Jump to content

pret E92


bogdan_07

Recommended Posts

Daaa extraordinar ce folositor este sa iti arate pe un ecran mai mare cat mai ai pana sa schimbi uleiul, consumul , presiunea in roti si nimicuri dastia de le arata si pe afisajul ala mic de la computeru de bord...adevaru e ca altfel da cand le vezi color asa...dar mai rau e ca iti ia din vizibilitatea in fata... daca se strica (si se cam strica) sau e vorba de un update de soft sau de harti cati fac treaba asta la reprezentanta sa plateasca? majoritatea baga baubauri de pe net si dupaia cand ii zici sa bage o adresa sa te duca undeva ii auzi ca e harta prea veche e adresa prea noua nush ce...pt majoritatea "da bine" in bord si daca mai ruleaza si un videoclip cu manele deja isi face banii...evident ca nu e valabil pt toti dar sunt multe specimene care gandesc asa...daca e sa vorbim de utilitate atunci da la F30, F10 arata si bine, nu incurca la vizibilitate si are foarte multe functii utile...atunci de ce mai e forumu plin de intrebari care mai de care ce are masina de ce imi face asa si pe dincolo...uitati-va in navigatie daca ziceti ca va arata problemele in ea..iarasi ajungem la chestiunea cu reprezentanta si testerul si plata pe care o evita majoritatea...in rest bafta la cumparat masini de la samsari FULL FULL fara trapa...

 

Asta-i buna cu vizibilitatea, tu conduci de pe schimbator? sau stai asa ca "smecherii" ca si cand ai avea probleme la coloana inclinat la 60 grade spre dreapta? si te uiti prin mijlocul bordului in fata? Ce treaba are ecranul de navi cu vizibilitatea? astea-s aberatii :download: .

Daca tu nu ai, asta nu inseamna ca nu-i buna/utila.. fiecare isi cumpara cum vrea, dar eu unul, nu mi-as lua fara pentru ca nu-mi place cum arata plansa de bord fara. si punct.

 

am vazut e60 fara navi.Ecran mic ,doar BC.

 

Fara navi da, dar fara ecran nu!.. la aia se refera, ca nu exista e60 cu plansa de bord fara ecran, chiar daca are navi sau nu.. in schimb, la e90, este fara.

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Uite o imagine:

http://postimg.org/image/5sfasiox5/

Pe aceastĂŁ interfaĂâşĂŁ despre care zici cĂŁ e inutilĂŁ, habarniĂâ˘tii de la Bmw au decis sĂŁ afiĂâ˘eze foarte multe (ĂŽn ordinea importanĂâşei):

- erorile detaliate;

- câĂâşi km mai ai pânĂŁ la schimbarea uleiului, plĂŁcuĂâşelor, lichidului de frânĂŁ Ăâ˘.a.;

- parctronicul;

- navigaĂâşia cu afiĂâ˘aj Ăâ˘i comenzi vocale;

- consumul;

- senzorii de presiune din roĂâşi (sĂŁ te avertizeze cĂŁ ai o roatĂŁ dezumflatĂŁ Ăâ˘i sĂŁ ĂŽĂâşi afiĂâ˘eze Ăâ˘i care, e miĂâ˘to, nu?)

- muzica pe care o ai ĂŽncĂŁrcatĂŁ de pe stick, cd;

- dvd-uri, filme etc.

 

Poate vei merge cu un Bmw care are ââŹÂmonitorââŹÂ :laugh: Ăâ˘i atunci te vei zgâria pe ochi cĂŁ ai dat o cârcĂŁ de bani pe unul fĂŁrĂŁ!!!!

m ai inteles gresit. nu am afirmat inutilitatea navigatiei ci o dotare nefolositoare ptr mine. ok?

n am nevoie de navigatie sa mi spuna cand sa schimb uleiul nici sa mi spuna ca am roata dezumflata. poate sa schimb viteza mai ramanea.

cei care folosesc navigatia si au luat o felicitari.

mie nu mi trebuie. preferam climatronic si scaune electrice, oglinzi rabatabile.

daca are e ok dar nu e un criteriu de alegere a masinii. cred ca acordam o prea mare importanta navigatiei.

am sugerat 9.000 eur si urmeaza sa se mai gandeasca.

daca puteti sa ma lamuriti cum e filtrul de particule. cand apare eroarea e timpul sa fie schimbat sau se regenereaza fara sa necesite inlocuire?

mai am o oferta ptr. un 320d 4 usi fabricatie 2009, pret 8000 eur

are multe dotari inclusiv Navigatie, trapa, etc...

156.000km, primul prop, istoric bmw, dar nu are piele ceea ce ma cam deranjeaza

E60 nu stiu ce sa zic, are cam multe probleme fata de E39. cei care au trecut de la E39 la E60 au fost oarecum dezamagiti ptr ca nu e prea fiabil

Edited by bogdan_07
Link to comment
Share on other sites

m ai inteles gresit. nu am afirmat inutilitatea navigatiei ci o dotare nefolositoare ptr mine. ok?

n am nevoie de navigatie sa mi spuna cand sa schimb uleiul nici sa mi spuna ca am roata dezumflata. poate sa schimb viteza mai ramanea.

cei care folosesc navigatia si au luat o felicitari.

mie nu mi trebuie. preferam climatronic si scaune electrice, oglinzi rabatabile.

daca are e ok dar nu e un criteriu de alegere a masinii. cred ca acordam o prea mare importanta navigatiei.

am sugerat 9.000 eur si urmeaza sa se mai gandeasca.

daca puteti sa ma lamuriti cum e filtrul de particule. cand apare eroarea e timpul sa fie schimbat sau se regenereaza fara sa necesite inlocuire?

mai am o oferta ptr. un 320d 4 usi fabricatie 2009, pret 8000 eur

are multe dotari inclusiv Navigatie, trapa, etc...

156.000km, primul prop, istoric bmw, dar nu are piele ceea ce ma cam deranjeaza

E60 nu stiu ce sa zic, are cam multe probleme fata de E39. cei care au trecut de la E39 la E60 au fost oarecum dezamagiti ptr ca nu e prea fiabil

 

Bmw din 2009 la 8000 de euro?Nu stiu,dar e prea bine la banii astia,plus ca are si ceva dotari.Vezi sa nu aibe probleme la distributie...gasesti mai multe informatii despre problema asta,chiar aici pe forum.

Link to comment
Share on other sites

Eu gasisem un e92 la 10500 (poate mai negocia cateva sute de euro) acum un an si 3 luni, 320i automat, fara navi trapa xenon, piele, cam astea erau dotarile, nu-mi amintesc ce an era insa, parca 2007, km 105 k reali.

 

Legat de navigatie: daca esti fan tehnologie da e ok, dar nu indispensabila, arata bine intr-adevar dar nu trebuie sa fie un criteriu de eliminare, poate masina are alte dotari ce te atrag. Majoritatea de pe aici iti recomanda sa iei si navi pe buna dreptate, cu cat o masina are mai multe dotari cu atat te vei plictisi mai greu de ea... dar din nou, dupa 1 an si 3 luni si 15 k km zic ca nu e un must, depinde de masina..inainte de de masina de mai sus mai gasisem un e90 facelift fara navi, manual, negru,trapa, piele,xenon si l-as fi luat fara probleme..nu avea navigatie dar era facelift..

 

Eu am dat 9200 euro pe un e90 non facelift din 2007, 220 k km, trapa, piele, navi mare, cutie automata, xenon etc..si asta in aprilie 2014...deci preturile au mai scazut de atunci.

 

Ca si metoda de abordare ..vezi ce zice la cei 9 k ai ai tai si du masina la o verificare, in functie de ce gasesti mai negociezi sau nu cateva sute...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

mi a zis ca il da la 9.000 eur daca isi gaseste un seria 5 2011 in ce bani are, vreo 18.000 . s a apucat de (0763) 909 892cautat 5.

am E39, de mi as lua E46?

da ma poate lamuri cineva cu filtrul de particule?

Edited by bogdan_07
Link to comment
Share on other sites

ideea e ca de vreun an i se aprinde cateodata filtru. o perioada nu da nici o eroare. dupa un timp ii apare din nou. asta voiam sa stiu daca el e pe duca sau se regenereaza? stiu ca la E 60 daca s a dus ori il anulezi ori pui altu, nu se regenereaza
Link to comment
Share on other sites

 

daca puteti sa ma lamuriti cum e filtrul de particule.

cand apare eroarea e timpul sa fie schimbat

sau se regenereaza fara sa necesite inlocuire?

 

Cand apare eroarea in bord e cam tarziu sa isi faca singur(a) regenerarea; eu asta stiu. Trebuie "stimulata" prin soft..

 

In mod normal fltrul se "regenereaza" singur in mers, cand motorul e la regim si intr-o anumita turatie (cam 2000rpm.. constanta)senzori de pe fitru in parametri ... bujii incandescente functionale si minim 15 litri in rezervor.

 

Viata vesnica nu are; in timp se depoziteaza scrum de pe urma regenerarilor .. iar zona "utila" descreste si necesita curatire de specialitate sau altul nou.

 

https://www.dieselnet.com/tech/dpf_ash.php

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca e superpret la 9000. DPF-ul ala se rezolva din soft. Nu e cazul sa te alarmezi, oricum e mult mai bine fara el.

 

Asta pana se/ne aliniaza/m si mai bine cu legile EU in privinta poluarii si nu mai poti trece de revizia tehnica anuala!

 

Mai bine pricepe/intelege realitatea.. si alege ce ti se potriveste. :excl:

Edited by bimmer90f30
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Asta pana se/ne aliniaza/m si mai bine cu legile EU in privinta poluarii si nu mai poti trece de revizia tehnica anuala!

 

Mai bine pricepe/intelege realitatea.. si alege ce ti se potriveste. :excl:

 

Aha. Isi vinde masina pana atunci ori o lasa mostenire la nepoti. Uitasi bre' in ce tra traim? :)

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Aha. Isi vinde masina pana atunci ori o lasa mostenire la nepoti. Uitasi bre' in ce tra traim? :)

 

Ai dreptate; numa' ca tot nu m-as duce dupa tzigari ori paine ori masina de un oras.. cu un diesel! Asta era ideea..

Mi-e mila de bietul motor.. se incalzeste in 100 de ani comparat cu benzinarul.

 

Nepotii sa aiba Ferrari! :)

 

9000 e ok; daca sta dreapta cum spun si alti..

 

AlexChris ai dreptate

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

inca nu am sarit pe E92. ma opreste lipsa pilot automat si climatronic, singurele dotari fiind interior piele, xenon si scaun dreapta incalzit. ca tiganul, as lua o la 8500 dar nu lasa.

mai astept dupa un E90. dar n are piele. se gasesc interioare de piele separat? se merita sa pun sau mai bine caut alta?

Edited by bogdan_07
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.