Jump to content

O problema...cu debitmetru


crisuletzz

Recommended Posts

Debitmetru 100% e stricat dar sa stii ca nu e asa scum cum zic unii, io cred ca e maxim 500 RON. Gaseste un prieten care are o masina ca a ta , fa schimbul si vezi cum merge. Io zic totusi sa te risti si sa il schimbi pt ca n-are de unde sa fie decat de acolo.

252777[/snapback]

 

Ce spui? :blink: Fa-mi tu rost la 525-ul meu, benzina si eu cumpar 3 buc la 500ron. si-mi mai raman si bani de benzina vreo luna- asa de plimbare!-

Unul nou Bosh este numai 1900 ron iar la Bucuresti e 1700 ron!

Link to comment
Share on other sites

  • Replies 52
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Nu vreau sa incurc lucrurile dar in TIS pt modelul meu de masina scrie ca la schimbarea debitmetrului trebuie reprogramat/ajustat DDE (ECU motor) doar asa va sti calculatorul sa lucreze corect cu noua componenta :blink:

253462[/snapback]

numai eu nu am reprogramat nimic ... ?:)

Link to comment
Share on other sites

Imi cer scuze, eu am dat 500 RON pe cel de la AUDI A4 ca pe aia am schimbat. Destul de mare diferentza tzinand cont ca si cel de Audi si cel de BMW sunt aprox identice, e doar un senzor care se fabrica din aceleasi materiale.

 

E un forum plin cu BMW, gaseste si tu un 525 sa faci schimbu' ca sa nu dai banii degeaba.

Link to comment
Share on other sites

1900RON ????:blink:) merge si fara

252883[/snapback]

In afara faptului ca folosesti drept avatar ceasurile mele de bord, ai o problema:debitmetrul. Nou,costa doar 4 milioane,cu garantie.

La 525tds merge doar al lui.La 520d 530d 525d si 330d precum si 320d sunt comaptibile intre ele.

Bafta.

Link to comment
Share on other sites

e greu de montat/demontat un astfel de debitmetru ?unde se afla ?

254836[/snapback]

Greu nu e de montat sau demontat.La mine parca era pe partea dreapta cum stai cu fatza spre mashina.Shi e prins in 2 shuruburi daca imi amintesc eu.Sper sa nu vb prostii :blink:

Link to comment
Share on other sites

In afara faptului ca folosesti drept avatar ceasurile mele de bord, ai o problema:debitmetrul. Nou,costa doar 4 milioane,cu garantie.

La 525tds merge doar al lui.La 520d 530d 525d si 330d precum si 320d sunt comaptibile intre ele.

Bafta.

254863[/snapback]

 

 

Unde e 4 milioane nou si cu garantie?

Link to comment
Share on other sites

Hai sa fim seriosi, cine returneaza debitmetre ?

In legatura cu reparatul: nu-l poti repara, dar la anumite modele, se poate inlocui doar senzorul, pastrand carcasa (si astfel iesi mai ieftin decat daca ai cumpara unul nou). La ce modele se poate asta, nu stiu, insa la al meu (pentru cei cu motoare M54B22 sau cele facute de SiemensVDO) nu se poate inlocui doar senzorul. E capsulat/incastrat in corpul debitmetrului si n-am gasit nici cea mai mica urma cum ca s-ar putea desface...

 

Cateva poze cu vechiul debitmetru buÂşit :blink:

post-1921-1183663751_thumb.jpg

post-1921-1183663756_thumb.jpg

post-1921-1183663760_thumb.jpg

post-1921-1183663764_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

http://www.mengenmesser.de/webshop/product...38925ab8cc1211b

 

asa arata la un 525D 2000

 

la bezinar as incepe cu sonda lambda mai apoi cu HOT-FILM AIR MASS METER

 

la Audi apare pe tester daca sonda e dusa la BMW nu stiu dar ar trebui

 

nu mai stiu unde am citit dar pt o functionare corecta a motorului sonda ar trebui schimbata la 5 ani sau al un anumit nr de km, daca gasesc info il pun aici stiu asta ca am avut un audi A6 2i si problemele au fost:

 

1 dimineata daca ati observat la pornirea motorului turometru sta mai sus asta datorita socului electic

 

e la mine in loc de max 15 - 20 de secunde cat ar trebui sa stea la turatii mai mari statea aproape un minut

{avand in vedere ca sonda incepe sa lucreze abia de la 800 de grade in sus are o rezistenta pt a o ajuta} degeaba era buna rezistenta daca sonda nu functiona in parametrii

 

2 in trafic acceleratie cu intarziere mult de tot fata de cum eram obisnuit

 

3 cand sonda ajungea sa se incalzeasca mi se oprea la senafor

 

sonda dupa masurare pe al "3-lea" fir cel de masura sa zic asa duce la ECU de motor si pe el vine o tensiune de max 0.8 v care trebuie sa oscileze foarte rapid intre anumite limite pt o masurare cat mai rapida pt ca ECU sa poata ajusta combinatia aer combustibil

 

la diesel si poate si la benzinar debitmetrul cel mai usor il testezi cu mufa scoasa dar nu recomand sa se circule cu ea asa ca si el dicteaza amestecul de aer si combustibul dupa cum sa mai spus, si pe langa consum ridicat se duce si catalizatorul + sonda la diesel (care are) si la benzinar.

 

toate bezinarele cu ijectie fie ea si monopunct au asa ceva la diesel mai rar dar este

 

Motivul distrugerii sondei + catalizator este contaminarea cu combustibil din cauza insuficientei de aer -> arderea este incompleta si ajunge combustibil pe ele si end of life :blink:

 

ma scuzati pt roman :) sper sa va fie de folos

Edited by clauberty
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.