Jump to content

Temperatura funcționare motor M47


Recommended Posts

(...si eu care credeam de ceva timp ca sunt regele ironiei.. /am incetat din respect fata de problemele membrilor..) tu chiar stergi cu mine pe jos...

 

Stai sa ma scutur de "praf"...

 

In topic poti raspunde ca, asa ne sta bine daca ne vrem respectati.

 

(A, macar ai inteles cate ceva din ce scriu pe topice.. (Altfel m-ai fi contrazis) ...

Sa vedem, contributia ta adusa topicului, topicelor..? Sau ne place mai mult la umbra si dupa colt!?)

Sper cĂŁ nu te-am supĂŁrat, eu chiar cred sincer cĂŁ ai cel mai bun M47, și apreciez cĂŁ e ĂŽn posesia unui român.

O zi frumoasĂŁ!

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sper cĂŁ nu te-am supĂŁrat, eu chiar cred sincer cĂŁ ai cel mai bun M47, și apreciez cĂŁ e ĂŽn posesia unui român.

O zi frumoasĂŁ!

 

Nu cel mai bun BMW ca i s-a rupt arc pe fata (in fata casei ;) )

Si rulmentii pe spate nu s-au lasat descoperiti decat dupa ce schimbat grupul, si rulmetul cardanului.

 

Pompa de apa, termostate, brate suspensie, lichid de frana, rulmenti alternator.., role cure intinzator volant astea-s doar de intretinere a "muschilor" si intretinere generala.

 

..Mai am si speranta sa ajung cu lantul la 500k km si fulie originala. ;)

 

Asadar nu am cel mai bun BMW. Unul dintre cele mai "simple" de lucrat.. ;)

  • Like 1
  • Downvote 5
Link to comment
Share on other sites

sau mai bine facem gargara pe forum cu atacuri sub centura, tu despre cine vb aici, asa in general sau despre antipatiile tale personale pe care le-ai avut din prima zi pe forum cu x sau y?

ca deja poluezi toate topicurile inutil, si nu de alta dar odata intrebai ce este ala TIS....

  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Ok. Sa vorbim pe concret. Eu am pus inpa și am asa. Ventilatorul pornește de fiecare data când ii dau comanda. Sta ĂŽn jur de 30 de secunde, se oprește, nu știu dacĂŁ e normal sau nu.

Apoi erori pe ventilator nu aveam, Însã când intru la shadow (care Înseamnã ceva erori din istoric, dar care nu sunt prezente) am eroare pe el.

Am șters erorile, am ĂŽncĂŁlzit mașina, am mers cu ea, și nu a mai apĂŁrut nicio eroare.

DacĂŁ ventilatorul pornește la comanda, ce sa ĂŽnțeleg, ca merge? Atașez printscreens.

7FA53A08-B251-434D-A8D2-8E8D88202581.jpeg

C8CEA297-897D-4095-8B79-4BE5A69447EA.jpeg

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...

Alte păreri? :smile: :smile:

 

Hai ca răspund tot eu: azi am auzit ventilatorul mergând. Era destul de cald afara, și am pornit climatronicul.

 

Posibil sa nu meargă primele trepte. A mai avut cineva problema? Deci el sa meargă, și din tester să-l poți porni, dar primele trepte sa nu meargă.

 

Sau alta varianta. Pe climatronic sa meargă ventilatorul, dar pe răcire sa nu plece.

Edited by P.I.M.P.
Link to comment
Share on other sites

Pe racire pleaca pe prima treapta deci foarte usor, si se opreste foarte repede, asta inseamna sa o tii mult timp pornita si sa fie cald afara, daca urca apa pe la 115-120 atunci pleaca puternic ventilatorul, la mine o singura data l-am auzit cand mi-a cedat un racord T din plastic cel de deasupra pompei de injectie
Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

Bun, am schimbat electroventilatorul (mik15 mi l-a schimbat :) ).

 

Ca observatii, cand dau drumul la clima pleaca din prima. Temperatura in trafic, la 31 de grade afara, tot ajunge la 102-103 (cred ca e normal pana la urma ca ventilatorul il aud mergand).

 

Din ce am mai citit, M47 functioneaza la temperaturi mai inalte (de aceea si iarna se incalzeste repede), si dupa 105 grade pleaca treapta a 3-a a ventilatorului.

 

Probabil pentru o functionare a racirii ca atunci cand era noua, trebuie schimbat si radiatorul.

Link to comment
Share on other sites

Eu am programul de la unix si din ce am vazut pe el la m47 termostatul deschide la 88 grade iar termostatul EGR la 70 grade , la n47 la EGR tot la 70 grade si la antigel este la 87 grade , cred ca ce sare peste 100 grade e cam mult

 

Daca radiatorul ( condensatorul) AC e infundat de la nisip muste si alte chestii atunci nu mai circula/trece aerul spre cel de antigel si de aici temperatura ridicata / actioneaza ca un carton pe care iarna il pui in bot sa ridici temperatura motorului

 

Ventilatorul trage caldura din radiator dar fata radiatorului trebuie sa fie libera nu astupata ca sa zic asa

Edited by wtww
Link to comment
Share on other sites

O teorie corecta, insa pe autostrada am observat ca scade temperatura, deci ar parea ca aer intra.

 

Problema e, ca afara e f cald acum, canicula, 33 de grade chiar, si nu prea vad cum ar putea sa scada in oras, bara la bara.

 

Ce zic alti colegi:

 

320d e46 vara sta si pe la 104 grade.

 

 

La benzinare poate sa ajunga si pe la 110 grade fara sa fie vreo problema.

 

 

nu stiu la e36, dar la e46 toate motorizarile pe benzina stau la aprox 105-110 grade.

Link to comment
Share on other sites

Exista solutie speciala de curatat extern radiatoare de AC.

Practic ii creste eficienta radiatorului cu cateva procente daca este curatat extern la cativa ani..

Frigotehnistii stiu si probabil au..

Am cumparat candva si eu solutia din import, e pe undeva prin garaj.

 

Sincer, am incercat sa scot radiatorul de apa si am ajuns la concluzia ca nu iese decat o data cu tot cu, cel de AC, la M47.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.