Jump to content

E bine sa circuli cu motorina "pe rosu"?


Enzo77

Recommended Posts

eu cred ca mizeria ar ramane in filtrul de motorina, nu cred ca ar ajunge pana la injectoare

De aia se strica injectoarele pentru ca ramane totul in filtru. dar care este logica sa mergi asa pe rosu... nu ai motorina ii pui nu ai bani de motorina vinzi masina. simplu

Edited by malasorte
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Testat la mine, regenerarea se face atata timp cat range-ul e peste 50 de km sub se opreste instant, mizeria o trage ori ca ai plin aori ca ai putin, pompa trage de pe fundul rezervorului tot timpul, alt inconvenient e ca in timp se va arde pompa deoarece cum sa spus si mai sus racirea se face prin motorina din rezervor
Link to comment
Share on other sites

Din cate am citit si pe alte forumuri se pare ca indiferent de combustibil e bine sa alimentezi imediat ce-ti apare rosu din foarte multe puncte de vedere,se pare ca cea mai mare problema apare cand pompa trage reziduurile de pe fundul rezervorurului,in primul rand se infunda filrele,apoi apar problemele conexe.Poti sa-ti schimbi filtrul de motorina recent si sa umbli pe "rosu" pentru ca e mai grav decat ai merge astfel incat sa nu fii nevoit sa mergi pe "rosu"...vorba cuiva...e mai bine sa fim prevazatori decat sa nu fim ...prevazatori.
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Pompa nu poate trage reziduurile direct de pe fundul rezervorului. Cel putin la e38(banuiesc ca si la e39 idem), suportul(soclul) de plastic fix, de pe fundul rezervorului in care vine montata pompa nu permite aspirarea impuritatilor, ruginii din rezervor.

 

 

1)Din ce am studiat, cand aspira pompa, efectiv aspira motorina din ambele parti cu ajotorul pompei cu jet de aspiratie sau habar nu am cum s/ar traduce suction jet pump. Cand o sa am timp, o sa sectionez rezervorul si am sa prezint pe forum principiul de functionare.

2)Cand am schimbat rezervorul, binenteles ca avea rugina pe fund, dar in locasul pompei efectiv era curat.In filtru nu am gasit impuritati.

Edited by unvicont
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Este evident ca nu este bine sa conduci, cu motorina atat de putina incat sa fie aproape pe rosu.

In general cand avertizarea (prima avertizare) apare cand in rezervor mai este motorina pentru 100 de km si acestia strabatuti pe autostrada cand consumul este minim. Ca si cantitate in rezervor vor mai fi 5 litri la un motor de 2 litri si creste probabil cu, cilindreea.. ce inseamna 5 litri intr-un rezervor de 50-60 litri(?) destul de putin, nu!?

 

Ce iti sugerez este sa schimbi un prost obicei, in sensul ca poti alege singur o indicatie din bord a nivelului din rezervor (sa zicem 1/4) ca "indicatie/avertizare de gol" si de indata ce acul ajunge acolo pur si simplu mergi la pompa si alimenteaza. Nu este nevoie sa iti imaginezi ca poti mergi prea mult ca de fapt nu e asa - rezervorul e aproape de a se goli curand. E atat de simplu!

Edited by bimmer90f30
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Da, nu e bine sa mergi cu motorina pe "rosu", fortezi aiurea pompa aia cand mai ai cativa litrii...zilele astea am circulat si eu pe "rosu" din simplul fapt ca nu am avut drum la benzinaria unde bag si am zis ca merg merg....pana, etc, in ultima zi cand m-am decis sa bag imi arata ca mai am de mers "13 km", m-a luat putin panica, dar normal ca de data asta m-am dus chiar daca nu aveam drum in partea aia a orasului...de obicei cum apare martorul (setat la 10 L in rezervor sa apara) sau inainte sa apara bag imediat motorina, dar acum chiar mi-a fost lene sa ma deplasez.
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.