Jump to content

e90 LCI nu porneste la rece


Recommended Posts

Repet nu sunt mecanic :). _chiulasa_ nu vibrochen My mistake. Atasez proforma :)

 

 

Fara suparare dar din cate vad habar nu ai de nimic, in schimb cand trebuie sa dai vina pe cineva te pricepi de minune...

 

Ba ca trebuia sa scoti bujia asa, ba ca s-a rupt din cauza mecanicului etc...

Edited by smiley32
  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

O pasarica mi-a spus ca masina deja are helicoil montat. Gaura a fost data stramb cand s-a incercat scoterea bujiilor, deci bunicul bujiilor e intr-o bujie. :laugh:

 

Deci d-asta s-a recomandat de catre BMW schimbarea chiulasei. Practic nu mai ai ce helicoil sa bagi. Chestia asta s-a facut deja, dar prost. Concluzia e ca lumea e mica si nu tot ce zboara se mananca.

 

Cu alte cuvinte, e clar si cine n-a pus galeria bine la loc, e clar si cine a stricat chiulasa si e clar si cine ocoleste adevarul, asta ca as fiu elegant.

Edited by Service Premium
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

O pasarica mi-a spus ca masina deja are helicoil montat. Gaura a fost data stramb cand s-a incercat scoterea bujiilor, deci bunicul bujiilor e intr-o bujie. :laugh:

 

Deci d-asta s-a recomandat de catre BMW schimbarea chiulasei. Practic nu mai ai ce helicoil sa bagi. Chestia asta s-a facut deja, dar prost. Concluzia e ca lumea e mica si nu tot ce zboara se mananca.

 

Cu alte cuvinte, e clar si cine n-a pus galeria bine la loc, e clar si cine a stricat chiulasa si e clar si cine ocoleste adevarul, asta ca as fiu elegant.

 

Nu am dat galeria jos ca sa scoata bujia. Nu a pus nimeni Helicoil. Nu vreau sa am din nou aceiasi discutie cu tine ca daca vrei sa iti arat ca nu ai dreptate te chem in instanta. Eu ti-am spus ca am fost de fata cand s-a extras bujia si nu a pus omul nici un Helicoil si nu a dat nici o gaura. De ce nu intelegi. O sa fac poze cand dau _chiulasa_ jos sa vezi ca nu e facut nimic in ea. Daca nu vin eu cu masina la tine pe platforma sa iti arat poate te convingi si tu.

  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

O pasarica mi-a spus ca masina deja are helicoil montat. Gaura a fost data stramb cand s-a incercat scoterea bujiilor, deci bunicul bujiilor e intr-o bujie. :laugh:

 

Deci d-asta s-a recomandat de catre BMW schimbarea chiulasei. Practic nu mai ai ce helicoil sa bagi. Chestia asta s-a facut deja, dar prost. Concluzia e ca lumea e mica si nu tot ce zboara se mananca.

 

Cu alte cuvinte, e clar si cine n-a pus galeria bine la loc, e clar si cine a stricat chiulasa si e clar si cine ocoleste adevarul, asta ca as fiu elegant.

 

Vezi ca te contrazici mai sus spui clar ca BMW a ales varianta cu schimbare ca e mai bine pentru ei. Acuma ca ti-a spus tie o pasarica ca masina are Helicoil. Dar ti-a spus si ca bujiile nu au fost infiletate pana la capat? Ti-a spus si de faptul ca admisia era montata gresit? Sa iti spuna tot. Si te rog frumos sa ma crezi ca nu am nimic personal cu tine sa vorbesc rau de tine. Nu am nici un motiv sa spun lucruri neadevarate despre tine avand in vedere ca ne-am vazut o singura data. La Robert am fost de mai multe ori si nu am facut o plangere. La BMW am fost de mai multe ori si acuma e prima oara cand sunt nemultumit. Ti-am spus ca nu am nici o pretentie de la tine de nici un fel. Eu doar am spus ceea ce mi s-a intamplat mie si am povestit cum au decurs lucrurile. Nu am mintit cu nimic nici despre tine , nici despre BMW si nici despre cel care a scos Bujia. Daca cel care a scos bujia se comporta cum nu trebuie chiar crezi ca nu as fi povestit despre el? Eu am fost imediat dupa ce am plecat de la tine la el si am stat langa omul ala 2 ore sa faca extractie de bujie. A scos bujia veche si a pus Bujia noua nu a dat nici o gaura si nici un Helicoil. Sa fim seriosi.

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Tu pana una alta confunzi vibrochenul cu chiulasa.

 

Ideea e ca am vorbit cu cineva care lucreaza la BMW. Nu pot sa-i declin identitatea din motive lesne de inteles, insa din cate mi-a spus masina avea deja helicoil montat prost de dinainte sa vina la ei si ca acesta este motivul pentru care ti-au recomandat sa schimbi chiulasa.

 

Nu am incredere in nimeni, deci poate persoana asta ma minte, insa nu ar avea de ce sa ma minta.

 

Zicea ca helicoil-ul a fost deja montat de cineva si ca a fost pus stramb. Gaura nu a fost data cum trebuie. Deci nu se mai poate repara chiulasa.

 

E posibil ca tu sa nu fi vazut ce a facut cel care a scos bujia rupta.

Edited by Service Premium
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Nu am dat galeria jos ca sa scoata bujia. Nu a pus nimeni Helicoil. Nu vreau sa am din nou aceiasi discutie cu tine ca daca vrei sa iti arat ca nu ai dreptate te chem in instanta. Eu ti-am spus ca am fost de fata cand s-a extras bujia si nu a pus omul nici un Helicoil si nu a dat nici o gaura. De ce nu intelegi. O sa fac poze cand dau _chiulasa_ jos sa vezi ca nu e facut nimic in ea. Daca nu vin eu cu masina la tine pe platforma sa iti arat poate te convingi si tu.

 

Cum fundamentezi o actiune in instanta ?

 

Si te mai intrebam ieri, cum ai ajuns la tester, spuneai ca ti-au gasit o eroare la releu, ce te-a determinat sa ajungi la tester?

Edited by Dan Dan
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Cum fundamentezi o actiune in instanta ?

 

Si te mai intrebam ieri, cum ai ajuns la tester, spuneai ca ti-au gasit o eroare la releu, ce te-a determinat sa ajungi la tester?

 

1. Nu sunt avocat dar am spus ca e fratele meu si sigur stie el sa o fundamenteze.

2. Am ajuns la tester cand am fost la munte a fost rece si a pornit masina mai greu.

 

Tu pana una alta confunzi vibrochenul cu chiulasa.

 

Ideea e ca am vorbit cu cineva care lucreaza la BMW. Nu pot sa-i declin identitatea din motive lesne de inteles, insa din cate mi-a spus masina avea deja helicoil montat prost de dinainte sa vina la ei si ca acesta este motivul pentru care ti-au recomandat sa schimbi chiulasa.

 

Nu am incredere in nimeni, deci poate persoana asta ma minte, insa nu ar avea de ce sa ma minta.

 

Zicea ca helicoil-ul a fost deja montat de cineva si ca a fost pus stramb. Gaura nu a fost data cum trebuie. Deci nu se mai poate repara chiulasa.

 

E posibil ca tu sa nu fi vazut ce a facut cel care a scos bujia rupta.

 

Varianta simpla e in felul urmator: Te rog sa il suni pe Bunicu (scrie pe google extractie bujie incandescenta urziceni) gasesti un numar pe forum si spune-i ca ti s-a rupt o bujie si ca vrei sa ii faci extractie . Si ii spui ca nu vrei sa iti puna Helicoil si daca poate fara. Si sper ca asa poate te convingi si tu.

  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

1. Nu sunt avocat dar am spus ca e fratele meu si sigur stie el sa o fundamenteze.

2. Am ajuns la tester cand am fost la munte a fost rece si a pornit masina mai greu.

 

 

Si el cum o fundamenteaza? Asa ca sa stim si noi ceilalti cum sa procedam daca ajungem in situatia ta! Te intreb pentru ca te-am auzit vorbind de instanta. Asa cum tu ai primit pareri pertinente din punct de vedere tehnic, lamureste-ne si tu pe noi cu instanta.

 

Care erau mai exact simptomele inainte si dupa schimbarea bujiilor si releului?

Link to comment
Share on other sites

Varianta simpla e in felul urmator: Te rog sa il suni pe Bunicu (scrie pe google extractie bujie incandescenta urziceni) gasesti un numar pe forum si spune-i ca ti s-a rupt o bujie si ca vrei sa ii faci extractie . Si ii spui ca nu vrei sa iti puna Helicoil si daca poate fara. Si sper ca asa poate te convingi si tu.

 

Ar fi total inutil.

 

Sa-l intreb ceea ce stiu deja? Normal ca se poate si fara helicoil, insa pentru asta trebuie sa dai gaura foarte fix si sa nu distrugi filetul existent.

 

In orice caz, daca cel de la BMW m-a mintit, nu vad care ar fi motivul. Sper sa rezolvi oricum.

 

Sau poate sunt 2 masini la ei cu fix aceeasi problema, insa parca e prea similara povestea.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Ar fi total inutil.

 

Sa-l intreb ceea ce stiu deja? Normal ca se poate si fara helicoil, insa pentru asta trebuie sa dai gaura foarte fix si sa nu distrugi filetul existent.

 

In orice caz, daca cel de la BMW m-a mintit, nu vad care ar fi motivul. Sper sa rezolvi oricum.

 

Sau poate sunt 2 masini la ei cu fix aceeasi problema, insa parca e prea similara povestea.

 

Ok. Sa spunem ca cei de la BMW au dreptate am doua curiozitati: Sa spunem ca aveam Helicoil pus (cum a stat bujia acolo timp de 2 saptamani cat cei de la BMW Otopeni si inca o saptamana cei de la MHS ) au tot pornit si testat masina? Acuma de ce nu mai sta bujia in _chiulasa_?(tot tu spuneai ca Helicoil nu e o solutie temporara). Daca Gaura a fost data prost si bujia era pus stramb (de ce cei de la MHS au testat bujiile si au spus ca functioneaza ok?). Daca filetul era distrus de ce a stat bujia acolo cat timp au testat-o. Oricum este masina mea si tot eu voi plati sa o repar. Daca nu se poate repara voi schimba _chiulasa_ si gata.

Link to comment
Share on other sites

Pai daca pui helicoil il pui tocmai ca sa tina bujia acolo. Tu crezi ca bujia sare de acolo? Helicoil-ul e de fapt un filet pe care-l pui. Filet dublu de fapt. Un filet exterior si unul interior.

 

Normal ca masina porneste, functioneaza. Insa nu poti vedea o gaura data stramb si cu helicoil si sa zici ca totul e in regula.

Conform cu BMW, aia nu e o reparatie ci o improvizatie. Normal ca si o improvizatie poate sa fie fara probleme, dar ei au niste standarde clare pe care treuie sa le respecte.

 

Aia de la MHS probabil au pus testerul, au vazut ca nu exista eroare si au zis ca totul e ok.

Nu ai cum sa vezi pe tester daca e bujia pusa cum trebuie sau stramb.

Link to comment
Share on other sites

Pai daca pui helicoil il pui tocmai ca sa tina bujia acolo. Tu crezi ca bujia sare de acolo? Helicoil-ul e de fapt un filet pe care-l pui. Filet dublu de fapt. Un filet exterior si unul interior.

 

Normal ca masina porneste, functioneaza. Insa nu poti vedea o gaura data stramb si cu helicoil si sa zici ca totul e in regula.

Conform cu BMW, aia nu e o reparatie ci o improvizatie. Normal ca si o improvizatie poate sa fie fara probleme, dar ei au niste standarde clare pe care treuie sa le respecte.

 

Aia de la MHS probabil au pus testerul, au vazut ca nu exista eroare si au zis ca totul e ok.

Nu ai cum sa vezi pe tester daca e bujia pusa cum trebuie sau stramb.

 

Si pasarica ta ti-a spus ca Bujia nu sta in motor acuma? Ca eu o sa ma duc sa iau masina pe platforma? Daca era helicoil acolo de ce nu mai este? Ai spus ca ala nu sare.Si daca nu a sarit de ce nu mai sta bujia? S-a stricat helicoilul?

Link to comment
Share on other sites

Si pasarica ta ti-a spus ca Bujia nu sta in motor acuma? Ca eu o sa ma duc sa iau masina pe platforma? Daca era helicoil acolo de ce nu mai este? Ai spus ca ala nu sare.Si daca nu a sarit de ce nu mai sta bujia? S-a stricat helicoilul?

Discutia asta nu duce nicaieri. De la "bujia nu sta in motor" refuz sa discut cu tine orice aspect tehnic. Daca nu stii despre ce e vorba, nu mai face nici un fel de referire la asa ceva.

Atata timp cat un subiect iti este total strain, ce rost are sa desparti firul in patru despre fix acel subiect? Iti lipseste orice expertiza sau minima cultura generala despre un subiect. Evita-l!

Tu nu stii care-i chiulasa, care-i vibrochenul si vorbim aici despre helicoil si bujii care sar din motor si trec prin capota.

Asta e o chestie de cascadorii rasului. De fapt toata situatia e de asa natura. Iei masina si te duci la "bunicul" din Urziceni care e expert in dat jos bujii. De ce? Ca l-ai gasit la o simpla cautare pe google. Ala distruge filetul si monteaza helicoil. Duci masina in mai multe service-uri, faci scandal pe forum, faci scandal la reprezentanta, dai email-uri in Germania, ameninti cu procese. Ce atata tevatura pentru nimic? Problema asta se putea rezolva fara atata tiganeala, acuze si certuri. Si probabil nici nu te alegeai cu chiulasa distrusa. Pierdeai doar niste timp.

 

Pe viitor, mergi la un service in care ai incredere. Lasa-i sa-si faca treaba, vezi-ti de treaba ta si de experienta ta, nu mai face tot felul de analize si de proiectii psihologice si alte studii de caz. Ai tot jonglat cu service-urile, te-ai luat dupa tot felul de pareri, ai cumparat piese pe baza a unor vorbe citite de pe net.

De exemplu, ai venit la mine cu bujiile si releul fara sa faci o constatare inainte. Pun pariu ca te-ai luat dupa ceea ce ai citit pe forum. Nici pana in ziua de azi n-ai apucat sa vezi daca problema e rezolvata sau nu. Bani si timp pierduti si nervi aiurea. Si nu doar ai tai.

 

Ai plecat de la mine cu gandul ca sunt un idiot care vrea sa-ti dea chiulasa jos degeaba sau, mai rau, un borfas care vrea sa te faca. Ai fost tu mai destept si ai cautat repede de pe telefon pe google. Ai gasit "meseriasul". Practic ala te-a dat din lac in put. O situatie inimaginabila din punctul meu de vedere. Sa ajungi de la cateva milioane sa ai o dauna atat de mare.

Edited by Service Premium
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Discutia asta nu duce nicaieri. De la "bujia nu sta in motor" refuz sa discut cu tine orice aspect tehnic. Daca nu stii despre ce e vorba, nu mai face nici un fel de referire la asa ceva.

Atata timp cat un subiect iti este total strain, ce rost are sa desparti firul in patru despre fix acel subiect? Iti lipseste orice expertiza sau minima cultura generala despre un subiect. Evita-l!

Tu nu stii care-i chiulasa, care-i vibrochenul si vorbim aici despre helicoil si bujii care sar din motor si trec prin capota.

Asta e o chestie de cascadorii rasului. De fapt toata situatia e de asa natura. Iei masina si te duci la "bunicul" din Urziceni care e expert in dat jos bujii. De ce? Ca l-ai gasit la o simpla cautare pe google. Ala distruge filetul si monteaza helicoil. Duci masina in mai multe service-uri, faci scandal pe forum, faci scandal la reprezentanta, dai email-uri in Germania, ameninti cu procese. Ce atata tevatura pentru nimic? Problema asta se putea rezolva fara atata tiganeala, acuze si certuri. Si probabil nici nu te alegeai cu chiulasa distrusa. Pierdeai doar niste timp.

 

Pe viitor, mergi la un service in care ai incredere. Lasa-i sa-si faca treaba, vezi-ti de treaba ta si de experienta ta, nu mai face tot felul de analize si de proiectii psihologice si alte studii de caz. Ai tot jonglat cu service-urile, te-ai luat dupa tot felul de pareri, ai cumparat piese pe baza a unor vorbe citite de pe net.

De exemplu, ai venit la mine cu bujiile si releul fara sa faci o constatare inainte. Pun pariu ca te-ai luat dupa ceea ce ai citit pe forum. Nici pana in ziua de azi n-ai apucat sa vezi daca problema e rezolvata sau nu. Bani si timp pierduti si nervi aiurea. Si nu doar ai tai.

 

Ai plecat de la mine cu gandul ca sunt un idiot care vrea sa-ti dea chiulasa jos degeaba sau, mai rau, un borfas care vrea sa te faca. Ai fost tu mai destept si ai cautat repede de pe telefon pe google. Ai gasit "meseriasul". Practic ala te-a dat din lac in put. O situatie inimaginabila din punctul meu de vedere. Sa ajungi de la cateva milioane sa ai o dauna atat de mare.

 

Oamenii care au citit acest post si o sa vina la tine in service si o sa te cunoasca o sa isi dea singuri seama despre ce am scris aici. Atat am de spus.

  • Like 3
  • Downvote 10
Link to comment
Share on other sites

Ceea ce nu intelegi tu e ca eu sunt pe forumul asta din 2006. Cunosc zeci de oameni de pe acest forum. Am fost un utilizator foarte activ in trecut. Am facut topicuri de DIY, am adus pentru multi oameni produse de pe eBay fara nici un fel de adaos. Multi dintre utilizatorii acestui forum imi sunt prieteni.

Seriozitatea mea nu cred ca poate fi pusa la indoiala. Se poate spune ca sunt incapatanat, orgolios, poate chiar arogant, dar tepar sau neserios nu ma poate cataloga cineva.

 

Ca idee, tot se cearta si se reclama unii utilizatori pentru tepe de 100 lei sau chiar mai putin.

Anumiti oameni au avut incredere sa-mi dea sute, chiar si peste 1000 euro pentru diverse comenzi pe eBay. Daca n-as fi prezentat incredere, nu ar fi fost nimeni nebun sa faca asa ceva.

Tu probabil crezi ca eu sunt vreun mecanic care a gasit forumul asta si si-a facut aici cont si vii tu, clientul nemultumit, si trezesti oamenii din somn, le arati calea, adevarul si viata. Lucrurile nu stau asa.

Edited by Service Premium
  • Like 7
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Ceea ce nu intelegi tu e ca eu sunt pe forumul asta din 2006. Cunosc zeci de oameni de pe acest forum. Am fost un utilizator foarte activ in trecut. Am facut topicuri de DIY, am adus pentru multi oameni produse de pe eBay fara nici un fel de adaos. Multi dintre utilizatorii acestui forum imi sunt prieteni.

Seriozitatea mea nu cred ca poate fi pusa la indoiala. Se poate spune ca sunt incapatanat, orgolios, poate chiar arogant, dar tepar sau neserios nu ma poate cataloga cineva.

 

Ca idee, tot se cearta si se reclama unii utilizatori pentru tepe de 100 lei sau chiar mai putin.

Anumiti oameni au avut incredere sa-mi dea sute, chiar si peste 1000 euro pentru diverse comenzi pe eBay. Daca n-as fi prezentat incredere, nu ar fi fost nimeni nebun sa faca asa ceva.

Tu probabil crezi ca eu sunt vreun mecanic care a gasit forumul asta si si-a facut aici cont si vii tu, clientul nemultumit, si trezesti oamenii din somn, le arati calea, adevarul si viata. Lucrurile nu stau asa.

 

Tu ma intelegi gresit. Eu nu ti-am zis ca esti tepar. AI vazut ce ti-am reprosat si reporsurile nu au venit de la mine ce de la BMW. Persoana cu care am venit poate sa confirme ce am spus eu ca s-a intamplat in service. Nu am exagerat cu nimic. Eu nu inteleg de ce te simti ofensat pentru ca povestesc ce s-a intamplat la tine in service. Nu ti-am cerut nimic nici tie nici celor de la BMW. Ceea ce am scris in Germania a fost faptul ca nu mi se pare normal ca eu sa ma duc la ei in reprezentanta sa cer o constatare ei sa imi spuna ca masina are o problema dupa care sa spuna ca are alta problema si tot asa si eu sa fiu cel care plateste pana cand tot incearca ei sa afle ce problema are masina. Daca cei din Germania spuneau ca asa se procedeaza si e normal atunci eu as fi luat masina si o duceam la alt service unde incercatul era mai ieftin. Nu pot sa las masina in service la ei 1 luna de zile de inercat ca s-ar putea sa imi vina o nota de plata de cateva mii de euro pe care eu sunt dispus sa ii donez unei fundatii decat celor de la BMW pentru incercari. Daca sunt dispus sa platesc preturi mari vreau sa mi se ofere servicii de calitate. Eu nu sunt genul de persoana care sa negocieze un pret. De obicei eu intreb daca persoana poate efectua acel serviciu si la ce pret. Din pacate pe tine te-am intrebat daca poti sa imi schimbi 4 bujii si un releu ai spus ca da am facut programare. Ai spus un pret pe care eu l-am platit. In schimb tu nu ai prestat serviciul pentru care am batut palma. Eu asa vad lucrurile ca fiind normale.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

@reshou:

 

Poate nu ai zis, dar asta reiese din relatarea ta. Ca ti-am luat banii degeaba, desi noi ne-am inteles cu totul altfel. Tu nu te-ai tinut de cuvant, nu eu. Persoana cu care erai in service era prietenul tau. E ca si cum l-as pune eu pe celalalt mecanic cu care lucrez sa confirme ceea ce spun eu. Cu siguranta nu valoreaza nimic nici parerea lui si nici parerea amicului tau.

 

Cat despre preturi mari si negociere, sa avem cu totii masura bunului simt. Daca n-ai fi vrut preturi moderate (ceea ce nu-ti reprosez), nu ai fi fost la un service de pe forum. Ai fost dupa si la reprezentanta, ai vazut cum e cu preturile de acolo. Prima data mi-ai cerut pret pentru bujii si releul, preturi care probabil ti s-au parut prea mari, asa ca ai venit tu cu piesele. Eu de la tine am luat doar 120 lei. Nu ai platit nici un pret mare.

Si, ca sa fim bine intelesi, eu apreciez orice suma de bani si orice client. Insa nu-mi plac anumite lucruri de genul celor pe care le-ai facut tu. Adica sa incerci sa ma inveti cum sa fac ceea ce tu nu stii. Sau sa incerci sa dai vina pe mine. Sa-mi zici ca poate nu am folosit tubulara care trebuia sau altceva de genul asta. Asta e prosteala pe fata si trecere la tupeu.

Nu halesc lucruri de genul asta si le inteleg fix cum sunt.

Din acest motiv chiar o sa cresc pretul pentru aceasta operatiune. E o suma mult prea mica pentru atat de multi nervi.

Eu as fi putut presta respectivul serviciu in integralitate daca bujiile tale nu erau blocate. Exista si anumite lucruri care nu tin de mine desi am avut cele mai bune intentii.

Ca sa intelegi foarte bine cum stau lucrurile, saptamana trecuta am desfacut un motor de X5 unul client de pe forum. Azi am inceput sa desfac alt motor de seria 1 al unui client tot de pe forum. Daca eram atat de nepriceput, cu siguranta as fi dat faliment de multa vreme si n-as mai fi avut clienti.

Nu se duce nimeni la cineva sa repare un motor sau o cutie daca respectivul prestator de servicii nu prezinta incredere.

Edited by Service Premium
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

bai nu e o tragedie, se pot rupe, poate era stricat filetul de cineva inainte sa cumperi tu masina, plm , e simplu de reparat nu intelegi?

 

 

 

Mie in 2009 cand le-am schimbat la Contempo Cars la M 47 tehnicianul de acolo mi-a spus "hai sa vedem daca esti norocos" :)

 

Aici e treaba complicata Boaska, procese, instante, alea-alea, urziceni, tu nu intelegi :)

  • Like 6
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Mie in 2009 cand le-am schimbat la Contempo Cars la M 47 tehnicianul de acolo mi-a spus "hai sa vedem daca esti norocos" :)

 

Aici e treaba complicata Boaska, procese, instante, alea-alea, urziceni, tu nu intelegi :)

 

O sa ma bag eu in discutia voastra.

Am schimbat si eu bujii atat in reprezentanta cat si in service-uri mai de doamne ajuta.

Niciodata nu mi s-a spus ca daca se rupe va trebui sa platesc ceva si nici n-am semnat nimic pentru a lua la evidenta riscurile.

  • Like 1
  • Downvote 7
Link to comment
Share on other sites

O sa ma bag eu in discutia voastra.

Am schimbat si eu bujii atat in reprezentanta cat si in service-uri mai de doamne ajuta.

Niciodata nu mi s-a spus ca daca se rupe va trebui sa platesc ceva si nici n-am semnat nimic pentru a lua la evidenta riscurile.

 

La erebus, di bas, union motors, sau unde?

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La erebus, di bas, union motors, sau unde?

 

Locatiile exacte nu sunt importante si nu vorbeam despre Corsa existenta in familie.

De bine de rau la asta nu am inlocuit bujiile dar face precum un tractor(dar asa este modelul)

 

Am citit de la inceput tot postul si a mai spus un user ca a intrebat specific la un service si a primit raspunsul ca e fix treaba service-ului ce se intampla daca se rupe o bujie.

Eu nu am intrebat dar nici nu mi s-a adus la cunostinta ca ar reprezenta o problema inlocuirea lor.

 

LE: vad ca pe aici se dau - si + pe baza de simpatii, o sa ma retrag din discutiile voastre.

Edited by kma
  • Like 2
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.