Jump to content

BBO 2.0: 535d


Kenbobo

Recommended Posts

La masina asta termostatele nu ma tin mai mult de un an, in fiecare toamna/iarna constat ca se duc, de obicei cel de la EGR cedeaza primul.

Furtunul ala a trait peste 300k km la mine, dar am aflat de la Ilie ca e ceva comun, ca si galeria de admisie care lesina dupa 100-140mii km maxim si se incadreaza la consumabile.

Garniturile de la furtunele de la intercooler sunt si ele consumabile, mai ales de la furtunul rosu cu unele. se schimba aproape anual, cel putin in cazul meu unde fac o gramada de km.

 

@Bobo pe vremea asta cand era rece motorul nu iti patica excesiv cutia pana se incalzea ?

Link to comment
Share on other sites

Multumesc:D

 

 

Furtunul acela rosu la toate 35d-urile pica, trebuie schimbat. Urmeaza si la mine.

 

Legat de cutie, inainte sa schimb convertizorul, la rece mergea perfect, cand se incalzea uleiul scapa convertizorul. Acum cu convertizor + ulei nou, indiferent de temperatura sau regim de utilizare , se comporta perfect.

 

Legat de galeria de admisie, nu stiu ce sa zic, eu nu am auzit sa aiba probleme si mai stiu vreo 3 535-uri care la fel, nici o problema.

Edited by Kenbobo
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Masinuta se tine bine in continuare.

 

Pe partea estetica a primit distantiere de 20mm, astfel am ET 0 pe spate, iar pe partea tehnica, din nevoia de mai multa putere, a primit o pompa de inalta presiunea mai capabila. :frantics:

 

 

 

http://117.imagebam.com/download/NiqoIA6EcmrQjT5q_Mnc3g/53799/537980941/2.jpg

 

 

 

http://117.imagebam.com/download/U0NwF7zabEdy-q3AS4gprA/53799/537980930/1.jpg

Edited by Kenbobo
  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Nu stam degeaba.

 

 

Dupa upgradeul pompei de inalta presiune, turbinele primesc ceva "hibridizare", maine ajunge intercoolerul "putin" mai mare, (~14 litri in loc de 7 litri cel stock), tot maine ajung si arcurile Eibach Pro Kit iar pe langa asta masinuta a primit si jante pe 19", originale dar cred ca o sa le schimb culoarea. Revin cu poze dupa ce puzzle-ul e gata :frantics:

 

 

PS: Era sa uit, am retapitat si volanul, astept trimul si comenzile de la vopsit, revin cu poze.

Edited by Kenbobo
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Volanul:

 

 

http://117.imagebam.com/download/vtfPJAUxM1_vz_hxmAagSQ/54079/540782557/volan%20%282%29.JPG

 

 

 

http://117.imagebam.com/download/e-W6NGM6-ln1bbKsD4y7Tg/54079/540782563/volan%20%283%29.JPG

 

 

 

Intercoolerul:

 

 

http://117.imagebam.com/download/8QXc4U45iEB8jgrSf7HazA/54079/540782547/intercooler.JPG

 

 

 

Electrovalve turbo (una o schimbasem deja dar le schimb preventiv si celelalte 2):

 

http://117.imagebam.com/download/tZ0gXvtJTeQKSybaChKGxQ/54079/540782542/electrovalve.JPG

Edited by Kenbobo
  • Like 4
Link to comment
Share on other sites

Astazi am fost prezent la Campia Turzii la Drag Race. Din pacate am terminat abia sambata seara de asamblat masina si am mers oarecum nepregatit. Jante 17 cu 225, de strada, nu stiam in noua configuratie unde plec cel mai bine, am pierdut multa aderenta la plecare si am scos doar 12.9sec pe 400m cu viteza de iesire de 178km/h.

 

Data viitoare va fi si softul in configuratie finala, ma voi prezenta cu jante minim 18" si macar semislick si sper la un timp mai bun si sa ma incadrez in primii 3, astfel ca timp la grupa S9 am fost al 4-lea. (Celelalte avand 11.78, 12.3 si 12.5) toate masinile fiind si mai usoare decat mine si cu slickuri.

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Am vĂŁzut la un moment dat cĂŁ ți-a fugit spatele ĂŽn lateral foarte mult la plecare. Ai mers cu DTC activat sau fĂŁrĂŁ DSC? Oricum e un timp bun și admir mult mașina ținând cont cĂŁ și al meu e 535D. Edited by darriusm
Link to comment
Share on other sites

Masina de drag sau nu, am scos timp destul de bun chiar si cu plecari proaste. M235i a scos 13.3, cupra r softat 14.56, etc.

 

Ideea participarii a fost sa vad unde ma situez ca putere fata de alte masini cu pretentii , mai mult de amuzament dar uite ca m-a prins putin microbul si desi e doar tractiune spate pot scoate timp bun cu inca cateva modificari.

 

Am mers cu dtc dezactivat complet, iar in finala am uitat sa il dezactivez iar rezultatul a fost esec total, a franat mult si am pornit ca o baba, totusi am scos si asa 13.3. Ramane pe data viitoare cu mai multa experienta, calm si mai bine pregatit.

Edited by Kenbobo
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Fara suparare dar nu e masina de drag.

 

Fiecare face ce vrea cu masina lui, in cazul de fata, la ce putere livreaza masina lui Bobo, poate sa faca drag fara probleme.

 

Bv Bobo pntru munca depusa si banii cheltuiti.

  • Like 4
  • Downvote 4
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.