Jump to content

F10 530d apa in motor!


Recommended Posts

Au desfacut pe dreq... la cata apa a avut si in baia de ulei... mecanicii nici nu si-au pus problema cum a ajuns acolo.

Eu zic ca apa aia putea fi pusa si mai apoi, dup ce le-au venit masina inundata, bagata prin apa cum a fost. Si spre surpriza lor atata apa cat a fost nu a rupt motoru.

Apoi au refacut ei tot si au aratat la fraieri iutuberi.

Atat.

 

Nu am zis ca masina nu ar fi fost bagata in apa, luat apa.

 

Am zis doar ca mi-a mirosit a "hai sa fim senzationali" ca nu ne strica o reclama pe youtube..

De cand faza aia ca, sa mergem sa filmam cu, camera aia meseriasa.. (si mai sunt si alte mici faze complet de-a lalea floare)

gata am fost.

Bleah.. alti senzationalisti de youtube.

Mirosea a glume proaste de la o posta.

 

Sunt muulti multi alti mecanici pe youtube de la care chiar ai ce invata, chiar daca si ei desfac si pun la loc si apoi desfac din nou ca sa arate.. nu conteaza, vezi cum se face!

 

Aia e problema cu "mecanicii" de la noi, nu au ce sa arate ca nu inteleg nici ei tot pana la capat; ce sa explice daca ei nu inteleg?

Dar stim cum e, le e frica sa nu le fure careva "meseria"..

(in loc sa se increada in FAPTUL ca amaratul de client, in primul rand e prea bleg si ia postura de: nu am loc- nu am timp- e prea complicat sa mai inteleg si asta; si de aici plecand, nu ai de ce sa iti faci griji, ca mecanic, ..in asa lume sofisticata..)

 

La noi, sa fim senzationali, cat mai unici.. de parca noi am facut bmw ala. Ha ha

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

..Adica "mecanicu" sef din topic, care a refacut motorul pe jumatate - nu!? (In loc sa RECUNOASCA ca nu se pricepe.. ..crezand ca "merge si asa"!..

Sau cum?

Nu a stiut cumva ce se face?? Foarte probabil.

 

De aici topicul.

 

(Voi aia cu minusuri fara rost, ziceti cum se face, sau s-ar face?)

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Offtopic: acum 2 ani prin oras cu un e60 530xd nu am apreciat corect adancimea unei ape, considerand ca e doar o *âŹĹbalta*âŹÂ si pot trece. Am mers incet cu masina prin apa, turatia era undeva pe la 1000-1200, am ajuns la jumatatea apei si motorul s-a oprit. Am chemat platforma si dusa la service, a fost scoasa apa, schimbat filtru aer si inca ceva dar nu imi aduc aminte. Masina merge foarte bine si acum. Cand am dus masina la service, mi s-a spus de la inceput:desfacem si vedem ce este, daca sunt strambe biele, fisurat blocul, trebuie sa iei alt motor, nu il reparam pe piese ca nu iese cum trebuie.

Deci nu sunt povesti nemuritoare cum cred multi, ca un motor daca ia apa e gata. Sunt multi factori care contribuie la *injuria* motorului, precum turatia crescuta in momentul traversarii apei, faptul ca dai la automat dupa ce s-a oprit...

Initiatorul topicului clar a avut ghinion si sper sa se vada cu masina rezolvata.

 

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

Edited by montela1980
Link to comment
Share on other sites

Am mers incet cu masina prin apa, turatia era undeva pe la 1000-1200, am ajuns la jumatatea apei si motorul s-a oprit.

 

Sent from my iPhone using Tapatalk

 

pan la ce nivel se poate intra cu masina in apa fara probleme , trage pe la nari ?

Edited by Myx
Link to comment
Share on other sites

E vorba de furtunul de la filtrul de aer.. pe acolo trage, furtunul ala care trage aer si duce spre traversa de sub far fata dreapta (E60), cam in dreptul nĂŁrilor partea inferioarĂŁ este Așezat, deci nu prea jos.

 

Montela s a Întâmplat asa pentru ca nu a Mai avut aer motorul si s a oprit Înainte sa tragã apa in motor, daca trage apa in motor obligatoriu se va intampla la fel ca si la colegul cu F10.

Edited by WIN60
  • Like 1
Link to comment
Share on other sites

Curiozitatea mea este cum si-a rezolvat initiatorul problema cu service-ul respectiv, si daca masina este functionala/in parametrii.

 

Cat despre reparat masini pe youtube, acum nu cred ca suntem atat de naivi sa acordam credi tuturor canalelor de youtube ce publica materiale sa isi creasca numarul de vizualizari,sa faca bani, profitand cateodata de naivitatea celor ce privesc, si pozand in super-profesionisti; in general, nu am avut mare incredere in superman ce repara/cunoaste toate tipurile de masini.

Link to comment
Share on other sites

Fiu-meu a intrat , la fel, cu masina prin apa acum cativa ani - E90 318D . I-a murit motorul in mijlocul apei . I-am spus sa o traga din apa si sa o lase asa pana a doua zi, sa pot sa ma duc eu la el la Oradea sa vad ce are masina. Am gasit masina inundata la interior, filtrul de apa ud, evacuarea plina de apa - fara semne ca apa a intrat in motor. Am demontat filtrul si tubulaturile de pe admisie sa ma asigur, apoi am pornit fara probleme dupa ce a invartit odata sa scuipe apa de pe evacuare .

Cred ca e importanta pozitionarea filtrului de aer - la E90 e in fata, nu lasa aerul sa treaca cand se uda si motorul se opreste rapid. La F10 filtrul e sus . Important si unde este racordul pentru gazele de carter care face posibila intrarea apei rapid in motor, chiar daca nu trece de filtrul de aer.

  • Like 2
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

Eu zic ca oprirea motorului e esentiala in momentul intrarii in apa.

E un fel de combinatie a faptului, cat de etans e filtru de apa ca sa permita apa sa treaca (eventual pe langa el..) pentru ca, nu stiu daca a-ti experimentat acoperind cu mana tubul prin cate trece aerul spre motor - foarte usor moare, trepideaza motorul la ralanti- (desi e destul de evident) motorul trage aer muult mai mult in turatie mare decat in turatie mica.. desigur daca te bagi in apa adanca pana la botul masinii si apa intra in filtru tu accelerand sa treci foarte probabil filtru nu mai face fata si trece si aerul absorbit ca si apa in volum mare prin el si precum un val imens in care te bagi la fel se inunda si motorul ..iar apa ajunge prin admisie si blocheaza biele sparge si rupe ce rupe, si stramba prin motor.. (datorita celorlalte pistoane.. )

 

Daca intri cu viteza mica, acelasi volum de apa te va impiedica sa inaintezi iar apa va trece mai greu de filtru, motorul nevand nici energia suficienta sa ia valul in plin se va opri... si pentru ca un filtru ud nu va lasa sa treca aer prea mult, si o data in plus se va opri..

 

Deci depinde cu, ce viteza "ataca" apa filtru. Parerea mea.

 

Daca soferul are inspiratia ca mai apoi sa NU pornesca motorul cu apa in el (gandind ca apa s-ar putea sa fi ajuns in el) atunci e salvat..

 

Mai scria undeva pe net ca daca vrei sa treci prin apa mare trebuie sa treci cu valul nu impotriva valului.

Probabil asta e pentru profesionisti in asa ceva. ;)

 

Hydrolock se numeste procesul care blocheaza si distruge un motor.

Edited by bimmer90f30
  • Downvote 3
Link to comment
Share on other sites

astazi spun ei ca va fi gata masina si se poate merge in probe, deci o scurta recapitulare dupa prima oara cand au deschis motorul si au pus setul biele nou comandat de mine pe original, cuzineti originali la fel, piston cu segmenti noi, plus adiacentele gen garnit _chiulasa_, prezoane _chiulasa_, ulei filtre antigel etc, dupa care mi-au dat-o sa plec cu ea, am aduso inapoi in cateva ore pe platforma de la zgomotul puternic de fier pe fier din motor! Ok! desfac domnii mecanici baia de ulei si constata ca cuzinetul de la cilindrul nr 2 si biela era stricata cum s-a invartit cuzinetul pe vibrochen si bineinteles la incarcat si stricat...biela care a fost cea mai stramba era la nr 2, ei cand au pus sus toate partile comandate de mine la prima lucrare au verifcat vibrochenul la ochi( asta m-a enervat f tare cand le-am spus ca trebuia dat jos si pus ceas comparator pe el ei au spus ca nu se face asa ceva nu exista), la ochi ei au spus ca vibrochenul nu are nici o lovitura crapatura, deci clar au montat tot nou pe el, vibrochenul clar a suferit un soc de la biela puternic indoita, acum partea 2, au zis adune vibrochen nou si noi iti facem masina! A doua zi ma duc sa il comand nou, cand suna tel si mi se spune ca ar trebui si pompa de ulei ca nu se risca si chestii de genul...bun..o comand nui bai...acum bineinteles ei vor si restul adiacentelor tot eu sa le suport gen garnit _chiulasa_ prez ulei filtre etc tot, ca la prima lucrare...toate sunt cheltuiala mea cu toate ca ei imi spuneau ca e vina noastra e ca nu ti-am spus ca de la inceput ca trebuie vibrochen nou daca nu nu putem sa garantam ca vibrochenul nu a luat un soc...ok! astea toate fara sa imi dea nici o foaie la mana nici o garantie scrisa sau bon pe 1000€ care le-am platit dupa prima iesire a masinii din service...cu toate ca le-am spus nu o data ca imi trebuie toata documentatia...tipul care are service-ul nu prea imi dadea atentie si se lua cu altele...ok pana aici! Acum dupa ce am luat toate piesele vibrochen nou si pompa de ulei lor li se pare normal sa imi puna o biela din setul vechi care l-au dat jos de pe motor si sa puna cuzinet tot din setul acela care l-am inlocuit la prima lucrare spunand ca nu are treaba ca o sa fie ok, mie nu imi convine absolut deloc in ce situatie ma pun, in orice caz azi trebuie sa merg sa o iau sa vad ce a iesit! Va multumesc mult ptr pareri si sfaturi, va tin la curent cu ce va urma...
Link to comment
Share on other sites

Tu ce ai face dupa ce ai baga 5 mii in motorul asta? ai merge sa iti iei si sh nu?

Acceptarea e cel mai nasol lucru pe pamantul asta.

 

Inainte de ea este negatia.

 

Imi pare foarte rau de ceea ce ti s a intamplat.

 

Cum zicea si colegul, o parte din piese le poti vinde ca s noi.

 

E greu sa aceepti ca s au dus atatia bani, dar pune frana, nu le mai da.

 

Vorbele gen lasa ba, ca ma fac eu cu un seria 5 de UK daca nu merge stii bine ca s amagiri.

 

Gata, ca nu mi place sa polemizez, avem colegi specialisti in asa ceva.

Link to comment
Share on other sites

“ Acceptarea e cel mai nasol lucru pe pamantul asta.

 

Inainte de ea este negatia.”

 

Frumos !

 

Inca ceva, nu mai vorbi de ce s a ĂŽntâmplat, nu mai ai ce sa schimbi, neaparat acte pe tot ce s a fĂŁcut si tot ce s a ĂŽntâmplat, cum reprezentantele au fisa control calitate finala pe care se trece tot ce s a fĂŁcut la mașina si ce s a ĂŽntâmplat. Cere le un document de genul cu date exacte ( data, sume, nume), semnezi si tu si ei inclusiv cu devizele si facturile si tot. De ce?? Pentru ca in caz de se intampla ceva sa ai garanție si sa te poți ĂŽndrepta cĂŁtre ei!

 

Trebuia sa faci topicul ĂŽnainte sa duci mașina si sa ceri pĂŁrerea, dar nu te mai stresa cu ce trebuia sa faci pentru ca nu mai ai ce schimba, acum tine de ce “ trebuie “ .

Link to comment
Share on other sites

De indreptat din orice punct ma voi indrepta spre ei, asta din punct ca nu am primit pe prima intrare in service a masinii nici factura nici deviz, nici bon pe cei 1000€ platiti, doi ei trebuia sa suporte costurile la set nou de biele si cuzineti care eu iam cumparat noi si au pus din cele date jos de pe masina in prima faza, deci vor suporta consecintele la cum au tratat de la bun inceput totul...chiar daca asta ma va costa in plus..stiu ca trebuia de la inceput sa ma consult inainte sa o duc undeva, dar asta mi-a fost instinctul, la fel cum in uk te duci in service sau orice firma care iti presteaza un serviciu si esti asigurat ca in caz de gresala a lor vei fi despagubit, probabil de acolo instinctul meu de a vrea sa repar motorul care are doar 60 de mii de mile...
Link to comment
Share on other sites

La pace nu am cum sa o dau nici daca imi da manopera toata inapoi...nu sunt genul...corect ar fi fost sa cumpere set biele noi la fel cum am facut eu si cuzineti plus adiacente, restul vibrochen si pompa ulei eu nu aveam nimic impotriva...dar ei in capul lor au doar sa scape cat mai ieftin si daca se poate fara nici un cost...doar faptul ca mi-au repetat de nu stiu cate ori ca ei nu mai imi iau manopera! Oricum ar fi sunt foarte naivi si din punct de vedere la cum trateaza oamenii care intra si platesc si nu ofera acte si factura + bon fiscal, parerea mea e ca sunt prostuti rau!
Link to comment
Share on other sites

Masina merge bine, trage, motorul merge ok...am facut cam 200 de km azi si pe autostrada si prin oras...singurul lucru care m-a facut astazi sa explodez a fost faptul cand i-am cerut actele ptr prima si a doua reparatie...incepand sa scrie actele la prima reparatie mai exact devizul a trecut piesele ce au fost schimbate si la rubrica constatari in fata mea fara nici o rusine a scris ca ei de fapt au constat vibrochenul defect...faza la care am ramas tampit cu câtã usurinta mintea in fata mea, jur ca imi venea pur si simplu sa-i imprastii creierii!!!!! Clar ca sa se acopere in caz ca vroiam sa merg mai departe...omul sarpe de la bun inceput, dupa prima lucrare de aceea nu a venit sa faca nici un act nimic ca avea clar dubii sau vroia sa se asigure ca nu o musca...ghinionul meu...a fost! si el acum incearca sa ia toate caile sa se acopere...chiar si asa daca am cheltuit atat nu ma opresc aici si il voi da in judecata si voi apela si la toate institutiile care se vor ocupa de neregulile care le are in firma !
  • Like 3
Link to comment
Share on other sites

(...) si la rubrica constatari in fata mea fara nici o rusine a scris ca ei de fapt au constat vibrochenul defect...

Clar ca sa se acopere in caz ca vroiam sa merg mai departe...omul sarpe de la bun inceput, dupa prima lucrare de aceea nu a venit sa faca nici un act nimic ca avea clar dubii sau vroia sa se asigure ca nu o musca...ghinionul meu...a fost! si el acum incearca sa ia toate caile sa se acopere...chiar si asa daca am cheltuit atat nu ma opresc aici si il voi da in judecata si voi apela si la toate institutiile care se vor ocupa de neregulile care le are in firma !

Deci consideri ca nu este inca cazul sa ne spui numele firmei care face asa ceva?

  • Like 3
  • Downvote 1
Link to comment
Share on other sites

De la bun inceput nu trebuia incercata repararea lui. N57 este un motor foarte dificil de reparat si sper sa nu cobesc dar nu am deloc incredere nici in cea de-a doua reparatie.

La un N57 la care s-a spart un piston din cauza unui injector si care nu a avut niciun fel de problema de ungere la arbore/cuzineti s-a dat jos chiulasa pentru a se schimba pistoanele. Dupa montare ( ca la carte conform specificatiilor ) la nici 500 km a aparut pilitura in filtrul de ulei si uzura la cuzineti si arbore fara ca ele sa fi fost afectate anterior (cuzinetii au fost noi). Dupa ceva documentare , se spune ca la N57 strangerea capacelor bielelor ar trebui facuta la o anumita temperatura si in anumite conditii si tocmai din acest motiv doar o simpla desfacere si strangere la loc duce la defectarea lui.

Daca ar garanta cineva pentru o reconditionare ca la carte a acestui motor am disponibile cel putin 10 motoare acum pe stoc.

 

Ar fi interesant ca initiatorul topicului sa ne tina la curent cu evolutia.

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.
×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.