Jump to content

BMW e92 BARBERAROT METALLIC


andualx

Recommended Posts

Salut, m-am gandit sa va prezint si eu al meu e92, 2.0d 177cp (stiu, probleme la distributie) in 6 rapoarte manuale, achizitionat acum in jur de 30 zile , la care am facut deja 4000km.

Masina nu a iesit foarte dotata din fabrica, dar pe parcurs fostul proprietar a adaugat ceva optiuni la ea, nimic "extravagant" , totul pe original. Masina a iesit din fabrica cu urmatoarele dotari:

 

S1CB ACEA / CO2 scope

S1CC Auto start/stop function

S1CD Brake Energy Regeneration

S2HC BMW light alloy wheel, spider spoke 187

S2PA Lockable wheel bolt

S4AE Armrest front, retractable

S4CG Interior trim strips "satin-silber" matt

S4UA Partially electric seat adjustment

S6FL USB/audio interface

P7RS Package Comfort

S8S2 Coding, alarm signal

S8S3 Automatic locking during starting

S8SC Telematics access request,country-spec.

S8SP Control unit COP

S249 Multifunction f steering wheel

S255 Sports leather steering wheel

S302 Alarm system

S320 Deleted, model lettering

S431 Interior rear-view mirror with auto dip

S441 Smoker package

S481 Sports seat

S493 Storage compartment package

S502 Headlight cleaning system

S508 Park Distance Control (PDC)

S520 Fog lights

S521 Rain sensor

S522 Xenon Light

S534 Automatic air conditioning

S540 Cruise control

S548 Kilometre speedo

S563 Light package

S609 Navigation system, Professional

S677 HiFi system Professional DSP

S698 Area-Code 2 for DVD

S775 Headlining anthracite

S843 Power reduction

S845 Acoustic fasten seat belt reminder

S863 Dealer List Europe

S868 Language version, Dutch

S877 Omission of non-combined operation

S886 Operating instructions, Dutch

 

Masina a primit intre timp pachet M exterior original (bari,praguri,eleron), la interior volan M , schimbator M, interior de piele sport, electric, si navi CIC la care am facut update la ultima versiune de harti. A fost anulat DPF-ul, esapamentul a fost inlocuit cu unul de inox cap-coada, si resoftat la 220 cp(dupa spusele fostului) parerea mea e ca se simte o imbunatatire dar nu atat de departe. Distributia impreuna cu volanta si kit ambreiaj a fost schimbata in August 2016.

In prezent are 167k km, reali sau nu, nu prea ma interesat.

 

Probleme depistate pana acum: dimineata la rece prima pornire am o trepidatie a turometrului care isi revine dupa o accelerare scurta sau cand incepe sa se incalzeasca motorul si revine uneori la un mers constant uneori e atat de puternica incat simt o balansare a masinii fata-spate + esapamentul care este mult mai zgomotos asta timp de 3-5 minute dupa care revine la normal. Un sfat este binevenit.

 

IMG_2730.jpg IMG_2734.jpg IMG_2736.jpg IMG_2752.jpg IMG_2783.jpg

 

Nu am avut timp sa fac ceva poze mai concrete...dar va puteti face o imagine de ansamblu.

  • Like 7
Link to comment
Share on other sites

Pentru ca aveam un sunet deranjant la denivelari, astazi am fost si am facut un test la bucsi si amortizoare rezultatul fiind:

- bucsile de la bratele superioare fata imbatranite

- amortizor stanga spate 60% desi celelalte 3 aveau 80-82%

 

Chiar sunt curios cum a putut ceda amortizorul stanga spate....

Edited by andualx
Link to comment
Share on other sites

@Dan316: Da e o culoare deosebita, a fost si principalul motiv care m-a determinat sa o cumpar. Ma gandesc serios la acele arcuri, le iau in calcul dar mai intai vreau sa ma asigur ca e ok din punct de vedere tehnic.

 

@Alex: Am acelasi sentiment cu privire la semnalizari, deja ma uit pe net la diverse modele.

 

@Darius: Merci. Asa am luat masina cu jantele astea, pentru moment sunt ok, in realitate se vad mult mai bine... Singura problema pe care o intampin in privinta asta este faptul ca fostul propietar a pus anvelope noi 255/35/18 atat pe spate cat si pe fata, se simte putin greoaie serva, iar in acelasi timp simt orice denivelare, eu cred ca 225/40 este perfect pentru fata.

 

 

 

 

Photo_26_02_2017_13_30_19.jpg

Edited by andualx
Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Azi am reuĂâ˘it sa schimb uleiul cu filtrele aferente , plĂŁcuĂâşele frâna spate ĂŽmpreuna cu lichidul de frâna am mers pe Textar , am auzit numai pĂŁreri bune despre ele , sa vedem cum se comporta. Mai adĂŁugĂŁm si bucĂâ˘i brat superior , bielete antiruliu, bucĂâ˘i bara stabilizatoare toate pe Lemforder.

 

 

Impresii dupa 100km , plĂŁcuĂâşele nu scârĂâşĂ˘ie deloc , sunetele ciudate pe care le aveam pe fata la gropi au dispĂŁrut ĂŽnsĂŁ maĂâ˘ina trage puĂâşin dreapta , sper ca mâine sa gasesc un service deschis pentru a face unghiul de fuga.

 

210ba4ac2c711908ff242ab810977c11.jpgbfbbf27946cc61ddfd5cdcb3967f7446.jpg

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

@tiru: Multumesc!

 

@chitsro: Sa inteleg ca le-ai incercat pe toate? grin.png De origine sunt din Focsani, unde am facut si schimburile...m-ai prins! Multumesc pentru gandurile bune, sa stii ca si eu iti urmaresc masina de mai bine de 1 an de zile si te apreciez si eu pentru implicarea pe care o ai!

Link to comment
Share on other sites

Multumesc, ma bucur ca nu scriu degeaba acolo, in ultima perioada chiar am avut impresia ca nu ma urmareste nimeni :)) , nu le-am incercat chiar pe toate, dar de 3 ani de zile si la cate am facut la masina pot zice ca am o idee de majoritatea service-urilor din Bucuresti, de bmw cel putin. Culoare si jantele, imi plac, chiar ai o masina speciala. Sa te bucuri de ea.
Link to comment
Share on other sites

Pentru ca aveam un sunet deranjant la denivelari, astazi am fost si am facut un test la bucsi si amortizoare rezultatul fiind:

- bucsile de la bratele superioare fata imbatranite

- amortizor stanga spate 60% desi celelalte 3 aveau 80-82%

 

Chiar sunt curios cum a putut ceda amortizorul stanga spate....

 

Eu as ignora testele pentru amortizoare... In primul rand aia de la service ar face orice sa te indemne sa schimbi mai multe piese, iar in al 2-lea rand nici amortizoarele noi nu scot procentaj egal/complet. Atata timp cat nu sunt scurse si lucreaza ok eu zic sa le pastrezi.

Link to comment
Share on other sites

Testele au fost facut intr-un stand ITP , pe un aparat digital unde am vazut live valorile indicate, nu au service acolo deci nu ar fi avut nici un avantaj sa ma indrume catre inlocuirea lor, sunt convins ca aparatul a indicat eronat acea valoare, probabil la o reverificare ar indica corect. Evident ca nu le schimb, cel putin in perioada urmatoare, masina sta foarte bine pe sosea si nu observ nici un comportament ciudat dpdv.

 

In schimb sunt dezamagit de verificarea directiei, tot printr-un mecanism dedicat, mi-au garantat ca problemele semnalate de mine provin strict de la bucsile fata de la bratul superior si nu am nici o alta problema, cand am ajuns la service sa constat ca bieletele antiruliu erau varza cat si bucsile de la bara stabilizatoare pe care le-am inlocuit evident si am scapat de sunetele ciudate blink.gif desi de vreo 2 zile ma tot bate gandul sa schimb si barile de directie....dar probabil mai astept putin si le schimb cu tot cu cele 2 brate inferioare ...

Edited by andualx
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

Dupa zapada care ne-a luat prin surprindere.... a trecut la un dus fierbinte!

 

IMG_3260.jpg IMG_3253.jpg

 

Am descoperit o mica-mare problema, am gasit motorina deasupra injectoarelor, luni am programare la service pentru inlocuirea saibelor din capul injectoarelor. Mecanicul mi-a spus sa nu fiu prea optimist e foarte posibil ca problema sa fie din rampa de injectoare... pareri?

Link to comment
Share on other sites

Dupa zapada care ne-a luat prin surprindere.... a trecut la un dus fierbinte!

 

IMG_3260.jpg IMG_3253.jpg

 

Am descoperit o mica-mare problema, am gasit motorina deasupra injectoarelor, luni am programare la service pentru inlocuirea saibelor din capul injectoarelor. Mecanicul mi-a spus sa nu fiu prea optimist e foarte posibil ca problema sa fie din rampa de injectoare... pareri?

 

ma doare sufletul cand ma uit in a 2a poza cum sterge Dorel masina cu carpa aia miracol stransa in pumn ( care era galbena in tineretile ei )

Edited by Acero99
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Aceeasi problema o am si eu , putina motorina la injectoare . In trecut mi s-a ciupit un O-ring de pe retur , l-am schimbat si nu a mai curs. Acum nu mai curge pe acolo ci in partea de jos, la saibe m-am gandit si eu.

Anunta-ma te rog ce rezolvi azi .

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.