Jump to content

Problema Rupere Lant Distributie Motoare N47 2.0D


Recommended Posts

Va salut..

Revin cu experienta de schimb de distributie la reprezentanta de la Filaret.

Pana la urma am primit aprobarea si mi s a schimbat "gratuit" ( 800 ron + constatare 250 ron).

Sincer, nu mi se pare ca se aude nimic diferit fata de cum se auzea motorul inainte de schimb.Am un tacanit metalic, ca de semicursiera, care pleaca la 5-6 secunde dupa pornirea motorului.Am inteles de la un alt service ca ar fi o electrovalva care nu merge in parametrii...

Ca si feedback pt BMW Filaret...mai bine s ar apuca sa faca shaorme..incepand cu receptionist pana la ultimul mecanic au impresia ca sunt minim doctori docenti si tu esti un papleaca ce ai primit masina cadou si nu ai mai vazut masini in viata ta.La ce nu au raspuns te aburesc de nu mai stiu nici ei ce au mintit.

Spre exemplu, dupa schimb, asta daca s a efectuat, nu mai functionau comenzile pe volan. :))) volan ce statea si stramb...

Mi s a explicat ca toata treaba provine de la de la o eroare a mecanicului care nu a potrivit bine directia si s a stricat o piesa in volan..

Au schimbat o ei gratuit dupa o saptamana..

Revin si eu maine cu un filmulet ...

Link to comment
Share on other sites

Oare mai citesc multe ineptii despre reprezentantele astea?

Cand vrei sa vinzi o masina, toata lumea e interesata de "istoricul bmw". Dar realizez ca eu imi intretin masina la un nivel pe care ei nici nu-l viseaza...

 

Cum s-a ajuns la coloana dw directie si comenzile de pe volan pentru schimb distributie... numai ei stiu. Daca nu cumva era "cerere" de piese iar ale tale sunt acum pe alta masina...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Exact. Au demontat ceva piese de pe masina, nici nu mai am cuvinte.

 

Trebuie stat langa masina in service, asta e singura solutie, desi e cam greu cand se schimba distributia si trebuie lasata toata ziua. Alta idee ar fi sa gasesti un mecanic de incredere, eventual prieten, si doar el sa se ocupe de masina. Mie mi se rupe de stampile, intretinere reprezentanta samd, important e sa stiu eu ca servisarea s-a facut ca la carte, si piesele chiar sunt noi cand plec de acolo, nu plec cu 1-2000 ron mai putin in buzunar, si ei si-au batut joc de mine si de masina.

 

LE: Ma refer la masini iesite din garantie.

Edited by P.I.M.P.
Link to comment
Share on other sites

Pentru un service corect este nevoie de trei elemente:

1/ Scule, instructiuni si informatii de la BMW;

2/ Mecanici instruiti in conformitate cu procedurile BMW;

3/ Piese de schimb si consumabile.

Din cele trei elemente, numai ultimul este rezolvabil usor, dar ce facem cu primele doua? Singura varianta care-mi vine in minte este ca la orice magarie de genul celei descrise mai sus, sa reclamam direct la BMW Germania. Nu cred ca-si permit ca numele lor sa fie terfelit, nici macar in Romania.

 

PS

Am cam deviat de la subiectul initial, ar trebui sa un moderator sa mute ultimele posturi in alta parte, unde vom putea continua dezbaterea.

Link to comment
Share on other sites

Imi explicati si mie, unele dintre piesele care ar trebui schimbate, enumerate in al doilea post, apar cu niste date in dreptul lor. Pana in .....Masina mea fiind din 10.2007, care din ele ar trebui sa le comand ca se incadreaza la toate?

Ma bate gandul sa schimb si eu distributia ca am 200.000 si nu a fost schimbata. Lantul nu se aude sa bata numai cateva secunde dupa ce pornesc motorul (banuiesc ca pana-si face ungerea) dar dupa un timp apare un fasait ritmic la care trebuie sa fi foarte atent sa-l auzi.

Mecanicul a spus ca este de la distributie si ar trebui schimbata. Bineinteles ca nu l-a auzit pana nu i-am spus eu de el.

Link to comment
Share on other sites

priteni peste 3000 de km o sa am 200000 de km bag numai castrol ce scrie in carte si nu mi s-a rupt momentan...nu am bani sa il schimb si sincer mai bine il vand decat sa il schimb la reprezentanta...

Initial cand am citit si am auzit lume ca lor li s-a rupt lantul m-am gandit sa il schimb dar surpriza nu treb sa schimbi doar lantul ....mai sunt ceva dracovenii pe acolo ce trebuiesc schimbate(numai tin minte ce mi-a zis nenele ala) si m-am lasat pagubas ...a mai trecut un an, am mai facut 8000 de km cu ea in anul ala si acum sunt in aproape al treilea an de cand o am si sper sa ajunga si in al 4 lea...daca ai grija de masina cum trebuie(schimb ulei cand treb., filtre etc piese originale, nu esti meltean cu scarturi si bataie de joc de ea) eu zic ca si ea are grija de buzunarul tau.

p.s. ma bucur ca mai sunt oameni care se apropie de200k km si s-au hotarat sa posteze ca lor nu li s-a rupt

AA si apropo se aude tacatin metalic de cand am luat masina... acum fac repet 3 ani .

Ar fi de ajutor o statistica la aceste motoare cate au picat din cate au fost cumparate!!

Edited by Nemonis
Link to comment
Share on other sites

Asa am zis si eu, ca nu are cum sa mi se intample si mie, dar mi-am luat-o pe cocoasa.

 

Masina am luat-o din Germania la 110 k , an fab 12.2007, adica N47 cu 177 cp, toate reviziile si reparatiile la Bavaria.

Tacanit s- a auzit de pe la 150 k , am incercat sa o fac la Bavaria cu plata doar a manoperii, dar nu au cazut de acord.

Asa ca am zis ca poate o fi motorul mai galagios si asta e.

In 2 ani si jumatate de cand am masina am mers destul de mult cu ea, am mai facut 100k, asa ca acum am vreo 207 k.

 

Am avut "noroc" de faptul ca lantual mi s-a rupt cand plecam dintr-o parcare si astfel a fost la turatie joasa si nu am avut pagube majore, astfel incat sa schimb motorul, insa toata distractia tot ma ajunge vreo 7000 ron.

 

Parerea mea este ca trebuie schimbata, pt ca la un moment dat tot o sa se rupa nenorocitul ala de lant.

Edited by doubtfire
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Primul post pe bmwclub. :D

Tocmai ce mi-a fost aprobata cererea de schimbare a distributiei pe garantia extinsa , 320dA 2009 135,5k la momentul constatarii ,137k actuali,service full bavaria. Lantul nu se aude prea rau,prezinta zgomotul acela metalic "clasic" n47 insa la cald dupa un timp se aude un fasait dupa 1500rpm ce se accentueaza cu cat creste turatia. Constatarea a fost facuta pe 12 noiembrie si abia pe 10 decembrie am primit OK'ul,pe 19 fiind data la care masina "neaparat trebuie sa fie gata" ( conform spuselor celor de la service )

Luni am masina programata pentru intrare in service la BMW filaret,sa ma astept sa ramana oamenii cu suruburi "in plus" dupa operatie? Cum lucreaza cei de la filaret,a mai fost cineva pentru schimb de distributie,scot motorul sau doar dau cutia jos? Mi s-a spus ca nu mi se asigura costul unor garnituri,insa nu stiu exact cati bani voi scoate in final din buzunar pana nu las masina la ei.

Link to comment
Share on other sites

Ideea e ca am asteptat pana a fost nevoie de revizie,deci oricum uleiul il voi schimba. Baietii mi-au zis o suma aproximativa acum o luna de 400 ron. Repet,aproximativ.

Aflu exact luni cand le duc masina in service,ma rog,cu 30min - 1h inainte sa fac fisa de intrare. Pe langa distributie va primi revizie completa + placute fata/spate.

Oricum le cer diagnoza inainte de intrarea in service si dupa ce o scot la 50-100km facuti cu ea. Orice eroare apare noua va fi din vina lor.

Link to comment
Share on other sites

Am dat alalteieri jos un N47 de pe un E90 cu lantul rupt.

 

http://imagizer.imageshack.us/v2/1024x768q90/537/lG1VfL.jpg

 

Culmea e ca ascultasem motorul acum vreo saptamana si nu facea nici un zgomot dubios la cald.

Partea buna e ca s-a rupt la turatii joase intr-o parcare, asa ca a fost foarte putin afectat. Practic probleme doar la distributie, cateva supape si niste culbutori sparti.

Blocul motor si pistoanele n-au fost absolut deloc afectate. O sa pun poze dupa ce il repar.

Edited by Service Premium
Link to comment
Share on other sites

Am dat alalteieri jos un N47 de pe un E90 cu lantul rupt.

 

Culmea e ca ascultasem motorul acum vreo saptamana si nu facea nici un zgomot dubios la cald.

Partea buna e ca s-a rupt la turatii joase intr-o parcare, asa ca a fost foarte putin afectat. Practic probleme doar la distributie, cateva supape si niste culbutori sparti.

Blocul motor si pistoanele n-au fost absolut deloc afectate. O sa pun poze dupa ce il repar.

 

Dap, ala e al meu :frantics:

Edited by doubtfire
Link to comment
Share on other sites

Am si eu probleme cu distributia la un 320d e92 177 de cai - 2009 , 100.000km . Am primit o oferta undeva la 2000 de lei kitul de distributie iar manopera intre 3000 - 4000 de lei. Am inteles ca dureaza 3-4 zile schimbare distributiei.

Pentru cei care au avut aceasta problema , chiar atat de mult dureaza schimbarea? iar despre oferta de pret cum e ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.