Jump to content
Intalnire BMW Club 12-14 Decembrie 2025 - Resort 7 Crai, Zarnesti (Brasov) ×

alex230ro

Recommended Posts

  • 4 weeks later...
  • 4 months later...
Posted (edited)

Mai scriu aici ca am uitat de el, e bucati in continuare , ma rog teoretic saptamana viitoare il punem inapoi .In final am vrut multe dar am facut putine, pe partea de tinichigerie au fost facute cateva carpeli une mai aveam punce de rugina, pe partea de mecanica caseta directie, pune spate "noua" cu bucse powerflex, la motor toate graniturile + lant distributie nou ar trebui sa fie am luat alta cutie sa vedem daca e mai ok cea originala la rece face figuri in viteza 2-a, mai am un furtun pe la rezervor, si contactul  de refacut. As fi vrut sa repar trapa dar au zis ca vor sa dea jos parbriz si luneta ca sa poata da jos tot plafonul , moment in care am zis pas.Din pacate nu am mai avut timp deloc de el si asta s-a vazut a stat 3 luni la tinichigerie si vreo 6 la mecanica 🙂 

Bonus - ITP expirat=> inmatriculare suspendata de a 2-a zi un lucru bun de altfel , asta e se mai plimba cu plaforma pana la ITP 

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Dupa multe peripetii in care s-a impotrivit de multe ori la irce am incercat sa facem am ajuns acasa cu el, in mare e ok doar ca am "zgomote"  pompa servo , vasc , cutie , grup... bonus incalzeste deoarece nu e aerisit cum trebuie .Interesant e ca in cutie am pus ATF in loc de 75W90 sau ce naiba era acolo si momentan nu mai face figuri la viteza 2-a.

Link to comment
Share on other sites

11 minutes ago, alex230ro said:

Interesant e ca in cutie am pus ATF in loc de 75W90 sau ce naiba era acolo si momentan nu mai face figuri la viteza 2-a.

Este fix invers decat in experienta mea. Un Getrag 260/6 (cutia tipica pentru modelele post-'86 E28, E24, E32 si E34 cu motor M30) schimba foarte bine la rece cu ATF (uleiul original), dar prost cand se incalzeste. Solutia a fost sa folosesc un ulei mineral 80W90, care oarecum inverseaza situatia: la cald schimba exceptional, dar la rece intra mai greu in treptele I si II - rezultand totusi un compromis acceptabil, mai bun decat cu ATF.
Pe E30 318is ce cutie ai, Getrag 240? Daca cu ATF esti multumit, foloseste-l in continuare.

Link to comment
Share on other sites

Getrag 240. la rece  1-2 schimba "corect" dar daca vroiai sa dai 3-2 nu puteai decat cu dubla debreiere, la cald situatia se imbunatatea, acum am mers 7 km dupa ce masina a stat 8 luni pe dreapta ca prima impresie  pare sa schimbe mai bine, 1-a a facut o figura la un moment dat dar acum aparent ambreiajul prinde mai sus . Oricum ambreiajul si franele au fost aerisite dar e clar da mai trebuie sa il misc ceva km pentru a intelege exact ce mai "doreste" . O sa incerc si la LSD sa schimb uleiul si probabil ca o sa iau pompa de servo sa fie acolo, alta treaba ar fi ca vascul pare "pe moarte" desi saracul cupleaza si de ex daca urca apa catre 3/4 reusesc tinand la 2000 rpm de loc o aduc inapoi la 1/2 am observat ca , la oprirea motorului se misca destul de usor cu mana, probabil ca voi lua unul noi si aici 😄  Ca si fun fact - masina a "cerut" aproape 6 litri de ulei  .

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.