Jump to content

Masina mea , noul X5 2.5d F15 2014....


mihai12mihai

Recommended Posts

@Mik15 nu stiu daca sti dar cei de la ue cam vor sa taie aripile motoarelor mari si cam toti producatorii se orienteaza catre motoare mai mici ... Sa vezi noul q7 care este mai mare decat aceasta cu motor 2.0 cu 260-270 cp ...

Cifrele spun multe iti recomand sa mergi cu una si vb parerile dupa...scuze ziceai ca nu iti place x5

Tu ce masina conduci?

 

@adi_fox07 multumesc mult

Navi si la bmw este optionala :( insa displayul ala vine din standard pt calculator de bord casetofon etc...

Am condus si eu Ml -ul , nu are treaba motorul ala , cutia puturoase rau calci pedala si pana pleaca mai dureaza... X5 raspunde ff rapid

Edited by mihai12mihai
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

E destul de interesant...desi sunt destul de putine/de incredere clipurile cu X5 E53 si mai ales X5 F15 25d am gasit doua, de la dous persoane destul d eincredere de pe youtube care cam asta fac de ani buni incoace:

 

X5 E53 30d: 110-160km/h - 12,01sec

X5 F15 25d 110-160km/h - 13.04sec

 

P.S. Oare sa fie vorba de "displacement"?

Edited by MscleMike
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

 

P.S. Oare sa fie vorba de "displacement"?

 

Da MscleMike, mai era ceva cu ripleismant :)

 

Acum lasand gluma la o parte, asta este "trend-ul", 2.0 va deveni un motor mare. Daca nu este deja.

 

Fiat 500 are deja de ani 0.85 cu 2 clindri, Ford Mondeo 0.99 cu 3 s.a.m.d.

Edited by Dan Dan
Link to comment
Share on other sites

Mihai - vor ei sa taie/reduca si motoarele diesel mai nou, si-au dat seama ca polueaza prea mult, nu se va face peste noapte dar clar se va intampla usor, usor in urmatorii 15 ani zic eu, in special in tarile din Vest unde se acorda subventii serioase pentru cei ce cumpara masini electrice. Vor ajunge la noi cele diesel si in alte tari similare, unde se vor da jos DPF-urile si ocoli sistemul AdBlue si vor merge mult si bine, la fel si poluarea de pe urma lor :)

 

Asa ca sa ne bucuram de ce avem acum pentru ca nu mai e mult pana trecem si noi la o electrica, si nu m-ar deranja o Tesla noua sau un Fisker sh, dar un Opel Volt nu prea e deloc atragator in niciun fel, dar nu vom avea incotro :) !

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

E destul de interesant...desi sunt destul de putine/de incredere clipurile cu X5 E53 si mai ales X5 F15 25d am gasit doua, de la dous persoane destul d eincredere de pe youtube care cam asta fac de ani buni incoace:

 

X5 E53 30d: 110-160km/h - 12,01sec

X5 F15 25d 110-160km/h - 13.04sec

 

P.S. Oare sa fie vorba de "displacement"?

Cuplul mai degraba ,etajare cutie?off topic: 110-160 12 sec e cam mult? :) edit:mda lent,de fapt aerodinamica si greutatea precum si puterea destul de mica joaca un rol important

Edited by alex230ro
Link to comment
Share on other sites

...

Asa ca sa ne bucuram de ce avem acum pentru ca nu mai e mult pana trecem si noi la o electrica, si nu m-ar deranja o Tesla noua sau un Fisker sh, dar un Opel Volt nu prea e deloc atragator in niciun fel, dar nu vom avea incotro :) !

 

Perfect deacord...sa ne bucuram cat mai putem de ce avem...pana nu-mi baga astia "electricul" pe gat tot la benzina raman...

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Frumoasa masina. Si motorul desi pare mic, cred ca o trage destul de bine, tinand cont de cat e ea de mare. Si mie imi zice multa lume ca motorul de 1.2tsi e prea mic pentru Octavia 3, dar eu stiu cum merge masina, asa ca prea putin mai conteaza parerile lor.

Iar cu politia, am avut si eu episoade urate in care cu e46 am fost oprit de 8 ori intr-o luna: de 2 ori la Bacau, de 6 ori in Bucuresti.

Link to comment
Share on other sites

Apropo de motoarele de 1.5 dci...am mers cu un Taxi Clio Symbol in Bucuresti....avea 570 000 km...fara interventii majore la motor (injectoare schimbate o data doar si revizii aferente (role intanzatoare) din spusele proprietarului) E adevarat ca atunci cand dai peste 35 000 euro pe un A class sa zicem....care are super design si interior de "SLS" te astepti sa fie Mercedes 100%....dar nu e...:) asta nu inseamna neaparat ca e un lucru rau...Parerea mea e ca o companie de statura lui Mercedes nu a ales acel motor de 1.5 dci fiindca e prost, dimpotriva..e fiabil si in primul rand costa putin....deci ei castiga enorm, dar asta nu inseamna ca sunt proaste, in schimb F10 cu motorul de 2.0 d 184 cp si E60 2.0d 177 cp (pica distributia la 100 000 km in medie) are lantul de distributie subtire ca la bicicleta, plus ca sunt facute intentionat sa se strice la un numar de km tocmai pentru a te "face" la manopera reprezentanta...cum ar mai castiga de pe urma ta daca ar tine ca motorul meu de la e39 (350 000 km facuti in 17 ani (180 000 km facuti de mine personal in ultimii 6-7 ani) and counting fara probleme, masina tinuta in strada) in schimb la 6 cabrio cumparat de nou deja s-au inlocuit bobinele de inductie, alternatorul si bateria..urmeaza role (deja face zgomot una), etc... (40 000 km, masina tinuta in garaj..)..nu se mai fac masinile din fabrica sa reziste intentionat...scz de offtopic... Edited by corado
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

MULTUMESC tuturor celor care mi-au urat de bine.

 

Ce observ eu pe zi ce trece masina asa este compusa din urmatoarele lucruri :calculator 50 % plastic 40 % si motor si parte mecanica 10%.

Chiar am mai descoperit ceva urat la ea vis-a-vis de aerodinamica vara fac insectar pe masina toate insectele sa apeleze la mine, cel putin parbrizul este full de zeama daia de la insecte care se ia ff greu.

Ce am mai observat ceva ff tare in curbe cand accelerezi te ajuta putin sa iei curba...sau cel putin asta-i senzatia...

Farurile sunt dementiale luminez si pe partea cealalta de drum chiar :)

Apropo de motorul de 2.0 o sa fie si pe seria 7 dupa declaratiile astora de la bmw, subscriu dupa cum a zis cineva deasupra motorul de 2.0 va ajunge sa fie motor mare.

Si conform normelor europene din ce am ineles eu din 2025 nu se mai fabrica autoturisme cu motoare diesel , dieselul ramanand pentru masinile utilitare.....sa traim pana atunci si o sa vedem ce ne luam...

 

Apropo de motoarele de 1.5 dci...am mers cu un Taxi Clio Symbol in Bucuresti....avea 570 000 km...fara interventii majore la motor (injectoare schimbate o data doar si revizii aferente (role intanzatoare) din spusele proprietarului) E adevarat ca atunci cand dai peste 35 000 euro pe un A class sa zicem....care are super design si interior de "SLS" te astepti sa fie Mercedes 100%....dar nu e...:) asta nu inseamna neaparat ca e un lucru rau...Parerea mea e ca o companie de statura lui Mercedes nu a ales acel motor de 1.5 dci fiindca e prost, dimpotriva..e fiabil si in primul rand costa putin....deci ei castiga enorm, dar asta nu inseamna ca sunt proaste, in schimb F10 cu motorul de 2.0 d 184 cp si E60 2.0d 177 cp (pica distributia la 100 000 km in medie) are lantul de distributie subtire ca la bicicleta, plus ca sunt facute intentionat sa se strice la un numar de km tocmai pentru a te "face" la manopera reprezentanta...cum ar mai castiga de pe urma ta daca ar tine ca motorul meu de la e39 (350 000 km facuti in 17 ani (180 000 km facuti de mine personal in ultimii 6-7 ani) and counting fara probleme, masina tinuta in strada) in schimb la 6 cabrio cumparat de nou deja s-au inlocuit bobinele de inductie, alternatorul si bateria..urmeaza role (deja face zgomot una), etc... (40 000 km, masina tinuta in garaj..)..nu se mai fac masinile din fabrica sa reziste intentionat...scz de offtopic...

 

Nimic numai este din ce era o data ...nici oameni dar niste fiare...

Masina mea pe care am avut-o de suflet a fost skoda octavia , am avut primul model cat si al doile care am fost multumit ,tinea cu casa si o recomand oricui...acum am mers cu o octavia 3 zici ca este facuta din peturi si trozneste cand dai drumul la aer sau caldura...

Cred ca mai bine iti dadea la masina un termen de folosinta cu garantie de ex 10 ani si dupaia o returnai si gata ...ca la baterii...

Link to comment
Share on other sites

...scz de offtopic...

 

Ca tot e offtopic, se numeste planned obsolescence si se aplica la orice, nu numai la masini. Totusi BMW ofera multe motorizari, nu inteleg de ce toata lumea se opreste la minunatul n47, spera ca nu pica si apoi generalizeaza...F10 pare destul de teapana pana acum..

 

OT: s-o stapanesti sanatos, cu consumul cum sta?

Edited by hitman1234
Link to comment
Share on other sites

Ca tot e offtopic, se numeste planned obsolescence si se aplica la orice, nu numai la masini. Totusi BMW ofera multe motorizari, nu inteleg de ce toata lumea se opreste la minunatul n47, spera ca nu pica si apoi generalizeaza...F10 pare destul de teapana pana acum..

 

OT: s-o stapanesti sanatos, cu consumul cum sta?

 

Prefer sa merg pe modul confort cu un consum in bucuresti de 8.5-9 L/100km si exterior cel mai mic consum a fost de 5.4 dar daca stateam pe modul eco pro si pe turometru am observat ca pot scoate 4.8 dar nu stau sa bat recorduri acum..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.