Jump to content

e90 LCI nu porneste la rece


Recommended Posts

cati de aici schimba la reprezentanta bujiile si releul ?

 

dupa posibilitati,vorba lu' Braila...

 

Pai e foarte simplu de ce n-ai auzit.

La reprezentanta se repara in mare parte masini care inca sunt in garantie. Prin urmare, masinile de 7-8 ani si peste 200 000 km care ar putea avea probleme de genul asta nu prea ajung acolo.

 

Pai la un e46 din 2005 am schimbat...sorcerer.png

 

Si ,culmea, tot la Paul am fost, lol..d-aia l-am intrebat pe resou cine l-a luat in primire..

 

 

aaa, la 205mii le-am schimbat...sorcerer.png

Edited by sbircris
Link to comment
Share on other sites

Exista intotdeauna exceptii. Eu am rupt 3 bujii pana acum. Asta-i viata. Saptamana trecuta la un X5 am dat jos chiulasa pentru ca trebuia planata si una dintre ele a iesit foarte greu desi chiulasa fusese bagata intr-o cuva rotativa care e folosita de cei de la atelierul de planat chiulase pentru curatare. Se foloseste o solutie speciala care are vreo 70 de grade. Chiar si in conditiile astea, abia a fost data jos. Sunt cazuri si cazuri. Pentru un client poate parea ceva extraordinar, o catastrofa. Pentru un atelier, e doar o alta zi de munca.
Link to comment
Share on other sites

dupa posibilitati,vorba lu' Braila...

 

 

 

Pai la un e46 din 2005 am schimbat...sorcerer.png

 

Si ,culmea, tot la Paul am fost, lol..d-aia l-am intrebat pe resou cine l-a luat in primire..

 

Paul e super baiat. Rar gasesti ca el. Dar nu stiu despre mecanici. El este o interfata intre clienti si mecanici.

Link to comment
Share on other sites

Sunt buni si mecanicii,stai linistit.

 

Trebuia sa mergi acolo de prima oara,dadeai ceva mai mult, si acum stateai linistit,fara balamuc .

 

 

 

 

Cred ca esti si mai mic, ca varsta zic...

 

 

 

Ca sa intelegi,aia fac 50 de masini pe zi,tot felul de situatii,de probleme..

Edited by sbircris
Link to comment
Share on other sites

Exista intotdeauna exceptii. Eu am rupt 3 bujii pana acum. Asta-i viata. Saptamana trecuta la un X5 am dat jos chiulasa pentru ca trebuia planata si una dintre ele a iesit foarte greu desi chiulasa fusese bagata intr-o cuva rotativa care e folosita de cei de la atelierul de planat chiulase pentru curatare. Se foloseste o solutie speciala care are vreo 70 de grade. Chiar si in conditiile astea, abia a fost data jos. Sunt cazuri si cazuri. Pentru un client poate parea ceva extraordinar, o catastrofa. Pentru un atelier, e doar o alta zi de munca.

 

Asa e.

 

 

Fiecare cu clientii lui, ca-n orice domeniu.

Link to comment
Share on other sites

Sunt buni si mecanicii,stai linistit.

 

Trebuia sa mergi acolo de prima oara,dadeai ceva mai mult, si acum stateai linistit,fara balamuc .

 

 

 

 

Cred ca esti si mai mic, ca varsta zic...

 

 

 

Ca sa intelegi,aia fac 50 de masini pe zi,tot felul de situatii,de probleme..

 

Fac ei 50 de masini zilnic :) Dar cu a mea nu au reusit nici dupa 2 saptamani sa ii dea de cap :). Daca e sa schimbe consumabile probabil ca da... dar in rest nu stiu ce sa zic despre acei mecanici. Sa nu mai spun ca eu am mers cu masina pe roti acolo si acuma o sa o iau pe platforma .

Link to comment
Share on other sites

Asa e.

 

 

Fiecare cu clientii lui, ca-n orice domeniu.

Da. Ca o mentiune pentru ca tot laudai mecanicii de reprezentanta. Cunosc astfel de oameni. Sunt foarte buni unii dintre ei, insa cei buni au intotdeauna si un side business. Un mic atelier acasa, un atelier privat unde lucreaza in week-end. N-ai cum sa lucrezi la reprezentanta pe 12-13 milioane cand esti foarte bun.

 

Iar cand e vorba de reparatii foarte complicate si scumpe in Romania, tot la service-uri oarecare ajungi. Nu stiu cati oameni isi permit sa cumpere un motor nou sau o cutie noua.

Reprezentantele fac intr-adevar cea mai buna treaba pentru ca intotdeauna rezultatul va fi mai bun daca folosesti piese noi si originale. Reconditionarile si reparatiile sunt un compromis.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Incearca si cu una normala,nefacuta varza prin alte parti..

Cand am cumparat masina am fost la BMW in reprezentanta sa o verifice am factura. Au dat inlocuire la Oringuri la turbo atat. Au zis ca in rest nu mai e nimic de schimbat la masina.

Si in rest nu am mai facut decat revizii la masina si schimbat placute si discuri. Nu am mai facut alte operatiuni in alte service-uri decat asta cu bujiile. Nu cred ca masina a fost varza dar o sa fac sambata poze la _chiulasa_ si o sa le postez.

Link to comment
Share on other sites

Da. Ca o mentiune pentru ca tot laudai mecanicii de reprezentanta. Cunosc astfel de oameni. Sunt foarte buni unii dintre ei, insa cei buni au intotdeauna si un side business. Un mic atelier acasa, un atelier privat unde lucreaza in week-end. N-ai cum sa lucrezi la reprezentanta pe 12-13 milioane cand esti foarte bun.

 

Iar cand e vorba de reparatii foarte complicate si scumpe in Romania, tot la service-uri oarecare ajungi. Nu stiu cati oameni isi permit sa cumpere un motor nou sau o cutie noua.

Reprezentantele fac intr-adevar cea mai buna treaba pentru ca intotdeauna rezultatul va fi mai bun daca folosesti piese noi si originale. Reconditionarile si reparatiile sunt un compromis.

 

Nu-i laud,dar de departe au cea mai mare experienta pentru ca au cel mai mare flux de masini la reparat,cu diverse probleme.

 

 

Si unii din ei chiar au fost pe la specializari in germania,deci aia chiar stiu sa "desfaca bujii",nu te supara pe mine...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Update: Astazi am fost si am luat masina cu platforma de la AB Otopeni. Initial mi s-a spus ca am avut montat un Helicoil la bujia nr 2 si acesta a sarit cand ei au incercat sa puna bujia nr 2 la loc. Am rugat sa imi arate acel Helicoil au sunat mecanicul care a spus ca nu a fost Helicoil si ca a sarit filetul de la _chiulasa_ cu tot cu bujie. Pare foarte ciudat. Bujia intra in _chiulasa_ si iesea de parca nu era filet deloc acolo (mentionez ca eu am dus masina pe roti si mergea bine masina daca temperatura afara era peste -5 Grade). Am deschis masina si am observat cablul de la OBD scos cu tot cu mufa si o bucata de plastic rupta pe covoras la sofer iar capacul de la OBD aruncat pe scaunul din dreapta. Am intrebat ce s-a intamplat au chemat un mecanic din spate a spus ca s-a rupt dupa care mi s-a spus ca era rupt probabil cand am adus masina. Ma gandesc foarte serios sa ii dau in judecata pentru bataia de joc care au facut-o. Am platit pentru ce au muncit("stricat") 700 de lei. Si ei au scris pe factura ca masina a fost reparata in service-uri neautorizate.
Link to comment
Share on other sites

Update: Astazi am fost si am luat masina cu platforma de la AB Otopeni. Initial mi s-a spus ca am avut montat un Helicoil la bujia nr 2 si acesta a sarit cand ei au incercat sa puna bujia nr 2 la loc. Am rugat sa imi arate acel Helicoil au sunat mecanicul care a spus ca nu a fost Helicoil si ca a sarit filetul de la _chiulasa_ cu tot cu bujie. Pare foarte ciudat. Bujia intra in _chiulasa_ si iesea de parca nu era filet deloc acolo (mentionez ca eu am dus masina pe roti si mergea bine masina daca temperatura afara era peste -5 Grade). Am deschis masina si am observat cablul de la OBD scos cu tot cu mufa si o bucata de plastic rupta pe covoras la sofer iar capacul de la OBD aruncat pe scaunul din dreapta. Am intrebat ce s-a intamplat au chemat un mecanic din spate a spus ca s-a rupt dupa care mi s-a spus ca era rupt probabil cand am adus masina. Ma gandesc foarte serios sa ii dau in judecata pentru bataia de joc care au facut-o. Am platit pentru ce au muncit("stricat") 700 de lei. Si ei au scris pe factura ca masina a fost reparata in service-uri neautorizate.

 

 

eu zic sa verifici daca e chiulasa ta pe masina , pe undeva are data fabricatiei , cat despre capace rupte etc , asta e stilul lor . cand lasi masina cu zilele , dzeu stie ce papucea lucreaza la ea . Probabil asta e reactia lor la faptul ca ai facut reclamatie in DE .

Edited by Myx
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

eu zic sa verifici daca e chiulasa ta pe masina , pe undeva are data fabricatiei , cat despre capace rupte etc , asta e stilul lor . cand lasi masina cu zilele , dzeu stie ce papucea lucreaza la ea . Probabil asta e reactia lor la faptul ca ai facut reclamatie in DE .

Au mai rupt si niste capace la fisele care se pun pe bujii. Se vedeau firele si eu stiu ca inainte nu era asa ca doar le-am mai vazut. Se vedea foarte urat. O sa imi spuna cei din service daca a fost pusa alta _chiulasa_. Oricum ii dau in judecata am vorbit cu fratemiu si saptamana viitoare fac plangerea si o introduc. O sa dureze ceva timp dar daca nu le face nimeni nimic o sa se tot comporte in halul asta.

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

mai merge reparata chiulasa? deci au stricat intentionat chiulasa de tot?

 

O sa aflu daca mai merge reparta _chiulasa_ saptamana viitoare. Cert este ca nu mai era filet deloc in _chiulasa_ la acea bujie. Dupa spusele lor "a sarit filetul cu tot cu bujie". Dar tot ei spun ca nu a fost Helicoil. Dar sa sara asa filetul cu tot cu bujie in conditiile in care eu am mers cu masina pe roti la ei si mergea foarte bine masina ceva de speriat. Este incredibil cum se lucreaza la ei in reprezentanta. Mufe rupte ,plastice rupte. Bataie de joc. Asa imi trebuie daca am facut plangere in Germania m-au "rezolvat". Nu m-ar mira sa gasesc si "span" in motor. Radea si tipul de la Bavaria de explicatia mecanicului ca "a sarit filetul cu tot cu bujie" :). Si am cerut sa vad si eu a zis ca a sarit nu mai e nicaieri. Si i-am aratat mufa de la OBD rupta si bucata de plastic care s-a rupt era pe covoras si i-am spus si el mi-a zis ca era probabil ca era rupta de dinainte. Probabil ca eu am rupt-o si cat a stat masina la ei 2 saptamani nu si-au dat seama ca am rupt-o eu. Dar au vazut ca am rupt-o cand am fost sa iau masina. Bataie de Joc la AB daca faci plangere.

Link to comment
Share on other sites

Din cate am observat, la intrarea in service se face o inspectie vizuala a masinii.

Daca inainte de intrarea in service nu s-au constatat plastice rupte si la iesire DA - parerea mea e ca sunt buni de plata...

In teorie da. In practica o duci pe roti(au constatat si ei asta) si pleci cu ea pe platforma si plastice rupte. Cred ca asa ii invata la training in Germania.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Plus cum se practica.... un sensor, un modul, una alta, mai ales dupa ce ai dus masina deacolo ei nu o sa mai recunoasca nimic, o sa dea vina pe celalalt service :rolleyes: MARE DA MARE gresala ai putut face, :popcorn:

 

Scuze ca trebuie sa-ti scriu toate astea, dar asta e... nu ai vrut sa asculti la inceput!

 

Sti vorba aia mai veche: Masina si femeia nu se dau niciodata!? ei bine acum e alta vorba...

 

Masina si femeia nu se scapa din ochi! iar tu ai lasat-o 2 saptamani in gura lupului :console:

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

O sa vedem ce au putut face cei din reprezentanta AB. Un lucru e clar eu la ei nu mai calc veci pururi. A fost ultima oara cand am apelat la un service AB. Saptamana viitoare depun si plangerea si sa vedem ce decide instanta. Si-au batut joc sa se razbune ca mi-am permis sa le spun ala din Germania cum repara ei masina cu "masina ambulanta" si pe ghicite. Asa repara ei masini ca in anii 80. Eu sper sa nu fi facut si alte prostii decat alea pe care le-am sesizat eu acolo la fata locului. Oricum la noi "Mortul" si "Clientu" sunt de vina tot timpul.
Link to comment
Share on other sites

cateodata mai e si prostia de vina, ma rog nu e cazul tau...

n-a stiut omul crezi ca toti stau pe forumuri ca noi , sunt atatea topicuri cu Ab ca nu ar calca nici un om normal la cap la ei , poate doar in reprezentante unde poti supraveghea ce se intampla .Asta e, foamete cronica in Ro , degeaba e vopsit gardul si nu e singurul loc unde te sparg cand te prind .Si uite ca tot acolo sunt ...in baneasa :)) daca-i afecta comportamentul luau masuri .

Edited by Myx
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.