Jump to content

Probleme stergatoare :(


Recommended Posts

Haideti sa va spun problema.

 

Dupa un drum pe ploaie torentiala cu mers in continuu s-au oprit si nu au mai pornit.

Am oprit motorul si dupa pornire au pornit si stergatoarele. Au mers cateva secunde apoi iar s-au oprit. Nu mergea maneta deloc, nici lichid de spalare nici stergatoare. Oprit si pornit iar motorul...nu au mai pornit. Am mai mers 2 minute si au luato iar, dupa 20 de minute, timp in care au mers, am oprit masina si cand am pornit iar nu mergeau...

 

Cam asta e, nu am nici cea mai mica idee ce au. :blink:

Aveti ceva pareri?

Link to comment
Share on other sites

Cred ca e vorba de un contact electric. Mai sigur de la releul care comanda stergatoarele. Mai pateam tb. asta la fostul E39 si am luat toate releele la verificat, pana am vazut ca functioneaza, insa nu stiu care dintre ele nu avea contact perfect. :blink:
Link to comment
Share on other sites

Ai relee in portbagaj, dar cred ca cel de la stergatoare este sub filtru de polen, in stanga cum stai in fata motorului. Chestia e ca tb. sa dai filtrul jos, capacul de la ECU, dupa care dai de niste relee si sigurante.

repet nu stiu care a fost din ele. Si inca ceva: Al meu era benzinar, deci nu stiu daca la diesel e la fel.

 

Un electrician auto, te-ar salva.

 

Si inca ceva: Ai senzori de ploaie?

Edited by nt98adu
Link to comment
Share on other sites

Unde sunt releele? Ma gandesc sa pun cheia in poz. 1 si sa le misc cu mana usor....si poate imi dau seama care e.

Mai am si o noutate, a mers stropitorul de parbriz dar stergatoarele in continuare nu.

227902[/snapback]

este la fel si la diesel desfaci capacul de la ECU din stanga cum te uiti din fata la masina si o sa vezi un releu de culoare maro , ala e cel pentru stergatoare :blink:

Link to comment
Share on other sites

Pentru ca mie nu mi-au mers niciodata si la stergatoare aveam doar doua viteze:

Una repede si una putin mai repede. Deci intermitenta comandata de senzori si alte viteze, nu.

 

Ma gandeam ca poate s-a dus senzorul de tot, dar daca zici ca merge si iar nu merge, e un contact.

Link to comment
Share on other sites

daca ai un minim de lumina poti...se acomodeaza ochii si vezi tot  :)

227946[/snapback]

Sa inteleg ca nu e f complicat?

 

Am fost acum la masina si am orbecait putin.

Am dat jos capacul la filtrul de polen si apoi ce ar fi trebuit sa fac? Sa scot racordul ala mare de aer si apoi sa trag in sus cutia aia de plastic unde e filtrul? Trebuie desurubat acolo ceva sau cutia iese doar prin tragere? Si apoi gasesc capaculp de la ECU care se tine in cele 4 suruburi imbus? Si inauntru gasesc printre altele un releu maro???

Am inteles bine?

 

Dupa cum observati "ma manaca" puternic... :blink:

Edited by valllentin
Link to comment
Share on other sites

Sa inteleg ca nu e f complicat?

 

Am fost acum la masina si am orbecait putin.

Am dat jos capacul la filtrul de polen si apoi ce ar fi trebuit sa fac? Sa scot racordul ala mare de aer si apoi sa trag in sus cutia aia de plastic unde e filtrul? Trebuie desurubat acolo ceva sau cutia iese doar prin tragere? Si apoi gasesc capaculp de la ECU care se tine in cele 4 suruburi imbus? Si inauntru gasesc printre altele un releu maro???

Am inteles bine?

 

Dupa cum observati "ma manaca" puternic...  :blink:

227948[/snapback]

acu si cu 12 0re in plus sau in minus... mai bina lasa pt maine pe lumina...cine stie c`e mai rupi pe-acolosi pe urma o sa-ti para mult mai rau...mai bine bei o bere... :)

Link to comment
Share on other sites

Sa inteleg ca nu e f complicat?

 

Am fost acum la masina si am orbecait putin.

Am dat jos capacul la filtrul de polen si apoi ce ar fi trebuit sa fac? Sa scot racordul ala mare de aer si apoi sa trag in sus cutia aia de plastic unde e filtrul? Trebuie desurubat acolo ceva sau cutia iese doar prin tragere? Si apoi gasesc capaculp de la ECU care se tine in cele 4 suruburi imbus? Si inauntru gasesc printre altele un releu maro???

Am inteles bine?

 

Dupa cum observati "ma manaca" puternic...  :blink:

227948[/snapback]

Ma citez pe mine... :)

 

Am inteles bine?

Link to comment
Share on other sites

Sa inteleg ca nu e f complicat?

 

Am fost acum la masina si am orbecait putin.

Am dat jos capacul la filtrul de polen si apoi ce ar fi trebuit sa fac? Sa scot racordul ala mare de aer si apoi sa trag in sus cutia aia de plastic unde e filtrul? Trebuie desurubat acolo ceva sau cutia iese doar prin tragere? Si apoi gasesc capaculp de la ECU care se tine in cele 4 suruburi imbus? Si inauntru gasesc printre altele un releu maro???

Am inteles bine?

 

Dupa cum observati "ma manaca" puternic...  :blink:

227948[/snapback]

mda ceva de genu :) dai jos capac filtru dai jos filtru scoti toata chestia aia de plastic pe care sta capacu de plastic si filtru si acolo dedesubt ai un alt capac :) cu 4 suruburi...le scoti pe alea si aia e :)

Link to comment
Share on other sites

Am ajuns la capacul de la ECU dar unul dintre suruburi se invartea cu totul si nu am putut sa-l scot. Am vazut releul maro, pe care l-am miscat putin si cam atat. Chestia e ca si inainte si dupa operatiune stergatoarele mergeau/merg. Ma gandesc totusi ca este pe undeva un contact imperfect, probabil ajunge apa pe la niste fire cand ploua tare.

Asa ca problema nu prea am rezolvato...

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...
Am ajuns la capacul de la ECU dar unul dintre suruburi se invartea cu totul si nu am putut sa-l scot. Am vazut releul maro, pe care l-am miscat putin si cam atat. Chestia e ca si inainte si dupa operatiune stergatoarele mergeau/merg. Ma gandesc totusi ca este pe undeva un contact imperfect, probabil ajunge apa pe la niste fire cand ploua tare.

Asa ca problema nu prea am rezolvato...

228718[/snapback]

Am aceeasi problema ca tine ai rezolvat ceva?

Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...
  • 1 month later...

Am si eu o problema cu stergatorul de luneta la un E34 Touring model 94-95.Cand ii dau drumul merge de vreo 3-4 ori si se opreste cand pe partea stanga cand la mijloc cand in partea dreapta si numai porneste decat daca opresc masina si o repornesc.Am gasit un site cu schemele electrice dar nu stiu sa citesc schemele.Poate ma ajuta careva sa imi spuna de la ce poate sa fie aceasta problema.De la releu ? si care este acela?Cred ca cele de sub bancheta spate,dar care dintre ele?

Sunt foarte multe scheme electrice Situl : http://www.carsoft.ru/avtorepair/bmw_e34/0100.0/index.html

Va multumesc

Edited by norflex
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.