Jump to content

320i nu porneste la rece(m50 e36)


Recommended Posts

in afara de senzorul de temperatura de pe admisie pe care l-ai mai schimbat pe cel albastru sau cel negru?

 

am schimbat toti senzoriicel de pe admisie,care masoara temperatura aerului care intra in motor,cel de pe chiulasa,care da indicatie,si cel mai important la pornirea la rece a motorului,cel de pe axa cu came,cel de pe roata dintata,bobine noi,debitmetru nou.

 

de pe net

 

http://www.bmwowners...ommon-problems/

 

ce e interesant pt tine

 

 

-M50 engines with VANOS produced 1/92 to 8/94 may have problems starting in cold weather below 46 degrees fahrenheit, or in high altitudes. Symptoms include a check engine light, long cranking times, black smoke from exhaust, and wet spark plugs. When this occurs, the EPROM needs to be reprogrammed by the dealer (MoDiC programming software version 5.1 or higher).

acum am citit ca ai alt calculator deci nu se aplica,ramane solutia spusa de in coleg mai sus,alta instalatie de M50- cutie manuala.

 

http://blog.bavauto....-1989-325i-e30/ tot de pe net.

 

calculatorul care l-am pus ieri este de pe motorul despre care am zis ca l-am luat complet,cu tot cu instalatie si provine dupa un cabrio parca din 96,cutie manuala.crezi ca o sa rezolv ceva daca as schimba instalatia?

 

eu zic sa excluzi compresia din lista!

 

asta mi-a spus si un prieten ,mecanic,ca sa exclud compresia din lista.eunu primesc scanteie cand este rece,si cum a zis si alex230ro,se poate sa fie bulit vreun modul,dar acum am alt calculator,sa fie si asta bulit?

sau,camshaft senzor,si crankshaft sensor sa nu le placa frigul,iar atunci cand puneam aeroterma pe motor sa se incalzeasca si atunci rezistenta prin bobinele lor sa fie in valori acceptabile sa poata porni motorul?

mi-e frica sa nu schimb degeaba instalatia electrica,dar merita incercat.

sau sa fie sarita de la punct?sa creeze vanosul probleme?sa avanseze axa de admisie prea mult?

Link to comment
Share on other sites

eu zic sa inlocuiesti instalatia cu totul la motor, pui ecu-ul de manuala si faci si tu un test in inpa si vezi daca ai erori, am patit si eu odata la un 2.8 la fel, pornea doar vara usor, iarna porneam lung fara acceleratie pe urma o lua in 2-3-4-5-6 :rolleyes:, dar avea soclul anulat

 

daca ai ceva la vanos vezi pe tester nu?

 

 

 

 

 

 

 

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Nu e posibil sa fie probleme la injectoare? Adica daca nu pulverizeaza corect, nu uda bujia?

 

 

ba da, dar poti scoate rampa cu totul si probezi

 

camshaft senzor face figuri la cald nu la rece

 

masina asta are senzor hall cumva?

 

 

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

ba da, dar poti scoate rampa cu totul si probezi

 

camshaft senzor face figuri la cald nu la rece

 

masina asta are senzor hall cumva?

 

 

 

baieti,mie nu imi da scanteie la rece.nu are treaba rampa de injectoare.masina trage,nu intrerupe,alaltaieri am dat o forja in ea de am ajuns in 200 la ora.pt varsta ei si capacitatea motorului,trage foarte bine masina.

mai spun o singura data,anul trecut si acum doi ani,pe timp de iarna,ca doar iarna am problemele astea,o porneam punand pe motor o aeroterma.o tineam 40 de min,motorul devenea cald,se simtea,si pornea fara probleme.

vanosul nu da nici o eroare pe tester,doar se poate vedea pe tester cu cat este decalata axa de admisie.am achizitionat si un cablu de diagnoza,cu adaptor cu 20 de pini si o mufa albastra,dar scrie OBD II,iar eu nu cred ca am OBD II

 

ba da, dar poti scoate rampa cu totul si probezi

 

camshaft senzor face figuri la cald nu la rece

 

masina asta are senzor hall cumva?

 

 

 

nu stiu ce este un senzor hall...denumirea imi suna cunoscuta

Link to comment
Share on other sites

pai deaia intreb de senzor hall ptr scanteie, http://www.ebay.de/itm/METZGER-Sensor-fur-Zundimpuls-BMW-E36-u-a-/181272899623?pt=DE_Autoteile&hash=item2a34b4f027, nu vreau sa te incurc mai tare decat esti, incercam doar sa-ti spun ca exista la motoarele motronic un senzor hall ptr scanteie, daca e built ala face cam ce ai tu.....tu tb sa stii mai bine ce senzori ai pe motor
Link to comment
Share on other sites

pai deaia intreb de senzor hall ptr scanteie, http://www.ebay.de/i...=item2a34b4f027, nu vreau sa te incurc mai tare decat esti, incercam doar sa-ti spun ca exista la motoarele motronic un senzor hall ptr scanteie, daca e built ala face cam ce ai tu.....tu tb sa stii mai bine ce senzori ai pe motor

 

am gasit ce face senzorul hall..imi suna cunoscut ca si efectul hall din facultate....dar senzorii pe care iiam sunt cei spusi de mine,nu am mai vazut sa mai fie un alt senzor pe masina

http://www.e-automobile.ro/categorie-electronica/106-senzor-hall.html

 

Cea mai mare problema e ca problema poate fi de oriunde.

 

La o masina stock gasesti usor problema, dar cand s-au facut tot felul de modificari si multe maini au umblat devine totul mult mai greu.

 

Senzorii aftermarket sunt foarte prosti.

 

Cel mai probabil e o problema cu un senzor. Cel mai ieftin ar fi sa iei piese de pe o masina functionala pentru a testa fiecare senzor in parte.

As incepe cu senzorul de la vibrochen si de la axa cu came. Si senzorul de temperatura lichid racire.

Senzorii astia sunt prea scumpi ca sa cumperi de proba.

 

am gasit asta pe net : http://vwforum.promotor.ro/topic/79795-senzor-arbore-cu-came-tour-16-mpi-2001-akl/

este posibil,daca senzorul,sau amandoi senzorii de detonatie sa fie buliti si sa afecteze ceilalti doi senzori?sau astia 2 sa fie de vina?depind unul de altul?adica senzor detonatie cu camshaft sensor?

Link to comment
Share on other sites

Nu e bine sa citesti tot felul de tampenii de pe net si sa nu filtrezi deloc informatia. Scrie unul o imbecilitate cu senzori de detonatie si gata ai luat informatia de buna.

 

Mergi la un service, e clar ca problema te depaseste.

 

Sau roaga pe cineva cu o masina identica sa te lase sa probezi tot felul de piese. Pentru asta nu-ti trebuie vreo expertiza deosebita.

Link to comment
Share on other sites

Nu e bine sa citesti tot felul de tampenii de pe net si sa nu filtrezi deloc informatia. Scrie unul o imbecilitate cu senzori de detonatie si gata ai luat informatia de buna.

 

Mergi la un service, e clar ca problema te depaseste.

 

Sau roaga pe cineva cu o masina identica sa te lase sa probezi tot felul de piese. Pentru asta nu-ti trebuie vreo expertiza deosebita.

 

da,ai dreptate,dar apoi mi-am dat seama ca nu are nici o legatura senzorul de detonatie ca nu imi porneste mie masina la rece.

maine ma apuc cu un prieten de ea.i-as schimba instalatia electrica,problema la instalatia asta pe care o am,este aceea ca am observat ca firele de la sonda lambda,difera culorile fata de cele pe care le am eu la instalatia actuala de pe masina.dar asta sa fie ultima problema ca nu o sa am lambda functionala.macar sa imi porneasca.

am pe cineva cu o pisicuta motor ca al meu,dar nu stiu daca o sa vrea saimi dea senzorii lui sa ii probez.

uniiau impamantenit in creier ca daca scoti senzorii si ii pui pe alta masina nu o sa le mai mearga.wtf.

o sa mai incerc sa iau senzorii astia de la un baiat din bucuresti de la dezmembrari ,de unde mai luam eu piese.sa ii iau din nou ca aia sunt originali.

app,o ciudatenie,imi aduc aminte ca anul trecut mi-a pornit masina fara crankshaft senzor,dar am inteles ca la motoarele cu distributie variabila nu prea conteaza asta..in fine,scuze,sunt debusolat complet si poate spun vreo prostie

daca nu rezolv nimic,am inteles ca te pricepi la e36...pot sa o aduc la tine si sa ti-o las sa vezi ce poti face?

Link to comment
Share on other sites

care este ma rog imbecilitatea legata despre un senzor ce detonatie hall pe care am scris-o?

 

auzi cica sa probezi piese pana ti se face rau, mai bine ziceai sa monteze un osciloscop sa masoare semnalul cu exactitate sa inlocuiasca calculatorul de automata si sa verifice firele pana la dde

dar in fine, ce ma bag eu peste cei cu service

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Nu era vorba despre ce ai scris tu ci despre ce a citit pe vwforum.

 

E evident ca nu are expertiza necesara pentru a masura cu osciloscopul.

 

Masinile nu se repara citind "pareri" pe forumuri si verificand 1000 de piese.

 

Daca se incapataneaza sa o repare singur, metoda probei cu piese de la alta masina e cea mai sigura si usoara. Si ieftina.

 

Si ideea ta cu inlocuitul instalatiei electrice se potriveste cuiva care stie ce face, nu cuiva care-si cam prinde urechile in orice.

Oricum daca instalatia electrica ar avea ceva, motorul n-ar porni deloc. Daca motorul porneste fara probleme la cald, nu aia e problema.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Nu era vorba despre ce ai scris tu ci despre ce a citit pe vwforum.

 

E evident ca nu are expertiza necesara pentru a masura cu osciloscopul.

 

Masinile nu se repara citind "pareri" pe forumuri si verificand 1000 de piese.

 

Daca se incapataneaza sa o repare singur, metoda probei cu piese de la alta masina e cea mai sigura si usoara. Si ieftina.

 

Si ideea ta cu inlocuitul instalatiei electrice se potriveste cuiva care stie ce face, nu cuiva care-si cam prinde urechile in orice.

Oricum daca instalatia electrica ar avea ceva, motorul n-ar porni deloc. Daca motorul porneste fara probleme la cald, nu aia e problema.

 

baieti,nu va certati.

eu am o nedumerire.Vin numberul masinii mele este :AL85891,dar,calculatorul original sa zic asa,de cand am luat masina,este dupa un coupe din 92 ,mi-am dat seama ca are alt VIN number atasat pe carcasa JA37035

bun,pe amandoua calculatoarele scrie MS 40.1,cred ca este versiune desoft,sa zic asa,nu ma pricep.

pe Realoem,m-am uitat acum din curiozitate si am gasit pt JA37035 2 senzori camshaft,unul pt MS 40 iar pt celalat nu este nici o specificatie.

deja am intrat in ceata.ma gandesc ca senzorii mei sunt pt MS 40?nu pt MS 40.1?

 

baieti,nu va certati.

eu am o nedumerire.Vin numberul masinii mele este :AL85891,dar,calculatorul original sa zic asa,de cand am luat masina,este dupa un coupe din 92 ,mi-am dat seama ca are alt VIN number atasat pe carcasa JA37035

bun,pe amandoua calculatoarele scrie MS 40.1,cred ca este versiune desoft,sa zic asa,nu ma pricep.

pe Realoem,m-am uitat acum din curiozitate si am gasit pt JA37035 2 senzori camshaft,unul pt MS 40 iar pt celalat nu este nici o specificatie.

deja am intrat in ceata.ma gandesc ca senzorii mei sunt pt MS 40?nu pt MS 40.1?

 

ca stau si ma gandesc ca nu am senzorii necesari pt MS 40.1,si mai mult ca sigur e de vina ori camshaft senzor ori nemernicul ala mic de pe chiulasa de nu porneste masina.

Edited by cosmin28
Link to comment
Share on other sites

Nici o problema.

 

am gasit o poza cu amplasarea releelor.o atsez.eu nu am decat releul DME si cel de la pompa de benzina,al treilea releu lipseste,nu stiu ce o fi ala.

in fine,am gasit un link, http://www.ehow.com/about_4691046_what-dme-relay.html ,si ma apuc maine doar de lucrul asta.se pare ca la mine e ceva pe parte electrica,

de nu imi da scanteie la rece.si o pornesc trasa.

post-34657-0-86055500-1385924599_thumb.jpg

post-34657-0-82439400-1385925070_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Vanosul are 2 senzori de detonatie si da, pot afecta pornirea, in functie de ei se regleaza "avansul". Iti recomand sa iei legatura cu userul MAS, este singura persoana pe care am gasit-o cu dester care sa mearga la ADS, iti trebuie un calculator cu port serial ca sa mearga cu INPA si cablul de diagnoza, nu merge cu adaptor de la serial la USB pt. motoarele astea, nu ma intreba de ce pt ca nu stiu sa te lamuresc.

Si eu am o problema cu ralantiul la E34-le meu, motor 2L fara vanos dar cu electronica Siemens ( la fel ca la Vanos, e National Version Germany masina) si anume ca la cald are niste intreruperi si se simte o vibratie in masina, am ajuns cu el si la MHS, am probat cu alti senzori, injectoare, regulator de ralanti, refacut chiulasa, absolut tot ce se putea face si nu am reusit sa ii dau de cap. Intr-un final m-am obisnuit cu ideea ca asa face el si am trecut mai departe, pur si simplu nimeni nu a gasit rezolvarea. In cazul tau, schimba instalatia cu totul, cred ca e cea mai usoara varianta.

 

Uite aici un link cu bataia mea de cap http://www.bmwclub.ro/forums/topic/107531-e-34-520i-ceva-probleme/

Link to comment
Share on other sites

mi se pare ca merge daca schimbi din ediabas.ini din obd in ads rulezi obd.ini dupa, si dai restart... cred ca tb sa ai si o anumita versiune 6.4.3-6.4.7, e mai complicat dar nu imposibil, se gasesc pe site-uri din afara destule date despre aceasta problema de instalare

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Spui ca trasa iti porneste si la rece ,cat de repede iti porneste?

 

Nu ar trebui sa nu porneasca nici trasa ?(Adica ori are probleme la partea electrica ori nu mai are(atunci cand motorul este rece))

 

salut.am pornit-o ieri trasa,dar foarte greu a luat-o,iar cand a luat-o,a iesit un fum si funingine pe esapament,a mers putin inecata si apoi si-a revenit.

eutot zic ca e sarita de la punct.sau,mi-a zis prietenul meu,este mecanic,sa nu fie senzorii de detonatie devinapentru pornirea la rece.dar,cum a spus si userul service premium,nu prea au legatura astia cu pornirea la rece

 

Vanosul are 2 senzori de detonatie si da, pot afecta pornirea, in functie de ei se regleaza "avansul". Iti recomand sa iei legatura cu userul MAS, este singura persoana pe care am gasit-o cu dester care sa mearga la ADS, iti trebuie un calculator cu port serial ca sa mearga cu INPA si cablul de diagnoza, nu merge cu adaptor de la serial la USB pt. motoarele astea, nu ma intreba de ce pt ca nu stiu sa te lamuresc.

Si eu am o problema cu ralantiul la E34-le meu, motor 2L fara vanos dar cu electronica Siemens ( la fel ca la Vanos, e National Version Germany masina) si anume ca la cald are niste intreruperi si se simte o vibratie in masina, am ajuns cu el si la MHS, am probat cu alti senzori, injectoare, regulator de ralanti, refacut chiulasa, absolut tot ce se putea face si nu am reusit sa ii dau de cap. Intr-un final m-am obisnuit cu ideea ca asa face el si am trecut mai departe, pur si simplu nimeni nu a gasit rezolvarea. In cazul tau, schimba instalatia cu totul, cred ca e cea mai usoara varianta.

 

Uite aici un link cu bataia mea de cap http://www.bmwclub.r...-ceva-probleme/

 

in seara asta,tot am rasfoit pe net si gasisem o chestie legata de mersul prost la relanti...se spunea ceva de sonda lambda...da,la cat de confuz sunt acum,nu preasunt in masura sa dau sfaturi...

si da,am 2 senzori de detonatie,dar nu vadlegatura cu ei...as incerca sa incerc sa o pornesc si fara ei....

maine am de gand sa urmaresc unde duc firele de la DME releu...

am cautat pe toate forumurile de specialitate...doar pe un tip de prin america am vaz ca a vea aceeasi problema ca a mea....a schimbat senzori in prostie,si pana la urma a vandut-o

eu nu as vreasa o vand,imi place masina,arata bine,am intretinut-o...si e masina saracului....nu imi permit sa imi iau alta...

dar dacatot nu o saii dau de cap....mai bine ii dau facdecatsa o vand

Link to comment
Share on other sites

Cosmin daca tot iti scoate atat de multi peri albi si nu vrei sa o vinzi, de ce nu te duci la un service cu ea, faci o diagnoza, vezi unde stai exact. Bajbai aiurea fara nicio solutie sigura. Schimbi nshpe senzori la nimereala fara ca tu sa stii care e defect.
Link to comment
Share on other sites

Cosmin daca tot iti scoate atat de multi peri albi si nu vrei sa o vinzi, de ce nu te duci la un service cu ea, faci o diagnoza, vezi unde stai exact. Bajbai aiurea fara nicio solutie sigura. Schimbi nshpe senzori la nimereala fara ca tu sa stii care e defect.

 

la cati tipicu testere am fost,m-am saturat.unii imi ziceau ca sunt morti toti senzorii,dar masina mergea.am gasit acum pe cineva in ploiesti,il cheama teo,si e as in aleelectronicii...si pe pisicute...si cam orice model bmw,ma rog,nu generatia noua.dar nu il pot prinde,e ocupat rau de tot.si mi-a spus ca nu stie daca se poate conecta sigur pe masina.

si mai am o intrebare.pe ambele calculatoare pe care le am scrie MS 40.1,adica este engine control system.dar am vazut ca pt varianta mea de motor,m50,existaMS 40 si DME 3.3.1.

si mai atasez ceva,este o lista cu senzorii specifici pt ambele calculatoare,cine a citit tot ce am spus pana acum,o sa isi dea seama.este o mica diferenta.intre 2 senzori,mda,se pare ca nu imi ataseaza word-ul.o sa pun aici ce am gasit.sa fie posibil sa am senzorulasta ingrosat cu negru?

 

Crankshaftsensor: 12141730027

 

Camshaftsensor: 12141703221

 

Camshaftsensor MS 40 : 12141730028

 

Coolant temperature sensor: 13621730034

 

Pt calculatorseria JA37035

 

 

Pt serie caroserie AL85891 :

 

Crankshaftsensor:12141730027

 

Camshaftsensor: 12141703221

 

Coolant temperature sensor: : 13621730034

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.