Jump to content

Masina nu porneste la altitudine


C_o_s_m_i_n

Recommended Posts

Va supun atentiei o problema mai delicata.

Mi s-a intamplat o data, de 2 ori... am zis ca e ghinion. Dar cand patesti de 5 ori la fel (in decursul a 2 ani), deja e regula.

 

Asta mi se intampla numai la castelul Dracula de la Tihuta, in BN.

Opresc motorul si cand sa plec... nu face nimic. Nici macar un clanc. Demarorul nu cupleaza si nu invarte.

Chiar daca opresc si dau sa pornesc imediat sau dupa o jumate de ora, tot un drac.

Se intampla in orice anotimp, la orice temperatura.

Am urcat si mai sus, am coborat mai jos de altitudinea aia (~1100m), porneste fara probleme.

Asa ca deja stiu programul si o las in panta, sa nu ma fac de rusine ca trebuie impinsa.

Erori nu raman. N-am avut interfata cu mine s-o testez, dar la un test ulterior nu raman erori.

 

Am batut tara asta in lung si-n lat, niciunde nu am probleme de pornire.

 

Pareri? :D

Ca deja e SF. Sa nu ziceti ca-s nebun.

Link to comment
Share on other sites

Am mai auzit de motoare cu turbo care pierd din putere cu cat e mai mare altitudinea, dar sa nu porneasca deloc nu am auzit.

 

PS: Se pare ca si M5-ul are probleme cu asta, dar macar porneste : http://www.m5board.com/vbulletin/e60-m5-e61-m5-touring-discussion/67859-m5-power-loss-high-altitude.html

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Troaca mea in varf de Balea sta turata undeva la 1200-1300 la ralantiu, dar n-are nici o treaba cu pornitul, in consecinta s-ar putea sa ai un senzor/modul ce nu lucreaza in parametri.

Saptamana asta ma duc din nou la Balea. Sunt curios daca si la mine sta asa. Data trecuta nu am observat.

Link to comment
Share on other sites

nu e vorba de senzori de aer, masina nu face niciun clanc, cum a spus, demarorul nu cupleaza si nu invarte.

 

exista posibilitatea ca electromotorul sa fie slabit din suruburi, si pt cativa milimetri sau nu agate motorul;

acum, poate acolo e vreo panta pe care o abordezi mereu in mod identic si electromotorul, slabit, se lasa pe spate.

 

e doar o teorie, oricum spiritele nu se prea pricep la mecanica

Link to comment
Share on other sites

am patit faza cu electromotorul slabit exact cum am zis, daca masina era cu botul mai coborat decat spatele, facea asa;

aveam grija, pana sa umblu la el si sa il strang, sa dau putin cu spatele si sa pun frana brusc inainte de a opri-o; stupid stiu, dar functiona.

 

senzorul de presiune atmosferica nu are nicio legatura cu faptul ca nu invarte!

Edited by bricktop
Link to comment
Share on other sites

Exclus electromotorul. Cand am schimbat distributia, l-am verificat. Carbunii ca noi.

Dealtfel la fel facea si inainte de distributie.

 

De slabit electromotorul iar nu se pune problema. Pe langa ca e verificata prinderea, cum spuneam, face la fel de 2 ani. In timpul asta am avut la porniri de l-au luat dracii. Nicaieri si niciodata nu mi-a mai facut decat acolo.

 

De asemenea problema o aveam si inainte de soft. Dar pe vremea aia nu cunosteam masina foarte bine si ma gandeam ca "asa face toate" de la prea multa electronica. E clar ca nu-i normal.

Pe de alta parte, softul influenteaza dupa pornire. Nu inainte. Ori mie nici nu-mi invarte in momentele alea.

Pierdere de putere sau modificarea turatiei de ralanti nu am deloc la altitudini si nici in zona aia. Doar pornirea cu probleme. Deci masina se comporta absolut normal, cu exceptia pornirii.

 

Legat de pozitia in care las masina, de fiecare data am lasat-o in alt loc, alta inclinatie (parcarea acolo e cam 100x50m, ramificata, denivelata si cu diferite inclinatii). In speranta ca e ceva legat de pozitia masinii. N-a fost asa.

 

Ca si comportament:

- bag cheia - porneste muzica si BC-ul.

- cu ambreiajul in podea, apas butonul de start - se pune contactul. In mod normal, in faza asta deja trebuie sa actioneze demarorul. La mine nu e asa.

- crezand ca mai trebuie o data, tot cu ambreiajul apasat, mai apas butonul de start - in momentul ala se opreste tot.

E ca si cand apesi butonul de start FARA a calca ambreiajul, doar ca in BC nu apare pictograma cu piciorul pe ambreiaj - reprezentant nevoia de a calca ambreiajul pentru pornire.

 

Curat ocultism...

Edited by C_o_s_m_i_n
Link to comment
Share on other sites

pai poate trebuie sa verifici din inpa daca lucreaza corect senzorul de la ambreiaj

 

daca se aprinde doar bordul este ca si cum nu ai apasat ambreiajul sau frana, deci posibil senzorul

 

daca nu a detectat ca ai apasat ambreiajul se aprinde doar bordul, pe urma apesi inca odata si se stinge bordul, nu stiu daca se lasa volanul la e60, pe urma apesi ambreiajul si inca odata start si porneste

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Daca nu detecteaza apasat ambreiajul, apare pictograma cu piciorul. Ori, in momentele alea mie nu-mi apare pictograma de atentionare, orice as face.

In concluzie, el vede ca e apasat ambreiajul si totusi nu da comanda la demaror.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.