Jump to content

Am schimbat bujiile si am ajuns sa nu mai traga masina


alexk1

Recommended Posts

Salut , am sa va zic ce mi s-a intamplat aceste zile in service iar cine ma poate ajuta sa imi rezolv problema (sa imi indice un service/mecanic bun) are partea lui 200RON.

 

Miercuri:

M-am dus sa imi schimb bujiile si releu. (ca cica sunt arse) , se vedeau pe tester.

Toate bune si frumoase , dupa ce termina treaba ... plec ... nu mai trage masina ... mai sus de 2000 ture nu mai urca.

Ma intorc la service ... , zice: - ridica capota ... , desface capacu si FURTUNU care intra in turbo ... SCOS. Se intreaba unu pe altu ... "nu ai strans colieru bine? ca asta scuipa aer si daca nu e strans bine arunca furtunu afara". Celalalt zice ca nu , strange el , pune capacu , gata domne dai bice ca o sa mearga perfect de acuma.

Ok , ma sui in masina , intra turbo , DAR:

- inainte intra la 2000/2100 , acuma intra la 2500.

- viteza 1,2,3 ... varza ... obosite rau ... intra turbo IN TREPTE asa ... si slab. (ii dau telefon , vin`o joi dimineata)

 

Joi:

Se duce tata cu masina , vine acasa , ma suna , GATA , am rezolvat masina , merge bine acuma. (era un furtunash mic nepus acolo prin mijlocu motorului de la VACUM)

Ajung acasa , becu de la motor aprins! Sun mecanicu si el zice:

- Da stiu , am scos eu mufa de la EGR , mergi cu masina fara probleme si zi cum se comporta.

Merg cu ea ... viteza 1 parca mergea ca inainte .... 2 si 3 la fel de muci ... turbo intra la 2500 , si imi da boost asa in trepte.

Ii dau telefon (vin`o vineri dimineata)

 

Vineri (17 Iulie 2015):

Pune computeru , baga mufa aia de la EGR , "gata , s-a rezolvat , daca zici ca prima treapta e ok inseamna ca e ok".

Dau o tura , nimic schimbat , la fel ca inainte ... ma intorc inapoi ... si ii zic sa imi schimbe electrovalva de la EGR pe banii mei si gata.

Schimba el (260 RON) noua ... ma bag in masina ... , intra turbo la 2500 dar acuma parca merge mai bine cand intra ... liniar asa ... nu in hopuri... dar masina tot obosita e ....

 

 

Concluzie:

MASINA NU MAI TRAGE ... cand intra turbo inainte aveam acceleratia TUN , un pic o ciupeam si ma baga in scaun ... acuma ARE LAG si trage ceva mai prost ... de bagat in scaun nu se mai pune problema ....

Iar mecanicu imi zice ca asa trebuie sa mearga masina , ca merge ca inainte dar mi se pare mie ca nu ... ca totul e OK pe testeru vietii ...

 

S-a mai confruntat cineva cu problema asta ? Stie cineva ce am STRICAT cand am mers cu furtunele alea scoase ? ce am infundat/dereglat pe acolo ???

 

Orice sfat imi poate fi de folos iar oferta de mai sus cu 200RON e valabila.

 

0769.413.843 Alex (Bucuresti)

 

Masina mea (la cererea userilor) bmw 320D 150cp 2.0 motorina, KV75073

Edited by alexk1
Link to comment
Share on other sites

vin si eu cu o intrebare, de ce au umblat la furtunul de la turbo ca sa scoata bujiile?

dupa care mai vine imediat alta intrebare, masina mergea bine inainte de chestia asta, avea martori aprinsi sau ceva?

prima recomandare este sa spui locatia, pentru ca nu imi dau seama unde esti, dupa care poate te ajuta un coleg sa te indrume catre cineva priceput daca nu esti din bucuresti.

Link to comment
Share on other sites

vin si eu cu o intrebare, de ce au umblat la furtunul de la turbo ca sa scoata bujiile?

dupa care mai vine imediat alta intrebare, masina mergea bine inainte de chestia asta, avea martori aprinsi sau ceva?

prima recomandare este sa spui locatia, pentru ca nu imi dau seama unde esti, dupa care poate te ajuta un coleg sa te indrume catre cineva priceput daca nu esti din bucuresti.

 

Au dat galeria de admisie jos ... sper ca vorbesc de furtunu care trebuie ... ala MARE de pe mijloc ... adica ceva de genu ... (Atasat)

Si masina inainte de asta mergea IMPECABIL. turata la 4000 nu scotea pic de fum ... nimic aprins in bord ... nu trancanea nu nimic ...

Dar ce se poate strica daca eu merg cu furtunu ala scos ?

post-72270-0-30232300-1437152513_thumb.jpg

Edited by alexk1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Banuiesc ca e vorba de un 320D E46 de 150 de cai. Ai schimbat garniturile galeriei de admisie? Verifica sa nu cumva sa fi uitat mecanicul sa cupleze mufa in senzorul de pe admisie.

 

Am facut update la primul post cu ce masina am si de unde sunt.

 

Galeria e anulata (clapetele scoase) , si uitasem sa precizez in primul post ca masina parca consuma si mai mult acuma ... +1,2%

  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Galeria anulata?! Chiar daca ai clapetele scoase, nu inseamna ca ai galeria anulata. Verifica ce ti-am spus, inclusiv furtunasele de vacuum. E foarte posibil sa-ti fi pus furtunasele in electrovalve (daca zici ca a umblat pe acolo) invers. Spor!
Link to comment
Share on other sites

LEOZRX, ti-a spus sa verifici daca senzorul din spatele galerie de admisie! Senzorul de presiune pe admisie e undeva in SPATELE ADMISIEI cum te uiti la motor cu, capota ridicata. Aceea mufa scoasa (se scoate pentru ca altfel nu se poate da admisia jos daca nu scoate conectorul...) ECU-ul nu "stie" cata presiune este pe admisie si nu "trage", mai ales in panta la deal.. Edited by bimmer90f30
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

LEOZRX, ti-a spus sa verifici daca senzorul din spatele galerie de admisie! Senzorul de presiune pe admisie e undeva in SPATELE ADMISIEI cum te uiti la motor cu, capota ridicata. Aceea mufa scoasa (se scoate pentru ca altfel nu se poate da admisia jos daca nu scoate conectorul...) ECU-ul nu "stie" cata presiune este pe admisie si nu "trage", mai ales in panta la deal..

 

pai si orice mufa scoasa ... cum a scos si el mufa de la EGR , nu se vede in bord ? nu se aprinde becu ala ? sau poate anula el din calculator sa nu se mai aprinda ala CHIAR DACA eroarea este acolo ? ca eu cand am plecat PRIMA DATA de la el .. joi , nu aveam becu aprins in bord , iar galeria nu a mai fost data jos de atunci ... sa zici ca-l poate scoate ulterior ...

 

cum e ? :|

Link to comment
Share on other sites

pai si orice mufa scoasa ... cum a scos si el mufa de la EGR , nu se vede in bord ? nu se aprinde becu ala ?

cum e ? :|

 

 

Eu am patit o data cand am schimbat volanta.. nu aveam acces/loc suficient la surubul de sus al cutiei.. si in graba am deconectat senzorul de pe admisie.. si la fel ca si tine am simtit ca motorul nu mai trage (mai ales) pe o deal lung..

 

Din cate imi amintesc eroarea nu apare in bord... (chiar nu mai tin minte) dar stiu sigur ca INPA a detectat-o ca nu intelegeam ce se intampla.

 

Uita-te dupa acel senzor, daca e conectat. Atat. Cred ca trebuie si stearsa eroarea, daca il gasesti deconectat, sa reactiveze functia.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

o sa ma duc luni/marti la un alt service , a ajuns sa imi consume masina (acum cand e liber) 13 , de la dristor la romana ... cea ce este un cosmar pt mine ... nu am vazut niciodata in viata mea consum de 13 pe masina asta ... imi lua 7-8 la cat a fost de liber ... incredibil ...
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Poate pentru tine nu e filisofie, dar pentru unii este . Poate nici nu stie omul unde este galeria exact sau mufa.

Sunt foarte multi care nu stiu un lucru despre masini. O sa ramai uimit ca unii nu stiu sa gaseasca nici roata de rezerva la masina.

Link to comment
Share on other sites

Galeria anulata?! Chiar daca ai clapetele scoase, nu inseamna ca ai galeria anulata. Verifica ce ti-am spus, inclusiv furtunasele de vacuum. E foarte posibil sa-ti fi pus furtunasele in electrovalve (daca zici ca a umblat pe acolo) invers. Spor!

 

o sa verific si astea , o sa verific tot ce pot , cineva in schimb mi-a zis ca s-a stricat debitmetru la masina , se poate ? si daca s-a stricat imi apare pe vreun tester ?

Link to comment
Share on other sites

o sa verific si astea , o sa verific tot ce pot , cineva in schimb mi-a zis ca s-a stricat debitmetru la masina , se poate ? si daca s-a stricat imi apare pe vreun tester ?

sigur ca se poate , orice se poate , cea mai simpla metoda e sa verifici cu mufa scoasa daca merge mai prost masina sau la fel .

Link to comment
Share on other sites

Va salut , "m-am apucat de mecanica" ... am verificat sa vad daca merge EGR si merge ... deci nu e OFF. Si am verificat si senzorul din poza (deocamdata asta am reusit eu AZI) pentru ca maine urmeaza sa ma duc la service-ul care mi-au ars masina pt ca au zis ca s-ar putea sa fi pus ei niste cabluri gresit (furtunasele de la vacum) si sa verifice daca e ...

 

Tin sa precizez ca fara aceasta mufa prinsa de conducta de la intercooler la EGR masina merge absolut la fel si nu apare in bord ca ar fi deconectata (am mers vreo 2 KM) ... asta e de bine sau de rau ? (vin maine cu update-uri)

 

http://oi58.tinypic.com/esmhpe.jpg

Edited by alexk1
Link to comment
Share on other sites

..ii dau bani aceluia care face poza cum e prins/ pozitionat acel senzor de presiune la cum e prins pe galeria de admisie :D

...abia iti incape mana/o mana sa il deconectezi din carligul sau de plastic.. care, stim noi cum sunt ele si trebuie apasate :Devil: ; mai usor de pus la loc desigur, dar fara spatiu..

 

Atentie, unele erori raman memorate in ECU si trebuie sterse dupa remedierea/testarea unor senzori..

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Update (21 Iulie 2015):

 

am fost la service si baietii m-au ajutat cu tot ce am vrut ... si au lucrat bine ... nu au fortat nici o clema , nici un surub , nu au dat semne ca nu stiu cum se desface pe acolo ... totul a decurs normal ... deci tind sa cred ca nu s-a stricat nimic voit la operatiunea precedenta ...

 

- am dat admisia jos , verificat toti senzorii (3) , scosi , pusi la loc , pe cel prins de admisie care are un tzumburush l-a curatat cu spray special

- schimbat furtunase care intra in Electrovalva EGR (2)

- curatat EGR

- verificat furtunase. inclusiv cele de jos care intra in intercooler.

- pus din nou tester .... (si am facut si un VIDEO eventual sa imi ziceti daca valorile vi se par ok) , care mai aveti e46 ... mai ales ... pentru ca boost la 2000 ture tot nu se simte/masina consuma mai mult ... si nu mai stiu ce as mai putea verifica .... daca aveti vreo idee pls share :D

 

VIDEO DIAGNOZA LIVE:

 

https://www.youtube.com/watch?v=HpPE76ShQbU

 

 

POZE CU MOTORUL DESFACUT:

 

http://oi61.tinypic.com/118m05h.jpg

http://oi60.tinypic.com/21ljtps.jpg

http://oi59.tinypic.com/13z0ns4.jpg

http://oi58.tinypic.com/30kwn81.jpg

Link to comment
Share on other sites

Banuiesc ca de data asta ti-au schimbat si garniturile de pe galeria de admisie, acelea din zona "gurilor" acelea patrate de pe chiulasa..

La mine am demotat de doua ori admisia si nu am schimbat (inca) garniturile dar nu am observat scaderea puterii sau altceva..

 

Naspa; nu mai am idei.

Ceva se intampla cu aerul "analizat" la intarea in motor..

Altceva, ar putea fi in legatura cu aerul dat de turbo si sistemul de electrovalve.. cum au mai spus si altii.

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

DAU 100 EURO celui care imi indica problema la masina mea ... ca aproape ca imi moare motoru cand plec de pe loc cu a-I-a ... a 2 a pana in 2000 de ture abea misca masina .... turbina da un boost abea pe la 2500 ... praf praf ... si masina inainte mergea impecabil ... turbina ma baga in scaun incepand cu 2000

Deci cine imi zice "asta e problema" si se dovedeste ca asta era si masina isi revine are 100 euro banii lui ...

 

Istoric de cand a inceput sa mearga masina prost:

 

- demontat galerie admisie/schimbat bujii => masina nu mai trage mai mult de 2000 de ture ... m-am intors la service , uitasera sa puna furtunu care intra in EGR (ala gros)

- pus furtun EGR la loc , masina trage mai mult de 2000 de ture dar merge incredibil de prost ... acceleratia aproape egala cu 0 in turatii mici ... si turbina da un boost mai sesizabil la 2500 , inainte dadea la 2000

- pus furtun VACUM (ca uitasera de el) + anulat EGR , masina intra in mod avarie , merge mai binisor un pic dar tot muci ...

- schimb cauciucu care intra in EGR , verific tija de la turbo , TESTERE peste TESTERE ... nimic anormal ...

- schimb furtune vacum , schimb electrovalva EGR , dau galeria jos , verific toti senzorii , curat EGR , pun tot la loc ... la fel , masina moarta ...

 

ARE CINEVA VREO IDEE ?

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.