Jump to content

BBO 2.0: 535d


Kenbobo

Recommended Posts

mi se par cam mari tips-urile, par cam inghesuite in decupajul dedicat lor, mergeau cred o idee mai mici si cele exterioare sunt mai lungi putin fata de interioare plus ca ele par a fi convergente, perechile intre ele, sunt orientate catre interior...cel putin asa le vad eu din pozele astea.

 

l.e. - iar exterioarele par mai jos decat interioarele.

Edited by mik15
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Surprinzator nu urla, are un sunet placut, gros iar din interior nu se aude aproape nimic in plus.

 

@mik

In realitate arata f bine tipsurile, chiar si asa mari, intentionat am cautat unele care sa umple gaura din difuzor de tot. Ma deranjeaza enorm cele care sunt acolo micute, abia vizibile. Intr-adevar tipsul din stanga e putin orientat spre interior, trebuie umblat la el, dar se rezolva.

 

Legat de pozitionarea lor, asa am vrut eu, sa fie la acelasi nivel (tipsurile fiind egale ca lungime), desi puteam sa le pun cele de pe exterior mai in interior putin.

 

In rest, sunt perfect paralele cu solul, se vad ciudat din poza dar live e altceva.

 

 

Dupa ce aranjez tipsul de pe stanga, o sa incerc sa fac o poza mai clara :D Exact asa am patit si la e46, in poza parea super aiurea tipsul, live era ok, poate nu stiu eu sa fac poze :console:

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

AM rearanjat tipsurile, masurat cu sublerul peste tot, acum a iesit ce trebuie.

 

Initial au iesit aiurea pt ca le-am aliniat dupa difuzor, dar locul din el pt tipsuri nu e paralel cu solul, e tesit. Acum in poza din anumite unghiuri raportat la difuzor pare ca inca sunt inclinate, dar sunt paralele cu solul :D

 

 

http://117.imagebam.com/download/6JmzmPhJ1IykVErZBDeLCQ/52964/529631479/1.jpg

 

 

http://117.imagebam.com/download/qNTMss1MaxpP1NUMyTH9hA/52964/529631487/4.jpg

Edited by Kenbobo
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Chestie de gusturi, eu sunt incantat de ele :shifty:

 

Chiar atunci cand eu imi cautam am vazut un E60 cu evacuare dubla si nu mi-au placut deloc cum vin tipsurile de 76mm, mi se par prea mici in raport cu masina.

Edited by Kenbobo
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La mine se aude acum destul de tare din afara , inauntru nu se aude deranjant ..probabil ca intermediara diminueaza din sunet .

 

Am citit la inceput ca ai modificat turbina . Din cand in cand a mea imi intra in limp mode pe la 170 si am citit pe forumuri din afara ca ar fi din cauza overboostului ca am evacuarea goala..Tu ce crezi , poate fi de acolo? se poate corecta din soft?

Link to comment
Share on other sites

Exact de acolo e problema, trebuie modificat si softul si turbina. Trebuie sa maresti wastegate-ul turbinei mari de la 11mm la 14mm si trebuie modificata actionarea valvei de bypass din soft.

 

Daca faci doar modificarea de soft e inutil pt ca si deschisa la maxim tot nu poate evacua destul.

 

 

Eu dupa modificare i-am dat talpa de pe loc pana la 280 fara nici o problema 😀

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Continuam...

 

Am marit wastegate-ul la 14.5mm pentru siguranta.

 

Convertizor + ulei cutie + baie/filtru cutie .

 

Dupa ce am dat jos cutia, am observat ca desi toata lumea spunea ca pe 535d LCi cutia e tot 6hp26 defapt am 6hp28 😀 Astfel, suporta mai mult cuplu.

 

 

Tot acum am observat ca flansa de la cardan are un mic joc, astfel maine imi ajunge si flansa + uleiul la cutie.

 

Cand am luat masina am schimbat ambele termostate cu unele Behr noi dar tot se incalzeste greu masina iar la cruising sta pe la 62-65 de grade asa ca am comandat si termostate originale.

 

Astept sa fie toate montate, sa vad cum se comporta masina.

 

http://thumbnails117.imagebam.com/52991/f81346529904836.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52991/1c97f7529904845.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52991/f42d79529904850.jpg http://thumbnails117.imagebam.com/52991/2ebad2529904859.jpg

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

Nu dadea nici o eroare dar 535-urile au probleme cu ele, fenomenul de cattle grid. Adica mergi constant pe drive, masina merge constant dar oacileaza turometrul. Asta numai la cald, la rece merge perfect.

 

 

Cu ocazia asta am pus unul intarit.

 

 

Cam asa facea:

 

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

probabil pentru ca decupleaza si cupleaza ambreiajul din el, nu il mai tine blocat, de obicei da eroare, de asta intrebam...oricum daca ai ales varianta cu cel intarit e foarte bine, stai linistit avand cuplul marit acum :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

Operatiunea e gata, totul e lin acum, nu mai e nici o vibratie, nici o oscilatie, urca panta fara probleme si intre 1400-2000rpm, fara sa mai faca figuri.

 

Pe langa asta, pe drive raspunde mai rapid la acceleratie.

 

http://thumbnails117.imagebam.com/53026/02c88e530250901.jpg

 

 

 

http://www.youtube.com/watch?v=4Gbge3RPjIA

Link to comment
Share on other sites

 

Dupa ce am dat jos cutia, am observat ca desi toata lumea spunea ca pe 535d LCi cutia e tot 6hp26 defapt am 6hp28 😀 Astfel, suporta mai mult cuplu.

 

 

Bobo, cum draq, eu am GA6HP26Z, la tine clar era altceva. Deci puteam sa dam mai mult in ea, cica duce 600Nm..

  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Masina se comporta exemplar dupa schimbarea convertizorului si a uleiului, astfel m-am mai ocupat de altele.

 

Desi am schimbat o data termostatele, am pus Behr, la mers constant afara tot nu sta peste 80 de grade asa ca am pus termostate originale de data asta.

 

http://117.imagebam.com/download/VcZT0FH3KaY0QpwmqFE8Lg/53370/533698787/IMG_9687.JPG

 

 

AM primit si rama pentru controller:

 

 

http://117.imagebam.com/download/dDQDegyugIl_KqXNGzBGhg/53370/533698760/IMG_9496.JPG

 

 

Conducta de alimentare a turbinelor cu ulei avea mici poti prin care scapa ulei, astfel am luat conducta + garnituri originale:

 

http://117.imagebam.com/download/rEKgTG7MUb9MUQyAT_uD1Q/53370/533698769/IMG_9497.JPG

 

 

Au ajuns in sfarsit si grilele negre comandate din Germania, asa ca a urmat o spalare:

 

http://117.imagebam.com/download/_VBa6OQ2OMF5Sk9i1pTi2Q/53370/533698755/IMG_9467.JPG

 

 

 

 

http://117.imagebam.com/download/a67JYtRatvDl06AtCKq_Bg/53370/533698775/IMG_9637.JPG

 

 

 

http://117.imagebam.com/download/InrISGrpoE7-2F1EI1sKWQ/53370/533698783/IMG_9638.JPG

  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.