Jump to content

525d vs. 528i


RaYn3

Recommended Posts

Salut ,

Asa cum spuneam si mai devreme in topic 528i are si avantaje si dezavantaje :

- benzinar , dar cu injectie directa lucru care genereaza acel zgomot la rece si il face diesel :) pentru cine ii era dor ;

- ca si mentenanta , eu am setate in ECU revizii la 15000 km lucru care ajuta f mult la protectia motorului prin reimprospatarea uleiului des ( 1 an sau 15000 km ) ;

- in reprezentanta , cel putin la Craiova , baietii au in permanenta piese pe stoc , sincer nu am avut nevoie decat de consumabile ( ulei , filtre , bujii , restul elementelor de franare , suspensie sunt identice cu 520,525 d ) ;

 

Perfomantele sunt f bune , te cam imbie sa apesi pedala .

Consumul eu zic ca este normal pentru motorul acesta si greutatea masinii : interurban intre7 si 9 in functie de talpa , urban intre 11 si 15 ( acuma la -20 de grade si pornita 15 min in curte sa se dezghete , cu drumuri scurte sub 5 km si trafic ) .

 

Noi nu facem mai mult de 8000 pe an deci nu se mai merita diesel . Acuma masina are 61000 de km deci cum am de gand sa o mai tin inca 5 ani deabia ajung la 100000 de km . Avantajul la aceste modele este ca au km semnificativ mai putini .

 

Acuma de alte probleme sincer nu stiu , ams tudiat ceva forumuri de afara , mai ales din state unde aceste motoare sunt f raspandite . :) ea de acolo vine a mea .

Seful de service de la MHS Craiova care are si el un 328I xdrive , tot de state are o parare f buna despre motor si model si spune ca sunt foarte OK . El are tot N20 dar putin diferit cu blow off valve din fabrica , cams suparat la decelerare fata de al meu .

Motorul in alta verisiune de soft este si pe 520 F10 .

 

 

 

O zi buna si daca mai aveti nevoie de alte info va stau la dispozitie

Link to comment
Share on other sites

Sper sa am timp sa fac un topic pe masinile care au trecut pe la mine . Acuma ca sunt la al 3-lea sa le prezint si cele avute e46 , e60 si acuma f10-le .

din 2005 tot am prin curte BMW si am ajuns cat de cat sa le cunosc .

 

DA . injectia directa cam face zgomot . Pemine sincer nu ma dernjeaza si oricum la cat de antifonata este masina sincer nu il auzi .

Sotia chiar spunea ca nu ii place ca nu se aude . Acum cu polei si zapada am dat pe manual si zicea ca nu o aude cand sa schimbe .....

 

Enervant de silentioasa spunea ....Eu o simt nu am nevoie sa o aud acuma femeile ......

 

Cu toata ca si ea are microbul , am vrut sa schimb brandul de masini si zis ca daca iau altceva mai bine merge cu taxiul .....:)

Link to comment
Share on other sites

imi spun si eu parerea.

eu as alege masina care imi face cu ochiul, indifferent de diesel sau benzina.

cred ca ordinea ar fi: starea tehnica, dotari, nr de km.

asa ca ...vezi anunturile, vezi masina si daca simtit ca aia e....o iei.nu stiu cat conteaza diesel sau benzina, in orice situatie, o masina la mana a doua poate avea costuri de intretinere enorme.

Link to comment
Share on other sites

2. Durabilitatea motorului in timp la un rulaj de peste 100K - 150K Km. Spun asta datorita faptului ca benzina arde complet, uscat, plus regimul de turatii mai ridicat al unui motor pe benzina in comparatie cu un motor pe motorina.

 

Unde ai auzit tu asta? Ce e, gaz? regim de turatii ridicat la benzina turbo?

Injectie directa nu face zgomot, poate 10sec dupa ce pornesti la rece.

Oricum ar fi cred ca daca ai de ales din cele doua, mai ales ca F au acum si turbo, benzina e clar mult mai distractiv, fiabil, silentios, ce vrei tu, decat diesel.

Link to comment
Share on other sites

2. Durabilitatea motorului in timp la un rulaj de peste 100K - 150K Km. Spun asta datorita faptului ca benzina arde complet, uscat, plus regimul de turatii mai ridicat al unui motor pe benzina in comparatie cu un motor pe motorina.

 

Unde ai auzit tu asta? Ce e, gaz? regim de turatii ridicat la benzina turbo? - Pai hai sa dam foc la benzina si pe urma la motorina si pe urma vedem cum arde fiecare combustibil, asta in caz ca nu stii despre cum arde fiecare. Pana una alta, da, benzinarele, chiar si cu turbo au un regim de turatii mai mari decat un diesel. Uita-te de unde incepe zona de rosu la un diesel si unde la un benzinar ca sa-ti faci o parere.

Injectie directa nu face zgomot, poate 10sec dupa ce pornesti la rece. - Pai si atunci ce spui de toti care se plang de acest lucru? Oameni care au avut sau chiar au acest motor? De curiozitate, uita-te pe net/youtube

 

Oricum ar fi cred ca daca ai de ales din cele doua, mai ales ca F au acum si turbo, benzina e clar mult mai distractiv, fiabil, silentios, ce vrei tu, decat diesel. - Nu te contrazic aici, evident ca benzina este mai fun, plaja de turatii mai mare, desi pierde la capitolul cuplu in comparatie cu un diesel. Pe de alta parte de cuplu avem nevoie de cele mai multe ori si de f putine ori de putere, mai ales ca nu avem autostrazi unde sa mergi cu viteze de peste 200km/h

 

Vino si cu argumente pertinente daca chiar vrei sa te contrazici.

Link to comment
Share on other sites

2. Durabilitatea motorului in timp la un rulaj de peste 100K - 150K Km. Spun asta datorita faptului ca benzina arde complet, uscat, plus regimul de turatii mai ridicat al unui motor pe benzina in comparatie cu un motor pe motorina.

 

Unde ai auzit tu asta? Ce e, gaz? regim de turatii ridicat la benzina turbo?

Injectie directa nu face zgomot, poate 10sec dupa ce pornesti la rece.

Oricum ar fi cred ca daca ai de ales din cele doua, mai ales ca F au acum si turbo, benzina e clar mult mai distractiv, fiabil, silentios, ce vrei tu, decat diesel.

Benzinaru normal ca i mai distractiv. Asta pana te uiti la consum.

Link to comment
Share on other sites

Dieselul e net inferior benzinarului daca vb 525d vs 528i. Injectia directa face zgomot doar la rece dupa cateva minute nu il mai auzi. Fata de N47 care e tractor in toata regula, deci nu se pot compara aceste 2 motoare. Eu as uita de diesel si as merge pe benzina linistit, uiti de dpf, fulii, si alte slabiciuni ale dieselului

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Sincer sunt multe aspecte pe care trebie sa le iei in calcul cand alegi sa treci de la Diesel la Benzina .

E clar ca scade intretinereaq si costul de posesie al masinii la un numar de sub 15000km pe an la benzina e mai mic .

 

Eu lucrez in multinationala si avem studii de caz pe branduri de masina pe modele de km etc .

Discutia poate continua zile ........

 

Eu am ales simplu plecand de la : km parcursi , intretinere si sincer si posibilitatea ca pe viitor pentru diesel sa ne asteptam la taxe f mari sau chiar sa le interzica utilizarea in anumite orase ...

 

De cuplu ce sa zic eu totusi sunt multumit . Cuplat cu ZF automat care raspunde f repede sunt multumit .

 

Motorul este elastic , raspunde bine si de jos si daca e nevoie cutia schimba imediat si urca in ture lejer .

Iar pe SPORT .........

pe ECO Pro consuma ca un diesel dar parca ai avea o masina cu 100 CP ..........:(

In general eu merg pe confort , e un compromis bun si daca am nevoie de ceva dau cutia in D/S si e OK .

Link to comment
Share on other sites

Vino si cu argumente pertinente daca chiar vrei sa te contrazici.

 

Daca tu iti faci probleme de ardere cred ca mergem cam departe. Nu am vrut sa zic ca nu e o diferenta, de acord cu tine, dar totusi sa zici ca arde uscat si iti pui problema de fiabilitate de aici e cale lunga.

Eu am 2.0 aspirat injectie directa, face zgomot 10 secunde si atat. Daca si benzina inj dir e zgomotos ce sa mai zic de N47 tractor universal? La modul asta ma refer ca nu poti zice e zgomotoasa

Legat de ultima parte cu turatia, eu zic din experienta mea cu 118i e87, fac depasiri de la 4-5000 rpm, la benzina turbo nu ai nevoie de chiar atat. Partea cu "rosu" o vad ca un avantaj, diesel turbo in 4000 e neinteresant, benzina turbo acolo e chiar fun.

Link to comment
Share on other sites

Confirm ca a mers pe bmwdecoder pana joia sau vinerea trecuta sa generezi acele rapoarte. Plateai 5Euro si-ti trimiteau pe mail. Dupa ziua de vineri, n-a mai mers sa vezi istoricul, dar nici macar cele trei poze nu le mai arata si doar optionalele. Intr-adevar, undeva sus pe pagina lor scrie ca si-au schimbat denumirea din bmwdecoder in bmdecoder si vor schimba domeniul. Am scos rapoarte inca de acum 2 ani, cred ca de cand s-a lansat prima oara. Atunci plateai 2Euro, pe urma au crescut la 3Euro si ajunsesera la 5Euro. Pana la urma cel mai bine este sa stii pe cineva in reprezentata si sa te ajute cu aceste date. Din acele rapoarte generate de bmwdecoder, puteai sa-ti faci o idee in ceea ce priveste nr-ul de km, dar nu si spre exemplu daca a fost pocnita. In schimb in reprezentanta iti pot spune in ce a constat fiecare intrare.

 

In ceea ce priveste 528i-ul, sunt destul de putine pe piata si culmea, nu-s chiar silentioase asa cum ma asteptam si eu. Probabil aici pe thread am pus niste filmulete cu acest motor si faptul ca multi se plang de zgomotul pe care-l face. Cel putin din filmulete si la rece, face mai urat ca si un diesel. La care se adauga si faptul ca nici asta nu-i ocolit de problema cu distributia. N47-le este de departe cel mai raspandit, deci sunt mult mai multe persoane care repara motorul asta, sunt mai multe cunostinte in ceea ce-l priveste.

 

Asta e noul site https://www.bmdecoder.com/service

L-au mutat dar merge inca.

 

Dear Customer.!

 

As you might notice then recently we have moved to new domain https://www.bmdecoder.com/ to comply with BMW AG legal requirements and not to disrupt our service to customers.

 

We have done slight changes how free VIN decoding service now works and have removed the information that might fall under trademark or copyright laws.

 

Another change you will notice, that BMW Dealer service and mileage history section now is moved under this link: https://www.bmdecoder.com/service

For now we are unable yet to accept PayPal payments, but feel free to use Credit Card option that is also fast and secure and works instantly from your desktop, laptop or mobile device.

 

Also we would be happy if you like and share our new farcebook page so that others are also informed about this recent change: https://www.farcebook.com/BMDecoder-1339724436101266/

 

P.S. In future the domain will be deactivated and so the email - so don't respond to this email, but use the new one info@bmdecoder.com

 

Thanks a lot for your support and cooperation and hope to see you back again in the new portal: https://www.bmdecoder.com/service

 

Regards,

BMDecoder.com

https://www.bmdecoder.com/service

Edited by vladmury
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Multumesc vladmury pentru informare.

Sunt multumit ca inca exista posibilitatea de a verifica undeva intrarile in service; Chiar daca nu avem si o descriere pentru ce a intrat masina in service.... dar macar imi fac o idee despre nr de km reali ai masinii.

 

Stiu ca este mult mai bine sa ai o cunostinta care lucreaza la BMW care sa te ajute cu istoricul.... dar chiar nu am si nici nu am de unde sa fac rost :)

 

Acum revenind....Am sunat acum vreo 3 saptamani sa-mi fac o programare pt drive test la MHS Militari - Sector 6 - Bucuresti, pentru o sambata; cand am ajuns acolo, dupa ce am parcurs un drum de 30 km ( din proincie pana la ei) surpriza... nu mai gaseau cheia la masina de test;

Au cautat-o vreo ora... si am plecat acasa asa cum am venit...

Am venit a doua saptamana si am reusit sa iau masina la testdrive (525 xD); mentionez ca e a doua masina cu care fac test drive; Prima fiind un Renault Talisman 1.6 130 hp;

 

- Nu stiam ca politica de drive test a BMW este sa iti dea masina pe mana fara sa te insoteasca cineva din cadrul companiei; ( Oricum un lucru placut; nu ca daca as fi singur le-as "distruge" masina, chiar din potriva; am iesit pe A1 in directia Pitesti si fiindca nu eram acomodat cu gabaritul masinii + directia + trafic intens pe autostrada la un moment dat mergeam cu BMW-ul cu 60-70-80 km/h; :((

 

Infine am mers vreo 20 km, am intors la KM 30 iar la intors am reusit sa ajung de vreo doua ori la 180-190-200 km/h;

Ca si idee generala:

Mi-a placut sonorizarea, desi nu m-a dat pe spate ( nu ma intrbati ce nivel de sonorizare era ca nu stiu... dar intuiesc ca nu era cel standard)

Insa ce m-a nedumerit foarte foarte tare, si cu care chiar m-am jucat intens a fost sistemul de climatizare;

L-am dat la maxim, urca pana la 28.5 grade C; Am directionat jetul de aer in toate directiile,( picioare, la mijloc, sus, apoi combinatii diverse; am dat la fel si pentru pasager....; apoi maxim pentru ambii; apoi maxim pentru ambii si cu jetul de aer orientat direct catre sofer/pasager); CONCLUZIA MEA (POATE ESTE PRIPITA!???) nu am fost multumit de temperatura din habitaclu;

Mi se parea ca nu vine destul aer cald din gurile de ventilatie; Mi se pare anemic; ( Eu sunt genul care sunt "mort" dupa caldura)

Actuala mea masina este un megane 2 sedan 1.5 dci, si ce-i drept cand o pornesc dimineata (-15 g C ) o las sa mearga in gol vreo 5-7 minute, pana ma spal pe dinti, iar apoi cand intru in ea, deja se simte clar ca baga aer cald, iar dupa 2 km cand incepe f.f.f putin sa se incalzeasca motorul, baga mult mai bine aer cald, iar cand temperatura motorului e optima, dupa vreo 8-10 km, cu ventilatia data pe 3, stau in tricou, sau deja mor de cald....( Dar am impresia ca debitul de aer din megane este mult mult mai mare, + mult mai fierbinte)

((Poate ma insel, nu am experienta cu alte masini)) Voi stiti mai bine....

 

Ce-i drept si mie mi s-a parut foarte zgomotos motorul la rece ( din afara masinii); din interior se auzea motorul, dar avea oarecum un zgomot placut de disel....iar cand am facut kick down (la intoarcere pe autostrada) motorul deja suna fenomenal....

 

Prin comparatie, am mers si cu un wv passat B8 ( 2.0 tdi 150 hp) Mi s-a parut mai rafinat motorul; Ori unde nu eram stresat cu masina respectia... caci mi-a fost data pe mana toata ziua de catre seful meu.

 

Ca si aspecte pozitve la bmw ( interiorul f.f.f placut; inspecial consola centrala si plasticele )

Navigatia e fenomenala ( era ultimul model, cred ca se numeste NBT ??)

Pozitia la volan mi s-a parut foarte comoda; Nu necesita sa misc scaunul tot timpul ca la renault ( in fata cand urc la volan, in spate ca sa am loc sa cobor din masina); O data setat corect; asa ramanea ceea ce e super;

Cam atat imi aduc aminte... ce e drept.... am fost stresat sa le aduc masina repede inapoi celor de la MHS;

NU am avut timp sa verific mai multe aspecte;

 

Intrebarea de baza pentru voi baieti:

 

Ce parere aveti de sistemul de climatizare de pe F10 ( inspecial cand e vorba de incalzire, ca asta am testat....doar este iarna) sau BMW-urile nu-s facute pentru iarna !?? :Devil:

 

Noapte buna baieti;

Link to comment
Share on other sites

Eu am deocamdata E60 benzina,si dupa 2 ani de "ownership" si condus si 520d alegerea clara ramane tot benzina dar de data asta xdrive,si zic benzina clar pentru ca nu suport sunetul ala de tractor la diesel in 4 cil si cel mai important factor,urasc frigul asta iarna,la benzina la mine in cateva minute deja baga cald,urmatoarea masina o sa fie 99% F10 528i xdrive. Putere suficienta (250 cp stock) Nu ma incanta cu nimic consumul ala mai mic de diesel,care il bagi inapoi in masina la intretinere in timp,si toate probleme pe care le are un diesel in timp si pentru mine chiar nu renteaza,am mai multe masini si BMW-ul ramane doar de plimbari,fac foarte putini km,undeva la 300 km pe luna iarna,recuperez vara dar in mare parte mai mult de 15mii pe an nu fac si 80% sunt in oras,deci...chiar nu renteaza diesel Edited by Cloud92
Link to comment
Share on other sites

Sunt destul de putine 528i-uri. Eu ma tot uit de cel putin o luna si chiar pe bmw.de, pana in 25000Euro si din 2012, este decat o singura masina. Si aia-i la 24300 si nu-i chiar atat de spectaculoasa in ceea ce priveste optionalele.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Dieselul e net inferior benzinarului daca vb 525d vs 528i. Injectia directa face zgomot doar la rece dupa cateva minute nu il mai auzi. Fata de N47 care e tractor in toata regula, deci nu se pot compara aceste 2 motoare. Eu as uita de diesel si as merge pe benzina linistit, uiti de dpf, fulii, si alte slabiciuni ale dieselului

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

pierzi la consum si cuplu. Este totusi o masina grea. N47 e tractor pana se incalzeste, sa nu exageram.

Link to comment
Share on other sites

Pierzi dar castigi la rafinament, incalzire rapida a motorului, comfort.

Eu nu inteleg moda la romani a-ti cumpara diesel cand ei fac 8000 km pe an , mergi 3 km o opresti mai mergi 3 km iar o opresti. Pe langa faptul ca motorul ala nu se incalzeste la 90 de grade si il uzezi maxim, dieselul la rece consuma cat o benzina, eu nu vad nici o economie. Si lasa-ma cu rafinamentul la N47 ca e cel mai zgomotos diesel, CR de la Vw nici nu il auzi. Asta e si motivul pt care mi-am luat 6 cilindrii.

 

Dieselul se cumpara cand faci minim 30 km , de preferat extraurban. Nu conteaza cati km pe an asa mult ci distanta care se conduce din momentul cand motorul a fost pornit pana cand a fost oprit. Faci drumuri sub 30 km cumpara benzina, restul e cancan.

 

Faci economie la 2 litrii si dupa aia schimbi dpf, injectoare si turbine.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Ce parere aveti de sistemul de climatizare de pe F10 ( inspecial cand e vorba de incalzire, ca asta am testat....doar este iarna) sau BMW-urile nu-s facute pentru iarna !??

 

intre gurile de clima din bord e o rotita care regleaza mai rece/mai cald aerul care vine pe acolo; mie imi place foarte mult optiunea asta; poate in cazul dau era dat maxim inspre rece.

la 320d (tot N47) masina se incalzeste in maxim 1-2km (5 minute), in conditii de trafic de oras; vin in standard si cu incalzire auxiliara (electrica - un fel de aeroterma).

Link to comment
Share on other sites

528 gasesti greu . Eu intial mergeam pe 520 dar ......am renuntat cand l-am gasit pe asta .

Daca ai drum prin Craiova ma anunti si bagam un test drive :)

 

Iti faci o idee mai clara .

Pe auvit gasesti 2 dar 1 din ele nu am incredere clar este inundata .( US dar pe CARFAX nu apare ca inregistrata niciodata , in 2015 au fost multe in NY inundate , parcul unde le tin in Brooklyn este un fost doc al armatei si in urma furtunii cateva mii de masini au fost inundate ) .

Link to comment
Share on other sites

528 gasesti greu . Eu intial mergeam pe 520 dar ......am renuntat cand l-am gasit pe asta .

Daca ai drum prin Craiova ma anunti si bagam un test drive :)

 

Iti faci o idee mai clara .

Pe auvit gasesti 2 dar 1 din ele nu am incredere clar este inundata .( US dar pe CARFAX nu apare ca inregistrata niciodata , in 2015 au fost multe in NY inundate , parcul unde le tin in Brooklyn este un fost doc al armatei si in urma furtunii cateva mii de masini au fost inundate ) .

 

Merci de invitatie, dar momentan nu am nici un plan sa ajung prin zona. Asa cum ziceam, sunt f rare si nu doar la noi, dar nici un Germania nu prea sunt. Cel mai probabil, voi ramane la 525d, acesta avand N47-le care desi stim ca nu-i cel mai stralucit motor din perspectiva distributiei, chiar si asa este cel mai raspandit motor la ora actuala din curtea celor de la bmw, deci exista un know-how mare, plus ca la o adica, in momentul in care distributia va incepe sa faca zgomot, o schimb si gata. Nu-i un capat de lume. Cu aceasta exceptie, in rest vbm in general despre un motor bun.

Link to comment
Share on other sites

Prima varianta e clima automata cu 4 zone, a doua versiune e cea standard

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

Pana la urma, prima este bi-zonala, cea cu Auto pe cele doua butoane de pe panou, iar cel de-al doilea panou, este single-zone, ceva de genul ce poti face si cu panoul bi-zonal, prin apasarea butonului All. Pana la urma si panoul single-zone are buton de Auto, dar pune si stanga si dreapta deodata pe aceeasi temperatura. Pe de alta parte, clima pe 4 zone, inseamna ca trebuie sa aibe panou cu acele butoane si in spate. Aia-i altceva.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.