Jump to content

BMW E90 320D


Alex..

Recommended Posts

Salut,

 

Urmaresc forumul de cativa ani si acum m-am decis sa deschid un topic despre masina mea.

 

Este un e90 320D 163cp din 2005 pe care l-am luat in februarie 2017.Nu prea exceleaza la dotari:trapa, navi mica,comenzi volan,pilot automat,clima,senzori parcare spate, parbriz heliomat(care cred ca a fost pus de fostul proprietar) si cam atat din ce imi aduc aminte.

Cred ca are filtrul de particule scos pentru ca este toba neagra iar cand o calc brusc scoate putin fum.

Ce m-a impresionat foarte placut la masina a fost consumul:Am facut Bucuresti-Constanta si retur (513km),mers 130-135 cu 127 lei; consum facut la pompa undeva la 4.8 iar in oras foarte rar ajunge la 8.

 

Ce i-am facut eu pana acum:

-am schimbat ambele termostate

-amortizoare pe fata cu flanse (momentan masina e pe capre, astept sa vina peste 2 zile amortizoarele pe spate+flanse; erau moarte cele vechi)

-discuri si placute pe spate

-bielete antiruliu si bucsile de la bara stabilizatoare

-am inlocuit jantele pe 18 cu care am luat-o( erau niste replici de m6 foaarte grele) cu unele oem pe 17

-am curatat vopseaua cauciuicata de pe panoul de la clima,panoul de la cd,consola,cotiera

-am pus o nuca pt schimbator noua

 

Pana de curand masina a fost de vanzare dar de cand am descoperit problema cu amortizoarele pe spate am decis sa o tin si sa ma bucur de ea.

Am avut inainte un e46 pe care l-am vandut inainte sa "il termin"de care inca mi-e dor..

 

Ca si planuri de viitor:

Daca tot m-am decis sa tin masina, in primavara o voi revopsi integral - negrul metalizat de pe e60

M-Packet(daca mai sunt ceva finante inainte de revopsire)

Bara spate schimbata;presupun ca a avut evacuare dubla pentru ca are o gaura facuta in partea dreapta

Chederele de la usi si cel de la luneta trebuie schimbate

Bucsile de la timonerie

Interior de piele

 

Pun in urmatorul post restul de poze.

 

Multumesc.

post-79409-0-71182600-1508606495_thumb.jpeg

post-79409-0-65376500-1508606511_thumb.jpeg

post-79409-0-20640600-1508606525_thumb.jpeg

post-79409-0-72715000-1508606553_thumb.jpeg

post-79409-0-89943700-1508606580_thumb.jpeg

Edited by Alex..
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Eu iti dau un sfat prietenesc ,dacĂŁ vrei sĂŁ investeĂâ˘ti intr-o maĂâ˘ina,nu este aceasta .

Nu are nimic Înafarã de trapã,prea multe lucruri de schimbat ca sã o aduci cât de cât la linia de plutire .

Vinde-o Ăâ˘i cu nani care iei pe ea Ăâ˘i cu cei pe care ĂŽl cheltui cĂŁ sĂŁ o vopsesti integral plus alte (prea multe ) costuri pentru retrofituri ĂŽĂâşi iei una decentĂŁ.

Crede-mĂŁ nu este rautate,doar un sfat

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

  • Like 2
  • Downvote 8
Link to comment
Share on other sites

De schimbat nu am cine stie ce: amortizoarele spate care sunt pe vine si chederele de la usi, in rest masina e foarte ok pe partea mecanica.

Costurile totale ar fi undeva la 1.500E maxim(asta daca nu pun si m-packet) ceea ce mi se pare rezonabil dat fiind faptul ca o sa fie impecabila dupa.

Link to comment
Share on other sites

Eu apreciez dorinta ta de a investi in masina si iti urez sincer succes! Si eu am un e90 si consider ca sunt masini fiabile si cred eu, destul de rezistente pe partea mecanica, in comparatie cu ce drumuri avem in Romania. Motorul de 2.0 cu 163 cp pot sa spun ca este chiar foarte reusit, destul de puternic pentru a circula pe autostrada si adaptabil si in trafic aglomerat!
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Maºina nu e chealã, e chiar dotatã mediu. Notabil, pot spune cã-i lipseºte xenon-ul ºi scaunele Încãlzite. Ce nu-mi mai place sunt mânerele din plastic negru default, mã iritã treaba asta, dar mãcar e neagrã maºina ºi nu se observã aºa tare.

 

Atâta timp cât corespunde mecanic ºi estetic, eu zic cã n-are rost s-o vinzi pentru una mai dotatã, poÞi face retrofit-uri puÞin câte puÞin.

Link to comment
Share on other sites

Mircea, are 220.000 dar nu bag mana in foc ca sunt si reali.Cand am luat-o am dat mai multa atentie sa fie in stare tehnica buna si sa fie de la proprietar.Are si Daniel86 dreptate intr-o oarecare masura dar daca iau alta sunt sigur ca nu o sa fie in starea in care as putea-o aduce pe a mea cu banii aia.

 

fullrespect:si mie imi stau pe creier manerele alea,mai ales cand simt textura aia la mana cand deschid usa dar vor fi vopsite odata cu masina.Am o lupa de pe un far spart cu angel eyes mi se pare ca este si adaptiv,mai trebuie sa fac rost de o lupa sau de alt far cu totul spart si sa pun sticlele de la mine.

Sper sa gasesc interiorul cu incalzire si trag eu instalatia dupa.

Link to comment
Share on other sites

WIN60, clar, masina e pe capre momentan, astept sa ajunga maine sau poimaine amortizoarele,flansele superioare,cea inferioara si protectiile.

Am dat jos unul sa-l verific pt ca se auzea o bataie cand treceam peste gropi dar cand l-am vazut cum arata am zis ca nu are ce cauta inapoi pe masina, plus ca atunci cand l-am dat jos s-a rupt una dintre flansele de sus in doua.

Link to comment
Share on other sites

De schimbat nu am cine stie ce: amortizoarele spate care sunt pe vine si chederele de la usi, in rest masina e foarte ok pe partea mecanica.

Costurile totale ar fi undeva la 1.500E maxim(asta daca nu pun si m-packet) ceea ce mi se pare rezonabil dat fiind faptul ca o sa fie impecabila dupa.

O sĂŁ vezi cĂŁ usor usor o sĂŁ vrei sĂŁ schimbi :

M-pack exterior

Faruri xenon

Volan sportiv

ĂncĂŁlzire ĂŽn scaune Ăâ˘i scaune sportive

Astea aĂâ˘a in mare ,nu stiu daca este dotatĂŁ de senzori de parcare ,dacĂŁ nu punei Ăâ˘i pe acestia

mai adaugĂŁ vopsirea integralĂŁ si trage linie

Daca tie iti place masina da-i bataie cu modificarile nu te mai lua dupa indivizi ca Daniel86.

Cati km are masina?

Cum sunt ,nu-mi aduc aminte sĂŁ ne cunoaĂâ˘tem de undeva

 

Inviato dal mio SM-G955F utilizzando Tapatalk

Link to comment
Share on other sites

M-packul sper sa il iau inainte de vopsitorie daca il gasesc la un pret mai decent pe la dezmembrari, xenonul este pe jumatate complet, mai imi trebuie o lupa iar interiorul sper sa il iau cu incalzire. Are senzori doar pe spate.

Linia este deja trasa, am specificat mai sus: 1.500E vopsitorie,toate chederele,bara spate stock si interior.

 

L.E.: WIN60, alea nu sunt de pe fata ?Pe acelea le-am schimbat acum vreo 3-4 luni.

Edited by Alex..
Link to comment
Share on other sites

Pentru cele de fata am pastrat protectiile vechi si "taler-ul"in care se opreste arcul pentru ca erau intacte.Sigur alea de pe spate din poza pusa de tine sunt de e90 si pt spate ?

Amortizorul se prinde vertical in bucsa care vine pe bascula si nu orizontal cum e in poza( piesa nr 2) si flansele sunt altfel( 6 si 7).

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

https://imgur.com/a/xhF8r

 

Am mașina asta din decembrie 2009, 320d cu navigație CCC inițial.

 

I-am făcut retrofit la CIC și am pus scaune sport M.

 

Am luat-o la 108000 km, iar acum am 168500 km și am schimbat la ea un rulment spate de 250 lei și un senzor de aprox. 200 lei. Nu știu dacă am luat-o la km ei reali, însă pot să spun că DPF-ul e bun, nu scoate fum mașina, amortizoarele sunt originale, bateria originală, nu am schimbat nimic altceva la ea.

 

În rest revizii la 10 000 km, cu toate filtrele schimbate, iar filtrul de motorină schimbat o dată la 20 000 km.

 

Sunt foarte mulțumit de ea și îți urez să te țină și a ta cel puțin cum m-a ținut pe mine a mea.

 

Cât despre modificări, sincer, decât KIT M, mai bine îi pui un CIC mare, vei fi mai satisfăcut așa, e mai bine să te bucuri tu de sunet, mp3 din stick și navigație, decât să dai banii pe un KIT M care nu face mare lucru în ceea ce privește aspectul, pentru 99% dintre persoane, chiar conducători BMW.

 

Iar despre a o vopsi, ești sigur că vrei să bagi 3000 lei în ea? Îmi pare foarte ok. Poate ies toate imperfecțiunile la polish.

Edited by UnuLAltuL
  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Am si niste zgarieturi mai adanci care nu ies la polish+ ca mai este atinsa ici-colo.Am un vecin putin mai neindemanatic care o data la 4-5 luni imi atinge bara in colt cand parcheaza si pentru ca sunt atat de nesimtit incat imi parchez masina acolo in calea lui s-a gandt sa imi dea si o cheie pe portiere..

 

3000 lei mi se pare chiar o suma foarte mica pentru vopsitorie pentru ca vopseaua este importata de undeva din Germania si imi da 3-4 straturi de lac Standox ( sa am de unde lua la wetsanding+polish )+ cuptor.

 

Pentru mine m-pack-ul face o mare diferenta, chiar daca pentru 99% din persoane este insesizabila.

 

Astazi ajung amortizoarele( le-am gasit si la un pret excelent),maine dimineata ma apuc de treaba :yahoo:

Link to comment
Share on other sites

Am gasit un interior la pret bun doar ca este de Anglia.

Aveti idee daca se poate muta cumva manerul si partea unde vin comenzile pentru geamuri/oglinzi pe cealalta usa?

Pozitia la volan este aceeasi? Am avut pe e46 interior de uk si stateam putin mai sus la volan.

Link to comment
Share on other sites

L.E.:Nu pot edita postul anterior;nu pot face in niciun fel sa "adaptez" fetele de usi deci daca are cineva interior m-pack full piele cu fetele de usi pt volan pe stanga,in stare buna ( in Bucuresti sau prin apropiere) astept un p.m.

 

Intre timp am gasit interior pentru skoda tatalui meu ( fosta mea :rolleyes: )

post-79409-0-71558500-1509031623_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Salut,

 

Mi-am cumparat recent un interior sport si am observat ca difera mufele la ele.

Mai exact: pe scaunul vechi aveam 2 papuci mari si 4 pini( 3 intre cei 2 pauci mari si unul deasupra) in mufa mare iar in cel nou este doar un singur papuc mare si 5 pini ( 3 intre papucii mari si 2 deasupra).

Mufa alba care este in plus pe scaunul nou presupun ca este de la reglajul ala electric?

Eu nu am pe masina unde sa conectez mufa asta..

 

Pot monta scaunele pe masina fara probleme?

 

L.E.: Le-am pus acum pe masina si s-au aprins airbag si centura.

post-79409-0-42485400-1509436211_thumb.jpg

post-79409-0-41030100-1509436219_thumb.jpg

post-79409-0-00777600-1509436224_thumb.jpg

Edited by Alex..
Link to comment
Share on other sites

  • 4 weeks later...

Am pus interiorul, nu am reusit totusi sa sting becurile de airbag/centura. Am reusit sa scap de 2 erori din 3 (am ramas cu 0x93AC Sitzairbag vorne Links). Mai trebuie sa pun prinderile pentru bancheta spate, eu am avut rabatabila si asta e fixa si sa vad de unde leg curent pentru suportul lombar si pernele laterale..dar pe frigul asta nu prea mi-a ars de ele.

 

A inceput pe undeva sa pice antigel si nu imi dau seama pe unde;pompa de apa este ok,furtunele/vasul sunt ok,termostatul egr este ok, trebuie sa verific termostatul principal in weekend( am o banuiala ca mecanicul care mi-a pus termostatul a pus gresit sau nu a schimbat garnitura de la el) si sa schimb atigelul.Am vazut ca asta este roz(g12) si trebuie sa pun albastru(g11)

post-79409-0-61123400-1511437341_thumb.jpeg

post-79409-0-59702200-1511437354_thumb.jpeg

post-79409-0-16192800-1511437361_thumb.jpeg

post-79409-0-24490500-1511437383_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.