Jump to content

Recommended Posts

Sa ne anunti si pe noi cand primesti banii inapoi si factura pentru constatare.

 

Sincer eu aveam incredere in Robert din cauza imagine pozitive create si chiar am indrumat un prieten de-al meu sa se duca la el.Merge frecvent la el cu masina dar a obeservat in timp ca mai bine era inainte cand avea doar garajul.Preturile au inceput sa creasca si calitatea sa scada.

Eu unul personal nu am fost la el (aveam de gand sa merg)si astea sunt spusele prietenului meu vis a vis de serviceul lui Robert.

 

-Chiar nu credeam ca la un service marisor acum ,se merge tot pe mangleli la negru fara factura ca in caz de ceva sa nu ai nici o dovada.

 

-Teoretic nu se stie concret daca a vrut sa-l prosteasca sau pur si simplu nu a vrut sa-i repare motorul pentru ca asa a considerat el si nu era convins ca lucrarea o sa fie 100% ok.(posibil a bagat ceva de genul "Eu daca insisti i-l repar dar nu ofer nici un fel de garantie")

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Din pacate in Romania nu mai poti avea incredere in nimeni. Cultura noastra de romani pleaca de la prezumtia ca toti vor sa ne arda si este un concurs in care cine nu cunoaste pierde. E pacat ca in ziua de azi nu poti sa mai ai incredere in nimeni. Eu lucrez in IT si la noi sunt situatii in service in care i se explica clientului ca are laptopul muci inauntru si pentru a-l repara e nevoie de niste piese pe care noi va plati o avere. Evident ca acel client se va duce la un service unde se pun piese sh si ma va critica pe mine ca am incercat sa-l jupui de bani. Nu e ca si cum n-as fi putut sa-i ofer si eu piese sh, dar nu mai pot oferi garantia lucrarii pentru ca sunt piese folosite....cam asa e si la masini, banuiesc ca Robert nu a vrut sa-si asume acest risc. Diferenta e ca eu am aceasta discutie cu clientul in care ii prezint toate optiunile si il las singur sa ia decizia. Dar in niciun caz inginerii de service nu apeleaza la un serviciu extern fara sa ofere garantia a ceea ce fac si raspund de acel serviciu pana la capat. Mai mult, lucrul la negru este incurajat in service-urile auto, sincer, nu cred ca am intalnit vreun service in care sa nu existe practica asta. Din pacate, din nou, noi romanii sunt cei mai mari evazionisti, si daca merge, merge, daca nu, asta e..... Si eu caut un service auto unde sa am toate conditiile astea corecte, dar, sincer cred ca nu exista asa ceva.
  • Like 1
  • Downvote 16
Link to comment
Share on other sites

Ce sa mai tot vorbim. Robert a incercat sa il fure pe client, oferindu-i un "super pret" pe masina aflata pe butuci. Asta e una.

 

A doua e ca a zis ca nu se baga la reparatia motorului (la final bineinteles, cand a vazut ca n-a putut da plasa clientului), pai atunci de ce te mai numesti Bimmer-Service? Sau de ce te mai numesti service autorizat RAR specilizat pe BMW, daca tu nu stii sa desfaci un motor, sa faci o constatare si sa-l repari?

 

Ce reclama si-a facut, chiar prin spusele lui, aici pe forum...

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

Razvane, insisti aiurea...dezbateri pot fi cu carul....tu, subiectiv fiind nu vrei sa vezi unde e problema.

patronasul sa scrie aici despre facturi...evita subiectul asta delicat

voia sa ofere o suma pt.masina...asta e pacaleala pt prosti.

nu il mai pupa atat in fund

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Ice_man nu vreau sa dau detalii legate de service-ul care a efectuat reparatia ca sa nu apara situatia de care vorbeste roco123 + ca nu asta e subiectul topicului.

 

Fanatic, va tin la curent.

 

Pana in prezent nu s-a intamplat nimic.

 

Era stabilita pentru ieri o intalnirea in care sa imi restituie banii pe _chiulasa_ dar nu s-a concretizat datorita programului lui Robert. Despre factura nu stiu daca imi va elibera pentru ca nu mi-a raspuns la intrebare, desi am repetat-o. Astazi i-am scris dar pana in prezent nu am primit nici o veste de la Robert.

 

 

http://s23.postimg.org/ddi3efyqj/image1.png

 

http://s12.postimg.org/acv9y616l/image2.png

 

Razvan comparatia cu service-ul it nu se aplica in cazul meu. Nu a fost in discutie niciodata reparatia motorului cu componente sh. Cat despre managementului riscului nu a fost luat in calcul, a fost doar cu totul altceva. Nu vreau sa mai reiau.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ce sa mai tot vorbim. Robert a incercat sa il fure pe client, oferindu-i un "super pret" pe masina aflata pe butuci. Asta e una.

 

A doua e ca a zis ca nu se baga la reparatia motorului (la final bineinteles, cand a vazut ca n-a putut da plasa clientului), pai atunci de ce te mai numesti Bimmer-Service? Sau de ce te mai numesti service autorizat RAR specilizat pe BMW, daca tu nu stii sa desfaci un motor, sa faci o constatare si sa-l repari?

 

Ce reclama si-a facut, chiar prin spusele lui, aici pe forum...

[/quot

Bimmer Service? Inclusiv numele este e tziganeala!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

A venit un coleg de forum din italia sa mearga la el la service..ce sa mai zic de altii din tara? :)))))

 

no.gifCry.gifhttp://s26.postimg.org/m4cvzhnnd/SAM_4324.jpg

 

Cred ca de mine este vorba Alex,nu vreau sa mai 'dezgrop mortii',oricum o experienta neplacuta am avut si eu.

 

Mie mi-a cerut in 2012, 600roni pt planarea chiuloasei si schimbarea a 4 supape,acum vad ca pretul a mai scazut ,cine stie si mie daca mi le-o fi schimbat.

 

Oricum nu am cu ce sa va demonstrez ,pentru ca la cei aproape 100 mil pe care i-am lasat lui nu am primit nimic,nici o factura,greseala mea este ca nici nu i-am cerutmad.gifmad.gif

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Ca om care lucreaza in domeniu auto de 15 ani,pot spune doar atat....tepuiesti si pacalesti azi...maine...clientii si in general lumea isi dau seama ce fel de om esti...si in cele din urma tragi obloanele la pravalie sau repari masini la bordura in fata blocului.

S-au cam dus vremurile cand erau 3 service in tot bucurestiul sau 4 magazine de piese ...si acum o ,,greseala'' anterioara a unui mecanic descoperita de alt mecanic mai priceput sau o arsura la pret...pot avea consecinte neplacute.

Daca ti-a plecat clientul din pravalie multumit si peste cateva zile iti rupe usa sa-l servesti iar...sau daca primesti un telefon si conversatia suna ceva de genul:mi-a dat numarul tau de telefon gigel si mi-a spus ca fac treaba buna cu tine si ca a fost multumit de serviciile tale ....sunt lucruri care iti aduc numai AVANTAJE si SATISFACTIE maxima...si sunt 2 ,,chestii '' de baza care trebuie sa fie litera de lege pentru un comerciant sau un prestator de servicii.

 

PS-postul meu nu are legatura cu cele relatate in topic ci pur si simplu este o parere personala si din punctul meu de vedere cam asa ar trebuii sa decurga lucrurile indiferent de domeniul de activitate....

  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Parerea mea este ca nu o sa primesti factura.

In mod normal factura se face in momentul platii sau in cel mult 15 zile dupa pe baza unui bon sau chitante.Cum nu ai nici una,nici alta,raspunsul o sa fie cel de mai sus.

Link to comment
Share on other sites

A eliberat un deviz dar nu a eliberat si factura, deci nu e inreg. nimic in registru....parca devizul se semneaza nu se trimite pe mail ca sa poti efectua lucrarea si sa emiti factura ulterior....

Stii ca se inchide anul contabil pui nr de inreg in noul caiet 2015 si treci la treaba.... mangleli si vrajeli, trebuia sa faca sesizare la opc

Link to comment
Share on other sites

Asta cu reclamatia pe forum e ca o spovdanie cu public.

 

E bine ca aflam ce si cum se mai intampla prin lumea proprietarilor de BMW dar e putin probabil ca sa iti resolve forumul sau forumistii vreo problema, dar deh, de-a datul cu parerea e usor.

 

Cel mai bine direct trebuie negociate cazurile astea sau prin intermediul institutiilor abilitate. Restul vorba aia, e can-can.

  • Like 6
Link to comment
Share on other sites

Eu pe asta cu numerele nu o inteleg... Adica daca am niste suporti ok, rezistenti, fara inscrisuri, asa cum imi plac mie, vine si ii ia jos si pune altii cu o anumita reclama pe ei, facuti mai mult ca sigur dintr-un plastic ieftin de 5 lei / bucata, care cedeaza la prima ciocnire cu un bondar mai gras.

 

Macar primiti si suportii vechi inapoi?

 

 

Asta ma enerveaza si pe mine la culme.

 

M-a rugat o prietena sa ii aduc o masina si i-am luat niste suporti de unde am cumparat-o pentru ca aratau foarte misto(ca amintire).

Cand a fost la un service, i-au schimbat suportii cu unii cu reclama service-ului. Cred ca luam foc acolo in locul ei.

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Asta ma enerveaza si pe mine la culme.

 

M-a rugat o prietena sa ii aduc o masina si i-am luat niste suporti de unde am cumparat-o pentru ca aratau foarte misto(ca amintire).

Cand a fost la un service, i-au schimbat suportii cu unii cu reclama service-ului. Cred ca luam foc acolo in locul ei.

 

Da, se vede ca toti au idei putine dar fixe. Mie mi s-a intamplat la Contempo, unde au fost inlocuiti cei "originali" de la MHS.

Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.