Jump to content

Deschidere Termocupla BMW 320d e90 163cp 2.0d automat 2006


Recommended Posts

Se deschide pe prima treapa la 97 de grade sa stii. Vara intra in meniul secret din bord , ai sa vezi stand la semafor trafic infernal , motor incalzit . Temp apei urca la 97 si dupa cateva secunde 98 apoi automat scade la 95 . Asta daca nu folosesti AC. Daca folosesti AC-ul atunci o sa fie pornita tot timpul si apa va sta la 88 chiar daca e foarte cald afara. Testat de mine personal. Mai mult de 98 de grade nu a urcat apa niciodata , si nici nu cred ca e posibil numai daca e problema pe partea de racire. ( Daca vrei sa verifici ventilatorul, deschide capota ,porneste AC-ul. Dar eu la seria 3 nu am auzit vuietul acela de la termocupla de la passat de ex. 2002) vuietul specific de ventilator :).

P.S: Sunt doua tipuri de termostate ,unul care tine apa la 92 de grade si unul la 88 de grade. Aici depinde si cel care il ai. Daca ai pe cel care deschide la 92 nu e nici o problema . Multi se sperie de asta dar defapt este ceva normal.

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

Edited by valex9812
Link to comment
Share on other sites

Foarte bine explicat mai sus.

De bagat la cap de cei care au E90.

 

In concluzie ventilatorul din spatele "radiatoarelor" are de fapt doua functii.

Una de racire (radiator motor) vara - motor in trafic; deci functioneaza ocazional.

Celalalta racire condensator AC functionare obligatorie la pornirea AC.

 

Asa e, nu se aude din habitaclu decat (poate daca iti incordezi auzul) la pornire AC..

Link to comment
Share on other sites

Se deschide pe prima treapa la 97 de grade sa stii. Vara intra in meniul secret din bord , ai sa vezi stand la semafor trafic infernal , motor incalzit . Temp apei urca la 97 si dupa cateva secunde 98 apoi automat scade la 95 . Asta daca nu folosesti AC. Daca folosesti AC-ul atunci o sa fie pornita tot timpul si apa va sta la 88 chiar daca e foarte cald afara. Testat de mine personal. Mai mult de 98 de grade nu a urcat apa niciodata , si nici nu cred ca e posibil numai daca e problema pe partea de racire. ( Daca vrei sa verifici ventilatorul, deschide capota ,porneste AC-ul. Dar eu la seria 3 nu am auzit vuietul acela de la termocupla de la passat de ex. 2002) vuietul specific de ventilator :).

P.S: Sunt doua tipuri de termostate ,unul care tine apa la 92 de grade si unul la 88 de grade. Aici depinde si cel care il ai. Daca ai pe cel care deschide la 92 nu e nici o problema . Multi se sperie de asta dar defapt este ceva normal.

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

 

Am M47 dar pe e60. Confrim si eu fiecare cuvant scris, foarte frumos de altfel!

Link to comment
Share on other sites

  • 2 months later...

Se deschide pe prima treapa la 97 de grade sa stii. Vara intra in meniul secret din bord , ai sa vezi stand la semafor trafic infernal , motor incalzit . Temp apei urca la 97 si dupa cateva secunde 98 apoi automat scade la 95 . Asta daca nu folosesti AC. Daca folosesti AC-ul atunci o sa fie pornita tot timpul si apa va sta la 88 chiar daca e foarte cald afara. Testat de mine personal. Mai mult de 98 de grade nu a urcat apa niciodata , si nici nu cred ca e posibil numai daca e problema pe partea de racire. ( Daca vrei sa verifici ventilatorul, deschide capota ,porneste AC-ul. Dar eu la seria 3 nu am auzit vuietul acela de la termocupla de la passat de ex. 2002) vuietul specific de ventilator :).

P.S: Sunt doua tipuri de termostate ,unul care tine apa la 92 de grade si unul la 88 de grade. Aici depinde si cel care il ai. Daca ai pe cel care deschide la 92 nu e nici o problema . Multi se sperie de asta dar defapt este ceva normal.

 

Sent from my SM-G965F using Tapatalk

buna daca ma poti si pe mine sfatuii in privinta unui seria 3 e46 benzina 1.9 1999. am observat ca nu mai porneste ventilatorul nici cand dau drumu la clima, am alimentat separat ventilatorul si merge am masurat firele groase din mufa de pe radiator si nu vine tensiune doar pe firul subtire undeva la 5 v in conditiile in care am schimbat si senzorul de pe furtunul gros de la iesire partea de jos a radiatorului dar inainte de al schimba l-am incalzit cu bricheta dar nu a pornit nici atunci (cu motorul si clima pornite)sigurantele cele de 50A sunt bune, spune-mi te rog ce sa mai verific. Multumesc Edited by Ianu
Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.