Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

alea ajung in RO la "100.000km" si naivul asta cumpara

 

Insa nu sunt de acord cu voi, masinilea astea chiar functioneaza bine mult timp

 

Revenind la subiect: eu sunt foarte multumit de N47-le meu (deh, mi-ar fi placut mai mult N57), si masina merita. Asta e, iti asumi riscul cand o cumperi si mai tragi si tu cu urechea la motor din cand in cand, si daca auzi zornaituri, nu dai muzica mai tare <_<

Link to comment
Share on other sites

Cutii picate, motoare picate de la clapete aspirate, probleme la vanos, motoare picate de la nikasil. Dar lumea tot cumpara BMW. De ce? Pentru ca merita.

Pe dracu!

Le cumpara din pasiune pentru marca (sau ca au indragit masina, cum vrei sa-i spui). Si o vor (vom) face in continuare, chiar daca lantul ala trebuie schimbat ca si cureaua.

 

Si da, am mai spus si eu, toate marcile au probleme. Mai mici sau mai mari. De asta am ales totusi beamve.

 

Probabil are si Bala dreptate, o masina moderna nu o mai tii peste 200kkm, insa totusi suntem in romania, majoritatea nu-si pot lua nici macar o data masina noua.

Link to comment
Share on other sites

Pai si atunci de ce va plangeti? Nu sunteti cu nimic mai ghinionisti decat alti posesori de BMW.

 

Chestia asta cu lantul e de multe ori pura paranoia. Da, exista cazuri, insa multi cred orbeste in problema asta pentru ca asa au citit pe forum.

 

Cum am mai zis, din 10 masini cu N47 care vin la mine, cel putin 8 clienti intreaba daca mi se pare ca se aude lantul. In general nu se aude. Dar normal ca daca mergi la un mecanic fara scrupule, iti va raspunde ca da, se aude foarte nasol. Dar cum mai mergi asa cu masina?

 

Nu e nici o problema sa te deranjeze chestia asta cu lantul, insa deja mentalitatea e de mad mob care iese cu furcile pe strada in cautare de ingineri BMW.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Acest topic a devenit celebru pe forumurile auto din romania, imposibil sa nu gasesti trimitere spre acest topic....

In legatura cu, cate distributii rupte au fost postate si cate au iesit la vot, posta robert distributii rupte insa proprietarul nu aparea sa posteze, binenteles se putea aduce scuza ca nu este membru pe acest forum, greu de crezut si asta daca ti sa rupt distributia sa nu intri pe acest forum sa postezi despre aceasta problema si sa te interesezi de alte cazuri

Din pacate la multe masini nu se rupe neaparat lantul ci patinele. Daca se sparge o patina ce se intampla in motor? Ok, sunt putin cazuri in care se rupe lantul si doar lantul, dar daca prin uzura lantului se sparg patinele si din cauza patinelor sparte se rupe lantul sau sare de la punct?

 

 

Exemplu 1:

 

http://img809.imageshack.us/img809/8531/qtc5.jpg

 

http://img607.imageshack.us/img607/2474/34k7.jpg

 

 

Exemplu 2:

 

http://img607.imageshack.us/img607/1475/hkqu.jpg

 

 

 

 

Exemplu 3:

 

http://img24.imageshack.us/img24/848/hzsz.jpg

 

 

 

 

Clientii care schimba/ repara motoarele de N47 ( in general) nu sunt genul de oameni care sa vina pe diverse forumuri si sa se planga de masina.

 

Distributie schimbata ieri 04.12.2013

 

http://img853.imageshack.us/img853/3082/hdx1.jpg

 

http://img22.imageshack.us/img22/2522/0ze8.jpg

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

ok, bafta cu pozele robert, esti un bun fotograf, raman insa la parerea ca daca schimb o distributie rupta la un bmw sigur ma bag pe un forum si sap putin sa vad despre problema, ori unde altundeva sa intru daca nu pe acest topic care a devenit atat de celebru pe toate forumurile auto din ro :thumbsup: Edited by arabu09
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Acest topic a devenit celebru pe forumurile auto din romania, imposibil sa nu gasesti trimitere spre acest topic....

In legatura cu, cate distributii rupte au fost postate si cate au iesit la vot, posta robert distributii rupte insa proprietarul nu aparea sa posteze, binenteles se putea aduce scuza ca nu este membru pe acest forum, greu de crezut si asta daca ti sa rupt distributia sa nu intri pe acest forum sa postezi despre aceasta problema si sa te interesezi de alte cazuri

 

Subscriu, daca la mine, cand incepuse sa se auda din masina, la 128.000 km am intrat in tot netul :), imi este foarte greu sa cred ca ti se sparge motorul si nu scrii nimic.

 

Salut. Urmeaza sa imi cumpar o masina saptamanile astea si sunt in cumpana. Imi doream de multa vreme seria 3, de cand eram pustan practic, dar am ajuns sa inclin balanta zilele astea spre A4 sau restul concurentei de cand citesc topicul asta. Am cautat si pe forumurile din UK si aceeasi poveste, toata lumea se plange de distributie, toata lumea isi blestema ziua in care au decis ca vor BMW si vad ca exista si campanii serioase de publicitate (daca o pot numi asa) impotriva minunatiilor astora de motoare. Concluzia pe care am tras-o e ca distributia pe n47 nu e o ,,problema" sporadica ci e un defect de fabricatie ergo toate motoarele au problema asta (toate risca sa se sparga daca proprietarul nu schimba distributia la timp..sau dupa cum au marturisit unii colegi, motorul poate sa pice la putini kilometri si fara semne prealabile) fie ca proprietarul o ia la cunostinta sau nu. Am mai inteles ca inlocuirea distributiei ajunge pe la 3-4000 de lei, functie de service, si ca figura se repeta la fiecare 90-100 de mii de kilometri.(vorba lu' tata, ajungi sa inchiriezi masina de la ei) Aaa..si am uitat sa mentionez ca am inteles ca trebuie sa ai un doctorat in conservator sa te prinzi din timp de ,,tonalitatea" motorului si sa actionezi in consecinta. Intrebarea pentru posesorii acestui model, de care se leaga decizia pentru achizitia viitoarei mele masini.. Presupunand ca sunt dispus sa bag aproape 1000 de euro la achizitie doar pentru distributie, urmand sa repet figura in vreo 3-4 anisori, pot sa am incredere ca masina nu ma lasa la drum lung (dupa cum au patit altii), ca dinamica,economia si feelingul compenseaza flawd-ul de proiectare a distributiei, dar cel mai important, ca pot sa nu am ,,ureche formata" ca sa imi cumpar un BMW? :D

 

Tu nu ti-ai dorit BMW, tu iti doresti o masina fiabila care iti confere si ceva imagine premium. Mergi pe A4 daca nu ai mers deja, sa-l stapanesti cu placere !

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

ok, bafta cu pozele robert, esti un bun fotograf, raman insa la parerea ca daca schimb o distributie rupta la un bmw sigur ma bag pe un forum si sap putin sa vad despre problema, ori unde altundeva sa intru daca nu pe acest topic care a devenit atat de celebru pe toate forumurile auto din ro :thumbsup:

Multumesc pentru ironia subtila, desi nu era cazul. Ma bucur ca ignorati niste probleme deja foarte cunoscute si evidente.

 

 

Nu toti soferii de BMW stau sa se planga pe forumuri ca tine de ex. cand au o problema, indiferent ca este una mica sau mare.

 

Multumesc.

 

 

Link to comment
Share on other sites

Nu inteleg de ce va plangeti atat de multi. Nu va place BMW, vi se par nenorociti. Vindeti masinile, luati altceva. Exista o sumedenie de marci pe piata.

Toate generatiile de BMW-uri au avut probleme grave care au aparut in cazul unui numar mic de masini.

Cutii picate, motoare picate de la clapete aspirate, probleme la vanos, motoare picate de la nikasil. Dar lumea tot cumpara BMW. De ce? Pentru ca merita.

 

Subscriu, BMW merita !

Iar topic-ul asta a fost facut sa ne ajute pe noi posesorii mai mult sau mai putin pasionati, pe mine m-a ajutat si v-am multumit de multe ori pentru asta, DAR, s-a ajuns in extrema cealalta, asa cum imi spuneai tu la un moment dat, si anume la dusul masinii pe platforma la service si la blamarea acestui tip de motor de catre cei care nu au facut nici 100km cu el.

Hai sa gandim impreuna o formula, pe mine daca ma intrebati as renunta complet la votul ala, daca tehnic nu se poate conditionarea lui de o postare prealabila.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru ironia subtila, desi nu era cazul. Ma bucur ca ignorati niste probleme deja foarte cunoscute si evidente.

 

Nu toti soferii de BMW stau sa se planga pe forumuri ca tine de ex. cand au o problema, indiferent ca este una mica sau mare.

 

Multumesc.

 

arata-mi o postare macar unde am facuto, unde m-am plans? :console: si posed un n47 care recent a trecut de 200k km, si alta masina cu transmisie pe lant care a trecu si ea binisor de 300k km :thumbsup:

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc pentru ironia subtila, desi nu era cazul. Ma bucur ca ignorati niste probleme deja foarte cunoscute si evidente.

 

 

Nu toti soferii de BMW stau sa se planga pe forumuri ca tine de ex. cand au o problema, indiferent ca este una mica sau mare.

 

Multumesc.

 

Eu merg in continuare pe ideea ca atunci cand ai o problema mare scrii! Faci valuri. Faci ceva. Cand simti ca ti-au fost inselate asteptarile. Dar cand tu nu stii nimic despre istoricul masinii, sunt de acord cu tine, mai bine renunti.

 

E o isterie deja cu distributia asta !

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

arata-mi o postare macar unde am facuto, unde m-am plans? :console: si posed un n47 care recent a trecut de 200k km, si alta masina cu transmisie pe lant care a trecu si ea binisor de 300k km :thumbsup:

Atata timp cat primesc in service masina cu distributia sarita de la punct la 77.000km reali ( masina cumparata de proprietar de noua din Romania) da-mi voie sa fiu putin sceptic. Si nu este singurul exemplu pe care ti-l pot oferii.

 

 

http://img209.imageshack.us/img209/6793/strx.jpg

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

@robert

arata-mi o postare macar unde am facuto, unde m-am plans? :console: si posed un n47 care recent a trecut de 200k km, si alta masina cu transmisie pe lant care a trecu si ea binisor de 300k km :thumbsup:

 

ti-am subliniat sa vezi mai bine, si da raman la parerea ca esti un bun fotograf :thumbsup:

Link to comment
Share on other sites

Atata timp cat primesc in service masina cu distributia sarita de la punct la 77.000km reali ( masina cumparata de proprietar de noua din Romania) da-mi voie sa fiu putin sceptic. Si nu este singurul exemplu pe care ti-l pot oferii.

 

 

Adica eu la 4,5 ani si 128.000 km m-am dus la BMW si am obtinut culanta iar el la 77.000km nu s-a dus? Cati ani avea masina?

Link to comment
Share on other sites

Pai mai mult de 6 ani nu putea avea :)

 

Intrebam pentru ca nota lor interna spune ca se acorda culanta pana la 4 ani sau 120.000km. Dar asta este teoretic, depinde de cum pui problema. La 77.000 cu istoric complet BMW sunt convins ca i se acorda!

 

Masina am primit-o chiar de la BMW.

 

Nu inteleg!

Link to comment
Share on other sites

Se aproba niste discounturi dar oricum iesi mai scump la BMW cu tot cu reducere pt ca ei inlocuiesc si arborele.

 

Nu la toate inlocuiesc arborii, stii, conform Puma numai ce e fabricat inainte de... bla bla :) Culanta poate ajunge pana la 50% din pretul pieselor si al manoperei + discount-urile pe care ti le ofera dealer-ul. Poate nu e comercial corect sa spun aici asta, dar poate ajuta!

Link to comment
Share on other sites

Am un prieten cu un 320D, modelul anterior lui F30, luat chiar la momentul aparitiei lui F30, la 0 km. Pe la 30 000 km dealerul i-a schimbat distributia pe garantie.

 

Exista o problema, dar nu e obligatoriu sa iti crape distributia la masina. Enjoy your cars :)

Link to comment
Share on other sites

Se pare ca nici modelele noi nu au scapat de problema. F10 2011 520d

 

Nu a fost schimbata preventiv, lantul dintre pompa si axa de admisie era foarte intins si batea foarte rau.

 

http://img27.imageshack.us/img27/9242/swbj.jpg

 

http://img856.imageshack.us/img856/1300/xdfn.jpg

 

http://img571.imageshack.us/img571/1848/5iy4.jpg

 

http://img23.imageshack.us/img23/7374/jp9v.jpg

 

 

 

 

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.