Jump to content

Martor presiune ulei(rosu)


KayserSoze

Recommended Posts

  • 2 weeks later...
  • 1 month later...
Salut! Scuze de ĂŽntârziere! Am fost, da! La reprezentanta bmw din MĂźnchen! A stat 2 zile, i au verificat pompa, senzorul, distributia, etc., totuk fiind in regula. Erau si doua recall uri, ceva pe frane si niște calbluri, n am inteles exact. Mi au spus ca a pierdut presiunea din cauza uleiului, care nu mai era la nivel maxim. In prezent am schimbat uleiul, am trecut pe Mobil 1 5w30 si din decembrie am mai mers vreo 2000 km, masina se comporta perfect. Ideal la motorul asta este sa i pui ulei bun si sa l schimbi des, la 10k km.
Link to comment
Share on other sites

  • 10 months later...

Kayzer, ai aflat pana la urma care a fost buba? Aceeași problema o am și eu la E90 318i LCI, motor N43.

Apreciez un răspuns.

Stima

 

 

Salut,

 

Cu aceeiasi pr ma confrut si eu. In luna octombrie 18 mi-a aparut pe navigatie eroare pe presiune ulei , nivel ulei maxim ( revizie facuta la inceputul anului , mers 3500 km ) . m-am dus la bavaria , diagnoza bla bla , filtru de ulei era "stafidit" si uleiul " neconform ". in fine, s-au schimbat , totul ok . dupa 1400 km, adica pe 09.01.19 aceeiasi eroare . la repornire, a disparut. oricum pana pe 16.01.19 cand am programarea la bavaria , am tras-o pe dreapta.

tu ce ai facut ? cum ai rezolvat ? sper sa nu fie pompa ca e o galagie de bani...:(. ma gandesc sa nu fie senzor de ulei....sau valva hidraulica...sau stiu eu....

Aceeiasi motorizare N43 318i LCI 2010

 

Salut! Scuze de ĂŽntârziere! Am fost, da! La reprezentanta bmw din MĂźnchen! A stat 2 zile, i au verificat pompa, senzorul, distributia, etc., totuk fiind in regula. Erau si doua recall uri, ceva pe frane si niște calbluri, n am inteles exact. Mi au spus ca a pierdut presiunea din cauza uleiului, care nu mai era la nivel maxim. In prezent am schimbat uleiul, am trecut pe Mobil 1 5w30 si din decembrie am mai mers vreo 2000 km, masina se comporta perfect. Ideal la motorul asta este sa i pui ulei bun si sa l schimbi des, la 10k km.

 

 

salut ,

 

Cum este ?

Edited by Alexandru Agopian
Link to comment
Share on other sites

  • 1 year later...
Buna ziua! Am o intrebare legat de martorul de ulei, mi se aprinde cateodata martorul de ulei rosu nu stiu din ce cauza ca am verificat uleiul pe bord si e ok si este la maxim!!Doar cand sta masina si e pornita se aprinde am auzit ca e de la presiunea de ulei ce rezolvari sunt?
Link to comment
Share on other sites

  • 5 months later...
Salut baieti am o problema la bmw520i din 2003 mi sa aprins lampa la ulei Simi arata presiune ulei scazuta dar SE stinge repede Ian schimbat uleiul si filtrul si a mers bine 2 zile dupa sa aprons iara dar Mai nou acum scoate si fum dar scoate nu SE zoaca ulei ia pus 5/30 sinteic inainte de asta numi scores de LOC fum si Nici ulei nu manca Nici acum nu manca ulei e la novel macsim as Dori DACA SE poate in raspuns din parts voastra motorul merge normal Fara pic de zgomot si Fara trepidatii am ales sa nu Mai circul cu masina Pana nu rezolv problema ce ar trebui sa fax ?
Link to comment
Share on other sites

Salut baieti am o problema la bmw520i din 2003 mi sa aprins lampa la ulei Simi arata presiune ulei scazuta dar SE stinge repede Ian schimbat uleiul si filtrul si a mers bine 2 zile dupa sa aprons iara dar Mai nou acum scoate si fum dar scoate nu SE zoaca ulei ia pus 5/30 sinteic inainte de asta numi scores de LOC fum si Nici ulei nu manca Nici acum nu manca ulei e la novel macsim as Dori DACA SE poate in raspuns din parts voastra motorul merge normal Fara pic de zgomot si Fara trepidatii am ales sa nu Mai circul cu masina Pana nu rezolv problema ce ar trebui sa fax ?

'ai de plm........

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Va salut! Ăn dimineața asta am pĂŁțit și eu sa mi se aprindĂŁ senzorul de la presiune ulei motor dupĂŁ care s-a stins. Mașina merge rotund, nu am probleme cu consumul de ulei sau alte cele. Menționez ca mașina a funcționat câteva ore ĂŽn gol, la relanti și mi s-a aprins spre dimineața ea fiind oprita cu 20 minute ĂŽn urmĂŁ. Am citit ĂŽn comentariile anterioare ca scade presiunea dacĂŁ merge ĂŽn gol, e posibil sa se fi aprins din aceasta cauza?
Link to comment
Share on other sites

Va salut! Ăn dimineața asta am pĂŁțit și eu sa mi se aprindĂŁ senzorul de la presiune ulei motor dupĂŁ care s-a stins. Mașina merge rotund, nu am probleme cu consumul de ulei sau alte cele. Menționez ca mașina a funcționat câteva ore ĂŽn gol, la relanti și mi s-a aprins spre dimineața ea fiind oprita cu 20 minute ĂŽn urmĂŁ. Am citit ĂŽn comentariile anterioare ca scade presiunea dacĂŁ merge ĂŽn gol, e posibil sa se fi aprins din aceasta cauza?

 

Salut!stai linistit! Aceiasi problema o am si eu! Am dat jos pompa, baia de ulei, distributie verificata etc! Schimbat valva hidraulica, senzor presiune, o dramada de treaba si de bani!

Am schimbat uleiul , am pus liqui moly 5w40 si filtrul nou! Nu s a mai aprins!

Se va aprinde din nou dupa 7000km! Asa merg cu ea de ceva timp!

Nu are nimic! Ulei bun la timp si cheie! Asa fac motoarele astea N43!

Am 3 prieteni cu aceiasi motorizare si la fel au patit si ei!

Pana acu nu au cazut motorul la nici unul din noi( eu merg asa de peste un an)

De cat sa schimb pompa care costa 3800 roni noua, mai pun ceva si iau un motor cu totul SH!

Deci, in concluzie, ulei bun la timp si cheie!

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Mulțumesc pentru rĂŁspuns! Am completat un pic cu ulei, eu la 9000 km ĂŽl schimb și folosesc BMW Twin Power 5w30 de 3 ani de când o am, dar pana acum nu am mai completat de la schimb la schimb...

 

Nu i mai pune ulei Bmw twin power! Este cel mai prost ulei! O singura data i am pus si l am dat jos dupa 3000km! Cand am dat drumul la busonul de ulei era mai subtire ca apa!

Da i liqui moly 5w40 si filtru ulei mahle!

Eu daca circul mai mult prin oras il schimb la 7000km, daca circul si extern in schimb la 9000!

Pentru 250 roni un 5l de ulei, merita schimbat, e viata motorului si a pompei de ulei, uleiul!

Si inca un sfat, sa tii uleiul la nivelul max ! Sa nu l lasi niciodata pe minim, iti omoara distributia!

Link to comment
Share on other sites

  • 3 months later...

Va salut!

Am si eu probleme cu martorul de presiune ulei. Astazi am mers in jur de 40 km drum exterior, dupa care la o oprire pe loc, la relanti, s-a aprins martorul de presiune. Am oprit masina, am pornit-o inapoi si mi-am continuat drumul, dar totul a mers ok, fara sa se mai aprinda. E a doua oara cand patesc asta in decurs de 800 km, tot la o oprire pe loc dupa mers la drum lung. In momentul de fata am ulei Ravenol 5w30 in ea, dar am si un consum exagerat de ulei, dupa ce am schimbat simeringuri supape in ianuarie. Am 7000 km in momentul de fata cu acest ulei. Oare sa schimb producatorul de ulei si norma, sa trec la 5W40?

Motorul N43B20A de 125 kw.

Multumesc!

Link to comment
Share on other sites

Va salut!

Am si eu probleme cu martorul de presiune ulei. Astazi am mers in jur de 40 km drum exterior, dupa care la o oprire pe loc, la relanti, s-a aprins martorul de presiune. Am oprit masina, am pornit-o inapoi si mi-am continuat drumul, dar totul a mers ok, fara sa se mai aprinda. E a doua oara cand patesc asta in decurs de 800 km, tot la o oprire pe loc dupa mers la drum lung. In momentul de fata am ulei Ravenol 5w30 in ea, dar am si un consum exagerat de ulei, dupa ce am schimbat simeringuri supape in ianuarie. Am 7000 km in momentul de fata cu acest ulei. Oare sa schimb producatorul de ulei si norma, sa trec la 5W40?

Motorul N43B20A de 125 kw.

Multumesc!

Nu ai spus, dar nivelul uleiului e pe joja pana la maxim acum sau ai verificat asta?

 

Desigur prima oara iti arata ca nivelul uleiului e scazut si poate nu avertizeaza niciodata presiunea uleiului.. dar e bine de stiut si tinut uleiul aproape de maxim pe joja, sau in bord..

 

Poti sa treci la ulei mai "gros" acum dar NU cred sa salveze uzura motorului..

Merita incercat; nu ai nimic de pierdut, cel putin nu la fel de mult cat ai da pe o segmentare, nu?

  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Nivelul este la jumatate. Interesant cum consuma asa mult la drum intins. Oricum intai o sa schimb uleiul sa vad cat mai consuma si o sa schimb si senzorul de presiune. O sa fac o diagnoza sa vad daca a ramas stocata eroarea si de la ce poate fi. Motorul a fost desfacut in ianuarie, unde am schimbat segmentii pe pistonul 2, cilindrii aratau impecabil si pistoanele nu aveau joc.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.