Jump to content

Ce costuri presupune un X5 ĂŽn anul 2017?


severin31

Recommended Posts

Te cred, de asta mergi cu cauciucuri din 2003, cĂŁ faci depĂŁșiri la viteze amețitoare.

 

A rĂŁspuns cĂŁ acceptĂŁ plata prin bancĂŁ, mi-a oferit VIN-ul: 0H88581. Ultimul preț 44.000. Prea mult, parcĂŁ mi-aș mai fi dorit un surround view, scaune ventilate, leduri dinamice, ca ĂŽn videoclipul postat 3 pagini mai ĂŽn urmĂŁ.

A fost adusĂŁ la 141.000 km, acum ar avea 142.000, aproape cât a avut fostul E90 când l-am cumpĂŁrat. Deci are cam mulți pentru 44.000 euro, dar e M50d 381 CP. Momentan doar cĂŁluții mĂŁ ĂŽncântĂŁ.

Mi-au zis vreo douĂŁ persoane, vânzĂŁtori de 3d, cĂŁ nu meritĂŁ M50d diferența de bani și consumul. Așa o fi?

  • Like 2
  • Downvote 9
Link to comment
Share on other sites

Condu in aceiasi zi doua x5-uri cu motorizari diferite si te convingi singur...

 

La e70 e diferenta.

 

La e70 am ramas socat sa vad masina fara piele.

WTF?!!! De ce ti ai luat x5 fara piele?

 

Cati de aici aveti masini luate pe firma?

Cati stiti ca s-a modificat legislatia de ceva ani si numai daca ai un anumit domeniu de activitate poti baga cheltuieli cu masina?

 

 

Romanii de obicei vorbesc din auzite...

  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

eu nu am vrut sa deranjez pe nimeni cu remarca anterioara insa, la seria 5 de saraci in valoare de 48.000 euro inclusiv tva, costurile lunare insumand ratele la un leasing pe 4 ani(cu avans si reziduala cate 20%), casco, revizii, rca, vinieta, anvelope, impozit, motorina in valoare de 1000 lei lunar, totul se ridica la 5.500 leilunar(vorbesc de valori care includ tva).

avansul si reziduala reprezinta sume care se platesc separat.

 

deci da, pt cel mai rapanos X5 nou in rate iti trebuiesc venituri de minim, absolut minim 20.000 lei net lunar in conditiile in care nu ai alte rate si familie de intretinut.

X5-ul, tinand cont ca are motor mare, este mai scump, probabil iti ingroapa pe la 1700 euro lunar. el e 80k cu tot cu tva, primesti discount pana la 65.000 si de acolo faci calculele.

pt unul sh de 40.000 presupunand ca banii pe care ii platesti la achizitie nu trebuie sa ii imprumuti si ii ai deja, iti trebuie peste 10.000 lei. daca tre sa te imprumuti, ajumgi aproape la costurile mai mari decat la seria 5 de saraci.

 

a nu se intelege ca sunt arogant in vreun fel, este convingerea mea, iar masina din semnatura doar o conduc, probabil nepermitandu-mi-o.

incerc sa scot in evidenta faptul ca oamenii trebuie sa fie mai responsabili si mai realisti

Edited by edit
  • Like 9
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ceva pĂŁreri legate de dotĂŁrile ĂŽmpricinatei?

 

Sunt oameni care nu cheltuiesc bani pe țigĂŁri, bĂŁuturĂŁ ș.a., nerisipitori.

De ce nu ar trebui sĂŁ aloce 30-50 % din salariul pentru care muncesc pentru plĂŁcerea de a deține și conduce ce mașinĂŁ ĂŽi poftește sufletul?

Pe logica afișatĂŁ, trei sferturi din deținĂŁtorii de autoturisme premium din România, nu ar trebui sĂŁ aibĂŁ ceva mai mult de un Logan, eventual SH.

Hai cĂŁ deja e prea multĂŁ prudențĂŁ și nici pic de plĂŁcere ĂŽn viațĂŁ.

O mașinĂŁ mișto e o bucurie, da?

  • Like 5
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

Niciun părerolog expert în X5-uri nu a analizat pe vreun site dotările să emită niște judecăți critice și să argumenteze pro/contra M50d-ului?

 

Nu e nicio contradicție între a te informa ce te va costa mai mult între achiziția-exploatarea--uzura fizică/morală -revânzarea unui F15 și a altui autovehicul care poate fi mai puțin plăcut/dotat și pe care s-ar putea să te chinuiești să-l vinzi, după ce te saturi de el, pe prețuri derizorii.

 

Nu sunt pe principiul las-o până crapă, dar nici să stau toată ziua prin service-uri.

Da, am schimbat ceea ce a trebuit, când a fost cazul, dar nu m-am apucat să fac investigații și gânduri negre noaptea cu ce ar mai trebui înlocuit.

Mai ai și alte griji decât un fier confortabil.

 

Și la fostul mergeam din plin în plin. Acum doar cantitatea și prețul vor fi diferite.

Edited by severin31
  • Like 1
  • Downvote 10
Link to comment
Share on other sites

Nu are rost sĂŁ plĂŁtesc, depĂŁșește bugetul și nici nu mi-a fĂŁcut o impresie ca cele pe care le voi posta, ceva de genul:

https://m.gebrauchtwagen.bmw.de/CarSearch/Details/1731945/8

 

Bun discurs! ConvingĂŁtor (nu pentru mine, trebuie sĂŁ caut cașmir, cașmir, cașmir... :laugh: ).

Și dacĂŁ tot rĂŁmâne mâncĂŁrimea și ai oarecum suma? Ce faci? CĂŁ doar n-o sĂŁ iei Logan? :blush:

  • Like 3
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

E o chestie interesanta pe care n-o stiam...

 

P.S. Dar imi e frica de dauna totala/furt (mai putin) ca de dracu'. De exemplu la casco am putut sa imi revopsesc capota/bara fata dupa un timp (de la pietricele) la genul asta de asigurare se poate? Este considerata dauna?

 

Nu, Mike. Nu acopera vandalism, zgarieturi, jante, chestii care ar intra intr-o polita normala. Practic, in caz de vreo calamitate sau furt total esti despagubit in limita a 45.000lei, iar daca faci un accident si esti vinovat esti despagubit in limita a 15.000lei. Ideea este buna in special pentru masini evaluate la 10-15.000e, pentru cele mai scumpe e doar o metoda de ameliorare a daunei intr-o situatie mai nefericita.

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

in vest x5-ul e masina managerilor de top, a marilor avocati si doctori etc.

 

Masina imparatilor...

 

Mai da-o dreq, ca e doar un dulap plin de probleme, ca si restul masinilor "premium"...

O sa ai abonament la service, chiar si cu ea luata de noua, inca in garantie.

E plin netul de imparati care si le permit in dublu exemplar, dar ofticati pentru ca sunt niste rebuturi de masini, care le mananca timpul si le distrug nervii.

Sa ni-l reamintim pe ala cu S-class si crosa de golf.

 

Cauta una cat de cat in mintile ei, si bucura-te de ea, cat o tine...

Edited by Horus
  • Like 5
Link to comment
Share on other sites

da, trei sferturi dintre detinatorii de masini premium in romania isi permit maxim un logan nou. astia suntem noi romanii, traiti in comunism unde nu aveam nimic, si acum vrem de toate, ceea ce facem este impulsiv, irational, vrem sa epatam si sa trezim invidii. intr-o societate vestica, educata, lumea nu are astfel de probleme, de asta familia cu peste 10.000 euro lunar net se gandeste la X5 iar familia cu 4000 si ceva isi ia golf.

 

Era clar ca se ajunge si la discutii de genul. Dar cam asta e adevarul, in vest oamenii sunt mai echilibrati si isi iau dupa puteri (important e ca f multi au masini noi, fie golf, fie bmw).

 

Iar o masina ar trebui sa reprezinte cam 20% din valoarea casei (in vest undeva la 10%), in schimb in Romania reprezinta 150% din valoarea garsonierei.

 

Oricum sunt discutii aiurea, dar la cat offtopic e pe aici.

  • Like 4
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

45 de pagini cu pareri; daca era sa-si ia, isi lua X5 pana acum. Probabil va ramane la ceva gen Skoda Octavia pana la urma.

 

Sa dai lunar 50% din salariu pe masina mi se pare nebunie. Mai iesi si tu in lume, mai faci o vacanta. Inteleg rostul de a-ti face o placere cu masina, si eu am facut asta, dar nici sa ajungi sa muncesti pt masina nu e ok.

Edited by LYM
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ceva păreri legate de dotările împricinatei?

 

Sunt oameni care nu cheltuiesc bani pe țigări, băutură ș.a., nerisipitori.

De ce nu ar trebui să aloce 30-50 % din salariul pentru care muncesc pentru plăcerea de a deține și conduce ce mașină îi poftește sufletul?

Pe logica afișată, trei sferturi din deținătorii de autoturisme premium din România, nu ar trebui să aibă ceva mai mult de un Logan, eventual SH.

Hai că deja e prea multă prudență și nici pic de plăcere în viață.

O mașină mișto e o bucurie, da?

pai asta e ideea ca dai 30-50% mai pica ceva faci foamea. Dar na ai faruri cu led :)

Personal refuz sa dau 50% din salariu pe masina, oricare ar fi ea noua/sh.

Edited by alex230ro
  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Masina imparatilor...

 

Mai da-o dreq, ca e doar un dulap plin de probleme, ca si restul masinilor "premium"...

O sa ai abonament la service, chiar si cu ea luata de noua, inca in garantie.

E plin netul de imparati care si le permit in dublu exemplar, dar ofticati pentru ca sunt niste rebuturi de masini, care le mananca timpul si le distrug nervii.

Sa ni-l reamintim pe ala cu S-class si crosa de golf.

 

Cauta una cat de cat in mintile ei, si bucura-te de ea, cat o tine...

 

 

Aici tin sa te contrazic! Avem in familie un X5 F15 cumparat de nou si la 100K km i-a schimbat 2 brate pe partea stanga fata( pe garantie) si atat! Nu a facut decat revizii la timp si in rest merge cu ea zilnic si o alearga si da cu ea in tot de o gasesc dracii si merge. Al batran nu intretine masinile deloc si crede-ma ca ma mir eu ca masina aia inca nu a ajuns sa schimbe cutia de transfer sau altceva....tine de sofer! Al batran merge abuziv cu ea...uneori mi-e mila. X5 F15 mi se pare o masina ft ok, un pic prea rigida pt gustul meu pt SUV, dar per total e o masina ft echilibrata pt o familie tanara.

Edited by six in line
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Te cred, de asta mergi cu cauciucuri din 2003, cĂŁ faci depĂŁșiri la viteze amețitoare.

cred ca ai citit gresit, era vorba de 2013 nu 2003, since nu stiu ce depasiri visezi tu ca faci cu un x5 dar ma rog... daca te gandesti ca iei masina asta de 2 tone si ceva sa faci depasiri...deja cred ca ne racim gura de pomana...

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Severine, sunt banii tai, faci ce vrei cu ei. Te inteleg perfect si nu te judec, am un prieten care sta in 2 camere in Dr. Taberei si are Cayenne din 2013 si am un prieten care sta in casa de 5xCayenne nou si are un rav4 de prin 2007..fiecare cu placerea lui in viata, nu exista vreun ghid universal care sa te oblige cum sa iti traiesti viata. Cred ca ti-am mai scris o data in acest topic, cauta o masina nu mai veche de 2 ani, cumpara garantia extinsa inca 3-4ani, si bucura-te de ea. La o masina sh, fara garantie, orice mic cacat iti va stirbi din placerea de a o conduce, iar la un X5 poti sa ai surprize neplacute destul de costisitoare. Nu te gandi ca sunt masini fiabile, nu sunt, necesita o intretinere scumpa si chiar si asa tot se strica.
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Citisem bine 2013, la tastare nu a ieșit ce trebuie.

F15 de peste 300 CP efectuează cu succes mai multe depășiri decât un Mini.

Mai pe alese, că de un F15 am nevoie și n-am nevoie de 5 bune, care s-au și vândut de când e pornit subiectul.

În țara în care în 2017 au fost înmatriculate peste 600.000 de autoturisme mai vechi de 10 ani, pe 70% dintre ele (majoritatea Opel-uri sau VW de până în 140 CP), ar trebui să le depășească lejer un X5 de 300 Cp, nu?

 

Parcă acum ați trecut pe dojeneală și că ar fi cumva X5-ul gaură neagră în bugetul oricărui deținător.

La 60 de ani nu ar mai avea niciun farmec, dacă ne mai rabdă planeta atâția ani. Dacă se alege praful până atunci și nu mi-am făcut plăcerea?

E ca chestia aia cu economisitul pentru zile negre, pe care nu le apuci că mori călcat de...avion.

 

Cert este că prețul de achiziție mi-l permit, exploatarea rămâne de văzut.

Dacă e prea scumpă, o țin și mă uit la ea sau îi fac repede niște poze, apoi o vând să nu de deprecieze, nu înainte de a avea 20 de perechi de pantofi și multe cămăși de cașmir (mai devreme pusesem și o mocuță care râdea, doar să priceapă oricine că e o glumă; acum e o ironie). :drinks:

Relaxați-vă! Zâmbiți! Nu e greul pe voi! :twitch:

Edited by severin31
  • Like 2
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.