceva mai nou.

Omul imi schimba uleiul, spala tapiteria si baga si benzina in ea...si mai imi da si 4 roti cu cauciuri de iarna. 

Daca mai caut mult sincer o sa inebunesc, efectiv numai am putere sa le caut, la urma urmei nu exista masina perfectă care sa nu se strice, am un Mercedes C class din 2009 in care am bagat mai mult decat valoareaza masina si tot stricata este...

 

Am bagat pe cartvertical pentru prima oara VIN, dar cred ca este o mare teapa, nu are istoric la KM, imi arata ca masina are doar 15km istoric.

Link to comment
Share on other sites

Grijă mare cu 528 ,ăla e deja dus la extrem de producător cu puterea ,dacă mai are și soft pe el e cam cu dute vino.Și ăla odată crăpat nu il mai repară nimeni.Eu unul nu aș cumpăra  o mașină softată și forjată de altul never.Că i aș pune eu soft ulterior ,da.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.