Jump to content

530 xD G30


tutorial

Recommended Posts

Nu am spus specific atac la persoana.

 

sa nu contina atacuri la persoana si limbaj licentios

 

Iar pentru asta, ca ai ignorat avertismentul si arunci in mine cu sloganuri, cred ca trebuie sa te racoresti 3 zile si sa recitesti.

 

Am fost indulgent si doar te-am avertizat sa nu mai folosesti asa limbaj intr-o discutie aici pe forum. Asta nu e cenzura. Foloseste un limbaj adecvat si respecti regulamentul, poti spune ce vrei, chiar si despre Automobile Bavaria. Nimeni te-a cenzurat.

Link to comment
Share on other sites

Referitor la treaba cu piesele e greu sa ai probe concrete. Tot ce pot spune ca la masina Renault a tatalui meu, luata de noua au inceput sa-i pice subit rulmenti, racorduri dupa una din primele revizii. Si tata conduce super prudent, ocoleste gropile, menajeaza masina, nu o forjeaza precum copiii. Se intampla la un dealer autorizat din regiunea Galati-Braila. Ca si urmare insista mereu (cu discutiile de rigoare) sa asiste la fata locului in timpul reviziei. Dupa garantie o repara la un garaj al unui cunoscut in care are incredere si unde poate asista no problem.

 

Anul trecut in urma unui accident usor a preferat sa repare masina (Laguna 3) afara pe banii lui decat in Romania (unde ii deconta asiguratorul). Cam aici am ajuns cu increderea. E limpede ca la situatia economica precara de la noi(nu-si permit sa plateasca un salarii mari la nivelu Romaniei angajatilor) fiecare incearca sa ciupeasca de unde poate. Afara salariile sunt mai ok plus rulajul mare, nu prea are sens sa faca asa ceva. Cand merg la garajul Bmw o las fara stres, la gandul ca e putin probabil sa am surprize. In Romania n-as sta la mai mult de 2 metri departare.

 

Alta treaba foarte tare, la noi in tara chiar in reprezentantele autorizate nu au(multi nici nu au auzit) serviciul de indreptare din exterior a panourilor de caroserie. Chiar daca presupune niste echipamente relativ ieftine. Probabil nu iese malaiul corespunzator (desfacut, demontat, vopsit dupa...).

Edited by mike2005
Link to comment
Share on other sites

nu stiu cum merge in Romania la reprezentanta ptr ca nu am avut niciodata nimic in comun cu aceasta tara minunata si economia ei infloritoare…. dar stiu cum merge in De treaba, te duci la un dealer BMW si ii spui ich will so ein Bmw….Vollleder und mit das und das und so weiter.... si dealerul iti spune ca te contacteaza in 1-3 saptamani, te suna ulterior si iti arata ce masini a gasit, toate cu istoric complet in lantul Bmw, la un preisvorschlag zwischen und zwischen, atatia ani de garantie si cat te Costa transportul separat din De printr-un partener de la noi din tara samd…. toate adunate fac un pachet care este fff atractiv si cred ca este greu de batut…

sa asteptam prezentarea si parerea propietarului care a tinut sa isi cumpere una fara praf din caldaramul romanesc

Edited by BOASKA
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Referitor la treaba cu piesele e greu sa ai probe concrete. Tot ce pot spune ca la masina Renault a tatalui meu, luata de noua au inceput sa-i pice subit rulmenti, racorduri dupa una din primele revizii. Si tata conduce super prudent, ocoleste gropile, menajeaza masina, nu o forjeaza precum copiii. Se intampla la un dealer autorizat din regiunea Galati-Braila. Ca si urmare insista mereu (cu discutiile de rigoare) sa asiste la fata locului in timpul reviziei. Dupa garantie o repara la un garaj al unui cunoscut in care are incredere si unde poate asista no problem.

 

Anul trecut in urma unui accident usor a preferat sa repare masina (Laguna 3) afara pe banii lui decat in Romania (unde ii deconta asiguratorul). Cam aici am ajuns cu increderea. E limpede ca la situatia economica precara de la noi(nu-si permit sa plateasca un salarii mari la nivelu Romaniei angajatilor) fiecare incearca sa ciupeasca de unde poate. Afara salariile sunt mai ok plus rulajul mare, nu prea are sens sa faca asa ceva. Cand merg la garajul Bmw o las fara stres, la gandul ca e putin probabil sa am surprize. In Romania n-as sta la mai mult de 2 metri departare.

 

Furtul e caz penal. Suspiciunea fara o dovada, nu se pedepseste. Sunt metode sa verifici. Nu stiu cum e la Renault sincer, dar la BMW este geam spre service si monitoare la ce reprezentante am fost eu in tara. Stai bei o cafea si te uiti. Cine te poata lasa in hala de service, unde pot surveni accidente? Dar acel geam si monitoarele, elimina mare parte din orice suspiciune. De aici deduc ca cei care acuza de asa ceva nu prea au fost in service. Daca masina sta mai mult, e alta poveste. Se pot intampla multe. Dar sa spui ca mie-mi pica piesele prea repede, precis cineva le schimba cu unele proaste... e cel putin halucinant. Se fac ani grei de inchisoare din asa "ciupituri". Pui o camera si inregistrezi. Orice, doar nu poti generaliza sa spui ca se fura fara sa ai dovezi. Poansonezi piesele. Faci ceva daca chiar esti convins.

Link to comment
Share on other sites

Furtul e caz penal. Suspiciunea fara o dovada, nu se pedepseste. Sunt metode sa verifici. Nu stiu cum e la Renault sincer, dar la BMW este geam spre service si monitoare la ce reprezentante am fost eu in tara. Stai bei o cafea si te uiti. Cine te poata lasa in hala de service, unde pot surveni accidente? Dar acel geam si monitoarele, elimina mare parte din orice suspiciune. De aici deduc ca cei care acuza de asa ceva nu prea au fost in service. Daca masina sta mai mult, e alta poveste. Se pot intampla multe. Dar sa spui ca mie-mi pica piesele prea repede, precis cineva le schimba cu unele proaste... e cel putin halucinant. Se fac ani grei de inchisoare din asa "ciupituri". Pui o camera si inregistrezi. Orice, doar nu poti generaliza sa spui ca se fura fara sa ai dovezi. Poansonezi piesele. Faci ceva daca chiar esti convins.

Sa spunem ca reprezentanta cu pricina(vorbim oare de aceeasi? ;) ) avea acel geam, te invita la o cafea... Cat poti vedea de la distanta aia? Tata s-a dus ca orice cumparator de buna-credinta luase masina de la ei, repr oficiala. Nici nu-i dadea prin cap asa ceva.

Asta se intampla acum 14 ani, ce mijloace tehnice aveam sa filmez. Si chiar daca ai, odata ridicata capota pa pa. Cate piese poti insemna din masina?

Ti se pare normal sa-ti fie dusi rulmentii fata dupa cateva zeci de mii km (facuti in afara orasului). Sau sa-ti bata pe la suspensie?

 

Nu se face inchisoare pt chestii flagrante la noi. Am fost lovit in spate autorul fugit, reclamat la politie cu nr masinii... nimic pana azi. Inselat la inchiriere apartament cand eram student la fel nimic. Si altele, ii vezi de cand depui declaratia ce interes enorm au. Mai ales in orasele de provincie.

Edited by mike2005
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Referitor la treaba cu piesele e greu sa ai probe concrete. Tot ce pot spune ca la masina Renault a tatalui meu, luata de noua au inceput sa-i pice subit rulmenti, racorduri dupa una din primele revizii. Si tata conduce super prudent, ocoleste gropile, menajeaza masina, nu o forjeaza precum copiii. Se intampla la un dealer autorizat din regiunea Galati-Braila. Ca si urmare insista mereu (cu discutiile de rigoare) sa asiste la fata locului in timpul reviziei. Dupa garantie o repara la un garaj al unui cunoscut in care are incredere si unde poate asista no problem.

 

Anul trecut in urma unui accident usor a preferat sa repare masina (Laguna 3) afara pe banii lui decat in Romania (unde ii deconta asiguratorul). Cam aici am ajuns cu increderea. E limpede ca la situatia economica precara de la noi(nu-si permit sa plateasca un salarii mari la nivelu Romaniei angajatilor) fiecare incearca sa ciupeasca de unde poate. Afara salariile sunt mai ok plus rulajul mare, nu prea are sens sa faca asa ceva. Cand merg la garajul Bmw o las fara stres, la gandul ca e putin probabil sa am surprize. In Romania n-as sta la mai mult de 2 metri departare.

 

Alta treaba foarte tare, la noi in tara chiar in reprezentantele autorizate nu au(multi nici nu au auzit) serviciul de indreptare din exterior a panourilor de caroserie. Chiar daca presupune niste echipamente relativ ieftine. Probabil nu iese malaiul corespunzator (desfacut, demontat, vopsit dupa...).

 

La MHS craiova ai monitoare prin care poti sa te uiti la masina, adevarat ca nu se compara cand stai langa ea insa noi romanii nu intelegem niste reguli simple, nu ai voie sa stai langa masina si gata, la reprezentante care au geam te uiti pe geam, unde au camere video te uiti pe monitoarele din receptie facute special pentru clienti.

Nu ai voie sa stai in atelier si gata, este periculos pentru ca se poate intampla orice, iar omul sau romanul nu poate sa stea in banca lui, mai vede el ceva, mai il intreaba pe mecanic ceva, il mai intrerupe,de multe ori mi-au pus conditia clientii ca ei nu mai fac nimic daca nu-i las la masina, le-am spus ca sunt liberi sa faca ce doresc, insa nu sa stea langa masina in timpul verificarii/reparatiei, unii au plecat, altii au acceptat.

 

Treaba cu reparatul la rece este practicata si in Romania, dar nu de reprezentante si doar pentru reparatii usoare, gen grindina, dar fara reparatii la rece pe nervuri si alte locuri complicate. In Timisoara exista o firma care taxeaza undeva la 500 lei pentru element, poti sa ai si 30 lovituri de grindina pe plafon, ti le scot in perfecta stare. In reprezentante nici in afara nu gasesti acest serviciu, pentru ca nu se considera un serviciu de calitate.

 

Iar cu privire la acuzatia ca dupa prima revizie au inceput sa pice rulmentii si racorduri si ce a mai picat este fix suspiciunea aia romaneasca ca oricine te fura. Habar nu ai cate masini nu vin in garantie cu ambreiaj/brate/amortizoare/etc pana in 20.000 km la prima revizie, daca ai stii lucrul acesta ai putea sa intelegi ca se intampla sa pice la o masina noua orice posibil (si motor).

 

Pentru tine sa stii :rulmentii odata scosi nu mai pot fi folositi pe alta masina

 

Edit: asta cu "a ales sa repare pe banii proprii masina in alta tara desi dauna se platea de asigurare" mi se pare....nu am cuvinte, dar clar nu inteligenta sau siguranta.

Edited by WIN60
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

La MHS craiova ai monitoare prin care poti sa te uiti la masina, adevarat ca nu se compara cand stai langa ea insa noi romanii nu intelegem niste reguli simple, nu ai voie sa stai langa masina si gata, la reprezentante care au geam te uiti pe geam, unde au camere video te uiti pe monitoarele din receptie facute special pentru clienti.

Nu ai voie sa stai in atelier si gata, este periculos pentru ca se poate intampla orice, iar omul sau romanul nu poate sa stea in banca lui, mai vede el ceva, mai il intreaba pe mecanic ceva, il mai intrerupe,de multe ori mi-au pus conditia clientii ca ei nu mai fac nimic daca nu-i las la masina, le-am spus ca sunt liberi sa faca ce doresc, insa nu sa stea langa masina in timpul verificarii/reparatiei, unii au plecat, altii au acceptat.

 

Treaba cu reparatul la rece este practicata si in Romania, dar nu de reprezentante si doar pentru reparatii usoare, gen grindina, dar fara reparatii la rece pe nervuri si alte locuri complicate. In Timisoara exista o firma care taxeaza undeva la 500 lei pentru element, poti sa ai si 30 lovituri de grindina pe plafon, ti le scot in perfecta stare. In reprezentante nici in afara nu gasesti acest serviciu, pentru ca nu se considera un serviciu de calitate.

 

Iar cu privire la acuzatia ca dupa prima revizie au inceput sa pice rulmentii si racorduri si ce a mai picat este fix suspiciunea aia romaneasca ca oricine te fura. Habar nu ai cate masini nu vin in garantie cu ambreiaj/brate/amortizoare/etc pana in 20.000 km la prima revizie, daca ai stii lucrul acesta ai putea sa intelegi ca se intampla sa pice la o masina noua orice posibil (si motor).

 

Pentru tine sa stii :rulmentii odata scosi nu mai pot fi folositi pe alta masina

 

Edit: asta cu "a ales sa repare pe banii proprii masina in alta tara desi dauna se platea de asigurare" mi se pare....nu am cuvinte, dar clar nu inteligenta sau siguranta.

- ai dreptate cu regulile de siguranta inteleg; accepti sau pleci mi se pare corect

- da era o usoara infundatura pe portiera cam cat moneda 10 bani, vopseaua intacta. Nu e tocmai asa. In reprezentantele oficiale de afara (Bmw, Renault) cel putin din Be-NL-Lux-De ai aceste servicii, le-am folosit. Costa cam 50-200 euro in functie de marime. Mi-au scos una chiar de pe muchia portbagajului Laguna 3 asta ca nu se poate de pe nervuri ;) Am apelat de vro 4 ori in total niciodata nu a sarit vopseaua, la fel si pe la cunoscuti impecabil.

- s-a intamplat la scurt timp dupa revizie, asta era bizar. De ce doar de pe fata? Amandoi in acelasi timp? Erau dintr-un lot diferit cu cei din spate?

 

- era vorba de acea mica infundatura in portiera, reparata pe cheltuiala proprie. Decat demontat usa, vopsit bine/prost, pierdut timp pus la loc f probabil nu va mai fi ca inainte. Am preferat ca la prima vizita pe afara sa rezolvam si problema.

Asta cu inteligenta iti spun eu... doar ti se pare. Evita sa mai faci astfel de aprecieri cu privire la persoana in cauza daca n-o cunosti. Sa spunem ca-ti da lectii in materie de motoare/mecanica. Activitate de cercetare/preda asa ceva la nivel universitar daca te intrebai... Vezi-ti putin lungul nasului.

Edited by mike2005
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Stii sigur? Ai dovezi? Sau din auzite? Daca stii sigur si putem demonstra, e simplu.

 

Cum demonstrezi ca o masina a intrat fara probleme in reprezentanta si a plecat cu senzor ABS bulit si un capacel usa vizitare nepus bine? cand oamenii nu aveau absolut nicio treaba acolo? coincidenta. Am mers la un prieten si am dat de un coleg de munca al lui care a patit ce ti-am zis. Saptamana asta.

Problema se rezolva foarte usor - pui camere de supraveghere PESTE TOT. Dar atunci n-ar mai veni mecanicii sa lucreze pe salariu de mantuiala.

 

Si da, pentru mine un drum de Germania nu incepe sub 3.000 euro. Cu benzina, deplasare, timp pierdut, hoteluri, mancare, etc.

 

Okay...

 

Pierzi clar. Eu stiu sigur ca o lua de aici sub pretul la care a luat-o. Sigur, adaugam si transportul si ceva acolo peste pentru risc. Ca pana nu o vede, sunt doar povesti.

 

Era o doamna/domnisoara. La sfarsit mi-a spus ca ma suna in 2 saptamani cu niste oferte. E o supriza daca iti spun ca nu m-a sunat nimeni? Oricum, mi-a spus clar ca ei nu pot ajunge la preturile din DE. Cumva incerca sa insinueze ca masinile alea poate au ceva de sunt "asa ieftine" :)) si pentru a 5 oara in 10 minute imi spunea ca ei imi ofera garantie 2 ani si daca aleg sa o cumpar eu din DE "pot sa fac ce vreau ca ei nu-mi dau garantie". Excelenta abordare, ce pot sa zic.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

- ai dreptate cu regulile de siguranta inteleg; accepti sau pleci mi se pare corect

- da era o usoara infundatura pe portiera cam cat moneda 10 bani, vopseaua intacta. Nu e tocmai asa. In reprezentantele oficiale de afara (Bmw, Renault) cel putin din Be-NL-Lux-De ai aceste servicii, le-am folosit. Costa cam 50-200 euro in functie de marime. Mi-au scos una chiar de pe muchia portbagajului Laguna 3 asta ca nu se poate de pe nervuri ;) Am apelat de vro 4 ori in total niciodata nu a sarit vopseaua, la fel si pe la cunoscuti impecabil.

- s-a intamplat la scurt timp dupa revizie, asta era bizar. De ce doar de pe fata? Amandoi in acelasi timp? Erau dintr-un lot diferit cu cei din spate?

 

- era vorba de acea mica infundatura in portiera, reparata pe cheltuiala proprie. Decat demontat usa, vopsit bine/prost, pierdut timp pus la loc f probabil nu va mai fi ca inainte. Am preferat ca la prima vizita pe afara sa rezolvam si problema.

Asta cu inteligenta iti spun eu... ti se pare. Evita sa mai faci astfel de aprecieri cu privire la persoana in cauza daca n-o cunosti. Sa spunem ca-ti da lectii in materie de motoare/mecanica. Activitate de cercetare/preda asa ceva la nivel universitar daca te intrebai...

 

 

 

Ma repet, rulmentii nu se pot refolosi odata scosi, daca tu te-ai decis sa spui ca ti-au furat piese de pe masina din cauza ca ti s-au stricat rulmentii dupa prima revizie imi dau seama ca de aia se nasc lucruri de genul "mi-a furat piese, mi-au zgariat usa, mi-au facut, mi-au spus". Am avut un golf 5 in service cu reparatie si revopsire 4 elemente, doamna sau domnisoara cand a venit sa ia masina (pe care avea cateva gunoaie care eu i le-am aratat, nu le vazuse si i-am spus ca o sa o chem zilele urmatoare pentru retus, lucru si facut) mi-a spus ca o stersatura de pe coltul barii spate nu crede ca o avea cand mi-a adus masina, i-am spus ca am poze inainte sa intre masina in reparatie, era lovitura respectiva prezenta in poze.

 

Alt Logan de 2017 a venit in service pentru reparatie/revopsire niste elemente si vede omul aripa de pe spate lovita, mi-a spus ca clar nu a avut-o la intrarea in service, i-am aratat pozele dinainte sa o bag in reparatie, a ramas uimit, mi-a spus ca mai deschide inca un dosar de casco si vine sa o facem si pe aia.

 

Ce se intampla cand nu am aceste poze? Cand este multa nebunie si aglomeratie nu mai apuc sa fac poze sau chiar uit...ce faci atunci cand i spui clientului ca nu e de la tine? Nu o sa te creada si o sa zica la toti cunoscutii si pe forumuri ca aia de la reprezentanta i-au lovit masina, i-au furat piese pe masina si asa mai departe...

 

P.S lowlife unde lucrez este impanzit de camere, cine crezi ca sta sa se uite pe 24-120 ore de filmare poate si mai mult ca sa vada cand a facut cineva ceva? Daca chiar nu crede i scoatem filmarile si i le dam sa se uite pe ele cat vrea, daca gaseste ceva il asteptam sa vina, dar crezi ca o sa stea sa se uite pe ele? O sa zica ca nu are timp sa se uite pe filmari si tot e sigur ca l-au furat insa nu mai are chef sa piarda timp, cum nimeni nu are timp sa stea sa se uite pe filmari sa-i demonstreze lui nimic.

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Ma repet, rulmentii nu se pot refolosi odata scosi, daca tu te-ai decis sa spui ca ti-au furat piese de pe masina din cauza ca ti s-au stricat rulmentii dupa prima revizie imi dau seama ca de aia se nasc lucruri de genul "mi-a furat piese, mi-au zgariat usa, mi-au facut, mi-au spus". Am avut un golf 5 in service cu reparatie si revopsire 4 elemente, doamna sau domnisoara cand a venit sa ia masina (pe care avea cateva gunoaie care eu i le-am aratat, nu le vazuse si i-am spus ca o sa o chem zilele urmatoare pentru retus, lucru si facut) mi-a spus ca o stersatura de pe coltul barii spate nu crede ca o avea cand mi-a adus masina, i-am spus ca am poze inainte sa intre masina in reparatie, era lovitura respectiva prezenta in poze.

 

Alt Logan de 2017 a venit in service pentru reparatie/revopsire niste elemente si vede omul aripa de pe spate lovita, mi-a spus ca clar nu a avut-o la intrarea in service, i-am aratat pozele dinainte sa o bag in reparatie, a ramas uimit, mi-a spus ca mai deschide inca un dosar de casco si vine sa o facem si pe aia.

 

Ce se intampla cand nu am aceste poze? Cand este multa nebunie si aglomeratie nu mai apuc sa fac poze sau chiar uit...ce faci atunci cand i spui clientului ca nu e de la tine? Nu o sa te creada si o sa zica la toti cunoscutii si pe forumuri ca aia de la reprezentanta i-au lovit masina, i-au furat piese pe masina si asa mai departe...

 

P.S lowlife unde lucrez este impanzit de camere, cine crezi ca sta sa se uite pe 24-120 ore de filmare poate si mai mult ca sa vada cand a facut cineva ceva? Daca chiar nu crede i scoatem filmarile si i le dam sa se uite pe ele cat vrea, daca gaseste ceva il asteptam sa vina, dar crezi ca o sa stea sa se uite pe ele? O sa zica ca nu are timp sa se uite pe filmari si tot e sigur ca l-au furat insa nu mai are chef sa piarda timp, cum nimeni nu are timp sa stea sa se uite pe filmari sa-i demonstreze lui nimic.

 

 

colegul a facut referire si la alt aspect pe care se pare ca nu il vezi sau omiti: ai 3 infundaturi de marimea unei monede si te duci la Service si primesti o factura cat casa ptr demontat montat vopsit element chituit slefuit montat bari usi aripi etc si ca probabil va iesi alta nuanta sau mai rau.... cand se pot trage alea 3 lovituri cu ceva chestii fara revopsire la un pret acceptabil foarte elegant

 

ps

 

daca scoti fuzetele cu totul si le inlocuiesti nu trebuie sa scoti rulmentii de pe ele

in Romania toate masinile se repara in Service 50% din cazuri cu piese sh din dezmembrari, indiferent daca sunt la suspensie, transmisie Motor sau doar tinichigerie

astea cu poze si restul sunt pentru dosarul de daune mai mult

sa nu mai zic ca nici dupa ce se umbla la frane si directie nu se controleaza pe stand Frana pentru ca o sa coste 30-40lei in plus constatarea….si e deja prea mult

Edited by BOASKA
Link to comment
Share on other sites

Boaska niciunde in Romania nu se face asa ceva si anume sa se scoata loviturile la rece, ma refer la reprezentante, daca in afara se face asta...foarte bine, e prima oara cand aud, voi credeti ca se face orice fara niciun risc (adica sa schimbi piese sau sa pui piese sh sau aftermarket), daca reprezentanta aia este prinsa ca face asa ceva de 2 ori poate sa-i retraga licenta, inseamna ca dispare sigla si tot, ramane un service de cartier si atat, cine credeti ca se risca la asa ceva pentru un rahat de castig? La noi standul de frane cand se umbla la partea de franare se face obligatoriu, platit de catre client pe factura, normal, insa este anuntat de la inceput de acest stand de frane ca se face si cat costa.

Acele 3 lovituri de marimea unei monezi fara sa fie sarita vopseaua de obicei este de la grindina, dar nu se face in reprezentanta asa ceva, pentru ca nu necesita doar scule acest lucru, necesita si un om instruit pe asa ceva pe care sa il platesti bine si sa mai ai si multa munca pe asa ceva, baietii aia de la firma din Timisoara se duc aproape tot timpul peste tot prin tara si in afara tarii ca sa aiba lucrari, cate masini iti vin pe luna cu niste lovituri din alea de grindina? Daca iti vin 3-4 e bine, e posibil sa nu ti vina deloc.

 

E usor sa dai vina pe altcineva si e usor sa devii suspicios in legatura cu orice, in orice caz posibil lumea pleaca de la vina cuiva si ca la furat cineva si dupa incepe sa acuze fara sa aiba nici macar o dovada, doar pentru ca i se pare lui suspect un lucru.

Edited by WIN60
  • Like 1
  • Downvote 2
Link to comment
Share on other sites

Tu vorbesti serios? E datoria noastra sa imbunatatium serviciile AB? Chiar ai spus asa ceva?

Granitele sunt inca deschise, avem optiuni si facem ce vrem cu banii nostri. Nu avem timp si nici motive sa stam sa-i educam pe cei de la AB. Daca vor banii nostri trebuie sa se poarte ca atare.

Suntem o comunitate si userii trebuie sa fie informati corect, decizia finala le apartine.

 

Hai sa-ti mai dau un exemplu:

Un coleg de munca s-a dus la inceputul anului la AB Baneasa sa comanda o motocicleta BMW noua. Cand s-a intors si am stat de vorba era efectiv socat de cata aroganta si nepasare a gasit acolo. Mi-a zis ca nu s-a simtit atat de prost in viata lui. L-au pus sa astepte vreo 40 de minute dupa care il tot grabeau sa semneze si sa plece. A cerut sa vada o motocicleta similara cu ce vroia sa comande el si l-au trimis singur s-o vada, gen "vezi ca e mai incolo uita-te si tu la ea".

 

P.S. Ti se pare ok sa incepi sa suspenzi useri care nu sunt de acord cu tine?

 

Nu, nu e de datoria clientilor sa imbunatateasca serviciile unei firme. Cu asta nu am avut nimic a contrazice. Ce spun eu este ca romanul prefera sa vorbeasca de rau, desi nu a incercat sa discute amiabil cu persoanele de decizie, orice problema aparuta. Daca noi ca fani BMW nu incercam sa intermediem asta, posibil sa nu afle niciodata managementul ce parere au clientii. Iar informarea corecta? Cer de ceva timp date concrete, nu "din auzite" la probleme reale. Nu am primit decat 2 cazuri care par reale a fi discutate. Restul sunt mituri urbane din auzite. Ca se fura si exemplul este reprezentanta Renault acum 15 ani. Ce argument e asta?

 

Nu stiu povestea colegului tau. Poate ca e reala. Dar eu am stat intr-un dealership BMW de mai multe ori si am vazut cum vin unii clienti si cu ce pretentii vin. Nici nu vreau sa ma refer din pacate la cei cu lanturi groase de aur. Eu nu intru intr-o reprezentanta Ferrari si probabil daca intru, nu-mi vor da la drive test ultimul Ferrari. Ce o sa fac, o sa spun ca-s aroganti? Poate colegul tau a aratat lipsa de respect fiind imbracat neadecvat, sau vorbind cu lipsa de respect. Nu stiu, ce-a fost acolo, nu pot sa ma pronunt. Stiu ca daca vrei sa fii tratat cu respect, in primul rand trebuie sa arati tu respect. Si daca esti tratat cu lipsa de respect chiar si asa, te duci si discutii cu sefii celor de acolo. De obicei daca ai dreptate, vei primi un discount sau un serviciu gratuit pentru a "rectifica" greseala angajatului. Daca si asta esueaza, sunt alte modalitati. E complicat. Repet, nu cunosc cazul prietenului tau, si in general motocilcistii se imbraca "diferit". Asta e tot ce stiu. Care e adevarul? Din auzite nu avem cum sti.

Link to comment
Share on other sites

Din pacate omul e "taran", nu are educatie, 80% din cei care intra si vin la noi nu saluta, incep discutia prin "vreau si eu aia, am de facut aia", vorbesti cu un client se baga peste tine, vorbesti la telefon fara sa te uiti la ei si vin langa tine si incep sa vorbeasca, le fac semn sau le spun sa astepte sa termin, unii parca i si vezi ca se enerveaza ca nu i ajuti atunci in momentul ala, la telefon nu mai vorbesc...daca in fata in fata habar nu au sa se comporte la telefon dezastru, de multe ori ma enervez si eu si le raspund in acelasi fel, civilizat insa rece si scurt.

 

Nimeni nu vrea sa incerce sa rezolve problemele printr-o discutie civilizata, ori se cearta, ori nu zic nimic acolo si dupa incep sa vorbeasca pe la spate, ori te injura, nu exista problema fara rezolvare, ca este una castig-castig sau pierdere-castig nici macar nu incearca sa rezolve, pleaca suparati/imbufnati plini de nervi "va stiu eu pe voi, nu mai vine nimeni la voi"

Edited by WIN60
  • Like 3
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

@win60 din pacate desi nu am legatura cu domeniul auto decat prin acest forum, ai perfecta dreptate. Aici incerc eu sa spun, ca ma astept de la noi macar cei educati de pe bmwclub.ro sa corectam asta incepand cu noi.

 

Cunosc din pacate tipologia clientului de BMW mai bine decat multi din BMW in Romania. Si din pacate, clientuld e BMW e mai predispus la lipsa de respect si aroganta, care de multe ori i se intoarce inzecit de la consultantii de vanzari, service sau piese de schimb.

 

Nu poti avea pretentii la respect fara sa oferi respect! Si cumva trebuie sa poti sa nu dai la orice pustan la drive-test un G30 nou nout, ca altfel ar fi coada acolo.

Link to comment
Share on other sites

Cam de aprox 2-3 ani (din ce stiu eu) se discuta nemultumirile forumistilor (si nu numai) referitor la calitatea serviciilor si atitudinea fata de client a anumitor reprezentante, un special AB Baneasa. In momentul de fata nu pare a se fi schimbat ceva. Si nu am vazut nici o intentie in acest sens, din pacate.

Dupa prima patanie cu ei am spus pas, am mers in alta parte.

O alta faza care m-a uluit efectiv: nu credeam ca exista reprezentant de vanzari BMW care sa nu aiba habar de Alpina. In orice caz, nu se poate comanda Alpina in RO; nu avem cota de vanzari alocata pe segmentul asta

Trist

  • Like 2
Link to comment
Share on other sites

Cam de aprox 2-3 ani (din ce stiu eu) se discuta nemultumirile forumistilor (si nu numai) referitor la calitatea serviciilor si atitudinea fata de client a anumitor reprezentante, un special AB Baneasa. In momentul de fata nu pare a se fi schimbat ceva. Si nu am vazut nici o intentie in acest sens, din pacate.

Dupa prima patanie cu ei am spus pas, am mers in alta parte.

O alta faza care m-a uluit efectiv: nu credeam ca exista reprezentant de vanzari BMW care sa nu aiba habar de Alpina. In orice caz, nu se poate comanda Alpina in RO; nu avem cota de vanzari alocata pe segmentul asta

Trist

 

Aici te contrazic vehement. Eu am vazut intentia in acest sens in ultimul an. Si cunosc multe probleme interne, dar vointa exista. Asta e motivul pentru care in iunie 2017 am demarat actiunea asta de dialog cu ei. Si lucrurile se misca incet, dar intentia, vointa si oameni interesati, iti spun ca exista. Si sunt oameni in ABG dedicati marcii, chiar aici pe forum. Pasionati care vor sa faca ceva. Nu putem sa-i bagam pe toti in aceeasi oala.

 

Cat la Alpina, din datele mele, BMW si Alpina colaboreaza tehnic dar in nici un fel la vanzari. Alpina e considerat constructor de automobile, dar nu are acces la partea de vanzare din BMW AG.

 

!

@rasphy revocare suspendare in urma unei discutii private. Multumesc de intelegere.
Link to comment
Share on other sites

Daca e asa cum spui, directia e cea buna. Ramane de vazut. Si da, nu ii putem baga pe toti in aceeasi oala. Insa exemplele negative le umbresc pe cele pozitive

Alpina se poate configura/comanda de la orice reprezentanta BMW daca in tara respectiva nu exista reprezentanta Alpina. Confirmarea (scrisa) o am de la managerul de vanzari Alpina pe Europa de est. Chiar mi-a specificat ca nu toti consilierii de vanzari BMW cunosc acest lucru si sa ii pun in legatura cu ei. Chiar si asa au refuzat sa comande. Dl. Cristian Sima de la AB Otopeni poate confirma cele de mai sus

Edit: In discutie era vb de un B7 de aprox. 200k

Edited by Madutzu25
Link to comment
Share on other sites

Daca a asa cum spui, directia e cea buna. Ramane de vazut

 

[...]

 

Nu depinde de mine, eu doar spun ce vad. Si vad oameni minunati acolo, sincer. Ca este dificil la acest moment, clar. Ca sunt multe variabile, clar. Dar vointa este si eu cu siguranta imi voi face "datoria".

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.