Jump to content

probleme instalatie racire.....DIN NOU


bmw3er

Recommended Posts

salut baieti, nu de mult am ramas pe dreapta cu masina in mijlocul intersectie,

povestea era ca s-a spart cotul din spatele chiulasei, am schimbat , totul bine etc....

 

acum in seara asta din nou am ramas in mijlocul intersectie, s-a ridicat temparatura apei, am tras pe dreapta....

surpriza.....motorul plin de antigel, peste tot.....mai mult in partea din spate a motorului.

 

ce sa mai aibe fratiilor....ca m-a disperat, de 2 ani de cand am cumparat masina am tot avut probleme cu instalatia de racire...

am schimbat:

-radiator racire

-radiator incalzire

-furtune radiator

-termostat

-cotul din spatele chiulasei.

 

momentan masina se afla intr-un peco, maine o duc la un service...sa fie oare furtunul de la cotul din spatele chiulasei?

 

pana la urma ma bate gandul ca si antigelul este de vina ptr problemele dese cu instalatia de racire...g12 rosu. sa trec si eu pe verde...?

Edited by bmw3er
Link to comment
Share on other sites

din cate stiu antigelul rosu e recomandat pt bmw

eu am acceasi problema ca tine

am scapat motorul la cald de vreo 3 ori pana acum

pierd continuu lichid de racire si nu stiu pe unde

pana la urma din cauza mai multor probleme am luat alt motor

trebuie sa al schimb cat de curand

Link to comment
Share on other sites

din cate stiu antigelul rosu e recomandat pt bmw

eu am acceasi problema ca tine

am scapat motorul la cald de vreo 3 ori pana acum

pierd continuu lichid de racire si nu stiu pe unde

pana la urma din cauza mai multor probleme am luat alt motor

trebuie sa al schimb cat de curand

 

si eu am avut pierderi mereu, dar le-am rezolvat repede, acum nu mai aveam pierdere pe nicaieri,. dar s-a intamplat brusc si nu stiu de unde vine pierderea aceasta....as vrea si eu o idee

Link to comment
Share on other sites

cotul din spatele chiuloasei lai schimbat tu?

 

l-am schimbat la un service, cotul l-am loat nou pe original.

daca eram putin mai inteligent ,schimbam si furtunul acestuia, care acum acesta ESTE PROBLEMA.

de-acolo pierd lichid, am adus masina acasa, spre ghinionul meu a fost sa fie sa se strice tocmai in weekend, luni duc masina la service

stie cineva cum se ajunge la acel furtun? este vorba de cel gros

Link to comment
Share on other sites

Si eu am schimbat de curand radiatorul si furtunul care vine din radiator spre chiulasa (cel de sus). La cateva zile a inceput sa curga iar,mai rau.Am zis ca nu a pus bine mecanicul ceva,n-a strans sau ca nu a etansat ceva bine.Azi cand am fost si s-a uitat a zis ca e vasul de expansiune.M-am uitat si eu pe sub masina sa ma conving si asa e.E umflat si are o fisura subtire cum fac toate de la uzura. Antigel am pus verde insa nu vad de ce ar face asa mai probleme culoarea antigelului.Bine sa fie ceva bun,eu am pus HEPA. ORicum stiam ca odata ce pica prima piesa din sistemul de racire urmeaza si restul.Se coc plasticele si trebuiesc schimbate.
Link to comment
Share on other sites

Azi am schimbat si eu vasul de expansiune cu garnitura la M43 (e36), ei bine tot curge pe unde se imbina cu radiatorul. Ciudat mi se pare ca nu are nici un fel de surub de prindere, totul se face prin tras/impins. <_<

 

Antigel am pus albastru si am citit pe eticheta ca nu contine silicati.

Edited by B69YMC
Link to comment
Share on other sites

Azi am schimbat si eu vasul de expansiune cu garnitura la M43 (e36), ei bine tot curge pe unde se imbina cu radiatorul. Ciudat mi se pare ca nu are nici un fel de surub de prindere, totul se face prin tras/impins. <_<

 

Antigel am pus albastru si am citit pe eticheta ca nu contine silicati.

cu greu o sa nimeresti un vas care sa nu curga. ia un radiator complet. eu asa am facut.

Link to comment
Share on other sites

cu greu o sa nimeresti un vas care sa nu curga. ia un radiator complet. eu asa am facut.

 

da e mai bine sa ei un radiator complet, si costa undeva la 100 ron maxim 150, si esti sigur ca scapi de problema acesta

recomand ca busonul de aerisire sa-l cumperi nou

 

revin si eu la problemutza mea, am tot cautat furtun (clasic, dacie, universal) in mai multe magazine auto, pana la urma am loat unu de la dezmembrari, 5lei...mai mult sa vad despre ce esta vorba, si sa caut la feldupa acesta., insa nu am gasit deloc.....nou costa undeva la 40-50 ron, nu ar fi o problema, defapt eu nou vruiam sa-l pun....dar acum va intreb si pe voi, ce zice-ti merge sa-l pun pe acesta care-l am de la dezmembrari?....pare a fi in stare foarte buna, e tare, nu are crapaturi....la comanda vine undeva la 3-4 zile , sunt si in criza de timp...si as vrea s-o rezolv pana luni seara cel tarziu

Edited by bmw3er
Link to comment
Share on other sites

problema rezolvata!!!.....a venit un baiat foarte bun , mi-a schimbat furtunul fara sa demonteze nimic altceva, foarte rapid si cu rafinament.

un baiat de nota 10. exact pe placul meu, mi-a facut si aerisirea ca la carte plus ca a venit la mine acasa.....ma costat 70 lei mi-a adus el furtun de la el, cu codurile inscriptionate de bmw, el zice ca era nou, chiar arata ca nou.

 

furtunul care era spart era copt, si taiat foarte rau

 

aaa, am uitat sa precisez, momentan am apa de la robinet in instalatie, fiind duminica toate magazinele erau inchise, si era necesar sa facem verificare sa vedem daca mai exista pierderi, maine la prima ora scot apa, si bag antigel....baiatul acesta are un 318i e36 de 2 ani, si are antigel verde de 2 ani, si nu a avut nici-un fel de problema cu instalatia de racire, fiind si mecanic mi-a recomandat sa bag si eu verde, ca cica asa este conceputa masina din uzina, cu antigel verde....eu sunt 90%hotarat sa bag verde...voi ce spune-ti

Edited by bmw3er
Link to comment
Share on other sites

eu am mers aproape 4 ani cu antigel original de logan, e un verde galbui asa, o culoare neon. Acum am ceva de la mobil, rozaliu portocaliu.

cand ziceam de radiator complet ma refeream la unul nou, la second hand sunt pericol, eu cand am vrut sa desfac furtunul de pe radiator, l-am smuls cu tot cu gura de la radiator, atat era de copt plasticul.

Edited by mihai vigariu
Link to comment
Share on other sites

eu am mers aproape 4 ani cu antigel original de logan, e un verde galbui asa, o culoare neon. Acum am ceva de la mobil, rozaliu portocaliu.

cand ziceam de radiator complet ma refeream la unul nou, la second hand sunt pericol, eu cand am vrut sa desfac furtunul de pe radiator, l-am smuls cu tot cu gura de la radiator, atat era de copt plasticul.

 

deci atunci merg cu incredere pe verde.....referitor la radiator, depinde , eu am loat un radiator de la dezmembrari, l-am loat direct de pe o masina proaspata intrata in curtea de dezm....avea inca antigel masina era in functiune,arata si mergea super, radiatorul arata ca nou. si nu am probleme cu el de 2 ani ....si sincer m-a costat 80 lei. si l-am montat singur.

Link to comment
Share on other sites

din cate stiu antigelul rosu e recomandat pt bmw

 

Vezi culoare in poza atasata!

http://i56.tinypic.com/wa4ze0.jpg

 

 

Azi am schimbat si eu vasul de expansiune cu garnitura la M43 (e36), ei bine tot curge pe unde se imbina cu radiatorul. Ciudat mi se pare ca nu are nici un fel de surub de prindere, totul se face prin tras/impins. <_<

 

Antigel am pus albastru si am citit pe eticheta ca nu contine silicati.

 

Daca ai curĂŁțat "șanțul" ĂŽn care vine garnitura, e posibil sĂŁ nu o fi fĂŁcut bine sau garnitura sĂŁ nu se fi așezat cum trebuie.

E posibil ca si garnitura, in cazul in care nu este originala sau facuta de o firma serioasa, sa nu aiba grosimea necesara.

Expresia folosita de vanzatori: "Pe producĂŁtor!" induce multĂŁ lume ĂŽn eroare, aceștia crezând cĂŁ au cumpĂŁrat ceva fĂŁcut de producĂŁtorul original.

Defapt, ĂŽnseamnĂŁ cĂŁ firme no name folosesc specificatiile producatorului, produsul final avand de suferit din cauza materialelor ieftine folosite.

Cauciuc de proasta calitate, plastic care nu rezista la temperaturi scazute sau prea mari etc.

Poți folosi suplimentar, pe lângĂŁ garniturĂŁ și PastĂŁ cu silicon rosu pentru garnituri 2+2.

Link to comment
Share on other sites

Eu am ajuns la concluzia ca la masina asta eu nu o sa scap niciodata de pierderile de antigel ,dupa cate am schimbat tot mai pierde pe undeva, dar nu-mi dau seama de unde....sa fie de la pompa de apa ? Totusi nu se vad urme de antigel

Ma deranjeaza faptul ca tre sa verific mereu nivelul . Se rupe naibi si cablu ala de la capota tot deschizand capota

Link to comment
Share on other sites

Si eu am problema asta, pierd antigel si nu stiu pe unde, ideea e ca pierde doar cand folosesc instalatia de incalzire, scade nivelu su se aprinde in bord. Dar nu vad pe undepierde nu curge pe nicaieri... Balta submasina nu lasa, in masina nu curge... Pe unde dispare apa?

 

daca il pierde doar cand dai drumu la incalzire, este de la calorifer....asa era la mine cand foloseam caldura atunci pierde o cantitate insemnata, si am schimbat cele 2 o-ringuri de la calorifer si pierderile s-au redus foarte mult, cel putin sunt sigur ca de la calorifer nu mai pierd deloc...ramane un mister de unde anume pierde si acea cantitate mica.

Edited by bmw3er
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.