Jump to content

Consum ulei


Recommended Posts

Stai un minut deci aici nu a fost vorba sa schimb la 1200-1400 omu mi-a zis din experienta lui si am zis sa incerc sa schimp sub 2000 ce nu inseamna neaparat 1200 , am incercat zilele astia sa schimb undeva la 1800-2000 sa merg asa vreo 3000 de km sa vad daca se inbunateteste ceva , daca nu inseamna ca nu are legatura dar serios nu cred ca de la asta o sa-mi cada turbina mai ales pe 3000 de km .

 

 

Az én iPhone készülékemről küldve a Tapatalk segítségével

 

 

Schimbarea vitezelor sub 2000 ture, se face numai pe drum drept si accelerare usoara, ceea ce e foarte greu sa prinzi aceste momente, nu cred ca ai cum sa fii mereu atent sa urmaresti acest aspect.

 

Schimbul vitezelor pe diferite drumuri cu sarcina mai mare, etc. duce la subturare motor, sunt multi care schimba in oras la 40 km. pe ora schimba in vit. a 4-a sau a 5-a, sa fie la 1800 ture , accelereaza, motorul este subturat, de aceeea se simte si trepidatia motorului mai accentuata, iar de acolo apar problemele la turbina + uzura accentuata la motor, iar dupa aceea se plang multi ca masina consuma ulei si ca are km. putini.

 

Conclzia din ce ai explicat tu, este dupa parerea mea, ca masina ta iti consuma ulei si chiar daca vei schimba vitezele la turatie mai joasa.

 

Dar oricum iti doresc succes in depistarea problemei.

Edited by florin1967
Link to comment
Share on other sites

:offtopic:

... poate sa spuna cineva ca la 1800-2000rpm turbina nu se roteste suficient de eficient?

De vreo suta de mii de kilometri a tot scazut turatia in jur de 1500; masina inca trage bine.. nici o problema la motor pana in prezent. Bine-nteles ca mai conteaza si circumstantele unde TREBUIE dus motorul la 2500rpm (la deal usor nu prea abrupt sau in panta..) altfel nu vad de ce as trage mai tare.

 

Imi place sa cred ca conduc constient, nu ...inconstient. Asa, ma gandesc ca nu am probleme mari pana in prezent.

 

Florin inca astept situatiile clare cand pica o turbina.

NU pica din cauza ca motorul e turat (..doar) pana la 2000rpm, te asigur.

 

Sa fim seriosi, in oras rar iese motorul din a III-a pentru a IV-a! Cum sa turezi un diesel in traficul de oras la 2500-3000? Stau in Galati si sunt destule dealuri si pante care trebuie sa le consideri.

Uleiul lui se consuma in alte instante..

 

(desigur, daca strabati distante scurte cu un diesel, in oras, consuma si ulei dar si carburant pentru ca (probabil) nu ajunge (nici) la regim; dieselul fiind cel mai bun pentru afara din oras, unde personal imi conduc masina cel mai mult.. poate trebuia sa spun si asta; nu mai zic ca turbina sufera de prea mult trafic de oras, de aceea se si cam stie ca dupa o perioada de oras o turbina cam scoate fumul din ea de pe pereti, palete.. pentru ca fumul se depun si acolo.. deci desigur ca e un efect .. negativ, minor)

Edited by bimmer90f30
Link to comment
Share on other sites

Eu cand schimb la 3000rpm turatia retrogradeaza cu 1000rpm in urmatoarea treapta, si turbina intra de la 1800rpm si pe la 2500rpm se simte maximul de cuplu, nu mananca ulei si nu ma rog de el niciodata, plus ca ambreiajul se debraiaza foarte aiurea cu motorul subturat, atunci cand schimbi in zona de cuplu motorul se uzeaza mai putin decat atunci cand mergi subturat si incepe sa bata, sa prinda joc in pistoane si sa ovalizeze cilindrii, plus turbina care se distruge de la mers subturat, consumul nu mai vorbim, si sa nu uitam filtrul de particule, si aici vad multe masini noi extrem de scumpe pline de babaciuni care merg din hotel in hotel si din terasa in terasa cand pleaca de pe loc miroase a noneuro, cred ca nu si-a facut regenerare filtrul niciodata, pe urma le lasa in reprezentanta si se plang ca sunt foarte proaste dieselurile astea domle si mai si polueaza foarte tare..... pai cine dreac te pune sa iti iei diesel daca mergi doar la prajitura si cafea in oras 5km
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...

Am un consum de ulei foarte ridicat adica un 0,6-0.8 l / 1000 km.

Am fost la un service din Sibiu (Ad garage ) si mi-au zis ca nu am compresie buna la 2 cilindrii .

Ei au zis ca trebuie sa fac segmentare.

Exact asta e ... nu stiu ce motor ai tu dar al meu e M47.

 

In urma unui consum asemanator cu al tau ... fac operatiunea in momentul asta ...

 

- schimbat segmenti

- semeringuri supape

- culbutori

- distributie

- garnitura chiulasa

 

... pana acum cost piese 3.500

 

... ce am gasit cand am desfacut motorul:

- calamina pe pistoane si supape

- segmenti aliniati pe pistonul 2 si 4

- scurgere ulei la garnitura de chiulasa in dreptul pistonului 4

- ulei pe galleria de evacuare in dreptul pistonului 2

- semeringuri supape duse

 

5e25938228208b7c6e5f8b7e130e5ee0.jpg1df2a11d9d6be1d8e4a7b1833f656598.jpg550a573c328446cfd07ca870fa48c824.jpgd1269f8a93eac5695691feb86faabf9c.jpg

 

Sent from my MotoG3 using Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

Draga coleg din Sibiu Ma simt dator sa-ti spun ca singurul care a dat un sfat pertinent si la obiect este colegul de mai sus ....a pus omul poze,a explicat clar.Din pacate pana la postul lui s-au spus si multe informatii care nu prea te ajuta (este unul care cred ca uita sa-si ia pastilele).Idea este simpla cand o masina diesel pierde/consuma ulei sunt mai multe situatii dar cele mai des intalnite sunt:

1:pierde prin diverse locuri....furtune,garnituri bla blasi atunci ai motorul plin de ulei

2 datorita turbinei care are uzura in ax.....

3 uzura motorului datorita km multi si aici poate consuma datorita segmentilor sau simeringurilor de supapa dar asta e o boala mai des ntalnita la benzinare..

Pentru ca ai spus ca mai devreme ca ai facut testul de compresie si e praf pe doi cilindri este clar ca motorul este uzat si ai 2 variante.......te risti sa-l repari dar nu stii ce gasesti in el (uzura mare in bloc care nu poate fi compensat doar de segmenti ,dar daca zici ca merge rotund poate ca scapi doar cu segmenti) sau cauti alt motor care sti ca are km mai putini ....si mai recuperezi din bani daca vinzi piese din cel vechi.

Oricum te asteapta o cheltuiala destul de mare ....de curiozitate pun intrebarea....CATI KM STII TU CA ARE MOTORUL ALA?

Edited by dorubimotoru
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...
  • 2 months later...
  • 4 weeks later...
Prima data spune de unde esti si ce masina ai (e46, e90, f30). Colegii din zona ta te pot indruma unde sa mergi (la care service). Problema este foarte cunoscuta, sunt sute de pagini de citit... Una dintre rezolvari (cea mai probabila) este inlocuirea simeringurilor de la supape. Am scris acestea pentru ca am vazut ca esti la prima postare...
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.