Jump to content

Instalatie electrica a luat foc e90


MariusCioc

Recommended Posts

Am citit si eu acest post si m-a iritat atitudinea celor care "frate daca ai BMW iți permiți sa faci sa dregi"...oameni buni nu a dar 54 de mii pe mașina asta sa i-l criticati ca de ce si cum...

In fine, am si eu 2 lucruri de adĂŁugat la aceasta discuție:

1) nu este posibil sa ia o mașina foc din cauza regenerĂŁrii DPF-ului, oricare ar fi producatorul nu poate permite asa ceva, ar fi niște bombe in trafic milioane de masini

2) Marius...ia un mecanic, faci o lista de piese necesare, mergi la dezmembrĂŁri si umpli coșul apoi le ĂŽnlocuiești cu acel mecanic si o rezolvi. Pare simplu dar asta e viața.

Bafta!!!

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Cred ca asta e singura chestie ce poate fi invocata in momentul in care cumperi de la privat.

 

De la privat este foarte greu sa mai negociezi cu el sa-ti dea banii inapoi sau sa iti repare masina; asta e riscul. Poti doar sa incerci la curte. Atata timp cat masina ta a luat foc, clar nu e "roadworthy".

Link to comment
Share on other sites

Am citit si eu acest post si m-a iritat atitudinea celor care "frate daca ai BMW iți permiți sa faci sa dregi"...oameni buni nu a dar 54 de mii pe mașina asta sa i-l criticati ca de ce si cum...

In fine, am si eu 2 lucruri de adĂŁugat la aceasta discuție:

1) nu este posibil sa ia o mașina foc din cauza regenerĂŁrii DPF-ului, oricare ar fi producatorul nu poate permite asa ceva, ar fi niște bombe in trafic milioane de masini

2) Marius...ia un mecanic, faci o lista de piese necesare, mergi la dezmembrĂŁri si umpli coșul apoi le ĂŽnlocuiești cu acel mecanic si o rezolvi. Pare simplu dar asta e viața.

Bafta!!!

Merci mult, asta am facut, am gasit un mecanic bun, a demontat am facut lista acum urmeaza sa caut dezmembrari pt ca aici in zona am gasit dar da doar motorul nu si piese,am sa gasesc mecanicul a zis ca se rezolva , dupa asamblare teste in mers erori tot trebuie urmarit, multumesc inca o data , am nevoie de oameni ca tn nu ca cei care ma bat la cap cu ,curti,avocati ,etc, prostia se plateste am gresit o trag asta e! Multumesc inca o fata am sa va tin la curent pe cei ce sunteti interesati! O seara buna

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

la majoritatea marcilor nu te avertizeaza cand face regenerarea, si cel putin la BMW cu tipul lor de regenerare prin ardere, nu cu uree/adblue, ar cam trebui.

In general consumul instant e dublu fata de normal si suna si altfel, dar cine dracul merge non stop cu ochii in ala sa ghiceasca daca face regenerare sau nu.

 

E o mare idiotenie.. ca daca il intrerupi, incearca iar si iar si iar.. si arzi gazul de pomana si strici si masina daca nu iti dai seama si ai o perioada de timp in care intamplator faci multe drumuri scurte.

 

DAr repet, asta e un "feature" la mai toti producatorii.. daca ai noroc apare doar avertizarea de filtru dpf infundat, dar ala deja e cam tardiv.. :) de unde si multe probleme cu dieselurile de peste euro 4..

Edited by DOMI
Link to comment
Share on other sites

Merci mult, asta am facut, am gasit un mecanic bun, a demontat am facut lista acum urmeaza sa caut dezmembrari pt ca aici in zona am gasit dar da doar motorul nu si piese,am sa gasesc mecanicul a zis ca se rezolva , dupa asamblare teste in mers erori tot trebuie urmarit, multumesc inca o data , am nevoie de oameni ca tn nu ca cei care ma bat la cap cu ,curti,avocati ,etc, prostia se plateste am gresit o trag asta e! Multumesc inca o fata am sa va tin la curent pe cei ce sunteti interesati! O seara buna

Noi astia cu "curti, avocati, etc..." am incercat sa te ajutam in caz ca nu mai merita sa repari masina, nestiind pagubele, ca sa nu mai fi batut la cap nu mai apela la forum, mergi direct in service-uri ;).

Link to comment
Share on other sites

Am citit si eu acest post si m-a iritat atitudinea celor care "frate daca ai BMW iți permiți sa faci sa dregi"...oameni buni nu a dar 54 de mii pe mașina asta sa i-l criticati ca de ce si cum...

In fine, am si eu 2 lucruri de adăugat la aceasta discuție:

1) nu este posibil sa ia o mașina foc din cauza regenerării DPF-ului, oricare ar fi producatorul nu poate permite asa ceva, ar fi niște bombe in trafic milioane de masini

 

Bafta!!!

 

Focul nu se produce din cauza ca ARE LOC REGENERAREA ci din cauza ca se conduce, cu filtru infundat, in limp mode... si daca prin ceva "lucrari" magice vanzatorul ar opri faptul ca filtru e infundat (lucru de care, recunosc, nu am auzit inca..) DAR daca filtru e infundat si continua a se conduce asa cu siguranta va lua foc.

Si cazuri sunt destule, la multe marci.

 

Cei mai multi opresc si asteapta sa fie remorcati...

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

 

 

E o mare idiotenie.. ca daca il intrerupi, incearca iar si iar si iar.. si arzi gazul de pomana si strici si masina daca nu iti dai seama si ai o perioada de timp in care intamplator faci multe drumuri scurte.

 

DAr repet, asta e un "feature" la mai toti producatorii.. daca ai noroc apare doar avertizarea de filtru dpf infundat, dar ala deja e cam tardiv.. :) de unde si multe probleme cu dieselurile de peste euro 4..

 

 

Un raspuns scurt si real ar fi MARKETING.

 

Un altul mai aproape de ideea ta ar fi, ai mai conduce o masina care din 300 in 300 km (sau mai des, daca conduci in aglomeratie urbana...) si-ar curata filtrul printr-un bec/semmal audio si care sa iti mai "ceara" sa conduci inca vreo 5-10 min dupa ce ajungi la destinatie (daca se intampla sa "fii" in mijlocul procesului)... AI MAI CUMPARA ASA MASINA!? Sa nu mai mentionez si ca ar trebui sa ti se spuna ca filtru tine cam/doar 100k km...

 

Un alt raspuns ar fi ca si eu as vrea una(o masina) ca sa imi spuna ca motorul a ajuns la regim si ca pot sa "trag" de el pana in rosu'...

Dar atunci ei n-ar mai vinde masini/piese, nu?

 

Scuze pentru raspuns :offtopic: ; nu am vrut decat sa "compensez" ideea ;)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Salutare la cei ce mi-au urmarit povestea , am cumparat piesele le-am montat doar ca am dat gresi cu cablurile de la instalatia electrica nu se potrivestc mufele , pinii din-auntru mufelor , trebuie dupa o masina cu exact aceleasi dotari, am puso asa de curiozitate dar nu porneste , mecanicul a spus ca trebuie inlocuit si ECU el a spus ca trebuiesc copiate datele din ql meu in altul sau daca nu merge altu nou care la BMW e 1500£ (dar acesta nu e compatibil cu altu dupa alta masina?) imi e greu sa cred ca fiecare masina are calculatorul ei! Astept pareri! O zi buna
Link to comment
Share on other sites

Salutare la cei ce mi-au urmarit povestea , am cumparat piesele le-am montat doar ca am dat gresi cu cablurile de la instalatia electrica nu se potrivestc mufele , pinii din-auntru mufelor , trebuie dupa o masina cu exact aceleasi dotari, am puso asa de curiozitate dar nu porneste , mecanicul a spus ca trebuie inlocuit si ECU el a spus ca trebuiesc copiate datele din ql meu in altul sau daca nu merge altu nou care la BMW e 1500£ (dar acesta nu e compatibil cu altu dupa alta masina?) imi e greu sa cred ca fiecare masina are calculatorul ei! Astept pareri! O zi buna

Eu unul la partea electrica nu ma pricep deloc...deci nu am cu ce sa te ajut...referitor la ce ti-am zis eu si altii ca o sa apara tot felu de neprevazute, iata ca asa e...partea nasoala e ca nici nu gasesti multi oameni pe care sa te bazezi la o astfel de lucrare si ce mai e nasol ca tu nu sti ce face el acolo , nu sti daca trebuie sa schimbe ce zice el pe acolo sau doar vrea sa te umfle la manopera ori le schimba pe bijbuite pana le da de cap si asa mai departe...e nasol si ca nu esti in tara ca se gasea pe forum persoana potrivita sa ti-o faca dar nu poti sa o aduci...asa pe acolo pe la tine e loterie...ca sfat macar ia legatura cu cineva de pe aici sa iti spuna macar teoretic ce e de facut...

Link to comment
Share on other sites

Asta incerc sa fac , adica ca idee macar pentru acel calculator , ala ma ingrijoreaza! Nu am cum sa dau banii astia pe un calculator nou! Am gasit la manan a doua calculator cu cheie , contacte iale, cu 300 £

 

Trebuie sa gasesc cablurile potrivite si as vrea un sfat de la cineva care se pricepe daca aceasta ar porni cu acest calculator, si apoi sa iau altu, macar sa aud motorul pornit si dupaia o rezolv si cu calculatorul , nu m-a ajuns scump piesele asta ma bucura dar sa vedem acum finalul , acesta este important

Link to comment
Share on other sites

calculatoarele ar trebui sa fie la fel, numai ca au diferite configurari. Calculatorul stie inclusiv VIN-ul masinii iar daca tu pui unul d epe alta masina o sa dea erori. Anumite module sunt responsabile si de securitate si atunci au o cheie virtuala pe care o schimba cu alte modele si cand apare un modul strain blocheaza sistemul. Toate astea se pot face la reprezentanta in mod normal.
Link to comment
Share on other sites

Deci mecanicul a fost cu calculatorul la reprezentanta, unde , cei de acolo au spus ca pentru o suma (pana in 300£) incearca sa copie aceste date module nu stiu exact in alt calcator , dar daca operatiunea nu se poate finaliza va trebui sa cumpar unul nou care costa 1500£, problema este alta: Eu daca procur cablurile potrivite pentru masina mea , oare am sa o pot porni cu calculatorul vechi? Pentru ca as dori in prima faza sa fiu convins ca motorul functioneaza si abia dupaia sa ma ocup de calculator, pentru ca pot lua calculatorul si motorul sa fie afectat, este adevarat ca am pus toate componentele motorului la loc, am incercat sa il pornesc din buton nu merge mecanicul s-a bagat sub masina a dat de ceva la electromotor iar motorul invarte dar nu are motorina , sunetul este exact ca atunci cand incerci sa pornesti dar nu ai motorina , pentru ca nu sunt cuplate firele si e normal sa nu porneasca ! Edited by MariusCioc
Link to comment
Share on other sites

Nu stiu cat de dotati tehnic si teoretic sunt cei de la reprezentanta dar ar trebui sa poata sa se conecteze la modulu tau du da faca o diagnoza. Da citeasca erorile, sa-i dea un self test si sa deduca daca modulu mai e bun. E pisibil insa sa nu aiba pregatirea necesara. Mi se par mari tarifele alea pt o scriete de ECU.
Link to comment
Share on other sites

Daca NU ai conectat (pus contactul) calculatorul - ECU-ul (nici macar din curiozitate..) din momentul cand ai oprit masina datorita incendiului si pana cand ai/s-a verificat ca nici un fir din zona arsa sa nu fie in scurt-circuit(!).. NU AR TREBUI sa fie afectat ECU-ul.

Si daca bateria a fost/stat permanent deconectata din momentul incendiului (sau imediat dupa incediu...) pana s-au indeplinit conditia de mai sus .... chiar daca nu porneste acum, poate fi datorita unui/unor senzori, "martori"..

 

SI acum daca se aprind aceleasi lumini in bord ca inainte de pornirea normala, ar trebui sa poti conecta cel putin INPA sa afli codurile care le-a stocat ECU-ul... pana sa ajungi la dealer.

Nu ai nici o eroare (un semn al mirarii, sa fi aparut) pe display-ul cel mic langa km intermediari parcuri?

 

Pe unde stai in UK (in ce oras)?

 

Edit: acum am vazut pozele mai bine postate; incendiu a fost pe partea ECU-ului si pare un pic atins de flacara.. hmm.. depinde cat TIMP a fost fierbinte zona aceea. Mufele/firele de la injectoare sigur a fost afectate (arse..) ca se "plimbau" pe acolo pe admisie.. si cele de la senzorul de presiune pe admisie tot acolo e dar inspre spate si firul lui e afectat.. si altele p-acolo :console:

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Sunt ceva erori am pus un testar se aprinde semnul exclamarii si alte cateva becuri, abs , airbag, sunt ceva , eu am montat niste cabluri dar se potriveste doar mufa principala nu si cele mici albastre ,albe ,negre, astea nu le-am putut conecta, apoi s-a incercat pornirea din buton dar nu mergea ,acum astept sa gasesc fire exact ca cele a le mele,sunt din bournemouth, esti in anglia???
Link to comment
Share on other sites

Sunt ceva erori am pus un testar se aprinde semnul exclamarii si alte cateva becuri, abs , airbag, sunt ceva , eu am montat niste cabluri dar se potriveste doar mufa principala nu si cele mici albastre ,albe ,negre, astea nu le-am putut conecta, apoi s-a incercat pornirea din buton dar nu mergea ,acum astept sa gasesc fire exact ca cele a le mele,sunt din bournemouth, esti in anglia???

Nu mai stiu exact cum se intra in meniu pentru a afla codul din spatele "exclamarii" (deocamdata nu am nici o eroare acolo sa trebuiasca sa caut..) dar poate altii stiu/isi aduc aminte sa te indrume.

 

Eu nu as incerca sa pornesc motor sau alte alea.. pana nu conectez tot ce se poate conecta si verfic de 2-3 ori ca, culorile/firele/mufele corespund. Altfel o gramada de erori vor fi "aruncate" in memoria ECU.. si complica sau chiar strica..nu poti sa gandesti ca motorul mu ar mai porni .. greu de crezut ca instalatia electrica sa-l afecteze iremediabil; dar asta nu inseamna ca filtru DPF nu ar putea fi colmatat..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.