Jump to content

LagunengrĂźn


MuciX

Recommended Posts

Cica gura pacatosului adevar graieste; m-au sunat baietii, sa-mi "vanda" ideea pe care am avut-o inca de la inceput: sa sablam restul zonelor de curatat. Au ramas multe zone cu unghiuri foarte greu de atins "ad labam" deci ar fi cea mai buna cale.

Cica se va folosi sablare cu nisip, dar din ce stiam este ca e cam invaziva, dar aparent, cea cu sticla nu ar curata suficient de bine in cazul de fata.

Adaugam inca "in jur de" 900 de lei la lista de cheltuieli, ceea ce mi se pare destul de putin. Se vor sabla toata partea de dedesubt, interiorul si compartimentul motor.

Ceea ce m-a surprins iarasi, este ca s-au oferit sa acopere o parte din costuri si probabil nu imi vor lua bani nici pe platforma.

Odata terminata etapa asta se va trece la reparatiile propriu-zise, asa cum ziceam. In ceea ce priveste lonjeroanele, nu mai sunt livrabile decat cele de pe partea stanga, iar eu am probleme pe partea dreapta. Ei si-au luat angajamentul ca vor face tot posibilul sa le repare pe astea cum trebuie, iar daca au vreun dubiu, ma vor anunta. Alternativa ar fi sa caut o caroserie fara rugina de pe care sa iau lonjeroarele, dar sunt destul de greu de gasit.

 

Chipintaci!

Link to comment
Share on other sites

Intamplarea face ca cel la care aveam de gand sa apelez pentru plafon doar ce a terminat de facut unul de urs touring, doar ca fara trapa. Mie unul imi place cum a iesit, voi opta pentru acelasi material. El a insistat pentru alcantara, eu i-am zis ca vreau sa para ca e de acolo, nu exista nicaieri alcantara in masina aia. :D

Damage: ~100 euro.

plafon

Link to comment
Share on other sites

ti-am citit cu interesul topicul, sunt innebunit dupa 325i break, e aproape de-a fi the perfect bimmer fara sa fie alegerea 'default' gen urs coupe. si culoarea e foarte misto.

cand am ajuns la postul unde s-a descoperit rugina, amploarea ei, si devizul, m-am speriat si eu, super-tare ca ai scos-o de la vanzare (!!!!) si ca ai decis s-o faci si nu s-o mariti sau s-o dezmembrezi.

 

o sa iasa o masina extraordinara, clasic in devenire dovedit, valoarea ei creste liniar de la an la an deja de ceva timp (nu ca ar conta, da' poate suma ce-o inghite devine mai suportabila cand stii ca peste cativa ani, chiar de n-o vinzi, iti vei fi 'recuperat investitia')

 

keep up the good work!

Link to comment
Share on other sites

Cica e distributia de greutati mai buna la touring :D

Ma rog, eu voi incerca sa il readuc apoape de adevar, dar pe dedesubt va ramane un cotet travestit in haine de gala. O masina originala ramane o masina originala. Eu am coborat cu picioarele pe pamant de mult, masina nu va fi niciodata "de colectie", valoreaza mult pentru mine, nu neaparat si pentru cel de langa mine. Sper doar sa imi placa rezultatul final si sa am parte de ea.

Link to comment
Share on other sites

Inerta. Inca nu ne-am apucat de el. Poate cat va sta la sablat cotetul + vopsit sa facem motorul.

El mergea, spun eu chiar bine, dar scapa pe la baie si pe la capacul de supape, deci il desfac tot. Acolo nu sti ce gasesc. Compresie avea garla, personal foloseam putin spre deloc frana de serviciu (am un stil preventiv de condus), cand luam piciorul din gaz se punea in bot din frana de motor.

Sunt pregatit totusi sa gasesc un "big can of worms" in motor, dar mai bine il desfac acum.

Ce va primi "by default" vor fi:

- reconditionare demaror

- radiatoare noi (lichid racire, ulei, a\c)

- garnituri noi

- distribuitor nou + fise

- sonda O2

- bujii

- toate lichidele (lojic)

- sunt schimbate toate simeringurile acum aproape 2 ani, dar le vom inspecta si vedem ce si cum.

 

In rest, ce-o mai aparea.

 

L.E. asta spuneam Alex, acum ca m-am apucat de facut masina, nu sunt nici macar vag interesat sa o vand, deci nu se pune problema daca imi scot sau nu banii. Grija mea, este ca odata cu aceste cheltuieli, sa gasesc eu valoare in produs. Daca sunt eu multumit, e suficient, a meritat banii.

Edited by MuciX
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Asa, ca bine zici, culbutorii tacaneau destul de enervant, trebuie sa vad daca mai sunt de reglat, sau de schimbat.

Cotetul are 370k km. :)

 

Eu tot vorbesc la persoana intai, dar de fapt eu nu am miscat un pai. Doar am platit si am emis pretentii. Munca adevarata o fac baietii de la garaj. :blush:

Edited by MuciX
Link to comment
Share on other sites

Mi-am facut un cadou neplanuit :blush:, anume un set de faruri cu tot cu sistemul de Aim Control, care apropos este pneumatic sau hidraulic (nu prea se pune internetul de acord).

In fine, ideea e ca "robinetul" din bord este o pompa din care pleaca furtune catre un piston care actioneaza fiecare far. Daca am smuls un furtunas din ala e pa tot sistemul, cica trebuie altul cu totul.

Din ce mi-am dat seama, farurile de pe urs au fost schimbate, sau cel putin le-au fost inlaturate pistonasele. Desi avea sistemul din fabrica, au mai ramas doar "robinetul" din bord si furtunele retezate langa far, dupa cum bine observase colegul pishky in urma cu un an.

Farurile au sticlele in stare foarte buna (boala lor este o matuire a sticlei de faza lunga pe interior), dar au cateva prinderi rupte. Sunt dintr-un plastic care se imbatraneste ca laptele. Noroc, se pot comanda noi inca, pentru ca nici cele de pe farurile mele nu sunt mai breze.

post-64546-0-58038000-1447659727_thumb.jpgpost-64546-0-57173800-1447659732_thumb.jpgpost-64546-0-01509200-1447659736_thumb.jpgpost-64546-0-81741200-1447659739_thumb.jpgpost-64546-0-57550300-1447659743_thumb.jpg

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Deci scaune. :hairy:

 

Tre sa ajung sa le iau de la tapitat. Din pacate nu a mers artificiul cu folosirea materialului de pe o bancheta, era migala prea mare, iar lucrarea nu ar fi rezistat mult timp.

S-au inlocuit doar lateralele scaunelor cu material nou (material auto, rezistent), iar in cazul scaunului soferului era dus si "miezul" spatarului, asa ca l-am inlocuit si pe ala cu material sehașcanou, pe pe un alt scaun similar.

 

post-64546-0-12419900-1449131259_thumb.jpg post-64546-0-01765600-1449131265_thumb.jpg

 

Legenda:

galben - material nou

albastru - material original (in pozele astea de calitate slaba nu se vad diferente intre cel nou de pe laterale si cel original de pe tetiere).

verde - material sehașcanou

 

In ceea ce priveste retul interiorului voi vrea o alta "coaja" de bord. Asta are urmele unui suport de telefon pe consola si vreau sa ramana "curat".

Va trebui sa fac o lista a prinderilor si capitonajelor care nu au rezistat dezechiparii si sa le cumpar si pe acelea. Pe langa asta, vreau sa schimb manivela de actionare a trapei (am decis ca are farmecul ei si nu voi face retrofit la electric (nu vad valoarea in plus). Mai sunt de schimbat becurile de la iluminatul bordului. Rupsesem eu o plafoniera pentru care am obtinut un inlocuitor deja (cado) iar pe celelalte trebuie doar sa le curat.

In restul interiorului sper sa nu mai fie nevoie de o alta investitie, in afara de curatare si noul head unit. Asta cu atat mai mult cu cat probabil la un moment dat voi vrea altul. Interiorul asta denumit la vremea aia "design edition" s-a pus doar pe 1.6 si 1.8. Pe langa asta, in decodorul de vin mie imi apare un alt interior, deci e clar retrofit. Problema e ca interiorul asta imi place mai mult decat acela si sunt usor in cumpana. Pe de o parte nu e a ei, pe de alta este echipare OEM si respecta perioada.

 

 

Pana acum am:

- mocheta sehas ca noo

- volan reconditionat

- plafon reconditionat

- scaune recontitionate

- inlocuit un sezut bancheta spate (avea o ciupitura, se schimba cu totul)

 

Urmeaza:

- curatare pentru intregul interior

- revopsit ruloul de portbagaj (este o carcasa metalica, vopsita gri si in timp s-a zgariat - contine atat copertina pentru bagaje cat si plasa pentru animale de companie)

- manivela trapa

- headunit

- "coaja" bord

- becuri bord

- prinderi + capitonaje.

Edited by MuciX
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ma bucur ca iti place, sper ca la final toate detaliile astea sa "dea bine" cand vor fi puse laolalta. Am vazut multe masini in care s-au bagat bani multi, iar rezultatul nu a fost pe masura. Idem case, gradini, etc. :)

Un prieten din Bucuresti mi-a facut scaunele. Tot el imi face si plafonul. Culmea e ca eu nu stiam unde sa le fac, dar tipul era sub nasul meu tot timpul.

Tipul este foarte atent la detalii, ba chiar initial era ingrijorat ca materialul nou ar putea fi putin diferit de cel vechi si voi avea scaunele de un fel si bancheta de altul. De aceea a si sugerat sa sacrificam o bancheta pentru scaune. A fost munca in plus pentru el, am apreciat mult asta.

 

Il recomand cu toata caldura. Pentru oricine este interesat ii pot lasa datele de contact pe PM.

 

L.E. acum vad ca am pus verde pe laterala aia de jos, trebuia tot galben, dar nu mai pot edita. :)

L.L.E. am gasit si sursa pentru stickere, in caz ca nu mai sunt livrabile la BMW.

Edited by MuciX
Link to comment
Share on other sites

Am mai stricat 50 de lei sa iau releul de inchidere centralizata pentru urs. Desi cel de pe masina era perfect functional, carcasa lui arata in maniera de mai jos.

post-64546-0-61406500-1449479441_thumb.jpg

Trebuie luate si fierele la mana, sa gasesc sursa. O chestie la care ma pot gandi este arcul clapetei de rezervor care nu mai inchidea perfect si statea putin deschisa clapeta. Se intampla sa nu prinda incuietoarea, cateodata. Ma gandesc, poate a ramas cuiul ala blocat si a incins instalatia. Dar pana la releu erau atatea altele care puteau crapa.

Releul e cumva langa furtunele de trapa, e posibil sa fi fost si aceea o problema, dar nu sunt contacte corodate pe el si scurgerile trapei erau curate lacrima.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.