Jump to content

Parbriz bocna


Recommended Posts

Salut..De cateva zile dimineata este un calvar.Nu reusesc sa dezghet parbrizul,indiferent ce temperatura as seta si orice nivel.Cand schimb la temp joasa,se aude un vanticel scurt,ca si cum ar vrea sa plece ventilatorul,apoi nimic.Se abureste,ingheata instant si trebuie sa trag pe dreapta sa frec parbrizul.Circul cu incalzirea pornita si geamul dreapta deschis partial...Nu merge ventilatia parbriz nici cand apas butonul dreapta sus nici nu se aude ceva..e mort.Am verificat fantele,sunt in regula,am verificat antigel,este...Nu mai stiu ce sa fac,frec parbrizul si circul cu 20 /h.Ma uit prin hublou :-(

Nu am avut astfel de pb pana acum,asta vara functiona ok,si la inceputul iernii.

Link to comment
Share on other sites

Ok..E 46 seria 3,318i.Stiam ca sunt diferente doar de caroserie..in fine.

Si daca regaseam problema in postarile de pana acum,nu mai deschideam un topic.

Si vad ca in loc sa gasesc explicatii,vad doar ironii.

Nu baga deloc..nu se aude ventilatorul deloc,doar incercari..vuuum.si se opreste.Daca comut pe auto,zero.daca dau maxim..zero.Abureste si ingheata,incalzeste foarte putin,chiar la 32 grade.Acum am verificat-o si pe rece..vuum..si zero.

Edited by Janee
Link to comment
Share on other sites

Chisr asa se numeste?? Serios acum..e o parte din ventilator sau? Sa stiu ce sa caut..pt inlocuire.Insisst pt ca daca ma duc la service,sunt inn stare sa inlocuiasca toata masina,daca ma vad femeie.Si vreau sa fiu documentata.Asa am inlocuit placute de frana,desi erau aproape noi pt ca senzorii de frana nu erau atasati.Mi-au spus ca placutza e atat de uzata incat a ros si senzorii..de unde,nu erau atasati si aveam martor pe bord. Edited by Janee
Link to comment
Share on other sites

Chiar asa se numeste :) Piesa cu tepi / FSU / Rezistenta ventilator .

 

 

Legat de senzorul de la placute: intr-adevar, asa functioneaza. Cand se uzeza placuta ajunge la senzor si il rupe dupa care primesti eroare in bord. Asta daca sunt montati corect si sunt buni. Iti mai pot da eroare si daca sunt lipsa sau daca sunt stricati, tocmai de aceea trebuie verificata integritatea senzorilor inainte, nu cumperi direct placute si le schimbi :thumbsup:

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

nu se aude ventilatorul deloc,doar incercari..vuuum.si se opreste.Daca comut pe auto,zero.daca dau maxim..zero.

Pai vezi? Cu asta trebuia sa incepi. :D

Un simptom expus corect face minuni.

E piesa cu tepi, cum spun colegii. mai explicit, regulatorul de turatii al aerotermei.

Link to comment
Share on other sites

Citeste aici sa iti faci o idee de cum se schimba, pentru ca atunci cand mergi in service sa o schimbi, sa stii pasii de schimbare si sa nu iti zica mecanicii de la service ca trebuie demontat bordul sau mai stiu eu ce doar ca sa te taxeze: http://www.bmwclub.ro/forums/topic/36783-diy-schimbare-final-stage-resistor-clima-e46-piesa-cu-tepi-ariciul/
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Insisst pt ca daca ma duc la service,sunt inn stare sa inlocuiasca toata masina,daca ma vad femeie.Si vreau sa fiu documentata.Asa am inlocuit placute de frana,desi erau aproape noi pt ca senzorii de frana nu erau atasati.Mi-au spus ca placutza e atat de uzata incat a ros si senzorii..de unde,nu erau atasati si aveam martor pe bord.

Pleci de la o premisa total gresita. Poate ca cei din service erau doar incompetenti, deci n-are legatura cu a fi femeie sau nu.

 

Iar daca placutele erau noi sau nu, asta nu avem de unde sa stim. Din moment ce abia ti-ai luat permisul e posibil sa nu stii de fapt cum arata niste placute aproape uzate si cum arata unele noi.

Placutele uzate care mai tin inca 1000 km mai au aparent destul material de frictiune.

Am mai auzit oameni care nu intelegeau de ce se schimba placutele daca inca mai au "carne" pe ele. Pai e mai simplu si mai ieftin decat sa le uzezi pana la fier si atunci sa fie nevoie sa schimbi si discurile.

  • Like 1
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Legat de ,,aric/piesa cu tepi'',nu te arunca cu capul inainte sa achizitionezi piesa de pe net sau la prima oferta iesita in cale.

Alege doar VALEO sau HELLA sau ORIGINAL BMW.

O altrenativa mai ieftina sau o marca ,,no name'' iese din discutie.

Recent mi-a venit cineva cu un ,,arici'' VEMO care a cazut la 7 luni de la montaj.

Link to comment
Share on other sites

Desfa piesa cu tepi si lipeste cei 6 pini corespunzator pozelor gasite aici pe site. Eu am facut aceasta operatiune azi...si surpriza, parca am uragan in masina cand pornesc dezaburirea parbrizului. E putin cam dificil accesul, insa merita, avand in vedere ca pretul e undeva la 250 ron plus manopera intr-un service mai de doamne ajuta. Daca cositoresti pinii si problema nu e rezolvata poti incerca un modul de comanda al electroventilatorului. A/......si sa nu uit, inainte sa faci toate astea, verifica cu mana ta daca ventilatorul nu este blocat mecanic: daca nu se invarte usor la mana (ca sa poti face treaba asta demontezi filtrul de particule si placa de plastic din spatele filtrului - pornesti ventilatia pe minim pentru a ti se deschide clapeta de la electroventilator si daca nu se invarte, incearca cu atentie si cu finete sa il misti manual, eventual ii dai putin spray WD40 pe ax pt a-l debloca).

Mult succes!

Edited by Ciobanu George
  • Like 2
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Fost la service azi...ati avut dreptate cu totii.Pus pe tester,FSU dus..Desfacut piesa,calata complet,dat comanda cu 260 Ron,ceva nemtesc...Hela parca pt ca am insistat fara China ca mor.Cu ocazia asta,verificat tot.. Aveam martor pe bordla airbag...eroare.Resetat.In orice caz,m-am dus cu lectia invatata,cu ce mi-ati scris aici,si f bine mi-a prins.Se uitau urat la mine..incepusera cu O FI AIA.....Am spus nu,o punem pe tester si vedem,ca dupa O FI AIA,inlocuim toata masina :frantics: si tot nu rezolvam nimic.M-au considerat o cauza moarta si femeie a dracu' si am rezolvat pb.Le-am bagat si faza cu,,Sper ca nu demontezi tot bordul! Se desface de la torpedo,si le-am si spus cum,de se uitau patrat la mine... Maine rezolv cu incalzirea,ca deger cu trapa intredeschisa...ceva caldura da,dar am un alizeu....Multumesc tuturor!Chiar sunt pers pricepute aici.Respect Edited by Janee
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Bine ca ai rezolvat.

 

Daca am inteles bine, acum iti merge ventilatorul dar nu baga caldura?

 

Rotita de la gurile de ventilatie de pe mijlocul bordului e setata pe 3 buline rosii?

 

Acul de temperatura (cel mai din dreapta de pe ceasurile de bord) ajunge pe mijloc? Ar trebui sa ajunga in max 6-7 km pe mijloc si sa ramana acolo indiferent de stilul de condus.

Link to comment
Share on other sites

Rotita e data maxim sus...si simt la picioare oarecum caldura,incalzirea e data pe 32,..dar ventilatorul mort.Cand pornesc,se face o pata mica dezghetata,si atat..in dreapta.In rest beton..Am gasit o solutie,deschid putin trapa pt a iesi aburii,dau cu Ice din greu.Mi-am amintit si ca acum o vreme,incepuse sa se auda un huruit cand pleca ventilatorul,ca o vechitura,apoi intr-o dimineata,m-am aburit subit,apoi a repornit dezaburirea,apoi la intoacere seara.jaleee..nu mai pornea ventilatia,era liniste deplina.De atunci sap parbrizul pe dinauntru de gheata....astept soarele sa se dezghete etc.
Link to comment
Share on other sites

Maine e ziua cea mare !! Azi m-am chinuit...ca nu am lasat-o in service,am o problema la creier cu lasatul masinii la service.Romania de...Am mai inlocuit piese ,totul in prezenta mea.Brate,curele accesorii,faruri,etc.Si cu plinul facut..he he..Un coleg a lasat-o o saptamana,dadea telefon..nu e gata! Si cand a fost gata,a venit cu rovignieta de Bulgaria pe ea si pufuleti in torpedo. Edited by Janee
Link to comment
Share on other sites

Fost la service azi...ati avut dreptate cu totii.Pus pe tester,FSU dus..Desfacut piesa,calata complet,dat comanda cu 260 Ron,ceva nemtesc...Hela parca pt ca am insistat fara China ca mor.Cu ocazia asta,verificat tot.. Aveam martor pe bordla airbag...eroare.Resetat.In orice caz,m-am dus cu lectia invatata,cu ce mi-ati scris aici,si f bine mi-a prins.Se uitau urat la mine..incepusera cu O FI AIA.....Am spus nu,o punem pe tester si vedem,ca dupa O FI AIA,inlocuim toata masina :frantics: si tot nu rezolvam nimic.M-au considerat o cauza moarta si femeie a dracu' si am rezolvat pb.Le-am bagat si faza cu,,Sper ca nu demontezi tot bordul! Se desface de la torpedo,si le-am si spus cum,de se uitau patrat la mine... Maine rezolv cu incalzirea,ca deger cu trapa intredeschisa...ceva caldura da,dar am un alizeu....Multumesc tuturor!Chiar sunt pers pricepute aici.Respect

FSU apare pe tester?la mine stiu ca nu zicea nimic,ce-i drept nu era picat de tot,tot iarna l-am schimbat si eu a pornit abia cand ajunsesem acasa,inghetasem complet .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.