Jump to content

Tacanit motor !


Recommended Posts

  • Replies 55
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Posted Images

As vrea sa o controlez, cum o desfac , ai idee ? (inca nu m-am uitat atent sa-mi dau seama).

259714[/snapback]

 

 

In principiu nu ai ce sa repari la ea.Daca este defecta trebuie schimbata.Dupa cum ti s-a spus, daca scoti mufa si zgomotul dispare, este defecta.

Link to comment
Share on other sites

In principiu nu ai ce sa repari la ea.Daca este defecta trebuie schimbata.Dupa cum ti s-a spus, daca scoti mufa si zgomotul dispare, este defecta.

259783[/snapback]

 

Mersi mult pt. sugestii......dupa o inspectare am constatat ca mufa e in partea de jos a asa zisei DISA , nu prea am acces..cum o scot mufa ?

Link to comment
Share on other sites

Cred ca e la fel ca mufa de la debitmetru, cu o sarma (ce aiurea suna) pe posta de siguranta. Apesi pe sarma pentru a o elibera si tragi in jos :blink:.

 

Atentie: cu unitatea DISA deconectata, nu o sa mai ai boost-ul de putere de la 4300 RPM in sus, deci MARE atentie la accelerari/depasiri. O sa ai lag si acceleratia va fi mai lenta, deci calculeaza-ti bine timpul pentru depasiri... (asta daca ai de gand sa mergi fara DISA).

 

Uite o poza cu conectorul de la M42 si cu o unitate DISA:

post-1921-1184569022_thumb.jpg

post-1921-1184570945_thumb.jpg

post-1921-1184570980_thumb.jpg

post-1921-1184571011_thumb.jpg

post-1921-1184571076_thumb.jpg

Link to comment
Share on other sites

Am demontat-o , e chiar simpla , o clapeta actionata de o valva........cred ca zgomotul provine de la clapeta de plastic care joaca putin in cele 3 puncte de fixare.(are niste bucsi mici). Masina merge bine doar ca apare zgomotul ....
Link to comment
Share on other sites

  • 9 months later...
Am demontat-o , e chiar simpla , o clapeta actionata de o valva........cred ca zgomotul provine de la clapeta de plastic care joaca putin in cele 3 puncte de fixare.(are niste bucsi mici). Masina merge bine doar ca apare zgomotul ....

salut,

aceeasi problema am si eu acum si am tot cautat aici pe forum si cred k de akolo se aude si la mine, din cate am inteles e o chestie comuna la motoarele astea. Maine vreau sa scot si eu mufa sa ma conving daca e unitatea disa sau nu. Ce vreau sa te intreb este daca zgomotul a mai reaparut dupa ce ai inlocuit-o si cat te-a costat piesa? Ai schimbat-o singur sau trebuie mers neaparat la service? E nevoie de tester dupa ce o pui? Mototul mergea bine pana sa o schimbi sau ai ceva probleme? La mine am observat k merge bine si de la 4300 rpm in sus, nu intrerupe sau ceva de genul asta.

 

Mersi si astept un raspuns te rog!

Link to comment
Share on other sites

Am demontat-o , e chiar simpla , o clapeta actionata de o valva........cred ca zgomotul provine de la clapeta de plastic care joaca putin in cele 3 puncte de fixare.(are niste bucsi mici). Masina merge bine doar ca apare zgomotul ....

salut,

aceeasi problema am si eu acum si am tot cautat aici pe forum si cred k de akolo se aude si la mine, din cate am inteles e o chestie comuna la motoarele astea. Maine vreau sa scot si eu mufa sa ma conving daca e unitatea disa sau nu. Ce vreau sa te intreb este daca zgomotul a mai reaparut dupa ce ai inlocuit-o si cat te-a costat piesa? Ai schimbat-o singur sau trebuie mers neaparat la service? E nevoie de tester dupa ce o pui? Mototul mergea bine pana sa o schimbi sau ai ceva probleme? La mine am observat k merge bine si de la 4300 rpm in sus, nu intrerupe sau ceva de genul asta.

 

Mersi si astept un raspuns te rog!

Nici la mine motorul nu intrerupea doar ca avea un zgomot deranjant. Dupa schimbarea ei zgomotul nu a disparut de tot , o sa mai schimb si valva PCV. Am cumparat-o din Roma , reprezentanta BMW cu cca 140 euro. Si da , am schimbat-o singur , uite aici. Nu trebuie tester nici inainte nici dupa.

Link to comment
Share on other sites

Am demontat-o , e chiar simpla , o clapeta actionata de o valva........cred ca zgomotul provine de la clapeta de plastic care joaca putin in cele 3 puncte de fixare.(are niste bucsi mici). Masina merge bine doar ca apare zgomotul ....

salut,

aceeasi problema am si eu acum si am tot cautat aici pe forum si cred k de akolo se aude si la mine, din cate am inteles e o chestie comuna la motoarele astea. Maine vreau sa scot si eu mufa sa ma conving daca e unitatea disa sau nu. Ce vreau sa te intreb este daca zgomotul a mai reaparut dupa ce ai inlocuit-o si cat te-a costat piesa? Ai schimbat-o singur sau trebuie mers neaparat la service? E nevoie de tester dupa ce o pui? Mototul mergea bine pana sa o schimbi sau ai ceva probleme? La mine am observat k merge bine si de la 4300 rpm in sus, nu intrerupe sau ceva de genul asta.

 

Mersi si astept un raspuns te rog!

Nici la mine motorul nu intrerupea doar ca avea un zgomot deranjant. Dupa schimbarea ei zgomotul nu a disparut de tot , o sa mai schimb si valva PCV. Am cumparat-o din Roma , reprezentanta BMW cu cca 140 euro. Si da , am schimbat-o singur , uite aici. Nu trebuie tester nici inainte nici dupa.

mersi mult pt informatie, sa imi zici te rog dupa ce schimbi valva pcv daca dispare complet zgomotul!

mersi!

Link to comment
Share on other sites

Am demontat-o , e chiar simpla , o clapeta actionata de o valva........cred ca zgomotul provine de la clapeta de plastic care joaca putin in cele 3 puncte de fixare.(are niste bucsi mici). Masina merge bine doar ca apare zgomotul ....

salut,

aceeasi problema am si eu acum si am tot cautat aici pe forum si cred k de akolo se aude si la mine, din cate am inteles e o chestie comuna la motoarele astea. Maine vreau sa scot si eu mufa sa ma conving daca e unitatea disa sau nu. Ce vreau sa te intreb este daca zgomotul a mai reaparut dupa ce ai inlocuit-o si cat te-a costat piesa? Ai schimbat-o singur sau trebuie mers neaparat la service? E nevoie de tester dupa ce o pui? Mototul mergea bine pana sa o schimbi sau ai ceva probleme? La mine am observat k merge bine si de la 4300 rpm in sus, nu intrerupe sau ceva de genul asta.

 

Mersi si astept un raspuns te rog!

Nici la mine motorul nu intrerupea doar ca avea un zgomot deranjant. Dupa schimbarea ei zgomotul nu a disparut de tot , o sa mai schimb si valva PCV. Am cumparat-o din Roma , reprezentanta BMW cu cca 140 euro. Si da , am schimbat-o singur , uite aici. Nu trebuie tester nici inainte nici dupa.

mersi mult pt informatie, sa imi zici te rog dupa ce schimbi valva pcv daca dispare complet zgomotul!

mersi!

Trebuie sa dispara, nu ma las pana nu-l "elimin". Am ascultat si alte motoare si nu fac toate acest zgomot.

Link to comment
Share on other sites

  • 2 weeks later...
Sau ca sa fii mai sigur, scoate mufa de la unitate... Daca zgomotul inceteaza, e DISA, daca nu... :twoup:

 

Aceeasi problema am avut la 318 din 2000 zgomot pronuntat mai ales in revenire la turatia de relanti . Am scos mufa la piesa cu pricina , zgomotul a incetat , A urmat inlocuirea ei si acum e liniste :twoup: multumesc forum bmw

Link to comment
Share on other sites

Am observat si eu tacanitul asta la mine. Dar se aude doar la relanti (daca turez dispare). Si dureaza cateva minute apoi dispare. Dupa ce ma plimb nitel, cand opresc si o las la relanti parca iar se aude. Am luat de curand masina si inca nu i-am schimbat uleiul. Vreau sa fac asta si sa vad apoii daca se mai aude. Ce-mi recomandati? I-as pune BMW longlife (nu stiu alte specificatii, asta mi l-a recomandat un prieten care are magazin).
Link to comment
Share on other sites

Am observat si eu tacanitul asta la mine. Dar se aude doar la relanti (daca turez dispare). Si dureaza cateva minute apoi dispare. Dupa ce ma plimb nitel, cand opresc si o las la relanti parca iar se aude. Am luat de curand masina si inca nu i-am schimbat uleiul. Vreau sa fac asta si sa vad apoii daca se mai aude. Ce-mi recomandati? I-as pune BMW longlife (nu stiu alte specificatii, asta mi l-a recomandat un prieten care are magazin).

ulei bmw 5w-40...este 50 ron/litru la filaret

Link to comment
Share on other sites

Am demontat-o , e chiar simpla , o clapeta actionata de o valva........cred ca zgomotul provine de la clapeta de plastic care joaca putin in cele 3 puncte de fixare.(are niste bucsi mici). Masina merge bine doar ca apare zgomotul ....

salut,

aceeasi problema am si eu acum si am tot cautat aici pe forum si cred k de akolo se aude si la mine, din cate am inteles e o chestie comuna la motoarele astea. Maine vreau sa scot si eu mufa sa ma conving daca e unitatea disa sau nu. Ce vreau sa te intreb este daca zgomotul a mai reaparut dupa ce ai inlocuit-o si cat te-a costat piesa? Ai schimbat-o singur sau trebuie mers neaparat la service? E nevoie de tester dupa ce o pui? Mototul mergea bine pana sa o schimbi sau ai ceva probleme? La mine am observat k merge bine si de la 4300 rpm in sus, nu intrerupe sau ceva de genul asta.

 

Mersi si astept un raspuns te rog!

mie imi tacanea la fel in ture si avea intreruperi.am curatat debitmetrul si nu a mai tacanit.probabil amestecul prost de aer dat de debitmetru trimitea la randul sau eroarea mai departe in disa si poate d-aia tacanea.nu esti singurul care a patit asa.sunt o gramada.e o buba deasa.eu zic ca si debitmetru e vinovat pentru ca daca colegul de forum a schimbat unitatea si tot ii mai tacane inseamna ca e de alt undeva problema.la mine o data cu curatirea debitmetrului a disparut.daca el da aer aiurea,cred ca o ia razna in disa.parerea mea.

 

Nu sunt sigur ca era si inainte , in aprilie am luat masina , de vreo 2 zile aud un tacanit din zona aprox a jojei de ulei , din dreapta cum te uiti la motor , ce e acolo langa joja de ulei ??....mentionez ca daca accelerez sunetul dispare el reaparand doar la stabilizarea turatiei , adica daca aceelerez pana la 2500 rpm sa zicem ,nu se aude nimic decat cand ajunge la turatia de 2500 la care nu mai accelerez si unde aceasta ramane constanta (turatia de 2500 e aleatorie , am incercat sa descriu fenomenul , nu conteaza ca e la 1500 , 2000 , 3000 face la fel dar numai cand e constanta turatia ).E ca un tacanit de tacheti.

am patit la fel.am curatat debitmetrul si a disparut problema.

Link to comment
Share on other sites

  • 6 months later...
Ma cam indispune ''tacanitul'' , am ascultat la un 316 i , si nu se aude.......am reascultat sunetul si parca seamana si cu un huruit de rulment......e vreun rulment in zona respectiva ?

 

 

 

am acceasi problema ca a ta la un 318i din 2001????ce facem???se poate intampla ceva ????ai mai auzit ceva??ai mai aflat ceva ???am aceasi problema identica cu a ta...ms

Link to comment
Share on other sites

Ma cam indispune ''tacanitul'' , am ascultat la un 316 i , si nu se aude.......am reascultat sunetul si parca seamana si cu un huruit de rulment......e vreun rulment in zona respectiva ?

 

 

 

am acceasi problema ca a ta la un 318i din 2001????ce facem???se poate intampla ceva ????ai mai auzit ceva??ai mai aflat ceva ???am aceasi problema identica cu a ta...ms

Am schimbat DISA , Valva PCV......tot degeaba...inca se mai aude ...nu la fel de tare ca inainte dar se aude. Am sa incerc si curatarea debitmetrului...Masina se comporta normal , in parametrii , nu intrerupe nici la ralanti nici in sarcina.

Am facut peste 60k si e ok.....doar zgomotul ma cam indispune.....

Edited by user008
Link to comment
Share on other sites

la mine se aude clar ca DISA face zgomotul, singurul motiv pt care as schimba-o ... daca nu dispare sunetul nu fac nicio treaba ...

Disa, influenteaza cumva relantiul?

cateodata cand o scot pe liber imi scade turatia pe la 300rpm dupa care isi revine si imi ia si eroare de check engine ... la diagnoza apare "fuel mixture" cam asa ceva ... sa fie valva PCV?

Link to comment
Share on other sites

  • 3 weeks later...

@user008, ai curatat debitmetrul?

mie mi-a mai zis cineva tot de pe forum (caruia ii multumesc) ca si debitmetrul poate sa dea informatii eronate si disa sa o ia razna.

am schimbat PCV, am curatat clapeta de acceleratie si senzorii, dar disa tot face zgomot si dupa curatarea corpului de acceleratie trage si mai prost intrerupe pe toata plaja de turatii parca ...

 

cum se curata debitmetrul? am inteles ca se scoate senzorul, dam cu wd40, lasam sa se usuce si montam la fel!? cunoasteti alta procedura?

eu cand scot mufa debitmetrului motorul aproape ca se opreste, banuiesc ca daca face asa nu este stricat, nu?!

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    • No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...

Important Information

Prin folosirea acestui site, sunteti de acord cu Terms of Use. Gasiti aici Guidelines. Politica de cookies: We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.