Jump to content

530 xD G30


tutorial

Recommended Posts

Foarte tari dotarile, sunt gelos, mai ales pe motor :)

 

Asa e cu Germania, daca ai rabdare si putin noroc poti sa gasesti oferte la masini aproape noi la preturi MULT mai bune decat in Romania. Asa a fost si a mea, aproape nou nouta,

probabil in Romania mi-ar vandut-o cu 10.000 euro mai mult.

Link to comment
Share on other sites

ai facut cu topicul asta cum ii face un parinte copilului...."ciocolata asta, o vezi? o punem in vitrina,n-o mananci" :frantics:

asta sa nu astepti de unul singur :))

felicitari pentru achiztie si sa o rulezi fara incidente!!!!

Sa nu crezi ca scopul este sa ma laud.

Pur si simplu sunt incantat si am vrut sa impartasesc.

Masina este ceva prea evident ca sa te lauzi cu ea.

Daca cineva crede ca este "sare in ochi" atunci regret

Link to comment
Share on other sites

Asa e cu Germania, daca ai rabdare si putin noroc poti sa gasesti oferte la masini aproape noi la preturi MULT mai bune decat in Romania. Asa a fost si a mea, aproape nou nouta,

probabil in Romania mi-ar vandut-o cu 10.000 euro mai mult.

 

Un cunoscut si-a luat E-Klasse 220d cu 40k euro la un pret de catalog de 70k. De la dealer Merc din Munchen. Masina avea 5000k(avea vreo 5 luni vechime) si a fost folosita la drive test.

Edited by mike2005
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

E la fel și aici. Nu aveti idee ce masini se pot cumpara daca apelezi la un dealer autorizat. Nu sunt numai masini de drive test, sunt si alte categorii, dar toate se vand la cateva luni si sub 6.000 km cu sub 75% din pretul de catalog.

 

Pana nu stai jos cu un consultant de vanzari si pana nu ajungi sa negociezi, nu iti poti inchipui ce poti cumpara. Si toti se duc in Germania dupa masini si ies de multe ori mult mai rau.

 

Exemplu concret. Am cumparat un 650i individual cabrio care avea 1 an vechime si 26.000 km. De la Automobile Bavaria Used Cars. Pret de lista fara taxe si tva 119.000. Pretul afisat a fost 81.000 euro. Am dat pe el 65.000. Masina a fost ca noua, cu exceptia unei aripi care au revopsit-o inainte de livrare. Si 26.000 km la un V8 benzina, sunt zero.

Link to comment
Share on other sites

E la fel și aici. Nu aveti idee ce masini se pot cumpara daca apelezi la un dealer autorizat. Nu sunt numai masini de drive test, sunt si alte categorii, dar toate se vand la cateva luni si sub 6.000 km cu sub 75% din pretul de catalog.

 

Pana nu stai jos cu un consultant de vanzari si pana nu ajungi sa negociezi, nu iti poti inchipui ce poti cumpara. Si toti se duc in Germania dupa masini si ies de multe ori mult mai rau.

 

Exemplu concret. Am cumparat un 650i individual cabrio care avea 1 an vechime si 26.000 km. De la Automobile Bavaria Used Cars. Pret de lista fara taxe si tva 119.000. Pretul afisat a fost 81.000 euro. Am dat pe el 65.000. Masina a fost ca noua, cu exceptia unei aripi care au revopsit-o inainte de livrare. Si 26.000 km la un V8 benzina, sunt zero.

Personal recunosc - am mai multa incredere intr-o reprezentanta oficiala din vestul europei decat in cele de la noi. La situatia economica generala din tara si la ce povesti auzim zilnic despre masini cu istoric incert ma cam ia groaza.

Edited by mike2005
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Personal recunosc - am mai multa incredere intr-o reprezentanta oficiala din vestul europei decat in cele de la noi. La situatia economica generala din tara si la ce povesti auzim zilnic despre masini cu istoric incert ma cam ia groaza.

 

Eu dimpotriva. Cred ca nu exista nici o diferenta. Nici in rau si nici in bine. Am fost si acolo, si aici. Spaga am dat doar acolo.

Link to comment
Share on other sites

Si eu am vrut sa spun fix aceeasi treaba. Ba mai mult, a mai pus si un banner mare in header cu "astia".

Probabil are si el "beneficiile" lui :thumbsup:

E normal, exista costuri pentru mentenanta forumului, ai nevoie de sponsori. Costuri tehnice, timp consumat. Devenind asa de complexa o asemenea aplicatie necesita resurse(spatiu stocare, sa respecte anumiti parametri non-functionali: timp de raspuns, disponibilitate, securitate, largine de banda, backup...). Conexiune, hardware, platforma de gazduire sunt scumpe. Ca le ai tu, ca fol servicii Saas, Paas, Aaas, Iaas te costa oricum. Nu mai e ca acum 20 de ani cand gazduiai aplicatia pe calculatorul din debara.

In fine oricat de pasiune ar fi nu poti sa mergi in pierdere.

Edited by mike2005
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Am observat ca tot insisti cu bavaria used cars si nu inteleg de ce. In afara de tine nu prea vezi oameni multumiti. E ok daca tu ai pe cineva acolo si te-a ajutat sa ai o experienta placuta, dar trebuie sa intelegi ca nu e asa pentru toata lumea. Eu am cautat acum cateva luni sa iau un f30 320d pe care eram dispus sa platesc ~30k-35k euro (care mi se pare un pret decent pentru un model care e la cateva luni distanta de end of life). Am vorbit cu automobile bavaria baneasa si cand i-am intrebat de ce masinile lor sunt mai scumpe (si mai slab dotate) cu pana la 30% fata de DE (am postat pe alt topic exemple) au ridicat din umeri si m-au indrumat sa cumpar de acolo. Din comoditate, am fost dispus sa negociez, constient fiind ca voi plati mai mult, dar surpriza, imi tot fluturau garantia de 2 ani in fata si maxim un discount de 5%. Nu mai spun ca aroganta lor era iesita din comun.

Asa ca le-am urmat sfatul si am luat masina de la dealer din DE. Experienta a fost atat de OK incat nici nu ma gandesc sa mai incerc vreodata sa cumpar de la bavaria used cars (sau sa recomand cuiva).

 

Cu cine ai vorbit de la Automobile Bavaria?

Link to comment
Share on other sites

Nu mi-a pasat suficient de mult ca sa tin minte. Era o doamna/domnisoara. La sfarsit mi-a spus ca ma suna in 2 saptamani cu niste oferte. E o supriza daca iti spun ca nu m-a sunat nimeni? Oricum, mi-a spus clar ca ei nu pot ajunge la preturile din DE. Cumva incerca sa insinueze ca masinile alea poate au ceva de sunt "asa ieftine" :)) si pentru a 5 oara in 10 minute imi spunea ca ei imi ofera garantie 2 ani si daca aleg sa o cumpar eu din DE "pot sa fac ce vreau ca ei nu-mi dau garantie". Excelenta abordare, ce pot sa zic.
  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Nu mi-a pasat suficient de mult ca sa tin minte. Era o doamna/domnisoara. La sfarsit mi-a spus ca ma suna in 2 saptamani cu niste oferte. E o supriza daca iti spun ca nu m-a sunat nimeni? Oricum, mi-a spus clar ca ei nu pot ajunge la preturile din DE. Cumva incerca sa insinueze ca masinile alea poate au ceva de sunt "asa ieftine" :)) si pentru a 5 oara in 10 minute imi spunea ca ei imi ofera garantie 2 ani si daca aleg sa o cumpar eu din DE "pot sa fac ce vreau ca ei nu-mi dau garantie". Excelenta abordare, ce pot sa zic.

Romania...

Link to comment
Share on other sites

Eu dimpotriva. Cred ca nu exista nici o diferenta. Nici in rau si nici in bine. Am fost si acolo, si aici. Spaga am dat doar acolo.

ToatĂŁ lumea se plânge și ne prezintĂŁ n și n cazuri in care reprezentantele de la noi trateazĂŁ cu aroganțĂŁ și lipsa de respect clientii,doar tu ii lauzi și ĂŽi scoți mai buni cĂŁ ĂŁia de afara. Mai taie din ele,Romulus....

 

Tutorial,o mașinĂŁ superbĂŁ cu un motor pe mĂŁsurĂŁ,ĂŽn aceastĂŁ lume plinĂŁ de 2.0d. Așteptare ușoarĂŁ!

Edited by Cristian.O
  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

Toată lumea se plânge și ne prezintă n și n cazuri in care reprezentantele de la noi tratează cu aroganță și lipsa de respect clientii,doar tu ii lauzi și îi scoți mai buni că ăia de afara. Mai taie din ele,Romulus....

[...]

 

Eu nu tai din ele, si cred ca e datoria noastra sa imbunatatim lucrurile ca a celor din club dacia sa faca presiune pe cei de la reprezentantele lor. Aici suntem in fata a doua probleme separate. Multi au dreptate si e vina celor din reprezentante, dar multi vorbesc doar din auzite si nu au calcat in o reprezentanta din lipsa banilor. Ambiele tipuri de gandire trebuie combatute si problemele solutionate. Reprezentantele trebuie macar sa cunoasca problemele din interior si nemultumirile clientilor, dar si noi trebuie sa ne oprim sa perpetuam mituri, ca eu stiu sigur ca dracul nu e atat de negru. Si aici nu e dictatura. Portofelele voteaza. Interesul este de ambele parti ca toti sa fie multumiti, altfel nu exista business. Ca sa existe business trebuie ca ambele parti sa fie multumite. Restul se numesc tepe. Si daca cineva educat poate sustine ca o firma de calibrul unei reprezentante poate rezista pe o piata fiind ca "tepari", acel cineva nu e in toate mintile. Asta e spiritul antreprenorial. Asta trebuie sa se schimbe in Romania, nu doar la noi aici in curte. Orice firma, isi pierde clientii si da faliment in scurt timp daca acea firma da tepe sau fura. Asta nu inseamna ca nu sunt probleme si ca problemele intotdeauna ajung la urechile cui trebuie. Aici intervenim noi. Aici trebuie noi sa schimbam lucrurile. Asta e motivul pentru care ma intalnesc cu cei de la reprezentante. Am programata o intalnire cu CEO ABG in scurt timp. Dar asta nu inseamna ca noi, clientii in totalitatea noastra suntem usi de bisercia. Avem uscaturile noastre, in general fiind personalitati de tip A. Si clar clientul roman nu este educat, nu isi cunoaste drepturile si in mod cert nu stie cum sa rezolve lucrurile.

 

Am sa desciu mai pe larg intr-un topic separat ce vreau sa fac si cum planuiesc sa schimb ceva de ambele parti. Si daca o singura caramida si tot voi fi multumit. Cine ma ajuta si intelege demersul meu, ii multumesc. Cine va lupta impotriva valului...

Link to comment
Share on other sites

De ce trebuie sa aștepți atât de mult? Eu sigur as merge sa o iau personal, prea mult timpul de așteptare. Sa o stĂŁpânești sĂŁnĂŁtos.

Recunosc ca sunt nerabdator, dar in acelasi timp putin bucuros(masochist probabil). Am acum foarte multe pe cap, trebuie sa sustin niste proiecte, asa ca daca ar veni masina maine....va dati seama ca “m-as muta in ea”. Cam la inceputul lui Iulie termin si eu “tinichelele” astea asa ca numai bine.

Si ca tot vine vorba de dealeri, un lucru e real Romania vs. DE si anume la pretul de nou, intr-adevar poti sa negociezi foarte mult(chiar curios de mult). Iar la sh in realitate nu obtii discount-uri bune ca in afara.

Prieten de al mei si-a luat 420xd gc, m paket. Pret lista 67000eur; a obtinut discount de 24% la Bmw(intr-adevar a cumparat 2 identice).

In DE nu cred ca obtii 24% la masina pe comanda....

Dar la masini putin rulate, in tara nu obtii nu stiu ce discount(vorbesc vomparativ cu DE). Si mai este ceva...la noi sunt mai putine masini rulate care sa fie foarte bine echipate.

Edited by tutorial
Link to comment
Share on other sites

[...]

Dar la masini putin rulate, in tara nu obtii nu stiu ce discount(vorbesc vomparativ cu DE). Si mai este ceva...la noi sunt mai putine masini rulate care sa fie foarte bine echipate.

 

Asa o generalitate e gresita. Cert, o masina cu garantie si transportata in tara are costuri suplimentare. Cert se adauga si o marja de profit. Dar e gresit sa generalizezi.

 

Uite exemplu:

 

Masina Automobile Bavaria Used Cars:

 

Pret de lista: 77.289,93 €

Discount: 19.809,93 €

Pret total: 57.480,00 €

 

Vorbim concret, 25% inainte de ORICE negociere. Un G30 fabricatie 2017, inmatriculat 03/2017, km 18.200. Atasat e PDF. Cunosc masina si e impecabila, are garantie suficienta si nici o problema majora. Sunt convins ca cineva care stie negocia poate ajunge la 30%. Si eu sincer daca as avea banii astia, nu m-as duce nici la mama germaniei pentru un eventual 2-3% in plus. Sau 5%.

 

Daca pot sustine o firma romaneasca, care data viitoare ma va avea in lista de clienti, si care ma va respecta de fiecare data, o voi face si fara asa discount imens. Darmite cu 30% aproape. Pentru SH.

 

g878000_bmw-530d-xdrive-sedan_thumb_fdc74.pdf

 

Oferta publica de la Automobile Bavaria.

 

Asta nu e o oferta mentru mine, sau pentru persoana X. Am dat un exemplu luat public de la ei de pe site acum cateva minute. Gasiti acolo masina respectiva. Si pot da exemple nenumarate. Cine spune ca a fost si nu s-a descurcat, cu siguranta are si o parte de vina. Indiferent cat de arogant sau chiar nesimtit a fost acel consultant de vanzari.

Link to comment
Share on other sites

Romanii, in general au o lipsa de "traditie" in a trai in capitalism. Traditie ce se trasmite din generatie in generatie si in lipsa caruia apar miturile urbane si preconceptiile. Dar dupa ce am discutat cu aproape toti managerii din ABG si alti dealeri, cu cei de la BMW Group, e clar ca e o ruptura. Angajatii sunt cu siguranta o problema care se incearca a fi rezolvata. Dar daca noi, eu, tu, el, nu facem primul pas nu se schimba niciodata nimic. O firma care nu isi respecta clientii, nu rezista pe piata. Punct. Pe de alta parte, orice firma din orice tara, oricat de civilizata si cu traditie capitalista poate avea probleme. Angajatii romani in general nu sunt la fel ca cei germani. Normal ca sa fie aici ceva mai multe uscaturi. Dar asta nu inseamna ca managementul nu incearca sa indrepte lucrurile. Interesul oricarei firme este sa faca profit, dar sa faca asta avand clientii multumiti. Restul sunt povesti. Asta e esenta capitalismului asa de neinteles la noi.

 

Si da, am dat in germania spaga si la reprezentanta BMW in Munchen si in Regensburg si in Bremen. Si nu pentru ca am vrut, nici nu am crezut ca e posibil, ci pentru ca prietenul meu neamt, mi-a recomandat sa ofer "trinkgeld" consultantului care a fost asa de zambitor si politicos. Asta pentru revizie sau probleme de garantie. 20-50 euro. In romania, m-ar fi scos pe usa afara daca faceam asta. Neamtul s-a rosit, a zambit si a pus banii bine.

 

Din pacate @tutorial, nu ne-ai spus cat ai dat pe masina si nici km, nu sunt identici. Ca ti-as fi dat un exemplu similar din Automobile Bavaria Used Cars. Asta sa nu mai perpetuam tot ce e german e intotdeauna bun si tot ce e romanesc e intotdeauna prost. Aici la noi sunt oportunitatile. Aici cunosti limba si poti negocia. Aici poti sa te duci inapoi sau sa faci presiune prin comunitate. Sunt prea patriot? Poate, dar nu ma va convinge nimeni sa nu fiu sau sa nu incerc sa schimb ceva, incepand de la mine, nu de la vecinul.

Link to comment
Share on other sites

Cate vorbe goale...

 

E vina romanului ca in reprezentante se fura piese de pe masini? e vina romanului ca BMW romania vinde masini avariate drept noi? recunosc, a doua e mit preluat din presa...

"Nu suntem in toate mintile" pt ca nu ignoram toate mizeriile facute de reprezentante, nu? ce datoria noastra, ce sa schimbam? este SIMPLU, ii eviti cat poti si gata.

Fix pe pagina asta scrie ce stim toti deja, daca mai era nevoie sa fie scris inca odata - sunt preturi mai mari si servicii 0. Nu te baga nimeni in seama si, cand o fac, ti se arunca un pret mai mare. E bine insa ca tu ai fost multumit, ca ai fost nevoit sa dai spaga DOAR in afara si ca ai energie de pierdut cu romanii :thumbsup:

  • Like 9
Link to comment
Share on other sites

https://suchen.mobile.de/auto-inserat/bmw-540i-m-sport-standh-bowerswilkins-19-michelfeld/263193788.html?action=parkItem

Exemplu concret, redus de la 92.000e la 58.000e, aproape 40% reducere pentru o masina cu 5000km. Ce poti lua de la Bavaria Used cu aceeasi bani.. https://bavariaused.com/masini/bmw-520d-xdrive-m-sport-edition-g858861-g30

Super oferta la Bavaria, nimic de zis..

Edited by B-490-RZV
  • Like 8
Link to comment
Share on other sites

Cate vorbe goale...

 

E vina romanului ca in reprezentante se fura piese de pe masini? e vina romanului ca BMW romania vinde masini avariate drept noi? recunosc, a doua e mit preluat din presa...

"Nu suntem in toate mintile" pt ca nu ignoram toate mizeriile facute de reprezentante, nu? ce datoria noastra, ce sa schimbam? este SIMPLU, ii eviti cat poti si gata.

Fix pe pagina asta scrie ce stim toti deja, daca mai era nevoie sa fie scris inca odata - sunt preturi mai mari si servicii 0. Nu te baga nimeni in seama si, cand o fac, ti se arunca un pret mai mare. E bine insa ca tu ai fost multumit, ca ai fost nevoit sa dai spaga DOAR in afara si ca ai energie de pierdut cu romanii :thumbsup:

 

Ti s-a furat tie vreo piesa de pe masina din reprezentanta? Daca nu, si nu ai vreo dovada e un mit. As putea sa spun chiar denigrare, nici nu stiu daca nu intra in penal cumva. Nu spun ca nu s-a putut intampla, cine stie? Datoria noastra ca si comunitate este sa ne asiguram ca atunci cand AVEM CUNOSTINTA DE CEVA CONCRET, sa transmitem mai departe, managementului sau chiar BMW AG. Si asta fac eu. Intreb de fiecare data... Stii sigur? Ai dovezi? Sau din auzite? Daca stii sigur si putem demonstra, e simplu. Sunt satul de presa de scandal. Iar asta cu "furtul de piese de pe masini in reprezentanta" e chiar pentru politie, nu doar pentru management.

 

Incerc sa strang cazuri concrete si clare si tot ce aud sunt povesti din auzite. Date clare cu nume, data, samd. Nici macar nu pot verifica veridicitatea la majoritatea. Asa putem spune multe, dar cand e de pus degetul pe rana, doar din auzite.

 

Daca aveti caz concret, astept sa-l discutam prin PM si il voi prezenta mai departe. Altfel, vorbim vorbe si perpetuam mituri urbane. Tot ce-am vazut sunt comparatii cu masini din Germania de multe ori de la oameni care nici nu au incercat altceva. Pentru cine nu stie masinile din reteaua BMW, sunt disponibile oricarui dealer autorizat cu singura diferenta transportul in tara.

 

Si da, pentru mine un drum de Germania nu incepe sub 3.000 euro. Cu benzina, deplasare, timp pierdut, hoteluri, mancare, etc. Unde adaug si nesiguranta unui dealer neautorizat BMW ca cel din exemplul de mai sus, sincer, nu e profitabil pentru mine. Poate sunt altii care nu au ce face cu timpul lor si vor sa viziteze masini SH prin Germania. Eu prefer un dealer autorizat de aici.

 

Sincer sa fiu, cine a avut de-a face cu reprezentantele din Ro, si aici nu ma refer doar la bavaria baneasa, stie ca serviciile sunt de xxx si discounturi sunt mici spre foarte mici, iar atitudinea e si ea de xxx, scuzati limbajul. Nu stiu de ce se incearca polemica, cand e absolut ridicol.

Eu pot sa pun pariu pe 100 de euro ca masina colegului din topic nu o lua in veci din Romania cu pretul pe care l-a dat el pe ea. Si am vazut ca se vorbea mai sus ca pentru un 5% discount in plus nici nu merita deranjul drumului pana in Germania. Pai 5% din 60 de mii inseamna 3 mii de euro.

DAca 3 mii de euro sunt nimic si in ideea ca " sa sustinem o firma romaneasca" adica in traducere " sa umflam profitul ab sau altei reprezentante din ro", atunci poate ca inteleg gresit conceptul. A sustine economia romaneasca nu are nimic de-a face cu a da moca 3 mii euroi unora care doar vor sa obtina profil cat mai mare.

 

!

Imi place o discutie, cu argumente, cu singura conditie sa nu contina atacuri la persoana si limbaj licentios. Asa ca nu iti scuz limbajul. Ai un avertisment fara nici o sanctiune. Sper sa nu se mai repete. Sunt convins ca suntem oameni suficienti de educati sa evitam asa limbaj.

 

[...]

Eu pot sa pun pariu pe 100 de euro ca masina colegului din topic nu o lua in veci din Romania cu pretul pe care l-a dat el pe ea. Si am vazut ca se vorbea mai sus ca pentru un 5% discount in plus nici nu merita

[...]

 

Pierzi clar. Eu stiu sigur ca o lua de aici sub pretul la care a luat-o. Sigur, adaugam si transportul si ceva acolo peste pentru risc. Ca pana nu o vede, sunt doar povesti.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.