Jump to content

Galeria de admisie - scurgere ulei? X3 3.0D


Recommended Posts

MCO, spre exemplu la mine a devenit clar mai zgomotos, sper sa nu aiba legatura cu presiunea din filtrul de particule care se pare ca era mare la ultima verificare. Oricum maine merg pentru revizie si o sa ii rog sa faca iarasi o diagnosticare, chiar vreau sa aflu daca este din cauza swirl flaps sau altceva.
Link to comment
Share on other sites

Am cam 120000km si a aparut dupa 110000, am vazut ceva picaturi de ulei sub masina(foarte mici), am fost la o diagnosticare si mi-au zis ca este galeria de admisie(mai precis swirl flaps). Am decis sa nu schimb galeria ci doar sa inlocuiesc swirl flaps cu capacelele false care se gasesc de cumparat. Dupa asta am dat in eroarea DDE intr-o dimineata cam la doua saptamani dupa ce am inlocuit swirl flaps. Mi-au zis apoi ca era un contact electric deconectat la valva care controleaza admisia(butterfly valve). Mi-au mai zis ca am presiunea marita in filtrul de particule si mi-au zis sa rulez pe autostrada 50km. Am plecat de la ei si in 10 minute a aparut din nou eroarea DDE dar nu mai este aceeasi ca inainte(o puteam citi cu swirl flaps).

Prin urmare acum astept sa merg la revizie + diagnosticare, maine.

Link to comment
Share on other sites

Galerie de evacuare se potriveste de la e39, cea de admisie nu cred ca se potriveste.

 

Dezavantajele eliminarii clapetelor observate de mine:

Motorul este mai zgomotos dupa inlaturarea clapetelor la relanti, in rest se aude la fel.

Cei ce mai au filtru de particule , acesta se va infunda mult mai repede.

Eu am observat un mic lag sub 2000 de rotatii, sau poate mi se pare nu sunt foarte sigur, oricum am resoftat masina si merge mai bine.

Daca masina nu mai are filtru de particule o sa scoata putin mai mult fum negru la o calcare brusca a acceleratiei.

Consumul mi se pare la fel.

 

La eliminarea clapetelor trebuie astupat cu un surub furtunul de vacuum ce actioneaza sistemul de miscare al clapetele.

Edited by branevl
Link to comment
Share on other sites

 

 

Dezavantajele eliminarii clapetelor observate de mine:

 

Cei ce mai au filtru de particule , acesta se va infunda mult mai repede.

 

 

La eliminarea clapetelor trebuie astupat cu un surub furtunul de vacuum ce actioneaza sistemul de miscare al clapetele.

Nu prea inteleg de ce s-ar infunda mult mai repede filtrul?

Nu trebuie astupat niciun furtun.

Edited by 99buz
Link to comment
Share on other sites

La mine asa s-a procedat, nu am erori , merge totul bine, asa e de 7 luni masina. Filtru de particule se infunda cu siguranta mai repede daca sunt scoase clapetele, ele au rolul de a creea un amestec mai omogen, implicit poluare mai mica la turatii mici, mai exact are loc o ardere mai buna.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Furtunul se astupa la cele cu actionare cu presiune dar exista si varianta de actionare electrica cum am eu. Si se infunda filtrul de particule pentru ca arderea nu mai este cum ar trebui, de altfel masina mea face chiar urat, bine ca maine ajung la reprezentanta sa le-o pun in brate.
Link to comment
Share on other sites

branevl are dreptate in legatura cu rolul in amestec la turatii sub 2k. legat de furtun nu l-am obturat deoarece eu am folosit corpul clapetei pe post de dop, iar sistemul functioneaza mormal, actionand ce a mai ramas din tija dupa inlaturarea clapetelor. vedeti ca este un topic dedicat.
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Se confirma ce spuneam mai devreme, motorul a pierdut putere si risc sa infund si filtrul de particule. Momentan am presiunea in filtrul de particule mare. Consumul a crescut la 10 de la 8 in mod normal.

Un sfat prietenesc celor care incearca sa astupe swirl flaps cu capacele false...ganditi-va de doua ori!

Unii sustin ce totul merge perfect, altii ca mine au pierdut mult mai mult decat daca ar fi cumparat galeria de noua.

 

Concluzia ar fi ca nu mi-am inchipuit ca un BMW la 120 000 km poate pierde ulei pe la galeria de admisie...sau pe la orice la motor.

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Aveti grije cu schimbatul eu am schimbat galeria la reprezentanta 4000 lei cu manopera si ce a mai fost. Nu am mai trecut pe la service 2 ani si cand m-am dus au zis " trebuie sa schimbati galeria" .

Tocmai ce iesise din garantie.

Asa ca acum e lac sub, am schimbat atunci si releul la bujii ca se stricase de la uleiul de la galerie. Probabil se va strica din nou.

E dezastru cu galeria asta. Trebuie gasita o rezolvare.

Link to comment
Share on other sites

La mine nu a fost chiar lac, erau 2-3 stropi. Cred ca BMW nu vrea sa rezolve nicicum problema asta, le e bine asa. Si cand te gandesti cat se umfla in pene cu protejarea mediului si in realitate schimba intreaga galerie cand ar fi putut schimba doar 6 clapete minuscule.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Am schimbat galeria de admisie de doua saptamani la reprezentanta BMW, mi-eu sters eroarea DDE si de atunci nu a mai aparut.

Totusi masina merge tot gatuita in anumite conditii, in special cand accelerez rapid sau la turatii mari.

Va tin la curent daca mai apare eroarea.

 

Pana una alta concluzia este sa nu inlocuiti swirl flaps cu capacele fake, cel putin pe un model de masina similar cu al meu.

Link to comment
Share on other sites

da bravo ma ! si eu care am schimbat o si am scurgeri dupa 60k km , prietenul meu a procedat prin eliminarea clapetelor nu s a infundat nici un filtru masina functioneaza perfect chiar am mers cu ea din nordul Germaniei pana in Elvetia si e brici masina !!!! acum apar toti copiiI priceputi pe aci si dau replica care le a dat-o ingineru mecanic de la rep. Bai dragilor sunt o multime de discutii si pe forumuri internationale si cei care indruma strict spre schimbarea galeriilor au scop strict comercial sau indragostiti de mediu cu toate ca poluarea fara clapete e minuscul ! Acum fiecare face ce vrea cu banutu lui dar de 1000 euro mai bine faci o mini vacanta decat sa i arunci ( nu e valabil pentru idiotii care baga mana in portofelul parintilor ) . NU o sa mai schimb galeria niciodata NU recomand nimanui (este doar parere personala )
Link to comment
Share on other sites

din contra, admir din plin efortul efortul tau, imi plac oameni care se implica in asa ceva chiar daca exista posibilitate financiara sa plateasca pentru serviciul respectiv ! Te ai speriat de eroarea respectiva cu toate ca sunt sigur ca era ceva minor la mijloc - efectul ca masina merge diferit fiind placebo (consider eu )

Si da ! E adevarat! fiecare face ce vrea cu banuții lui . Nu m am bagat in discutii ca sa fiu in contradictoriu cu tine (pe aici sunt multe specimene) , am studiat mult problema teoretic si practic fapt pentru care mi am permis .

O seara faina tuturor !

Link to comment
Share on other sites

Iti dai seama ca si mie mi-ar fi placut sa nu platesc 950EUR pentru o galerie noua dar intamplarea face ca dupa ce am pus capacele false, la o luna si ceva mi-a aparut problema. Pana atunci totul mergea la fel ca inainte, se simtea lipsa de putere la demaraje rapide si in anumite situatii efectiv trepida motorul in plina acceleratie. Vizitand reprezentanta mi-au spus ca presiunea in filtrul de particule este mare si recomandarea a fost sa fac un drum mai lung pe autostrada pentru ca filtrul se curata singur in mod normal daca nu ai probleme. Am facut asta si dupa o saptamana mi-a aparut din nou eroarea(a fost stearsa in service de 3 ori de fiecare data aparand din nou la intervale de la jumatate de ora la cateva zile). Cand am vazut asta am pus din nou clapetele cele vechi si am asteptat sa pot duce masina sa pun o galerie noua. Nu vreau sa ma arunc in afirmatii, dar daca si peste o luna nu imi apare eroarea, clar clapetele false au fost cauza. Cred ca totusi conteaza si cum conduci, de exemplu mie imi place sa rup pedala de multe ori si probabil se cunoaste. Cert este ca daca in 1-2 luni nu mai apare eroarea din punctul meu de vedere cauza este clara. Tu zici ca era ceva minor la mijloc, dar eu nu am schimbat nimic altceva la masina, ba inca si motorina bag de la aceeasi firma. De altfel tipul de la BMW, un fel de sef al mecanicilor cand i-am explicat ce am facut si ce eroare am, a zis ca nu ar trebui sa fie legate, dar totusi asa se pare ca s-a rezolvat. Edited by inteleptu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.