Jump to content

Treapta de viteaza gresita-Limp mode si bataie motor-n47 320d


Lci93

Recommended Posts

Salut! N47D20A nu se potriveste pe N47D20C si invers.

 

ĂnsĂŁ poți pune orice 1.8 si 2.0 N47 de pe orice model pe seria 5, adicĂŁ 118-120-318-320-X1-X3 ( nu mai știu sigur la X daca mergeau ambele), eu am pus un motor de pe F20 118D cel de 143 cp care a fost automat din 2011.

Deci poți pune tot ce ti am spus mai sus ĂŽnsĂŁ daca ai N47D20A sa nu cumva sa iei N47D20C, am fost si eu dupĂŁ un motor si exact când sa l iau din parc am vĂŁzut ca e D20A si am dat repede niste telefoane sa ĂŽntreb daca merge, clar nu mergea!

 

Eu când am cĂŁutat motor am ĂŽntors țara cu susul in jos :)) , initial am vrut motor pe care sa l vad eu mergând fĂŁrĂŁ sa fie demontat de pe mașina, dupĂŁ mi am dat seama ca exista riscuri daca iau motorul de la persoane fizice neputând sa mi de a garanție. Asa am ajuns la concluzia ca trebuie sa iau motor de la o firma de Dezmembrari mai mare care poate sa mi ofere garantie. Pe mine ma costat 7500 lei motorul fĂŁrĂŁ anexe ( cu tot cu TVA fiind factura) pe care am primit 3 luni garanție cu condiția sa pun distribuție noua OE ( pe care deja o aveam achiziționata) + montaj in service autorizat ( mi am fĂŁcut factura de manopera ca lucram la Dacia-Renault atunci). Am avut si seria motorului trecut pe factura, am avut si seria masinii, km motorului erau reali (86.000 km). Daca e o firma De Dezmembrari mai serioasĂŁ si cumva ai o certitudine ca km sunt putini si reali, poți scoate din schema treaba cu motor pornit pe mașina, daca vorbești cu cei de la Dezmembrari si ti se par in regula si ĂŽți spun cu siguranța ca motorul a fost verificat si nu are nici o problema e ok.

Ambreiajul convinge i sa ti l monteze pe al tau daca volanta si totul este in regula, daca totuși nu vor ia un kit ambreiaj nou pe Luk si pĂŁstreazĂŁ l pe al tau. Eu am pus volanta si kit ambreiaj pe luk atunci deși ambreiajul meu mergea ca si cel nou.

Sa pui bujii noi.

 

Recomand sa cumperi toate garniturile noi pe OE pentru ca o sa ai multe pierderi de ulei in urma ĂŽnlocuirii motorului, in unele locuri neaparat trebuie pus si mastic deoarece va curge si cu Garnituri noi.

 

Baia de ulei nu se potriveste de la seria 1 la seria 5, am folosit baia mea, nu știu sigur daca de la seria 3 merge.

 

Te felicit ca vrei sa iei alt motor si nu sa l repari. Ca sa fii optimist in continuare eu am vândut motorul vechi pe bucĂŁți si am luat 5500 lei in total deci poți face si tu acest lucru, cel mai cĂŁutat si mai scump este blocul motor.

 

Sa mi spui daca te mai pot ajuta cu alte informații. 235.000 km in bord acum de la 195.000 de când am pus motorul.

 

 

 

Bafta!

Edited by WIN60
  • Like 5
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Sa mi spui daca te mai pot ajuta cu alte informații. 235.000 km in bord acum de la 195.000 de când am pus motorul.

 

Bafta!

 

Crede-ma ca dau telefoane peste tot. Cel mai rĂŁu este ca nu pot sa plec sa il iau din cauza acestui virus.Al meu este N47d20A euro 4.Am gĂŁsit si euro 5 n47d20c fix la service-ul unde ĂŽmi ĂŽnlocuiește motorul si mi-a zis clar ca nu se potrivește.2500 ma costa mana de lucru+ 7000 piesele noi ce se pune pe el( bujii, semering-uri si altele) + cat o mai fi motorul.

Link to comment
Share on other sites

Crede-ma ca dau telefoane peste tot. Cel mai rĂŁu este ca nu pot sa plec sa il iau din cauza acestui virus.Al meu este N47d20A euro 4.Am gĂŁsit si euro 5 n47d20c fix la service-ul unde ĂŽmi ĂŽnlocuiește motorul si mi-a zis clar ca nu se potrivește.2500 ma costa mana de lucru+ 7000 piesele noi ce se pune pe el( bujii, semering-uri si altele) + cat o mai fi motorul.

 

 

 

ĂncearcĂŁ sa scoți din plan partea cu mersul sa l iei personal.. exista riscuri inclusiv cu transportul, vânzĂŁtorul sa spuna ca din cauza ta are nu știu ce provlema, etc, cumpara l de la o firma mai mare de Dezmembrari care sau garanție minim o luna si daca ar putea sa ti certifice km ar fi si mai ok. Ăl comanzi cu factura, ti l aduce curierul direct la service si aia e. Si eu am vrut sa fac la fel ca tine ĂŽnsĂŁ am zis ca vreau sa mai reduc riscurile la minim si asta a fost cea mai buna varianta, gĂŁsisem si la 600-6500 lei multe motoare daca mergeam dupĂŁ ele, inclusiv montate pe mașina care sa le pot testa ĂŽnsĂŁ am preferat sa dau 1000-1500 lei in plus si sa am garanția care e cea mai importantĂŁ si factura.

 

2500 lei manopera este mult, se da doar motorul jos si se pune altul cu anexele respective, este treaba pentru un om de maxim 6-8 ore cu tot cu distributie ĂŽnlocuitĂŁ. Crede ma ca am lucrat si lucrez la service- reprezentanta (nu Bmw) si știu despre ce vorbesc... iar 7000 lei pentru “ restul pieselor” este foarte foarte mult. Garniturile-simeringurile toate nu costa mai mult de 1500 lei ( maxim maxim) , aici vorbesc de prețuri pe OE. Bujiile pe OE nu costa mai mult de 500 lei.

 

 

DetaliazĂŁ exact ca sa te pot ajuta ce ĂŽnseamnĂŁ 7000 lei Garnituri simeringuri si bujii?

 

Motorul cu manopera si cu ce mai trebuie ĂŽnlocuit nu ar trebui sa te ducĂŁ mai mult de 13.000 lei, am luat in calcul cat am dat eu 7500 lei pe motor, a fost un pret mĂŁricel acum 2 ani, ar trebui sa fie mai ieftin acum, 2500 lei manopera + 3000 lei maxim piese noi ( ulei, filtru, simeringuri, șuruburi, bujii) am pus 3000 lei dar nu ar trebuie sa depĂŁșeascĂŁ 2000 lei.

 

 

Prețurile alea de mai sus pe care le ai scris ĂŽnseamnĂŁ un 16.500 lei aprox, ceea ce ĂŽnseamnĂŁ extraordinar de mult, nu vreau sa te descurajez ĂŽnsĂŁ te au prins si ĂŽncearcĂŁ sa tragĂŁ de pe tine in vremurile astea cat se poate de mult, mai bine le

PlĂŁtești 700 lei cat a costat constatarea si iei mașina de acolo si o duci la alt service care nu profita de pe spatele tau. E jaf la drumul mare.

 

Parca vad ca ĂŽți cer 1500 lei pe constatare, exact cat ar fi trebuit sa fie cu tot cu montat, daca mașina era la reprezentanta Bmw mai ĂŽnțelegeam ĂŽnsĂŁ crede ma ca am luat in considerare la momentul ala si reprezentanta Bmw când am fost eu in locul tau si manopera era un 2000 lei...

Edited by WIN60
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

Lci93, eu cred ca ar fi bine, in contextul actual, sa amani macar pentru cateva saptamani inlocuirea motorului. Banuiesc ca nu depinzi in mod esential de aceasta masina.

Pe langa limitarile de deplasare si de contact social impuse prin starea de urgenta, este si o perioada foarte tulbure din punct de vedere comercial. Asteapta ca sa se linisteasca criza si ca lucrurile sa revina spre normal.

In plus, este si o abordare care face bine la sanatate. Atat a ta, cat si a altora.

  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Azi am sunat la service si i-am intrebat de lista necesara pentru pisele noi.Din toate discutiile cu ei am renuntat la fulia de vicrochen care era in jur de 1100 lei, la chit-ul de ambreiaj in jur de 1150 lei si mai erau cateva care nu stiu daca sunt absolut necesare in acest moment.Le-am zis ca prioritar in acest moment este motorul, sa functioneze in parametrii normali, si dupa cu siguranta o sa schimb si ce mai este nevoie.Si pe mine m-a luat putin prin surprindere suma aceea, si cred ca aveai dreptate ca au tras pe mine cu banii din lipsa de clienti in acesta perioada, pentru ca in prima faza cand au depistat problema mi-au propus aceasta oferta: 2500 lei manopera daca iei motorul de la noi(motorul de la ei fiind N47D20C-Euro5, cu toate ca am insitat sa se uite foarte atent la seria motor), altefl era manopera 3000 lei cu motorul din alta parte.In cele din urma si-au dat seama ca nu se potriveste si au zis ca daca au apucat sa imi zica acest pret, acesta ramane de 2500 lei. Cam peste tot pe unde am intrebat este tot in jurul acestei sume. Am insitat sa vin aici pentru ca este unul dintre cele mai mari din zona si AUTORIZAT R.A.R, adica un lucru foarte important.O sa revin cu o lista exacta cu piesele noi si preturile.

 

Sincer nu ma grabesc sa il montez sau sa caut ceva la repezeala si sa imi para rau. Mai am inca o masina pe care o folosesc zi de zi pentru naveta la serviciu.Si in al doi-lea rand mecanicul care se ocupa de masina nu mai lucreaza saptamana viitoare deoarece fac prin rotatie saptamanal in aceasta perioada.Asa ca a ramas sa mai asteptam, cel putin pana gasesc ceva in zona mea, sa nu mai stau sa alerg dupa ele. Sau daca nu pana trece aceasta pandemie, pentru ca cel mai important este sanatatea noastra si nu merita sa ne punem viata in pericol pentru niste activitati care cu siguranta pot fi amanate.

Edited by Lci93
Link to comment
Share on other sites

Clar nu merita sa te grabesti... nu știu ce sa zic de manopera aia... daca zici ca ai intrebat si cam acolo se ĂŽnvârte aia e. Gândește te ca la service uri mari din București, unele cu licența de reprezentanta pentru Bmw te costa undeva la 3.300 lei sa ti demonteze motorul si sa schimbe distribuția... deci manopera este undeva la 1000 lei cotatĂŁ, dar daca te simți ok cu alegerea asta mergi pe ea. Fulie OE nu se merita... corteco este undeva la 600 lei si face același lucru, eu o am de 4 ani pe mașina si nu are nimic. Deci ai renunțat la vreo 2300 lei, sunt curios ce mai e de 5000 lei, sa mi spui te rog, pana la urma ar trebui sa ti de a totul scris pe un deviz cu toate prețurile si total, nu verbal.
Link to comment
Share on other sites

Banuiesc ca in aia 5000 intra si piesele pentru distributie,dar si asa ,cifrele nu se prea pupa,vorba colegului de mai sus,as lua masina si as mai astepta o perioada pana gasesti motor si eventual pe cineva cu niste preturi mai pamantene.Din ce loc.esti?

 

Deocamdata masina este demontata la service.Sunt din Dambovita.

Link to comment
Share on other sites

  • 1 month later...

va salut! revin cu update dupa inlocuirea motorului. Acesta a fost montat pe masina acum cateva zile, si au mai ramas de rezolvat unele erori care au aparut pe tester(este poza atasata jos cu erorile). Motorul provine dupa un e90 nfl, dar cu codul n47d20a euro4. Distributia a fost schimbata cu ultimul reper de la BMW + multe alte piese noi in valoarea de 6000 de lei. Luni ramane sa las si o poza cu deviz-ul de reparatie si cu piesele schimbate. Singura problema depistata dupa inlocuire a fost pornirea foarte grea, cu toate ca au fost montate bujii noi BOSCH.In cele din urma, azi a fost rezolvata si aceasta problema. Au mai ramas totusi cateva coduri de eroare care trebuiesc eliminate Am facut un test drive cu masina, se comporta foarte ok, este mai silentios motorul din exterior, nu mai are nici-un fel de sunet strain, doar ca in momentul in care am facut testul de drum, era un sunet mai pronuntat de "diesel" in interior , adica se auzea acel rontatit, dar am fost avertizat dinainte ca nu au montat capacul motor. :getlost:

 

Poate voi intelegeti mai bine la ce se refera acele coduri de eroare. Din cate mi-au explicat ei, nu ar fi ceva grav, si ca din toate acestea ar mai fi ramas de verificat releul de bujii.Masina se comporta ok, trage bine, se tureaza pana la 4000 rot/min la relati, si in sarcina se duce peste.Nu are nici-un fel de fluctuatie, si de pornit, porneste ok.

 

O sa revin luni sau cel tarziu marti cu toate piesele inlocuite. :rolleyes:

 

Daca cineva are nevoie de un motor n47d20a cu problema descrisa mai sus, pentru reparatie sau pentru piese din interior(chiulasa,bloc si baie de ulei), imi puteti lasa un mesaj in privat. Il dau ieftin, sub pretul pietei. :thumbsup:

 

post-98233-0-98811600-1589568543_thumb.jpeg

post-98233-0-93474000-1589568553_thumb.jpeg

Edited by Lci93
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.