Jump to content

F10 520i


bbogdan

Recommended Posts

Sa imi prezint si eu "nemțoaica"...

Am gasit si am cumparat un F10 520i de la o reprezentanta BMW din DE. Masina e fabricatie 11.2012, are 118.000 km. si motor nou (1000 km) cu garantie 1 an. Fostul motor a avut distributia rupta, si a fost inlocuit in reprezentanta. Ca dotari mai importante ar fi navi nbt, xenon, parbriz atermic. Ca minusuri ar fi cutie manuala, si tapiteria de stofa bej :(. In fine, nu e exact ce am cautat, dar pretul si provenienta au facut diferenta.

post-34355-0-26782300-1496040926_thumb.jpg

post-34355-0-55935300-1496040946_thumb.jpg

post-34355-0-53474300-1496041230_thumb.jpg

Edited by bbogdan
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Sa imi prezint si eu "nemțoaica"...

Am gasit si am cumparat un F10 520i de la o reprezentanta BMW din DE. Masina e fabricatie 11.2012, are 118.000 km. si motor nou (1000 km) cu garantie 1 an. Fostul motor a avut distributia rupta, si a fost inlocuit in reprezentanta. Ca dotari mai importante ar fi navi nbt, xenon, parbriz atermic. Ca minusuri ar fi cutie manuala, si tapiteria de stofa bej :(. In fine, nu e exact ce am cautat, dar pretul si provenienta au facut diferenta.

 

S-o stapanesti sanatos. Frumos agregatul. Tapiteria Bej nu l-as considera minus, la F30-ul meu deschide foarte frumos interiorul. E piele ce-i drept, si se curata mai usor. Poate depinde si de gusturi.

 

Nu vreau sa te dezamagesc, dar navi e CIC, nu NBT. Cel putin dupa controller (nu are touch). Diferente majore nu sunt.

 

Ce vrei sa spui prin parbriz atermic?

 

[...] Ai sanse mari sa fii singurul cu 520i f10 din tara :)) [...]

 

Am vazut cel putin 3 520i de culori diferite, un 523i si vreo 2 528i in RO, toate pe o raza de vreo 5 km de unde locuiesc... nu stiu de unde ai scos-o pe asta :blink: :console:

Link to comment
Share on other sites

In primul rand multumesc de raspunsuri. Am preferat benzina vs motorina pentru ca o folosesc sa merg la munca (7-8 km total), preponderent urban, si poate 2 concedii pe an. Am repetat, nu e exact ce cautam, dar ma pot descurca cu ea;)

Ca putere, asa cum o folosesc eu e suficienta. Am 40 (ish..) asa ca am depasit faza de liniute si cerculete :))) am avut un e46 328i si ca reprize era mai buna, mai violenta ( raport kg/CP mai bun) dar mult mai incomoda avand suspensie sport. Asta e mai barca, dar repet, nu mai trag de ea. Ma unge pe suflet ce frumos trece peste denivelarile mici, fara sa imi desprinda retina.

Ca si consum, inca nu am iesit cu ea la drum, am cam 200 de km facuti in Bucuresti si un drum la Corbeanca si retur. De la 15.6 a scazut la 12.7 media, dar cu destule reprize pina la 6k rot/min.

Nbt spune navigatia ca are hartile, dar controllerul nu e touch.

Parbrizul am presupus ca e atermic din optiunea

761Individual Sun Protection Glazing.

Edited by bbogdan
Link to comment
Share on other sites

Multumesc. Nu stiu exact ce s-a intamplat, cert e ca schimbarea motorului apare in istoric la 117000 km.

Ca sa raspund unui coleg, masina e foarte silentioasa, pina la 3k rpm se aude motorul aproape la fel de tare ca zgomotele de rulare, peste 3k rpm se aude un R R R R R foarte placut. Cu geamurile inchise, la 90 kmh in vit a 6a se aude doar muzica ;)

Link to comment
Share on other sites

S-o stapanesti sanatos. Frumos agregatul. Tapiteria Bej nu l-as considera minus, la F30-ul meu deschide foarte frumos interiorul. E piele ce-i drept, si se curata mai usor. Poate depinde si de gusturi.

 

Nu vreau sa te dezamagesc, dar navi e CIC, nu NBT. Cel putin dupa controller (nu are touch). Diferente majore nu sunt.

 

 

 

 

Si eu m NBT cu controrerul respectiv , fara touch.

Link to comment
Share on other sites

@bbogdan, interesanta alegere de masina de oras :rolleyes: . Te inteleg perfect cand zici ca nu e exact ce doreai. (am plecat dupa un F10 super echipat si am venit cu un F30). Iar de putere te intrebam strict de gabarit. Si eu consider ca am trecut de perioada aceea, dar mi s-a parut atat de echilibrat motorul de pe 28i incat nu am putut sa-i rezist. Eu (si cred ca nu sunt singurul) astept pareri dupa ce o scoti in lume :thumbsup:
Link to comment
Share on other sites

La tine alegerea a fost sata de lipsa unui F10 care sa te satisfaca? Sau ai reconsiderat preferintele?

La mine asta e a 2-a masina, stau in afara Bucurestiului si am nevoie de ea sa ajung la munca. Nu ma deranjeaza ca e mare, am curte si parcare la serviciu, iar in trafic toate masinile stau la fel, indiferent de marime :)))

Si eu am cautat 528 (sau 328) dar la bugetul meu nu gaseam nimic cu provenienta demonstrabila si km rezonabili.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Eu am ajuns la baietii de aici (http://suchen.mobile.de/fahrzeuge/details.html?id=244039940). De fapt chiar aia e masina pe care voiam sa o iau. Si era singura echipata cum voiam eu in perioada aceea (martie). Masina cu probleme grave, drept dovada ca inca nu s-a dat. Scotea fum gros, pe langa multe problemute estetice, si nici nu am mai vrut sa ma urc in ea. Am plecat dezamagit de acolo ca nu aveam backup, dar am gasit la vreo 3-400 km 328-ul care e echipat asemanator, si in reprezentanta. Nu regret nici un moment decizia. Edited by Atomykatt
Link to comment
Share on other sites

In principiu nu te da la ea din prima. E mai bine si pentru tine, cel putin pana cand o inveti. Te poate scapa de unele dureri de cap. Eu am deja 10k cu ea si inca o tin in eco pana o invat calumea.

 

P.S. cel putin estetic avem acelasi motor :rolleyes:

 

A.

Edited by Atomykatt
Link to comment
Share on other sites

Multumesc. Motorul are 184 de cai. Seria de sasiu e WBAXG11030C592164. Despre ce esti curios?

Eu am acelasi motor cred...

Se vorbeste ca motorul de 20i de 245 cai ar fi problematic rau si se strica des...e supra alimentat...de asta intreb.....nu stiam ca si cele de 184 de cai sa aiba probleme...motorul e N20?

Edited by Romaryo36
Link to comment
Share on other sites

Eu am acelasi motor cred...

Se vorbeste ca motorul de 20i de 245 cai ar fi problematic rau si se strica des...e supra alimentat...de asta intreb.....nu stiam ca si cele de 184 de cai sa aiba probleme...motorul e N20?

 

Zici de 28i, nu de 20i. Nu exista 20i de 245. E acelasi motor si pe 20i si pe 28i (N20B20). Diferenta apare la injectoare si turbina. Ambele sunt cu turbina twinscroll. Iar asa "problematic rau" nu stiu unde ai auzit tu ca ar fi. Nu e ca si cum posesorii stau doar in service-uri cu ele.

 

A.

Link to comment
Share on other sites

Zicea cineva tot aici pe forum....ca avea pe cineva la o reprezentanta bmw si ca au schimbat nu mai stiu 4,5,6 motoare pe garantie...si da cred ca ala de 28i..

Acum nu mai stii ce sa crezi dar parca nici cand ti-e lumea mai draga in jur 100k km dai si tu o data o talpa mai serioasa ca na,sa nu uiti ca ai bmw totusi si atunci sa plesneasca lantu sau cine stie ce altceva...

Apropo-....la motorul asta 20i lantul unde este dispus?

Edited by Romaryo36
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.